Dat was hij ja. Ze zullen er wel iets op gevonden hebben.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 12:07 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Mooie man.![]()
Maar is dat nou de vent wiens piemel te groot was voor het Supermanonderbroekje?Of is deze foto al digitaal gecensureerd?
Ja, ik weet het, ik sta er niet bij, EEN SCHANDE!quote:
De algemene SHO-wiki niet nee, maar wij zaten er al veel langer opquote:Op zaterdag 7 januari 2006 12:11 schreef Copycat het volgende:
Zolang is die wiki toch nog niet geactiveerd?
Dit dus:quote:Op zaterdag 7 januari 2006 12:09 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Dat was hij ja. Ze zullen er wel iets op gevonden hebben.
quote:The cod-piece for Superman's costume took a whole month to create. Wardrobe experts on the upcoming movie, Superman Returns, spent ages designing the Man of Steel's codpiece - because they wanted to make it the perfect shape and size. Costume designer Louise Mingenbach confessed to Empire magazine: "There was more discussion about Superman's package than anything else on the suit.
1. Dat doen er wel meerdere.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 10:19 schreef Tom_Tom- het volgende:
Bupa, wanneer ga je haar neuken? Ik bedoel:
1. Ze werpt zich aan je voeten..
2. Ze is een smakelijk hapje..
3. Ze heeft een heeeeeel erg goede muziek- en filmsmaak.
Toffer dan #500quote:
Geef dan antwoord op de vraagquote:Op zaterdag 7 januari 2006 12:17 schreef Bupatih het volgende:
[..]
1. Dat doen er wel meerdere.
2. Dat is zeker waar. [afbeelding]
3. Ja, ook daar mag ik niet over klagen.
Even tof! (?)quote:
Ik kan toch niet in de toekomst kijken!quote:
Liever iets toffer.quote:
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 14:44 schreef LeBeau het volgende:
Bupatih gooit wel elke keer dat topic stil heh?
En weer een notequote:Op zaterdag 7 januari 2006 13:31 schreef Bupatih het volgende:
En ik moest allemaal notes geven.Vandaar.
Zolang je mij maar niet van mijn 0 notes afhaalt vind ik alles bestquote:
Hoe doe je dat in godsnaam?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 15:09 schreef Litpho het volgende:
[..]
Zolang je mij maar niet van mijn 0 notes afhaalt vind ik alles best.
Daar zullen de echte oldbie's het niet met je over eens zijnquote:Op zaterdag 7 januari 2006 15:10 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Hoe doe je dat in godsnaam?
En je bent ook nog eens een oldbie.
Omdat ik lief ben.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |