naar aanleiding van dit topic:
hoelang kan jij zonder sex?lijkt me wel leuk om weer is een ronde te starten. de regels zijn simpel:
wat is dit?
naar aanleiding van een film waar een jongen een weddenschap had dat hij 40 dagen en 40 nachten geen sex mocht hebben of mastruberen. sommige mensen op fok! leken het ook leuk om zelf te doen. een test of je wilskracht hebt en jezelf kan beheersen. en natuurlijk te kijken of je sexverslaafd bent.
wat zijn de regels?
simpel, 40 dagen en 40 nachten geen:
-sex
-mastruberen
-orale sex
of andere vormen.
het uiterste is zoenen en een beetje voelen maar verder mag je niet.
haha, ik doe mee maar ruk me lekker scheel en zeg 't niet
dat mag je doen, maar we gaan ervan uit dat iedereen het eerlijk doet. het is ook een test voor jezelf, dus als je gaat liegen heeft het totaal geen zin.
zijn er prijzen als ik het haal?
als we mooie prijzen zouden hebben zouden mensen eerder gaan valsspelen, en je doet 't voor jezelf en niet voor een mooie prijs. wat je wel krijgt:
-roem
-respect
-eer
van alle fokkers!
wanneer begint het?
ik zat te denken aan aankomend weekend, even kijken hoeveel belangstelling er voor is.
hoe meld ik me aan?
post gewoon een berichtje in dit topic.
deelnemerslijsthomerj
burbo
kinz
squall_robbert
erosjuhhh
donkey_
nvido
rnej
bond
twinkle20
breetai
p0rt0
ambivalent
peurac
zwansen
verwen jezelf nog even en neuk d'r flink op los, want deze 40 dagen en nachten worden erg moeilijk. uit vorige rondes is ook gebleken dat er maar een paar sterk genoeg zijn om het vol te houden
vorige rondes:
de nieuwste 40 days, 40 nights ronde
een nieuwe 40 days 40 nights ronde?
een nieuwe 40 days 40 nights ronde (2)
[ Bericht 1% gewijzigd door HomerJ op 04-01-2006 19:15:26 ]
"the female orgasme is a mythe, I hae had sex with 26 women in my life and not one of them had a orgasme."