is er überhaupt belangstelling voor?
Maar geen info? wie regelde het vorige keer, die gast met dat kuikentje in z'n avatar...waar ben je...
Je kan het gewoon zelf regelen, In dit topic geef je aan dat je zeg maar over 5 dagen gaan beginnen, met datum en tijd (00.00). Nodigt mensen uit om mee te doen, die geven dit dan aan in dit topic. En op de dag dat je begint maak je een lijstje van de Mensen, Als iemand het niet haalt geeft ie dat aan. En maak je een lijstje met mensen die eruit liggen, en na hoeveel dagen dit is gebeurt.
Iedereen doet het natuurlijk voor zichzelf! Dus liegen heeft geen zin en is beetje zielig.
Ik begin er iig niet meer aan
Succes
quote:met alle respect, niet iedereen kan seks zo goed missen als jij!
Op maandag 16 februari 2004 07:44 schreef Yamyam het volgende:
Is dat nou zo moeilijk, 40 dagen is toch echt he-le-maal niks. Als je dat niet eens kan heb je helemaal geen beheersing hoor. Een jaar vind ik een beter idee.
quote:Ah een vrouw! Verklaart het.
Op maandag 16 februari 2004 07:44 schreef Yamyam het volgende:
Is dat nou zo moeilijk, 40 dagen is toch echt he-le-maal niks. Als je dat niet eens kan heb je helemaal geen beheersing hoor. Een jaar vind ik een beter idee.
quote:Denk dat die van mij ook flink pissig zal worden als ik het zou doen, maar daarom wil ik het eerst ff gaan overleggen. We houden allebij wel van een uitdaging, en wat denk je dat er gebeurt als je elkaar 40 dagen niet hebt aangeraakt? Of als zij zo vol van verlangen zit dat ze je gewoon aanvliegt? Dan krijg je een hele lange nacht(/weekend/week/maand) die je niet meer zal vergeten.
Op maandag 16 februari 2004 11:15 schreef KatirZan het volgende:
Hmm, als ik dit zou doen zou mijn vriendin het me echt niet vergeven
Ben al weer een tijdje aan de vrouw, dus het zit er niet meer in voor mij. Maar ik ben wel heel benieuwd wat anderen er weer vanaf gaan brengen
quote:Nee, dat doe ik altijd en dat ga ik straks weer doen
Op maandag 16 februari 2004 02:03 schreef Sorcerer8472 het volgende:
Mag ik dan degene zijn die leuke foto's in het topic post?![]()
Als mannetje maak je nou eenmaal witte kledder aan en dat moet er gewoon uit, simpel als pannenkoeken.
* twijfelt nog
Vanaf NU welteverstaan .... ben wel benieuwd naar mijn zelfbeheersing
[Dit bericht is gewijzigd door ondeugend op 17-02-2004 02:13]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |