Ben ik je zoekgeraakt ergens onderweg danquote:Op dinsdag 16 maart 2004 23:57 schreef Viper_74 het volgende:
Ik sta d'r gvd niet eens bij
Kijk wie het zegt, met z'n editje van uhmquote:Op dinsdag 16 maart 2004 23:59 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Ben ik je zoekgeraakt ergens onderweg dan
Edit: Ik zie het al ..... je aanmelding was veel te laat, vandaar dat je er niet bij staat.
Soms wil het hele topic lezen wel eens helpen.
Psssssssst ..... ik ben een ze !quote:Op woensdag 17 maart 2004 00:02 schreef Viper_74 het volgende:
[..]
Kijk wie het zegt, met z'n editje van uhm
Volgende ronde sta ik als 1ste oké
Alsof ik dat nog scherp zie om deze tijdquote:Op woensdag 17 maart 2004 00:05 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Psssssssst ..... ik ben een ze !
Yupquote:Op woensdag 17 maart 2004 00:11 schreef RJensen het volgende:
Gaat dit om dezelfe voorwaarden als de film ?
Ach ja, je hebt nou eenmaal zwaar kansloze trieste figuren hčquote:Op woensdag 17 maart 2004 00:12 schreef RJensen het volgende:
wel cool dan dat sommigen het nog halen ook
quote:Op woensdag 17 maart 2004 00:25 schreef Weekender het volgende:
Ik zit al op 27 minuten! Ben goed bezig, al zeg ik het zelf!
Nou nee, liever niet. Dan is meteen m'n record naar de maan! Ik zit inmiddels al op 34 minuten! Het wordt nu wel moeilijk hoor!quote:Op woensdag 17 maart 2004 00:28 schreef Viper_74 het volgende:
[..]
WooT 0wnag3
Mag ik je aanraken :$
foei trouwensquote:Op dinsdag 16 maart 2004 23:59 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Ben ik je zoekgeraakt ergens onderweg dan
Edit: Ik zie het al ..... je aanmelding was veel te laat, vandaar dat je er niet bij staat.
Soms wil het hele topic lezen wel eens helpen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |