quote:Op vrijdag 23 december 2005 13:38 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Nou ja! Dat vind ik toch wel het toppunt! Dat doe ik nog niet eens!
Zhenar toch! overdag slapen?!. Foei!
.
quote:Op vrijdag 23 december 2005 13:43 schreef MissBliss het volgende:
Overdag slapen
Werken jullie bij Talpa ofzo, ook al van die verderfelijke lui!
Uitslaapsletten zijn jullie! ALLEMAAL!quote:Op vrijdag 23 december 2005 13:43 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Zhenar denkt echt alleen maar aan zichzelf."Boehoe, ik kan niet uitslapen! Boehoe, zeur!
"
Bitch, please!Wat denk je van ons? Van de mensen die wel uit kunnen slapen?1) Denk je dat wij geen gevoelens hebben? Egoïstische zeiksnol.
1) Nou ja, ik vandaag dus niet.
'Simpsons aflevering' -> 'Simpsons-aflevering'quote:Op vrijdag 23 december 2005 15:10 schreef Paltos het volgende:
Dit doe me denken aan die ene Simpsons aflevering waar Bart in een boysband zit en Yva Neth Nioj (ofzoiet) zingt.
Als je dat achterwaards afspeelt komt er ineens een kerel gillend op je scherm!.
Die 'ofzoiet' komt door m'n domme vrienden!quote:Op vrijdag 23 december 2005 15:13 schreef Bupatih het volgende:
[..]
'Simpsons aflevering' -> 'Simpsons-aflevering'
'ofzoiet' -> 'of zoiets'
'achterwaards' -> 'achterwaarts'
Ik deed het alleen maar, zodat je nóg meer zin krijgt om mij op eventuele fouten te betrappen.quote:Op vrijdag 23 december 2005 15:15 schreef Paltos het volgende:
[..]
Die 'ofzoiet' komt door m'n domme vrienden!![]()
Nuja, sorry.![]()
Goh, je hebt geen idee!quote:Op vrijdag 23 december 2005 15:16 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik deed het alleen maar, zodat je nóg meer zin krijgt om mij op eventuele fouten te betrappen.
Relax!quote:
Heerlijk.quote:Op vrijdag 23 december 2005 15:22 schreef Paltos het volgende:
Ach nee. Ik ben me al te buiten gegaan aan een dolce far niente vandaag.![]()
quote:Op vrijdag 23 december 2005 15:45 schreef Bupatih het volgende:
VOOR DE EERSTE KEER PRESENTEERT BUPATIH DE:
[afbeelding]
WAT NOU SAAIE AWARDS? DOE MEE MET DE BUPAWARDS ALS JE EEN KEER WAT ANDERS WIL
* NOMINATIES GELIEVE AAN TE GEVEN MIDDELS DE BOLD-TAGLeukste Sapristi-moment
Lekkerste Andijvie-babe
Grootste Bupatih-fan
Beste KD-lookalike
Een-na-beste Zoolander-imitator
Stemmen worden waarschijnlijk op 23 april 2018 geteld
Onzin is een paar straten verderquote:Op vrijdag 23 december 2005 15:45 schreef Bupatih het volgende:
VOOR DE EERSTE KEER PRESENTEERT BUPATIH DE:
[afbeelding]
WAT NOU SAAIE AWARDS? DOE MEE MET DE BUPAWARDS ALS JE EEN KEER WAT ANDERS WIL
* NOMINATIES GELIEVE AAN TE GEVEN MIDDELS DE BOLD-TAGLeukste Sapristi-moment
Lekkerste Andijvie-babe
Grootste Bupatih-fan
Beste KD-lookalike
Een-na-beste Zoolander-imitator
Stemmen worden waarschijnlijk op 23 april 2018 geteld
Ga toch slotjes zetten, piemel.quote:Op vrijdag 23 december 2005 15:55 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Onzin is een paar straten verder
Maar die quote heb ik niet in grapjes.txt staan!quote:
Die staat waarschijnlijk in fantasieën.txt of to-do.txt.quote:Op vrijdag 23 december 2005 16:00 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Maar die quote heb ik niet in grapjes.txt staan!
Inderdaad!quote:
quote:Op vrijdag 23 december 2005 16:01 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Die staat waarschijnlijk in fantasieën.txt of to-do.txt.
Nope. Daar staat 'ie niet bij.quote:Op vrijdag 2 december 2005 23:19 schreef Bupatih het volgende:
- Ervoor zorgen dat andijviestamppot populairder wordt bij de jeugd;
- Een kekke comedy maken met Jim Carrey;
- De vierde Vliegende Panter worden (uit de dood herrezen Tuinbouw bijvoorbeeld);
- Aan telefoonsex doen met een doofstomme vrouw uit Australië om één uur 's nachts;
- Bekend worden en dan in een show echt élke BN'er belachelijk maken, zodat niemand in Hilversum mijn vriend wilt zijn;
- Een nummer schrijven zodat Ramses Shaffy en Herman van Veen het samen kunnen inzingen;
- Vergelijkbare acties als die van Andy Kaufman uitvoeren op nationaal niveau;
- Een dichtbundel uitbrengen.
Tjah, voornemen voor het nieuwe jaar?quote:Op vrijdag 23 december 2005 16:06 schreef Copycat het volgende:
Ik rook te veel...
![]()
![]()
![]()
En heel illegaal op mijn kamer.
Nope.quote:Op vrijdag 23 december 2005 16:07 schreef Airelle het volgende:
Tjah, voornemen voor het nieuwe jaar?.
hoe cliché...
Whahah, dat noem ik nog eens een 'goed' voornemen. Ik doe overigens niet aan goede voornemens, ik leef al gezondquote:Op vrijdag 23 december 2005 16:09 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nope.
Mijn enige goede voornemen voor 2006 is mijn lidmaatschap van de sportschool op te zeggen. Omdat ik er toch niet naar toe ga en ik die 50 Euro per maand wel beter kan besteden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |