quote:Op woensdag 4 januari 2006 09:07 schreef Dizer het volgende:
[..]
Klopt. Mijn werk (hoofdkantoor) besloot om maar een paar nieuwjaars koopavonden erin te gooien
Vandaag ben ik de hele dag weg (school+afspraak) morgen werken + tennis
Vrijdag school + werk +koopavond
Zaterdag werk daarna verjaardag
zondag rotterdam met een vriendin... ik ben bang dat ik er voorlopig niet ben
"Moppies"quote:
Ik ben al weg.quote:
GARPJE!quote:
Denk je nou echt dat ik zo makkelijk over ben te halen?quote:
Nou, dat klopt!quote:Op woensdag 4 januari 2006 09:36 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Denk je nou echt dat ik zo makkelijk over ben te halen?!
You docsuckerquote:Op woensdag 4 januari 2006 09:42 schreef LeBeau het volgende:
Nu er verder toch niemand is...
*spam*
[afbeelding]!
Wat een taal!quote:
Dat je een "sucker" bent voor "doctors" natuurlijkquote:Op woensdag 4 januari 2006 09:47 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Wat een taal!![]()
En ik weet niet waar je het over hebt.![]()
Nou, uh, ik vond je Nederlands wel goed. Ja, dat was het. Ik was onder de indruk van je taalgebruik.quote:Op woensdag 4 januari 2006 09:50 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Dat je een "sucker" bent voor "doctors" natuurlijkOftewel: ju vint dokters liev
![]()
Hoezo "wat een taal!"?
![]()
Het was geeneens Nederlands.quote:Op woensdag 4 januari 2006 09:51 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Nou, uh, ik vond je Nederlands wel goed. Ja, dat was het. Ik was onder de indruk van je taalgebruik.![]()
quote:
Mornin'quote:
Goedemorgen PeRi.quote:
Die van jou was ook niet echt super, maar hij klopte wel.quote:
quote:Op woensdag 4 januari 2006 10:12 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Die van jou was ook niet echt super, maar hij klopte wel.
Jij bent vroeg wakker!quote:Op woensdag 4 januari 2006 10:23 schreef MissBliss het volgende:
Hoi.
quote:
Ik werd om kwart voor 9 wakker met blaasontstekingquote:
Ik haat wakker door plasdrangquote:Op woensdag 4 januari 2006 10:28 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik werd om kwart voor 9 wakker met blaasontsteking
Nog tot half 10 in mn bed gelegen, maar aangezien ik toen al 4 keer naar de wc was geweest, was ik toen toch echt wakker
quote:Op woensdag 4 januari 2006 10:29 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik haat wakker door plasdrangAls ik 's nachts wakker wordt en moet plassen, doe ik het (grotendeels) met mijn ogen dicht, om zo min mogelijk wakker te worden.
![]()
Let op: ik zei grotendeels![]()
Hier weet ik niets komisch op te zeggen, dus meld ik dat maar.quote:Op woensdag 4 januari 2006 10:31 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik wordt nooit wakker met plasdrang, alleen als ik dusblaasontsteking
heb...
Maar het is alweer minder nu... nu ik wakker ben dus
Het ís ook niet komischquote:Op woensdag 4 januari 2006 10:41 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Hier weet ik niets komisch op te zeggen, dus meld ik dat maar.![]()
Nee, maar ik dacht "een grapje om de pijn de verzachten", maar ik kon niks bedenken.quote:
Nee, moet dat dan?quote:Op woensdag 4 januari 2006 10:50 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Nee, maar ik dacht "een grapje om de pijn de verzachten", maar ik kon niks bedenken.![]()
Hebben jullie al gegoogled vandaag?![]()
Ze hebben een leuk grapje staan op de google site.quote:
Google is tofquote:Op woensdag 4 januari 2006 11:10 schreef MissBliss het volgende:
Een beetje van ons en een beetje van Google
Yepsquote:Op woensdag 4 januari 2006 11:20 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Google is tof![]()
![]()
Net als wij![]()
![]()
Ben je nog in de GTST kroeg geweest afgelopen O&N trouwens? Was het vet funky en gossipy?![]()
Verstoppende wekker voor slaapkoppenquote:Op woensdag 4 januari 2006 08:42 schreef Dizer het volgende:
[..]![]()
Niet echtIk moet om 10 uur op school zijn en ik was al vanaf 6 uur om de 9 minuten op mijn wekker aan het slaan
dus had ik op een gegeven moment mijn telefoon aangezet als wekker en hem naar de andere kant van mijn kamer geschopt en toen ging ie af... jah toen moest ik wel wakker worden en mijn bed uit
Ik vond dit vrij komisch andersquote:Op woensdag 4 januari 2006 10:41 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Hier weet ik niets komisch op te zeggen, dus meld ik dat maar.![]()
Heel gezellie! We konden vanaf het dak al het vuurwerk in en rondom de stad zienquote:Op woensdag 4 januari 2006 11:27 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Yeps
Het was tof! Ze gingen zelfs voor me zingen en er was gratis champagne en ik ben weer helemaal bijgepraat qua alle roddels![]()
Oh en er gingen nog dronken mensen vechten, ook apart
Hoe was het in de Pijp?![]()
Dat zeg je alleen omdat je verliefd op mij bent.quote:Op woensdag 4 januari 2006 11:36 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik vond dit vrij komisch anders
Dat zijn mijn vrouw vannacht ook.quote:Op woensdag 4 januari 2006 11:40 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Dat zeg je alleen omdat je verliefd op mij bent.![]()
WAAR IS BUPA?!quote:Op woensdag 4 januari 2006 11:56 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dat zijn mijn vrouw vannacht ook.
Bupa is zijn wachtwoord kwijtquote:Op woensdag 4 januari 2006 12:03 schreef Zhenar het volgende:
[..]
WAAR IS BUPA?!Die maakt zulke flauwe grappen met zoveel meer flair!
![]()
Sven
![]()
Yeah, right.quote:Op woensdag 4 januari 2006 12:04 schreef Svensational het volgende:
[..]
Bupa is zijn wachtwoord kwijt![]()
Anders lees je het vorige topic terug, vlegelquote:
quote:Op woensdag 4 januari 2006 11:40 schreef Zhenar het volgende:
En we zijn trouwens nog naar het Leidseplein gelopen, maar toen ging alles al zo’n beetje dicht dus liepen we weer terug :’)
Ja, maar ik moest conformeren aan de wil van de groep hè, en die zei mij weer weg te gaanquote:Op woensdag 4 januari 2006 12:29 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Terwijl ik er tot sluitingstijd ben geweest![]()
quote:Op woensdag 4 januari 2006 13:12 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ja, maar ik moest conformeren aan de wil van de groep hè, en die zei mij weer weg te gaan.
Da's shit manquote:
quote:Op woensdag 4 januari 2006 13:13 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ach binnenkort gaan we, onder het genot van een drankje, weer lekker met Dizer filosoferen over de evolutie-theorie![]()
Die mods kunnen ook niks onthoudenquote:
Dat krijg je met die Irakezenquote:Op woensdag 4 januari 2006 13:14 schreef Zhenar het volgende:
[..]Evolutietheorie
![]()
Dat was toch wel de meest schokkende onthulling van de meet![]()
quote:
Je probeert mijn aandacht te vangen met je hilarische smiley!quote:
quote:
Hij gaat niet eens op reis ofzo, dus STEL JE NIET ZO AAN!quote:Op woensdag 4 januari 2006 13:41 schreef BVO het volgende:
Nou, ik ga je missen hoor.
En ook al zou hij op reis gaan, BVO komt hier zo weinig dat hij geeneens zou merken dat Dizer er niet was.quote:Op woensdag 4 januari 2006 13:42 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Hij gaat niet eens op reis ofzo, dus STEL JE NIET ZO AAN!![]()
Yooooo.quote:Op woensdag 4 januari 2006 13:50 schreef LeBeau het volgende:
[..]
En ook al zou hij op reis gaan, BVO komt hier zo weinig dat hij geeneens zou merken dat Dizer er niet was.
Geil.quote:
Ik vind het ook kut.quote:Op woensdag 4 januari 2006 14:01 schreef Bupatih het volgende:
Wat een sukkels zijn er toch in Hollywood.
Son of the Mask
Dumb and Dumberer: When Harry Met Lloyd
Je wéét dat het gaat floppen.
Je wéét dat de acteurs uit de eerste film (en dan vooral Jim Carrey) er niet bij zullen zijn.
En dan tóch nog de film maken!![]()
![]()
Had dan mij gevraagd, aangezien ik nog enigszins capabel genoeg ben om in de voetsporen van de Grote Jim te treden.quote:
quote:Op woensdag 4 januari 2006 14:11 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Had dan mij gevraagd, aangezien ik nog enigszins capabel genoeg ben om in de voetsporen van de Grote Jim te treden.
Ja.quote:Op woensdag 4 januari 2006 14:12 schreef Zhenar het volgende:
[..]Jij?! Als de "Son of the Mask"?!?!
![]()
![]()
![]()
Misschien kun je meedoen in The Mask: European Gigolo ?quote:Op woensdag 4 januari 2006 14:13 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja.Ik ben toentertijd nog gevraagd, maar ik mocht als minderjarige niet zoveel uren maken ofzo!
En het op-en-neer-gereis zat hun ook niet zo lekker...
Misschien willen wij gewoon meer BVO.quote:
Als je meer BVO wilt, kots dan niet zo op hem!quote:Op woensdag 4 januari 2006 14:16 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Misschien willen wij gewoon meer BVO.
Niet dat ik je niet genoeg zie in IDO.
quote:Op woensdag 4 januari 2006 14:20 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Als je meer BVO wilt, kots dan niet zo op hem!![]()
![]()
quote:Op woensdag 4 januari 2006 13:42 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Hij gaat niet eens op reis ofzo, dus STEL JE NIET ZO AAN!![]()
quote:
Oh neequote:Op woensdag 4 januari 2006 14:49 schreef Zhenar het volgende:
[..]
IK zei toch niet dat ik meer BVO wilde!![]()
![]()
Je bedoelt natuurlijk: MissBliss, wat een geweldige bijdrage in nota bene een Onzintopicquote:Op woensdag 4 januari 2006 14:51 schreef Bupatih het volgende:
Eerlijke teksten van omroepers op het treinstation.
pberends.
Ik zag jouw naam, ja.quote:Op woensdag 4 januari 2006 14:59 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Je bedoelt natuurlijk: MissBliss, wat een geweldige bijdrage in nota bene een Onzintopic![]()
!
EN WEL SLIJMEN BIJ PBERENDS HE???!!!quote:Op woensdag 4 januari 2006 15:00 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik zag jouw naam, ja.
Maar ik wilde niet te slijmerig overkomen.![]()
JA!quote:Op woensdag 4 januari 2006 15:12 schreef MissBliss het volgende:
[..]
EN WEL SLIJMEN BIJ PBERENDS HE???!!!![]()
![]()
::r
Zeur nietquote:Op woensdag 4 januari 2006 15:12 schreef MissBliss het volgende:
[..]
![]()
Ik ga met jou toch niet op het podium staan over 10 jaar....gekkiequote:Op woensdag 4 januari 2006 15:12 schreef MissBliss het volgende:
[..]
![]()
Oh jaquote:Op woensdag 4 januari 2006 15:18 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Zeur nietJe hebt mijn toffe SMS om je goed over te voelen
![]()
quote:
quote:Op woensdag 4 januari 2006 15:38 schreef Zhenar het volgende:
[..]!
Trouwens...
Waar is Sven?
Dat wijf.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
!
De meet... je had er bij moeten zijn!
quote:
quote:
Ik heb hem in msn maar zou niet weten hoe ik hem dan zou moeten vinden en uploadenquote:Op woensdag 4 januari 2006 16:07 schreef Zhenar het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Jij wel ja!maar zovelen niet
![]()
Ik kan die waanzinnige cheersmiley maar niet vinden trouwens!![]()
![]()
Hij moet hier toch ergens staan.quote:Op woensdag 4 januari 2006 16:12 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik heb hem in msn maar zou niet weten hoe ik hem dan zou moeten vinden en uploaden
Oi, ik vroeg watquote:
Eerlijke teksten van omroepers op het treinstation.quote:Op woensdag 4 januari 2006 13:42 schreef mcDavid het volgende:
dames en heren, de intercitty naar enschede heeft een vertraging van circa 15 minuten, wegens gothics op de rails
quote:
Buup had je topic al gespammed hoor.quote:Op woensdag 4 januari 2006 16:21 schreef pberends het volgende:
[..]
Eerlijke teksten van omroepers op het treinstation..
Je had het over mijquote:
Wees blij dat je überhaupt bent besproken op dequote:
Ik heb in mn msn allemaal leuke cheer-smileys, maar hoe ik ze hier krijg...quote:
quote:Op woensdag 4 januari 2006 16:23 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Wees blij dat je überhaupt bent besproken op demeet
!
![]()
![]()
![]()
quote:
Buup heeft 'em ook sowieso.quote:Op woensdag 4 januari 2006 16:27 schreef Svensational het volgende:
babette heeft 'm wel maar die is op wintersport...
quote:
Ik blijf net zolang doorslaan tot je 't verteltquote:Op woensdag 4 januari 2006 16:28 schreef Zhenar het volgende:
[..]Leuk plaatje!
Maar wat er over jou gezegd is blijft geheim, MUHAHAHAH!
So what, vind ik lekker lekker!quote:Op woensdag 4 januari 2006 16:29 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik blijf net zolang doorslaan tot je 't vertelt!
Die toffe cheer smiley met die tong uit de bek en ronddraaiende kop!quote:
Duh.quote:Op woensdag 4 januari 2006 16:35 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Die toffe cheer smiley met die tong uit de bek en ronddraaiende kop!![]()
![]()
aka: de leukste smiley EVER!
1 |
Wat een onscherpe icon is het trouwensquote:Op woensdag 4 januari 2006 16:35 schreef timbob het volgende:
wat een eenzijdige gelaatsuitdrukking!
mooie ogen, dat wel.
Tof dat je 'm ook tussen die code zet, anders had ik nooit geweten hoe ik die smiley nou zou moeten gebruiken hierquote:Op woensdag 4 januari 2006 16:37 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Duh.
[afbeelding]
[ code verwijderd ]
Bron: http://home.planet.nl/~degraaf24/Gedachte1/gesprektechn.htmquote:Realiseer je dat in sommige studentenkringen veel tijd wordt besteed aan agressief met elkaar omgaan. Deze mensen hebben een wat vertekend beeld van de wereld, trainen zichzelf in onaangenaam gedrag en zijn waarschijnlijk niet het (wellevende) gezelschap dat je zoekt.
Doe eens niet zo vervelend, mannetjequote:Op woensdag 4 januari 2006 16:42 schreef Svensational het volgende:
[..]
Tof dat je 'm ook tussen die code zet, anders had ik nooit geweten hoe ik die smiley nou zou moeten gebruiken hier!
Die met die chineesjes is leukquote:
Het is elke keer een andere....je vindt ze dus allemaal grappig?quote:
Nee, niet allemaal. Die met die hippie en die met die simpele plaatjes en die met die vrouwen zijn niet echt grappigquote:Op woensdag 4 januari 2006 16:47 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Het is elke keer een andere....je vindt ze dus allemaal grappig?
ik had net snoop dogg!quote:Op woensdag 4 januari 2006 16:47 schreef Svensational het volgende:
[..]
Die met die chineesjes is leuk!
Hoe kómen ze erbijquote:Op woensdag 4 januari 2006 16:46 schreef Zhenar het volgende:In mijn zoektocht naar info omtrent gesprekstechnieken:
[..]
Bron: http://home.planet.nl/~degraaf24/Gedachte1/gesprektechn.htm![]()
En hoe weet jij datquote:Op woensdag 4 januari 2006 16:52 schreef PeRi het volgende:
De groeten van Airelle, haar pc is dood!
RIPquote:Op woensdag 4 januari 2006 16:52 schreef PeRi het volgende:
De groeten van Airelle, haar pc is dood!
Stond in zo'n kneuzige "ik vind het zo moeilijk om gesprekken met mensen aan te knopen en vrienden te maken"-handleidingquote:
Wie roept Orginial?quote:Op woensdag 4 januari 2006 17:02 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Stond in zo'n kneuzige "ik vind het zo moeilijk om gesprekken met mensen aan te knopen en vrienden te maken"-handleiding.
Wat liefquote:Op woensdag 4 januari 2006 16:22 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Buup had je topic al gespammed hoor.Maar wel geinig
![]()
Die zit volgens mij in IDO onder de nick Woelliquote:
Ja, dat was Greet ookquote:
Vanwaar die subs en die smiley?quote:Op woensdag 4 januari 2006 17:04 schreef Svensational het volgende:
[..]
Die zit volgens mij in IDO onder de nick Woelli.
Ja, man!!!! !! :'D( : ') Ik dacht net nog aan jouquote:Op woensdag 4 januari 2006 17:06 schreef Paltos het volgende:
Ik ben net terug van Marrakech! Jullie allemaal blij denken dat ik weg was!![]()
![]()
Nietquote:Op woensdag 4 januari 2006 17:06 schreef Paltos het volgende:
Ik ben net terug van Marrakech! Jullie allemaal blij denken dat ik weg was!![]()
![]()
En wat is Makkarechquote:
Omdat ik het niet zeker weet, beetje lullig om hem/haar daar dan van te beschuldigenquote:
Wie was woelli ook alweer?quote:Op woensdag 4 januari 2006 17:04 schreef Svensational het volgende:
[..]
Die zit volgens mij in IDO onder de nick Woelli.
Niet weer.quote:Op woensdag 4 januari 2006 17:08 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja, man!!!! !! :'D( : ') Ik dacht net nog aan jou![]()
Ik dacht echt zo van: "Ooooh, nee! Paltos zou toch niet al zijn vingers zijn kwijtgeraakt!!"![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
!!!!11eins!!!!!!11
* pberends is playing Keith Sweat - Twistedquote:
Een stad in Marokkoquote:Op woensdag 4 januari 2006 17:08 schreef Svensational het volgende:
[..]
Niet
[..]
En wat is Makkarech?
Ja Bassie, dat wist ik allangquote:
quote:Op woensdag 4 januari 2006 17:12 schreef pberends het volgende:
[..]
* pberends is playing Keith Sweat - Twisted
Alias Kut Zweet.
quote:Oh yeah baby
quote:You know you are my lover
You got me twisted over you
I know i got what you need
So what you wanna do
Baby, baby I know
Baby I love you so
But you don't feel like I do
Tell me what can I do
Homo.quote:See you had my heart from the start
Like Cupid and I was just down right foolish and stupid
But now I know the reason for the pain and the headaches
You left me all alone now I can't even concentrate
Nou dan.quote:Op woensdag 4 januari 2006 17:14 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja Bassie, dat wist ik allang
Wist ik veel dat ie dat zong, ik kan geen Engels hoor.quote:
Wat "Nou dan.quote:
Nou, van jou had ik toch:" een stad in makkoroquote:Op woensdag 4 januari 2006 17:12 schreef Bupatih het volgende:
[Wat is Makkarech?]]
Een stad in Marokko?
Watquote:Op woensdag 4 januari 2006 17:15 schreef Paltos het volgende:
Of was dat niet bewust Svensational?!1
Keith Sweat is géén homo, homo!!!quote:
Wytske en Gigiquote:Op woensdag 4 januari 2006 17:30 schreef Svensational het volgende:
http://www.garnierstreami(...)elspelcompilatie.wmv
quote:Op woensdag 4 januari 2006 17:31 schreef Copycat het volgende:
[..]
Keith Sweat is géén homo, homo!!!
Want hoe verklaar je dan zijn eighties lyrics:
You say no, I say yes, girl I bet I can make you sweat
en
I want her, I want that lady, I want her.. I wanna do you like this, baby, I wanna do you like that, sugar. You turn me on and on and on and on
Ja Cc was in de 80ies erg van de R&B.
En nee, Keith zat toentertijd niet in de kast verstopt.
Weet je wat mij opviel, daat die Gigi maar 1 look heeft. Namelijk de giechel look. Ze kan gewoon niet booskijken ofzo.quote:
Een dorp in de Zaanstreek?quote:
quote:
quote:Op woensdag 4 januari 2006 17:31 schreef Copycat het volgende:
[..]
Keith Sweat is géén homo, homo!!!
Want hoe verklaar je dan zijn eighties lyrics:
You say no, I say yes, girl I bet I can make you sweat
en
I want her, I want that lady, I want her.. I wanna do you like this, baby, I wanna do you like that, sugar. You turn me on and on and on and on
Ja Cc was in de 80ies erg van de R&B.
En nee, Keith zat toentertijd niet in de kast verstopt.
Ja, en? Niks mis mee, toch?quote:Op woensdag 4 januari 2006 17:45 schreef pberends het volgende:
[..]
Weet je wat mij opviel, daat die Gigi maar 1 look heeft. Namelijk de giechel look. Ze kan gewoon niet booskijken ofzo.
[afbeelding]
quote:Op woensdag 4 januari 2006 17:15 schreef Svensational het volgende:
[..]
Wat "Nou dan." Paltos had het allang gezegd
. En jij had daarna al weer gereageerd dus je leest je niet goed in
.
Je wist dat het een stad was.quote:Op woensdag 4 januari 2006 17:14 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja Bassie, dat wist ik allang
Och, jongeman, zorg dan voor wat meer niveau in je so called humorquote:
Zolang pb het maar snapt, vind ik alles best.quote:Op woensdag 4 januari 2006 17:49 schreef Copycat het volgende:
[..]
Och, jongeman, zorg dan voor wat meer niveau in je so called humor![]()
![]()
quote:Op woensdag 4 januari 2006 17:06 schreef Paltos het volgende:
Ik ben net terug van Marrakech!
quote:
Dát.quote:
Leuk gedaan.quote:Op woensdag 4 januari 2006 17:30 schreef Svensational het volgende:
Dat zei ik dus net ook al, spuit elf!quote:Op woensdag 4 januari 2006 17:52 schreef Paltos het volgende:
[..]
Je schreef Makkarech, in plaats van Marrakech!
Nee, ik ging het een minuut later wel doen.quote:Op woensdag 4 januari 2006 17:51 schreef Bupatih het volgende:
Jeez...moet ik hier nou álles uitleggen?
"Die grote, grijze slurven"quote:Op woensdag 4 januari 2006 17:30 schreef Svensational het volgende:
Dat deed je zelf ook toen je verklaarde wat Marrakech nu net was!quote:Op woensdag 4 januari 2006 17:53 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dat zei ik dus net ook al, spuit elf!
Precies.quote:Op woensdag 4 januari 2006 17:57 schreef Paltos het volgende:
"Ja, maar je zei niet dat het in Marokko lag! *blaat!*![]()
!1;D"
hobbes is altijd goed!quote:Op woensdag 4 januari 2006 18:06 schreef Paltos het volgende:
Goh Bassie, ik ga eens een nieuwe avatar zoeker.![]()
Want deze is niet goed!![]()
quote:Op woensdag 4 januari 2006 18:06 schreef Paltos het volgende:
Goh Bassie, ik ga eens een nieuwe avatar zoeker.![]()
Wat is er mis met Hobbes?quote:Op woensdag 4 januari 2006 18:06 schreef Paltos het volgende:
Goh Bassie, ik ga eens een nieuwe avatar zoeken.![]()
Stomme spasten avatar.quote:
Je kan natuurlijk wel een andere Hobbes nemen. Dat is altijd toegestaan.quote:Op woensdag 4 januari 2006 18:25 schreef Paltos het volgende:
[..]
Je hebt gelijk..
Ik ga plakken bij deze voor een tijdje..
Ja!quote:
Nou.quote:
Niet doen, die is stomquote:Op woensdag 4 januari 2006 18:25 schreef Paltos het volgende:
[..]
Je hebt gelijk..
Ik ga plakken bij deze voor een tijdje..
Dan heeft ie dat er zeker later bij geëditquote:Op woensdag 4 januari 2006 17:49 schreef Bupatih het volgende:
[..]
[..]
Je wist dat het een stad was.Maar door Paltos' post kon je niet weten dat het in Marokko ligt.
![]()
Nee, dat zei ik toch al.quote:Op woensdag 4 januari 2006 18:39 schreef Bupatih het volgende:
[..]
De door mij voorgestelde avatars niet.
Denk je er anders over nu ik een trendy, hip, cool, eigentijds, tof zwart randje heb toegevoegd?quote:
Die zat er altijd al omquote:Op woensdag 4 januari 2006 18:41 schreef Paltos het volgende:
[..]
Denk je er anders over nu ik een trendy, hip, cool, eigentijds, tof zwart randje heb toegevoegd?![]()
![]()
En ook niet zo lelijk.quote:
quote:Op woensdag 4 januari 2006 18:41 schreef Paltos het volgende:
[..]
Denk je er anders over nu ik een trendy, hip, cool, eigentijds, tof zwart randje heb toegevoegd?![]()
![]()
Doe daar eens wat aan dan!quote:Op woensdag 4 januari 2006 18:46 schreef Tania18 het volgende:
Toch raar.. we zitten hier in het SHO forum, maar we hebben een groot gebrek aan vrouwen
Hoiquote:Op woensdag 4 januari 2006 18:46 schreef Tania18 het volgende:
Toch raar.. we zitten hier in het SHO forum, maar we hebben een groot gebrek aan vrouwen
Die hou ik hier liever zo ver mogelijk vandaanquote:Op woensdag 4 januari 2006 18:46 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Doe daar eens wat aan dan!!
Nodig je vriendinnetjes uit enzo.
Lieve Bupa,quote:Op woensdag 4 januari 2006 18:48 schreef Bupatih het volgende:
[..]
De goden hebben mijn gebeden gehoord!
Verstandig.quote:Op woensdag 4 januari 2006 18:48 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Die hou ik hier liever zo ver mogelijk vandaan
Ja!quote:
Nee, maar ik wilde gewoon mijn grappige plaatje posten!quote:
Bijvoorbeeldquote:Op woensdag 4 januari 2006 18:50 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja!
Zoals vla met stukjes chocola erin.
Om maar iets te noemen.
Het was inderdaad wel grappig!quote:Op woensdag 4 januari 2006 18:51 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nee, maar ik wilde gewoon mijn grappige plaatje posten! [afbeelding]
Hij had volgens mij ooit een vrouw aangerand c.q. verkracht...quote:
ik krijg er hoofdpijn van dusquote:Op woensdag 4 januari 2006 18:59 schreef Paltos het volgende:
[..]
Even zien of het vijf minuten lukt zonder misselijk te worden hé!.
Ohquote:Op woensdag 4 januari 2006 19:01 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Hij had volgens mij ooit een vrouw aangerand c.q. verkracht...
Moet je instellen als bureaublad-achtergrond. Kun je lachen.quote:
ik zie zo'n kikker. hoort dat?quote:Op woensdag 4 januari 2006 19:05 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Moet je instellen als bureaublad-achtergrond. Kun je lachen.
Neen.quote:
AU!quote:Op woensdag 4 januari 2006 19:08 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Neen.
Moment.
Zo! Veranderd.
Kijkt u maar!
Ha!quote:
Het geeft me wel een negatieve bekendheid, maar dat is makkelijker te bereiken.quote:Op woensdag 4 januari 2006 19:03 schreef Bupatih het volgende:
Paltos, het werkt nú al!
Binnen 10 minuten al twee klagende mensen.
Ja, én?quote:Op woensdag 4 januari 2006 19:12 schreef Paltos het volgende:
[..]
Het geeft me wel een negatieve bekendheid
hmmm...ik bedoelde dus dat dat dikke randje lelijk was hequote:
WELKE VROUW??//??/quote:
Geweldig nummer was dat.quote:Op woensdag 4 januari 2006 19:17 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik heb allemaal oude, foute liejdes van m'n Hitzones op mp3 gezet.. Het is al de hele middag feest hier.
.
* Tom_Tom- luistert nu: Solid HarmoniE - I'll Be There For You..
De vrouw die zometeen met mij gaat patiencen.quote:
Welk een woordgrapje!quote:Op woensdag 4 januari 2006 19:39 schreef Paltos het volgende:
Ik heb het geduld niet voor Patience!1!1!1
quote:Op woensdag 4 januari 2006 19:48 schreef Bupatih het volgende:
Quote uit Berends en Bupa (2010):
"Vrouwen, je kan ze beter verbouwen"
Quote gejat: Vrouwen...quote:Op woensdag 4 januari 2006 19:48 schreef Bupatih het volgende:
Quote uit Berends en Bupa (2010):
"Vrouwen, je kan ze beter verbouwen"
Over onze artiestennamen moeten we nog eventjes brainstormen.quote:
Had ik mijnes al verteldquote:Op woensdag 4 januari 2006 20:17 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Wat voor punt heb je voor rekenen op je rapport. Paltos?.
+1 voorspelbaar!quote:Op woensdag 4 januari 2006 20:17 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Wat voor punt heb je voor rekenen op je rapport. Paltos?.
Nou...we zijn binnen één jaar wel doorgebroken, hoor.quote:
Maarre, wat als die teksten dan binnen het jaar weer opgebruikt zijn?quote:Op woensdag 4 januari 2006 20:22 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nou...we zijn binnen één jaar wel doorgebroken, hoor.
Maar over tien (jaja, negen) jaar beginnen we pas, aangezien we onze tekst nog moeten schrijven.
En het gaat om kwaliteit, dus daar doen we wel eventjes over.
Ik lulde maar wat.quote:Op woensdag 4 januari 2006 20:24 schreef Paltos het volgende:
[..]
Maarre, wat als die teksten dan binnen het jaar weer opgebruikt zijn?. Dan moeten al jullie talrijke fans, (waarschijnlijk dan
), weer tien (jaja, negen) jaar wachten op nieuwe voorstellingen!
![]()
Voorbereiden?quote:Op woensdag 4 januari 2006 20:26 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik lulde maar wat.
Wij ad remme (Ja, wat anders?
) mannen hebben zo'n show in een middagje in elkaar geflanst, natuurlijk.
Er moet toch een rode draad in het verhaal zitten.quote:Op woensdag 4 januari 2006 20:27 schreef Paltos het volgende:
[..]
Voorbereiden?. Improviseer gewoon wat!
!1!
quote:Op woensdag 4 januari 2006 20:35 schreef Tom_Tom- het volgende:
[Vrouwen/Homo's] Welke mod neuk jij het liefst?
quote:Op woensdag 4 januari 2006 20:35 schreef Tom_Tom- het volgende:
Sjezusquote:Op woensdag 4 januari 2006 20:35 schreef Tom_Tom- het volgende:
quote:Begint eindelijk haar op zijn plasser te krijgen.Heeft ie een beugel gehad of trekt het vanzelf bij? Onze eigen Klaas Jan Huntelaar, schatje natuurlijk.
Vooral als je paddo's op hebt.quote:Op woensdag 4 januari 2006 20:22 schreef Bupatih het volgende:
[..]
En het gaat om kwaliteit, dus daar doen we wel eventjes over.
ik nietquote:Op woensdag 4 januari 2006 21:02 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Wie koopt er dan ook mensen via Ebay?
Het forum is een mongooltje??quote:
Zoiets, ja.quote:Op woensdag 4 januari 2006 21:49 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Het forum is een mongooltje?? [afbeelding]
Zeg dat er dan bijquote:Op woensdag 4 januari 2006 20:41 schreef Tom_Tom- het volgende:
Het topic was al een paar dagen oud, Sven..
Slet!! Dat zou je niet noemenquote:Op woensdag 4 januari 2006 13:14 schreef Zhenar het volgende:
[..]Evolutietheorie
![]()
Dat was toch wel de meest schokkende onthulling van de meet![]()
quote:
quote:
Ik jou ookquote:Op woensdag 4 januari 2006 13:41 schreef BVO het volgende:
Nou, ik ga je missen hoor.
Jaaaaaaaaaaaquote:
Whehehequote:Op woensdag 4 januari 2006 22:27 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ben ik nu opeens wel interessant genoeg?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |