Deze week zou het definitief klaar zijn, stond er in MED...maar ik weet dus niet of dat vandaag is.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 23:51 schreef Svensational het volgende:
Ik ga mailen naar bupatih@fok.nl!
Niet weer je naaktfoto's, hè?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 23:51 schreef Svensational het volgende:
Ik ga mailen naar bupatih@fok.nl!
Mijnes werkt alquote:Op dinsdag 3 januari 2006 23:52 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Deze week zou het definitief klaar zijn, stond er in MED...maar ik weet dus niet of dat vandaag is.
Waarom zou ik iets drie keer mailenquote:
Die van mij niet.quote:
Omdat die vorige twee fotosessies spuuglelijk waren?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 23:53 schreef Svensational het volgende:
[..]
Waarom zou ik iets drie keer mailen
Maar ik ben toffer.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 23:54 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Die van mij niet.
Terwijl ik veel langer mod ben.
Maar ik krijg ook geen bericht dat 'ie niet aangekomen is, wat ik vroeger wel kreeg....quote:Op dinsdag 3 januari 2006 23:54 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Die van mij niet.
Terwijl ik veel langer mod ben.
IK HEB TOCH NOG GEEN NIEUWE MANquote:Op dinsdag 3 januari 2006 23:55 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Omdat die vorige twee fotosessies spuuglelijk waren?
Nee, dat kreeg ik rond zevenen ook niet. En nu net kwam m'n mailtje wel aanquote:Op dinsdag 3 januari 2006 23:55 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Maar ik krijg ook geen bericht dat 'ie niet aangekomen is, wat ik vroeger wel kreeg....
Welk mailtje? Die je rond zevenen gestuurd had?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 23:56 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nee, dat kreeg ik rond zevenen ook niet. En nu net kwam m'n mailtje wel aan
Nee, ik stuurde een nieuwequote:Op dinsdag 3 januari 2006 23:57 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Welk mailtje? Die je rond zevenen gestuurd had?
Ik heb mail!quote:
Als jij me mailt, doet 'ie het wel...maar als ik naar 'mezelf' mail, doet 'ie het niet.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 23:58 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik heb mail!
Maar niet van je @fok-account?
Toen ik van m'n gmail mailde (waar ik dus m'n fokmail krijg) lukte het niet bij mezelf, maar bij hotmail welquote:Op dinsdag 3 januari 2006 23:59 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Als jij me mailt, doet 'ie het wel...maar als ik naar 'mezelf' mail, doet 'ie het niet.
Oh...vaag.quote:Op woensdag 4 januari 2006 00:01 schreef Svensational het volgende:
[..]
Toen ik van m'n gmail mailde (waar ik dus m'n fokmail krijg) lukte het niet bij mezelf, maar bij hotmail wel.
Nee, het is toch ook alleen een forwarder?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 23:58 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik heb mail!
Maar niet van je @fok-account?
Nee...het is tóch een forwarder. Dus als mensen mijn @fok-adres toevoegen, krijgen ze toch gewoon mijn oude msn-adres in hun lijst?quote:
Nee, volgens mij werkt dat niet zoquote:Op woensdag 4 januari 2006 00:05 schreef Poepatih het volgende:
[..]
Nee...het is tóch een forwarder. Dus als mensen mijn @fok-adres toevoegen, krijgen ze toch gewoon mijn oude msn-adres in mijn lijst?
Of???
Nee, dat heb ik ook gedaan, je moet alleen niet wachten tot Firefox het je vertelt, die heeft namelijk een timeout van 10 minutenquote:Dus als ik mijn e-mail adres in mijn profiel heb veranderd in mijn @Fok-forwarder en 'ie daar dus een nieuw wachtwoord naar stuurt, ben ik de lul?
Volgens mij wel, hoor.quote:Op woensdag 4 januari 2006 00:07 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nee, volgens mij werkt dat niet zo
Maar ik zie écht niks in mijn Gmail.quote:Nee, dat heb ik ook gedaan, je moet alleen niet wachten tot Firefox het je vertelt, die heeft namelijk een timeout van 10 minuten.
Idd, je hebt haar fok-adres in je MSN, niet haar originele adres waar dat naar geforward wordt. Je kan ook wel je @fok adres als MSN doen, maar dan werkt het dus niet als forwarder, maar als gewoon e-maildres.quote:Op woensdag 4 januari 2006 00:08 schreef Poepatih het volgende:
[..]
Volgens mij wel, hoor.
Want ik heb bijvoorbeeld yvonne @ fok.nl in mijn lijst.
Terwijl het in principe gewoon een forwarder is, toch?
Hoeoz??? Je bent toch gewoon dé Poepatih???quote:Op woensdag 4 januari 2006 00:09 schreef Poepatih het volgende:
En even tussen ons...viel het op dat dit een kloon van mij was?
Kut!quote:Op woensdag 4 januari 2006 00:12 schreef Svensational het volgende:
[..]
Idd, je hebt haar fok-adres in je MSN, niet haar originele adres waar dat naar geforward wordt. Je kan ook wel je @fok adres als MSN doen, maar dan werkt het dus niet als forwarder, maar als gewoon e-maildres.![]()
Ja, johquote:Op woensdag 4 januari 2006 00:12 schreef Svensational het volgende:
[..]
Hoeoz??? Je bent toch gewoon dé Poepatih???
Wat een goeie grolquote:Op woensdag 4 januari 2006 00:14 schreef Poepatih het volgende:
[..]
Ja, joh! Was ook maar een gebbetje van toen net!
En dan? Stuurt 'ie wéér een nieuw password naar een forwarder die niet correct doorstuurt?quote:Op woensdag 4 januari 2006 00:16 schreef Svensational het volgende:
Kun je niet dit account blijven gebruiken? Hier heb je tenminste een plusje
!
Of gebruik de passmailer
Moet ik 'm dicht doenquote:Op woensdag 4 januari 2006 00:17 schreef Poepatih het volgende:
[..]
En dan? Stuurt 'ie wéér een nieuw password naar een forwarder die niet correct doorstuurt?
Kutzooi
quote:Op dinsdag 3 januari 2006 23:02 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik dacht dat het echt een spoiler was!
quote:
Mijn wekker staat sowieso al aan de andere kant van de kamer, zodat ik er altijd uit moet. Al heb ik er geen moeite mee om dan gewoon weer in bed te kruipen.quote:Op woensdag 4 januari 2006 08:42 schreef Dizer het volgende:
[..]![]()
Niet echtIk moet om 10 uur op school zijn en ik was al vanaf 6 uur om de 9 minuten op mijn wekker aan het slaan
dus had ik op een gegeven moment mijn telefoon aangezet als wekker en hem naar de andere kant van mijn kamer geschopt en toen ging ie af... jah toen moest ik wel wakker worden en mijn bed uit
quote:Op woensdag 4 januari 2006 08:56 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Mijn wekker staat sowieso al aan de andere kant van de kamer, zodat ik er altijd uit moet. Al heb ik er geen moeite mee om dan gewoon weer in bed te kruipen.
Dizer!quote:
Klopt. Mijn werk (hoofdkantoor) besloot om maar een paar nieuwjaars koopavonden erin te gooienquote:Op woensdag 4 januari 2006 09:05 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Dizer!![]()
Sinds 2006 ben je hier opeens heel weinig!Okee, dat is nog maar 4 dagen, maar toch!
![]()
Donderdag!quote:Op woensdag 4 januari 2006 09:07 schreef Dizer het volgende:
[..]
Klopt. Mijn werk (hoofdkantoor) besloot om maar een paar nieuwjaars koopavonden erin te gooien
Vandaag ben ik de hele dag weg (school+afspraak) morgen werken + tennis
Vrijdag school + werk +koopavond
Zaterdag werk daarna verjaardag
zondag rotterdam met een vriendin... ik ben bang dat ik er voorlopig niet ben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |