quote:Op woensdag 4 januari 2006 09:07 schreef Dizer het volgende:
[..]
Klopt. Mijn werk (hoofdkantoor) besloot om maar een paar nieuwjaars koopavonden erin te gooien
Vandaag ben ik de hele dag weg (school+afspraak) morgen werken + tennis
Vrijdag school + werk +koopavond
Zaterdag werk daarna verjaardag
zondag rotterdam met een vriendin... ik ben bang dat ik er voorlopig niet ben
"Moppies"quote:
Ik ben al weg.quote:
GARPJE!quote:
Denk je nou echt dat ik zo makkelijk over ben te halen?quote:
Nou, dat klopt!quote:Op woensdag 4 januari 2006 09:36 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Denk je nou echt dat ik zo makkelijk over ben te halen?!
You docsuckerquote:Op woensdag 4 januari 2006 09:42 schreef LeBeau het volgende:
Nu er verder toch niemand is...
*spam*
[afbeelding]!
Wat een taal!quote:
Dat je een "sucker" bent voor "doctors" natuurlijkquote:Op woensdag 4 januari 2006 09:47 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Wat een taal!![]()
En ik weet niet waar je het over hebt.![]()
Nou, uh, ik vond je Nederlands wel goed. Ja, dat was het. Ik was onder de indruk van je taalgebruik.quote:Op woensdag 4 januari 2006 09:50 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Dat je een "sucker" bent voor "doctors" natuurlijkOftewel: ju vint dokters liev
![]()
Hoezo "wat een taal!"?
![]()
Het was geeneens Nederlands.quote:Op woensdag 4 januari 2006 09:51 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Nou, uh, ik vond je Nederlands wel goed. Ja, dat was het. Ik was onder de indruk van je taalgebruik.![]()
quote:
Mornin'quote:
Goedemorgen PeRi.quote:
Die van jou was ook niet echt super, maar hij klopte wel.quote:
quote:Op woensdag 4 januari 2006 10:12 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Die van jou was ook niet echt super, maar hij klopte wel.
Jij bent vroeg wakker!quote:Op woensdag 4 januari 2006 10:23 schreef MissBliss het volgende:
Hoi.
quote:
Ik werd om kwart voor 9 wakker met blaasontstekingquote:
Ik haat wakker door plasdrangquote:Op woensdag 4 januari 2006 10:28 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik werd om kwart voor 9 wakker met blaasontsteking
Nog tot half 10 in mn bed gelegen, maar aangezien ik toen al 4 keer naar de wc was geweest, was ik toen toch echt wakker
quote:Op woensdag 4 januari 2006 10:29 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik haat wakker door plasdrangAls ik 's nachts wakker wordt en moet plassen, doe ik het (grotendeels) met mijn ogen dicht, om zo min mogelijk wakker te worden.
![]()
Let op: ik zei grotendeels![]()
Hier weet ik niets komisch op te zeggen, dus meld ik dat maar.quote:Op woensdag 4 januari 2006 10:31 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik wordt nooit wakker met plasdrang, alleen als ik dusblaasontsteking
heb...
Maar het is alweer minder nu... nu ik wakker ben dus
Het ís ook niet komischquote:Op woensdag 4 januari 2006 10:41 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Hier weet ik niets komisch op te zeggen, dus meld ik dat maar.![]()
Nee, maar ik dacht "een grapje om de pijn de verzachten", maar ik kon niks bedenken.quote:
Nee, moet dat dan?quote:Op woensdag 4 januari 2006 10:50 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Nee, maar ik dacht "een grapje om de pijn de verzachten", maar ik kon niks bedenken.![]()
Hebben jullie al gegoogled vandaag?![]()
Ze hebben een leuk grapje staan op de google site.quote:
Google is tofquote:Op woensdag 4 januari 2006 11:10 schreef MissBliss het volgende:
Een beetje van ons en een beetje van Google
Yepsquote:Op woensdag 4 januari 2006 11:20 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Google is tof![]()
![]()
Net als wij![]()
![]()
Ben je nog in de GTST kroeg geweest afgelopen O&N trouwens? Was het vet funky en gossipy?![]()
Verstoppende wekker voor slaapkoppenquote:Op woensdag 4 januari 2006 08:42 schreef Dizer het volgende:
[..]![]()
Niet echtIk moet om 10 uur op school zijn en ik was al vanaf 6 uur om de 9 minuten op mijn wekker aan het slaan
dus had ik op een gegeven moment mijn telefoon aangezet als wekker en hem naar de andere kant van mijn kamer geschopt en toen ging ie af... jah toen moest ik wel wakker worden en mijn bed uit
Ik vond dit vrij komisch andersquote:Op woensdag 4 januari 2006 10:41 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Hier weet ik niets komisch op te zeggen, dus meld ik dat maar.![]()
Heel gezellie! We konden vanaf het dak al het vuurwerk in en rondom de stad zienquote:Op woensdag 4 januari 2006 11:27 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Yeps
Het was tof! Ze gingen zelfs voor me zingen en er was gratis champagne en ik ben weer helemaal bijgepraat qua alle roddels![]()
Oh en er gingen nog dronken mensen vechten, ook apart
Hoe was het in de Pijp?![]()
Dat zeg je alleen omdat je verliefd op mij bent.quote:Op woensdag 4 januari 2006 11:36 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik vond dit vrij komisch anders
Dat zijn mijn vrouw vannacht ook.quote:Op woensdag 4 januari 2006 11:40 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Dat zeg je alleen omdat je verliefd op mij bent.![]()
WAAR IS BUPA?!quote:Op woensdag 4 januari 2006 11:56 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dat zijn mijn vrouw vannacht ook.
Bupa is zijn wachtwoord kwijtquote:Op woensdag 4 januari 2006 12:03 schreef Zhenar het volgende:
[..]
WAAR IS BUPA?!Die maakt zulke flauwe grappen met zoveel meer flair!
![]()
Sven
![]()
Yeah, right.quote:Op woensdag 4 januari 2006 12:04 schreef Svensational het volgende:
[..]
Bupa is zijn wachtwoord kwijt![]()
Anders lees je het vorige topic terug, vlegelquote:
quote:Op woensdag 4 januari 2006 11:40 schreef Zhenar het volgende:
En we zijn trouwens nog naar het Leidseplein gelopen, maar toen ging alles al zo’n beetje dicht dus liepen we weer terug :’)
Ja, maar ik moest conformeren aan de wil van de groep hè, en die zei mij weer weg te gaanquote:Op woensdag 4 januari 2006 12:29 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Terwijl ik er tot sluitingstijd ben geweest![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |