Wees blij dat je überhaupt bent besproken op dequote:
Ik heb in mn msn allemaal leuke cheer-smileys, maar hoe ik ze hier krijg...quote:
quote:Op woensdag 4 januari 2006 16:23 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Wees blij dat je überhaupt bent besproken op demeet
!
![]()
![]()
![]()
quote:
Buup heeft 'em ook sowieso.quote:Op woensdag 4 januari 2006 16:27 schreef Svensational het volgende:
babette heeft 'm wel maar die is op wintersport...
quote:
Ik blijf net zolang doorslaan tot je 't verteltquote:Op woensdag 4 januari 2006 16:28 schreef Zhenar het volgende:
[..]Leuk plaatje!
Maar wat er over jou gezegd is blijft geheim, MUHAHAHAH!
So what, vind ik lekker lekker!quote:Op woensdag 4 januari 2006 16:29 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik blijf net zolang doorslaan tot je 't vertelt!
Die toffe cheer smiley met die tong uit de bek en ronddraaiende kop!quote:
Duh.quote:Op woensdag 4 januari 2006 16:35 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Die toffe cheer smiley met die tong uit de bek en ronddraaiende kop!![]()
![]()
aka: de leukste smiley EVER!
1 |
Wat een onscherpe icon is het trouwensquote:Op woensdag 4 januari 2006 16:35 schreef timbob het volgende:
wat een eenzijdige gelaatsuitdrukking!
mooie ogen, dat wel.
Tof dat je 'm ook tussen die code zet, anders had ik nooit geweten hoe ik die smiley nou zou moeten gebruiken hierquote:Op woensdag 4 januari 2006 16:37 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Duh.
[afbeelding]
[ code verwijderd ]
Bron: http://home.planet.nl/~degraaf24/Gedachte1/gesprektechn.htmquote:Realiseer je dat in sommige studentenkringen veel tijd wordt besteed aan agressief met elkaar omgaan. Deze mensen hebben een wat vertekend beeld van de wereld, trainen zichzelf in onaangenaam gedrag en zijn waarschijnlijk niet het (wellevende) gezelschap dat je zoekt.
Doe eens niet zo vervelend, mannetjequote:Op woensdag 4 januari 2006 16:42 schreef Svensational het volgende:
[..]
Tof dat je 'm ook tussen die code zet, anders had ik nooit geweten hoe ik die smiley nou zou moeten gebruiken hier!
Die met die chineesjes is leukquote:
Het is elke keer een andere....je vindt ze dus allemaal grappig?quote:
Nee, niet allemaal. Die met die hippie en die met die simpele plaatjes en die met die vrouwen zijn niet echt grappigquote:Op woensdag 4 januari 2006 16:47 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Het is elke keer een andere....je vindt ze dus allemaal grappig?
ik had net snoop dogg!quote:Op woensdag 4 januari 2006 16:47 schreef Svensational het volgende:
[..]
Die met die chineesjes is leuk!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |