Hoe kómen ze erbijquote:Op woensdag 4 januari 2006 16:46 schreef Zhenar het volgende:In mijn zoektocht naar info omtrent gesprekstechnieken:
[..]
Bron: http://home.planet.nl/~degraaf24/Gedachte1/gesprektechn.htm![]()
En hoe weet jij datquote:Op woensdag 4 januari 2006 16:52 schreef PeRi het volgende:
De groeten van Airelle, haar pc is dood!
RIPquote:Op woensdag 4 januari 2006 16:52 schreef PeRi het volgende:
De groeten van Airelle, haar pc is dood!
Stond in zo'n kneuzige "ik vind het zo moeilijk om gesprekken met mensen aan te knopen en vrienden te maken"-handleidingquote:
Wie roept Orginial?quote:Op woensdag 4 januari 2006 17:02 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Stond in zo'n kneuzige "ik vind het zo moeilijk om gesprekken met mensen aan te knopen en vrienden te maken"-handleiding.
Wat liefquote:Op woensdag 4 januari 2006 16:22 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Buup had je topic al gespammed hoor.Maar wel geinig
![]()
Die zit volgens mij in IDO onder de nick Woelliquote:
Ja, dat was Greet ookquote:
Vanwaar die subs en die smiley?quote:Op woensdag 4 januari 2006 17:04 schreef Svensational het volgende:
[..]
Die zit volgens mij in IDO onder de nick Woelli.
Ja, man!!!! !! :'D( : ') Ik dacht net nog aan jouquote:Op woensdag 4 januari 2006 17:06 schreef Paltos het volgende:
Ik ben net terug van Marrakech! Jullie allemaal blij denken dat ik weg was!![]()
![]()
Nietquote:Op woensdag 4 januari 2006 17:06 schreef Paltos het volgende:
Ik ben net terug van Marrakech! Jullie allemaal blij denken dat ik weg was!![]()
![]()
En wat is Makkarechquote:
Omdat ik het niet zeker weet, beetje lullig om hem/haar daar dan van te beschuldigenquote:
Wie was woelli ook alweer?quote:Op woensdag 4 januari 2006 17:04 schreef Svensational het volgende:
[..]
Die zit volgens mij in IDO onder de nick Woelli.
Niet weer.quote:Op woensdag 4 januari 2006 17:08 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja, man!!!! !! :'D( : ') Ik dacht net nog aan jou![]()
Ik dacht echt zo van: "Ooooh, nee! Paltos zou toch niet al zijn vingers zijn kwijtgeraakt!!"![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
!!!!11eins!!!!!!11
* pberends is playing Keith Sweat - Twistedquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |