Wat wilde jij doen dan?quote:
Ze leest (of las) wel mee, steeds als ze hier ter sprake komt duikt ze hier ook op.quote:Op dinsdag 27 december 2005 23:26 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Nu we het toch over haar hebben.
Waarom post ze hier niet![]()
Dat kan maar één ding betekenen..........quote:Op dinsdag 27 december 2005 23:34 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Ze leest (of las) wel mee, steeds als ze hier ter sprake komt duikt ze hier ook op.![]()
Slechte bupa imitatie. Je stalkt hem niet voldoendequote:Op dinsdag 27 december 2005 23:35 schreef Paltos het volgende:
Maarre.. Wat als je geen meetlat hebt?
![]()
![]()
![]()
!!!o1ne!!11!omg1osh!!!1;D!!!111
quote:Op dinsdag 27 december 2005 23:35 schreef Paltos het volgende:
Maarre.. Wat als je geen meetlat hebt?
![]()
![]()
![]()
!!!o1ne!!11!omg1osh!!!1;D!!!111
Mijn moppen zijn echt beter.quote:Op dinsdag 27 december 2005 23:36 schreef Dizer het volgende:
[..]
Slechte bupa imitatie. Je stalkt hem niet voldoende
Je bent precies een deurklink.quote:
Geregistreerd op: woensdag 1 juni 2005 @ 17:01quote:Op dinsdag 27 december 2005 23:38 schreef Paltos het volgende:
[..]
Niet iedereen heeft zo'n geweldige humor als ikzelve.
?quote:Op dinsdag 27 december 2005 23:36 schreef BVO het volgende:
[..]
Dat kan maar één ding betekenen..........
Dat het een kloon van iemand uit SC isquote:Op dinsdag 27 december 2005 23:39 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
?
Ik ben slecht in dit soort dingen.![]()
Nee joh.quote:Op dinsdag 27 december 2005 23:39 schreef Dizer het volgende:
[..]
Je bent gewoon een Bupa kloon
Ooooh. Drukke kloon dan. 4024 posts in 4 maanden.quote:Op dinsdag 27 december 2005 23:40 schreef BVO het volgende:
[..]
Dat het een kloon van iemand uit SC is.
volgens mij is het Nanoquote:Op dinsdag 27 december 2005 23:42 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Ooooh. Drukke kloon dan. 4024 posts in 4 maanden.![]()
De drukste kloon is i.i.g. GoLLem, Litso, The900, ... en vele dezelfden.quote:Op dinsdag 27 december 2005 23:42 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Ooooh. Drukke kloon dan. 4024 posts in 4 maanden.![]()
Gister nog gesproken.quote:
Whehequote:Op woensdag 28 december 2005 00:33 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik was die meet alweer helegaar vergeten..
Dat is dan best lullig. Maar het is niet zoquote:Op woensdag 28 december 2005 00:27 schreef Svensational het volgende:
En stel nou dat ze echt kanker heeft. Dan sta je mooi voor aap.
Dat weet je dondersgoed mennekequote:
quote:Op woensdag 28 december 2005 01:08 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dat weet je dondersgoed menneke!
Graaf eens diep in je geheugen. Je hebt destijds afgezegd...quote:
Couldn't agree with you morequote:Op woensdag 28 december 2005 01:23 schreef Tom_Tom- het volgende:
Mamamamamamamacarena!
Mamamamamamamacarena!
Heeeeey Macarena! Haaai!
Komt er nog iemand naar de meet?quote:Op woensdag 28 december 2005 01:23 schreef Svensational het volgende:
Omdat je naar Scheveningen zou gaan!
Ben jij in A'dam nou al wakker geworden naast een dooie hoer of wat?quote:Op woensdag 28 december 2005 01:27 schreef Tom_Tom- het volgende:
Sven, hou eens op met het steeds met me eens te zijn..
wat een brutale vraag.quote:Op woensdag 28 december 2005 01:28 schreef Duiveltja het volgende:
Ben jij in A'dam nou al wakker geworden naast een dooie hoer of wat?
Dat wou ik net zeggenquote:Op woensdag 28 december 2005 01:27 schreef Tom_Tom- het volgende:
Sven, hou eens op met het steeds met me eens te zijn..
Olaquote:
Bonjour.quote:Op woensdag 28 december 2005 08:30 schreef Airelle het volgende:
¡Hola!
quote:Op woensdag 28 december 2005 02:30 schreef _ELMaikel_ het volgende:
En dan willen ze meer blauw op straat.
Het zit allemaal hier![]()
quote:
Maak dat de kat wijs!quote:
quote:Op woensdag 28 december 2005 09:27 schreef LeBeau het volgende:
Werk.![]()
M'n oude baas (bijbaan) belde me een tijd geleden of ik deze week in kon vallen. Ik heb er nu natuurlijk al spijt van, omdat ik nu de hele week om zes uur op moet staan.
Maar volgende week kan ik weeruitslapen
, tenzij m'n sollicitatiegesprek morgen zo goed gaat dat ik volgende week gelijk aan de slag kan natuurlijk.
Ik ookquote:Op woensdag 28 december 2005 08:45 schreef Zhenar het volgende:
En vanavond meet!![]()
![]()
(best tof dat ik me daar zo op verheug
)
Ow, mn phone zit nog in m'n jaszak. FF ophalen.quote:Op woensdag 28 december 2005 09:41 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik ookEn antwoord eens op mijn sms
![]()
quote:Op woensdag 28 december 2005 10:55 schreef babette21 het volgende:
gaat het vanavond gebeuren?!? de grote SC-meet????
quote:Op woensdag 28 december 2005 10:55 schreef babette21 het volgende:
gaat het vanavond gebeuren?!? de grote SC-meet????
Weet ik nog niet.quote:
Spannend!quote:
ja maar, ja maar.... deze "quote:Op woensdag 28 december 2005 11:07 schreef Zhenar het volgende:
Gezien het grote aantalsmileys met betrekking tot de meet, vind ik het opvallend hoe iedereen er naar blijft informeren.
Als het je niet echt boeit, ZWIJG DAN OOK!
![]()
![]()
!
NOEM JE DAT POSITIEF MET JEquote:Op woensdag 28 december 2005 11:11 schreef babette21 het volgende:
[..]
ach ik dacht: laat ik de boel eens positief benaderen...
Wel een suffe personificatie dan.quote:Op woensdag 28 december 2005 11:13 schreef babette21 het volgende:
[..]
ja maar, ja maar.... deze "" is toch dé personificatie voor de netnietminimeets?!??!
ik ben uiteraard één en al interesse... want wíe komen er nou uiteindelijk???
quote:
ik had het over "grote".....quote:Op woensdag 28 december 2005 11:13 schreef Zhenar het volgende:
NOEM JE DAT POSITIEF MET JESMILEY?!
!
![]()
![]()
??!?!?
![]()
quote:Op woensdag 28 december 2005 11:17 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Ben je bang dat je anders alle lol mist?![]()
Onze pim-pam-pet foto's zullen daar dan ook geen uitzondering op zijn!quote:Op woensdag 28 december 2005 11:21 schreef BVO het volgende:
[..]De meetfoto's zijn doorgaans toch wel een en al sprankelheid
.
Is dat zo?quote:Op woensdag 28 december 2005 11:27 schreef MissBliss het volgende:
Ik snap ook eigenlijk niet waarom iedereen zn mond vol heeft over die meet en foto's en hoeveel mensen er komen blabla, als iedereen het té belachelijk vindt om zelf te komen.
Jij zit echt vólquote:Op woensdag 28 december 2005 11:27 schreef MissBliss het volgende:
Ik snap ook eigenlijk niet waarom iedereen zn mond vol heeft over die meet en foto's en hoeveel mensen er komen blabla, als iedereen het té belachelijk vindt om zelf te komen.
Ja?!quote:Op woensdag 28 december 2005 11:27 schreef MissBliss het volgende:
Maar dat betekent niet dat we het belachelijk vindenquote:Op woensdag 28 december 2005 11:31 schreef MissBliss het volgende:
Nou ja, die- smiley zegt toch wel genoeg eigenlijk.
Ik weet de reacties nog wel: 'Oh is er een meet? Ik kom niet'
Ja tochquote:
Dat zeg ikquote:Op woensdag 28 december 2005 11:33 schreef BVO het volgende:
[..]
Ja toch. Ik voel me in ieder geval niet aangesproken
.
Dat ik er niet ben betekent niet dat ik het te belachelijk vind om te komen oid. Dat "de tweede grote SHO-meet" straks door 2 of 3 mensen bezocht gaat worden vind ik alleen wel een "" waard
.
Misschien zegt dat dan iets over de mensen die in SHO posten.quote:Op woensdag 28 december 2005 11:33 schreef BVO het volgende:
[..]
.
Dat ik er niet ben betekent niet dat ik het te belachelijk vind om te komen oid. Dat "de tweede grote SHO-meet" straks door 2 of 3 mensen bezocht gaat worden vind ik alleen wel een "" waard
.
Uhuh, die hebben blijkbaar geen behoefte aan die meet.quote:Op woensdag 28 december 2005 11:34 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Misschien zegt dat dan iets over de mensen die in SHO-posten.
Tuurlijk, zo kun je het ook stellenquote:Op woensdag 28 december 2005 11:36 schreef MissBliss het volgende:
Beter, houden we de leuke mensen over voor de meet kennelijk.
Das een creatieve conclusiequote:Op woensdag 28 december 2005 11:36 schreef MissBliss het volgende:
Is idd wel eenquote:Op woensdag 28 december 2005 11:33 schreef BVO het volgende:
[..]
.
.
dat dusquote:Op woensdag 28 december 2005 11:32 schreef Tania18 het volgende:
Maar dat betekent niet dat we het belachelijk vinden
Ik kom niet omdat ik daar gewoon geen behoefte aan heb. Ik vind het wel leuk om er wat over te horen![]()
Ik kan nietquote:Op woensdag 28 december 2005 11:27 schreef MissBliss het volgende:
Het ging me ook meer om de overdosisquote:Op woensdag 28 december 2005 12:20 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Ik kan niet, anders was ik zeker wel even de meet komen checken.
Pfff, ik kom toch niet of wel?quote:Op woensdag 28 december 2005 11:36 schreef MissBliss het volgende:
Mij zijn al diequote:Op woensdag 28 december 2005 12:24 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Het ging me ook meer om de overdosisdie met betrekking tot die meet worden gebruikt. Maar goed, ik zal het allemaal wel verkeerd zien.
Nee, maar IK toch wel??quote:
quote:Op woensdag 28 december 2005 12:26 schreef Tom_Tom- het volgende:
Het zijn gewoon allemaal meetjes, MB..
Ach, ik ben ook in een kuthumeur vandaag, zal er ook wel iets mee te maken hebben. Dat wordt dus nog leuk voor julliequote:Op woensdag 28 december 2005 12:26 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Mij zijn al dieook opgevallen. Maar ach... als ik niet meeging, zou ik dat wellicht ook gedaan hebben. Dat heet cognitieve dissonantie reductie
![]()
![]()
Ik ga het proberen. Ik had ook nog afgesproken met een vriend om wat door de stad te banjeren vanmiddag, dus dat ga ik ook doen, maar ik weet niet hoelang dat duurt enzo en dus ja he. Jullie horen nog van me.quote:
Ik kom alleen als die rode-bieten-fan van hierboven komt.quote:Op woensdag 28 december 2005 12:26 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nee, maar IK toch wel??Waarcshijnlijk dan...
En op jou had ik al helemáál niet gerekend natuurlijk
Telepatisch?quote:
quote:Op woensdag 28 december 2005 12:27 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ach, ik ben ook in een kuthumeur vandaag, zal er ook wel iets mee te maken hebben. Dat wordt dus nog leuk voor jullie![]()
En Tania dan?quote:Op woensdag 28 december 2005 12:28 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik kom alleen als die rode-bieten-fan van hierboven komt.
Maar die komt nooit, dus kom ik ook nooit!!!!!![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.) bekend wordt als 'ie naar een meet gaat.
quote:Op woensdag 28 december 2005 12:30 schreef Tom_Tom- het volgende:
Bupatih is bang dat zijn ware identiteit (Euh....half (heel?) SC weet toch hoe ik eruit zie?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.) bekend wordt als 'ie naar een meet gaat.Clementine: Are you nuts?
Joel: It's been suggested...
Ja euh...die ook.quote:
quote:Op woensdag 28 december 2005 12:30 schreef Tom_Tom- het volgende:
Bupatih is bang dat zijn ware identiteit (Dat zijn goede reclames!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.) bekend wordt als 'ie naar een meet gaat.
Werd ook wel goed betaald.![]()
Slijmbalquote:Op woensdag 28 december 2005 12:32 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja euh...die ook.
De Grote Drie: niksan, MB en Tania.
Maar jij vooral.
quote:
En toetatoet dan?quote:Op woensdag 28 december 2005 12:32 schreef Bupatih het volgende:
Ja euh...die ook.
De Grote Drie: niksan, MB en Tania.
Maar jij vooral.
quote:
Ja, maar vieze oude serieverkrachters sturen kleine meisjes ook foto's van jonge adonissen om die het bed in te lokken.quote:Op woensdag 28 december 2005 12:31 schreef Bupatih het volgende:
Euh....half (heel?) SC weet toch hoe ik eruit zie?
Ik stuur mijn Fok!-fans ook foto's van een jonge adonis...quote:Op woensdag 28 december 2005 12:35 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ja, maar vieze oude serieverkrachters sturen kleine meisjes ook foto's van jonge adonissen om die het bed in te lokken..
Daarvan is al zeker dat we ooit gaan meeten.quote:
Ooit of nooit?quote:Op woensdag 28 december 2005 12:36 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Daarvan is al zeker dat we ooit gaan meeten.
Bij jou is het nooit.quote:
Whehehe.quote:Op woensdag 28 december 2005 12:36 schreef Bupatih het volgende:
Ik stuur mijn Fok!-fans ook foto's van een jonge adonis...![]()
maar dat ben ik dan ook echt zelf.
Ik ben een fan?quote:Op woensdag 28 december 2005 12:36 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik stuur mijn Fok!-fans ook foto's van een jonge adonis...![]()
maar dat ben ik dan ook echt zelf.
Zozoquote:Op woensdag 28 december 2005 12:38 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Bij jou is het nooit.
Bij toetie is het ooit.
![]()
Postopkrikkerquote:
Misschien omdat zij wat dat betreft wél slim is?quote:Op woensdag 28 december 2005 12:41 schreef niksan het volgende:
[..]
Zozo![]()
Dat je mij nooit zal meeten, dat wisten we...maar toetatoet![]()
Nou...ik ben niet van plan om het te gaan checken, als je het niet erg vindt...quote:
Als jij dat slim noemtquote:Op woensdag 28 december 2005 12:42 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Misschien omdat zij wat dat betreft wél slim is?![]()
Nou, je denkt toch ook niet echt dat ik in 1998 geboren ben!quote:Op woensdag 28 december 2005 12:42 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nou...ik ben niet van plan om het te gaan checken, als je het niet erg vindt...
quote:Op woensdag 28 december 2005 12:42 schreef niksan het volgende:
[..]
Als jij dat slim noemtdan moeten jullie vooral meeten
![]()
Niet vals!quote:Op woensdag 28 december 2005 12:43 schreef Paltos het volgende:
[..]
Nou, je denkt toch ook niet echt dat ik in 1998 geboren ben!.
En vrouwen worden altijd zo vals geslijmd hier op Fok.![]()
Jij en je visioenenquote:Op woensdag 28 december 2005 12:43 schreef Bupatih het volgende:
En er komt ook nog wel eens een meet met mijn Fotoboek-fan (nr. 1 t/m 6)
quote:Op woensdag 28 december 2005 12:44 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Niet vals! [afbeelding]
Jaloerse bitch.
Kloptquote:Op woensdag 28 december 2005 12:24 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Het ging me ook meer om de overdosisdie met betrekking tot die meet worden gebruikt. Maar goed, ik zal het allemaal wel verkeerd zien.
Ze heeft het zelf al tig keer gezegd, jaloerse bitch.quote:
En als ze komen wat ga je dan met die 3 vrouwen doen?quote:Op woensdag 28 december 2005 12:45 schreef Bupatih het volgende:
NIKSAN!
JIJ KOMT GEWOON, NET ALS IK, OP DE 10-JARIGE SHOWCHAT-JUBILEUMS-MEET [afbeelding]
GEEN GEZEIK! [afbeelding]
Je hebt het over nr 1 tot en met nr 6, is dat volgens jou één persoon?quote:Op woensdag 28 december 2005 12:46 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ze heeft het zelf al tig keer gezegd, jaloerse bitch.
quote:Op woensdag 28 december 2005 12:47 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
En als ze komen wat ga je dan met die 3 vrouwen doen?
http://fotoboek.fok.nl/Bupatihquote:Op woensdag 28 december 2005 12:47 schreef niksan het volgende:
[..]
Je hebt het over nr 1 tot en met nr 6, is dat volgens jou één persoon?
quote:Op woensdag 28 december 2005 12:43 schreef Bupatih het volgende:
En er komt ook nog wel eens een meet met mijn Fotoboek-fan Enkelvoud. (nr. 1 t/m 6)
Zeg dan:quote:Op woensdag 28 december 2005 12:48 schreef Bupatih het volgende:
[..]
http://fotoboek.fok.nl/Bupatih
+
[..]Lees je in.
Maarre...sowieso mijn sigarenbandjesverzameling!quote:Op woensdag 28 december 2005 12:47 schreef Bupatih het volgende:
[..]
[afbeelding] Zou je wel willen weten, hè?
Geheim van de kok. Met k-o-k.
Oh ja...want jij bent natuurlijk ook een van die vele Fotoboek-fans.quote:Op woensdag 28 december 2005 12:50 schreef niksan het volgende:
[..]
Zeg dan:
Met één van mijn "fans" (nr 1 t/m nr 6)
Nu doe je het zelf?quote:Op woensdag 28 december 2005 12:51 schreef Bupatih het volgende:
En "fans" hoeft niet tussen aanhalingstekens, hoor!
Ik vermoed niks.quote:Op woensdag 28 december 2005 12:47 schreef Bupatih het volgende:
[..]
[afbeelding] Zou je wel willen weten, hè?
Geheim van de kok. Met k-o-k.
Het wordt ook een beetje moeilijk als tweederde van de meeters aan het werk is.quote:Op woensdag 28 december 2005 13:37 schreef Copycat het volgende:
Zijn jullie nu nog niet aan het meeten?
Ik het potdomme al gewerkt, een meet gehad over het ZZP-schap, afgewassen, zorgverzekering voor komend jaar geregeld... en in de tussentijd zitten jullie hier maar te bitchen ipv te meeten.
![]()
Grappig, ik werk ook (onder andere) met ZZP'ers.quote:Op woensdag 28 december 2005 13:37 schreef Copycat het volgende:
Zijn jullie nu nog niet aan het meeten?
Ik het potdomme al gewerkt, een meet gehad over het ZZP-schap, afgewassen, zorgverzekering voor komend jaar geregeld... en in de tussentijd zitten jullie hier maar te bitchen ipv te meeten.
![]()
Ik doe steeds meer freelance opdrachten, dus het werd eens tijd dat goed te regelen. Gelukkig ben ik administratief totaal geen warhoofdquote:Op woensdag 28 december 2005 13:52 schreef Zhenar het volgende:
Grappig, ik werk ook (onder andere) met ZZP'ers.![]()
Anders moet je mij ff om hulp vragen. Da's mijn werk namelijkquote:Op woensdag 28 december 2005 13:54 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik doe steeds meer freelance opdrachten, dus het werd eens tijd dat goed te regelen. Gelukkig ben ik administratief totaal geen warhoofd.
I'll keep you in mindquote:Op woensdag 28 december 2005 13:58 schreef Zhenar het volgende:
Anders moet je mij ff om hulp vragen. Da's mijn werk namelijk![]()
![]()
Hoi BVOquote:
Jee. Jee. Jee.quote:Op woensdag 28 december 2005 16:04 schreef MissBliss het volgende:
MB gaat mee.
Je hebt ook een edit knop hoorquote:Op woensdag 28 december 2005 16:10 schreef MissBliss het volgende:
IetSje dus.
Hee, tout á toutquote:
Hee, dat zei je eerder ook altijdquote:Op woensdag 28 december 2005 16:21 schreef toetatoet het volgende:
ben alweer te lang niet geweest hier, maar in 2006 ben ik er wel vaak
Tis toch nog geen 2006quote:Op woensdag 28 december 2005 16:21 schreef Svensational het volgende:
[..]
Hee, dat zei je eerder ook altijd!
Nee, toen zei je ook geen 2006quote:
uh ja das waar....quote:Op woensdag 28 december 2005 16:36 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nee, toen zei je ook geen 2006. Maar dat je vaker zou komen! Toch
?
Da's vanavond pas.quote:Op woensdag 28 december 2005 16:46 schreef Airelle het volgende:
Hoe was de meet?.
Of ben ik nou te pessimistisch dat het al afgelopen is?.