Weet ik nog niet.quote:
Spannend!quote:
ja maar, ja maar.... deze "quote:Op woensdag 28 december 2005 11:07 schreef Zhenar het volgende:
Gezien het grote aantalsmileys met betrekking tot de meet, vind ik het opvallend hoe iedereen er naar blijft informeren.
Als het je niet echt boeit, ZWIJG DAN OOK!
![]()
![]()
!
NOEM JE DAT POSITIEF MET JEquote:Op woensdag 28 december 2005 11:11 schreef babette21 het volgende:
[..]
ach ik dacht: laat ik de boel eens positief benaderen...
Wel een suffe personificatie dan.quote:Op woensdag 28 december 2005 11:13 schreef babette21 het volgende:
[..]
ja maar, ja maar.... deze "" is toch dé personificatie voor de netnietminimeets?!??!
ik ben uiteraard één en al interesse... want wíe komen er nou uiteindelijk???
quote:
ik had het over "grote".....quote:Op woensdag 28 december 2005 11:13 schreef Zhenar het volgende:
NOEM JE DAT POSITIEF MET JESMILEY?!
!
![]()
![]()
??!?!?
![]()
quote:Op woensdag 28 december 2005 11:17 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Ben je bang dat je anders alle lol mist?![]()
Onze pim-pam-pet foto's zullen daar dan ook geen uitzondering op zijn!quote:Op woensdag 28 december 2005 11:21 schreef BVO het volgende:
[..]De meetfoto's zijn doorgaans toch wel een en al sprankelheid
.
Is dat zo?quote:Op woensdag 28 december 2005 11:27 schreef MissBliss het volgende:
Ik snap ook eigenlijk niet waarom iedereen zn mond vol heeft over die meet en foto's en hoeveel mensen er komen blabla, als iedereen het té belachelijk vindt om zelf te komen.
Jij zit echt vólquote:Op woensdag 28 december 2005 11:27 schreef MissBliss het volgende:
Ik snap ook eigenlijk niet waarom iedereen zn mond vol heeft over die meet en foto's en hoeveel mensen er komen blabla, als iedereen het té belachelijk vindt om zelf te komen.
Ja?!quote:Op woensdag 28 december 2005 11:27 schreef MissBliss het volgende:
Maar dat betekent niet dat we het belachelijk vindenquote:Op woensdag 28 december 2005 11:31 schreef MissBliss het volgende:
Nou ja, die- smiley zegt toch wel genoeg eigenlijk.
Ik weet de reacties nog wel: 'Oh is er een meet? Ik kom niet'
Ja tochquote:
Dat zeg ikquote:Op woensdag 28 december 2005 11:33 schreef BVO het volgende:
[..]
Ja toch. Ik voel me in ieder geval niet aangesproken
.
Dat ik er niet ben betekent niet dat ik het te belachelijk vind om te komen oid. Dat "de tweede grote SHO-meet" straks door 2 of 3 mensen bezocht gaat worden vind ik alleen wel een "" waard
.
Misschien zegt dat dan iets over de mensen die in SHO posten.quote:Op woensdag 28 december 2005 11:33 schreef BVO het volgende:
[..]
.
Dat ik er niet ben betekent niet dat ik het te belachelijk vind om te komen oid. Dat "de tweede grote SHO-meet" straks door 2 of 3 mensen bezocht gaat worden vind ik alleen wel een "" waard
.
Uhuh, die hebben blijkbaar geen behoefte aan die meet.quote:Op woensdag 28 december 2005 11:34 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Misschien zegt dat dan iets over de mensen die in SHO-posten.
Tuurlijk, zo kun je het ook stellenquote:Op woensdag 28 december 2005 11:36 schreef MissBliss het volgende:
Beter, houden we de leuke mensen over voor de meet kennelijk.
Das een creatieve conclusiequote:Op woensdag 28 december 2005 11:36 schreef MissBliss het volgende:
Is idd wel eenquote:Op woensdag 28 december 2005 11:33 schreef BVO het volgende:
[..]
.
.
dat dusquote:Op woensdag 28 december 2005 11:32 schreef Tania18 het volgende:
Maar dat betekent niet dat we het belachelijk vinden
Ik kom niet omdat ik daar gewoon geen behoefte aan heb. Ik vind het wel leuk om er wat over te horen![]()
Ik kan nietquote:Op woensdag 28 december 2005 11:27 schreef MissBliss het volgende:
Het ging me ook meer om de overdosisquote:Op woensdag 28 december 2005 12:20 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Ik kan niet, anders was ik zeker wel even de meet komen checken.
Pfff, ik kom toch niet of wel?quote:Op woensdag 28 december 2005 11:36 schreef MissBliss het volgende:
Mij zijn al diequote:Op woensdag 28 december 2005 12:24 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Het ging me ook meer om de overdosisdie met betrekking tot die meet worden gebruikt. Maar goed, ik zal het allemaal wel verkeerd zien.
Nee, maar IK toch wel??quote:
quote:Op woensdag 28 december 2005 12:26 schreef Tom_Tom- het volgende:
Het zijn gewoon allemaal meetjes, MB..
Ach, ik ben ook in een kuthumeur vandaag, zal er ook wel iets mee te maken hebben. Dat wordt dus nog leuk voor julliequote:Op woensdag 28 december 2005 12:26 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Mij zijn al dieook opgevallen. Maar ach... als ik niet meeging, zou ik dat wellicht ook gedaan hebben. Dat heet cognitieve dissonantie reductie
![]()
![]()
Ik ga het proberen. Ik had ook nog afgesproken met een vriend om wat door de stad te banjeren vanmiddag, dus dat ga ik ook doen, maar ik weet niet hoelang dat duurt enzo en dus ja he. Jullie horen nog van me.quote:
Ik kom alleen als die rode-bieten-fan van hierboven komt.quote:Op woensdag 28 december 2005 12:26 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nee, maar IK toch wel??Waarcshijnlijk dan...
En op jou had ik al helemáál niet gerekend natuurlijk
Telepatisch?quote:
quote:Op woensdag 28 december 2005 12:27 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ach, ik ben ook in een kuthumeur vandaag, zal er ook wel iets mee te maken hebben. Dat wordt dus nog leuk voor jullie![]()
En Tania dan?quote:Op woensdag 28 december 2005 12:28 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik kom alleen als die rode-bieten-fan van hierboven komt.
Maar die komt nooit, dus kom ik ook nooit!!!!!![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.) bekend wordt als 'ie naar een meet gaat.
quote:Op woensdag 28 december 2005 12:30 schreef Tom_Tom- het volgende:
Bupatih is bang dat zijn ware identiteit (Euh....half (heel?) SC weet toch hoe ik eruit zie?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.) bekend wordt als 'ie naar een meet gaat.Clementine: Are you nuts?
Joel: It's been suggested...
Ja euh...die ook.quote:
quote:Op woensdag 28 december 2005 12:30 schreef Tom_Tom- het volgende:
Bupatih is bang dat zijn ware identiteit (Dat zijn goede reclames!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.) bekend wordt als 'ie naar een meet gaat.
Werd ook wel goed betaald.![]()
Slijmbalquote:Op woensdag 28 december 2005 12:32 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja euh...die ook.
De Grote Drie: niksan, MB en Tania.
Maar jij vooral.
quote:
En toetatoet dan?quote:Op woensdag 28 december 2005 12:32 schreef Bupatih het volgende:
Ja euh...die ook.
De Grote Drie: niksan, MB en Tania.
Maar jij vooral.
quote:
Ja, maar vieze oude serieverkrachters sturen kleine meisjes ook foto's van jonge adonissen om die het bed in te lokken.quote:Op woensdag 28 december 2005 12:31 schreef Bupatih het volgende:
Euh....half (heel?) SC weet toch hoe ik eruit zie?
Ik stuur mijn Fok!-fans ook foto's van een jonge adonis...quote:Op woensdag 28 december 2005 12:35 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ja, maar vieze oude serieverkrachters sturen kleine meisjes ook foto's van jonge adonissen om die het bed in te lokken..
Daarvan is al zeker dat we ooit gaan meeten.quote:
Ooit of nooit?quote:Op woensdag 28 december 2005 12:36 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Daarvan is al zeker dat we ooit gaan meeten.
Bij jou is het nooit.quote:
Whehehe.quote:Op woensdag 28 december 2005 12:36 schreef Bupatih het volgende:
Ik stuur mijn Fok!-fans ook foto's van een jonge adonis...![]()
maar dat ben ik dan ook echt zelf.
Ik ben een fan?quote:Op woensdag 28 december 2005 12:36 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik stuur mijn Fok!-fans ook foto's van een jonge adonis...![]()
maar dat ben ik dan ook echt zelf.
Zozoquote:Op woensdag 28 december 2005 12:38 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Bij jou is het nooit.
Bij toetie is het ooit.
![]()
Postopkrikkerquote:
Misschien omdat zij wat dat betreft wél slim is?quote:Op woensdag 28 december 2005 12:41 schreef niksan het volgende:
[..]
Zozo![]()
Dat je mij nooit zal meeten, dat wisten we...maar toetatoet![]()
Nou...ik ben niet van plan om het te gaan checken, als je het niet erg vindt...quote:
Als jij dat slim noemtquote:Op woensdag 28 december 2005 12:42 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Misschien omdat zij wat dat betreft wél slim is?![]()
Nou, je denkt toch ook niet echt dat ik in 1998 geboren ben!quote:Op woensdag 28 december 2005 12:42 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nou...ik ben niet van plan om het te gaan checken, als je het niet erg vindt...
quote:Op woensdag 28 december 2005 12:42 schreef niksan het volgende:
[..]
Als jij dat slim noemtdan moeten jullie vooral meeten
![]()
Niet vals!quote:Op woensdag 28 december 2005 12:43 schreef Paltos het volgende:
[..]
Nou, je denkt toch ook niet echt dat ik in 1998 geboren ben!.
En vrouwen worden altijd zo vals geslijmd hier op Fok.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |