Jij en je visioenenquote:Op woensdag 28 december 2005 12:43 schreef Bupatih het volgende:
En er komt ook nog wel eens een meet met mijn Fotoboek-fan (nr. 1 t/m 6)
quote:Op woensdag 28 december 2005 12:44 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Niet vals! [afbeelding]
Jaloerse bitch.
Kloptquote:Op woensdag 28 december 2005 12:24 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Het ging me ook meer om de overdosisdie met betrekking tot die meet worden gebruikt. Maar goed, ik zal het allemaal wel verkeerd zien.
Ze heeft het zelf al tig keer gezegd, jaloerse bitch.quote:
En als ze komen wat ga je dan met die 3 vrouwen doen?quote:Op woensdag 28 december 2005 12:45 schreef Bupatih het volgende:
NIKSAN!
JIJ KOMT GEWOON, NET ALS IK, OP DE 10-JARIGE SHOWCHAT-JUBILEUMS-MEET [afbeelding]
GEEN GEZEIK! [afbeelding]
Je hebt het over nr 1 tot en met nr 6, is dat volgens jou één persoon?quote:Op woensdag 28 december 2005 12:46 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ze heeft het zelf al tig keer gezegd, jaloerse bitch.
quote:Op woensdag 28 december 2005 12:47 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
En als ze komen wat ga je dan met die 3 vrouwen doen?
http://fotoboek.fok.nl/Bupatihquote:Op woensdag 28 december 2005 12:47 schreef niksan het volgende:
[..]
Je hebt het over nr 1 tot en met nr 6, is dat volgens jou één persoon?
quote:Op woensdag 28 december 2005 12:43 schreef Bupatih het volgende:
En er komt ook nog wel eens een meet met mijn Fotoboek-fan Enkelvoud. (nr. 1 t/m 6)
Zeg dan:quote:Op woensdag 28 december 2005 12:48 schreef Bupatih het volgende:
[..]
http://fotoboek.fok.nl/Bupatih
+
[..]Lees je in.
Maarre...sowieso mijn sigarenbandjesverzameling!quote:Op woensdag 28 december 2005 12:47 schreef Bupatih het volgende:
[..]
[afbeelding] Zou je wel willen weten, hè?
Geheim van de kok. Met k-o-k.
Oh ja...want jij bent natuurlijk ook een van die vele Fotoboek-fans.quote:Op woensdag 28 december 2005 12:50 schreef niksan het volgende:
[..]
Zeg dan:
Met één van mijn "fans" (nr 1 t/m nr 6)
Nu doe je het zelf?quote:Op woensdag 28 december 2005 12:51 schreef Bupatih het volgende:
En "fans" hoeft niet tussen aanhalingstekens, hoor!
Ik vermoed niks.quote:Op woensdag 28 december 2005 12:47 schreef Bupatih het volgende:
[..]
[afbeelding] Zou je wel willen weten, hè?
Geheim van de kok. Met k-o-k.
Het wordt ook een beetje moeilijk als tweederde van de meeters aan het werk is.quote:Op woensdag 28 december 2005 13:37 schreef Copycat het volgende:
Zijn jullie nu nog niet aan het meeten?
Ik het potdomme al gewerkt, een meet gehad over het ZZP-schap, afgewassen, zorgverzekering voor komend jaar geregeld... en in de tussentijd zitten jullie hier maar te bitchen ipv te meeten.
![]()
Grappig, ik werk ook (onder andere) met ZZP'ers.quote:Op woensdag 28 december 2005 13:37 schreef Copycat het volgende:
Zijn jullie nu nog niet aan het meeten?
Ik het potdomme al gewerkt, een meet gehad over het ZZP-schap, afgewassen, zorgverzekering voor komend jaar geregeld... en in de tussentijd zitten jullie hier maar te bitchen ipv te meeten.
![]()
Ik doe steeds meer freelance opdrachten, dus het werd eens tijd dat goed te regelen. Gelukkig ben ik administratief totaal geen warhoofdquote:Op woensdag 28 december 2005 13:52 schreef Zhenar het volgende:
Grappig, ik werk ook (onder andere) met ZZP'ers.![]()
Anders moet je mij ff om hulp vragen. Da's mijn werk namelijkquote:Op woensdag 28 december 2005 13:54 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik doe steeds meer freelance opdrachten, dus het werd eens tijd dat goed te regelen. Gelukkig ben ik administratief totaal geen warhoofd.
I'll keep you in mindquote:Op woensdag 28 december 2005 13:58 schreef Zhenar het volgende:
Anders moet je mij ff om hulp vragen. Da's mijn werk namelijk![]()
![]()
Hoi BVOquote:
Jee. Jee. Jee.quote:Op woensdag 28 december 2005 16:04 schreef MissBliss het volgende:
MB gaat mee.
Je hebt ook een edit knop hoorquote:Op woensdag 28 december 2005 16:10 schreef MissBliss het volgende:
IetSje dus.
Hee, tout á toutquote:
Hee, dat zei je eerder ook altijdquote:Op woensdag 28 december 2005 16:21 schreef toetatoet het volgende:
ben alweer te lang niet geweest hier, maar in 2006 ben ik er wel vaak
Tis toch nog geen 2006quote:Op woensdag 28 december 2005 16:21 schreef Svensational het volgende:
[..]
Hee, dat zei je eerder ook altijd!
Nee, toen zei je ook geen 2006quote:
uh ja das waar....quote:Op woensdag 28 december 2005 16:36 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nee, toen zei je ook geen 2006. Maar dat je vaker zou komen! Toch
?
Da's vanavond pas.quote:Op woensdag 28 december 2005 16:46 schreef Airelle het volgende:
Hoe was de meet?.
Of ben ik nou te pessimistisch dat het al afgelopen is?.