Maarre...sowieso mijn sigarenbandjesverzameling!quote:Op woensdag 28 december 2005 12:47 schreef Bupatih het volgende:
[..]
[afbeelding] Zou je wel willen weten, hè?
Geheim van de kok. Met k-o-k.
Oh ja...want jij bent natuurlijk ook een van die vele Fotoboek-fans.quote:Op woensdag 28 december 2005 12:50 schreef niksan het volgende:
[..]
Zeg dan:
Met één van mijn "fans" (nr 1 t/m nr 6)
Nu doe je het zelf?quote:Op woensdag 28 december 2005 12:51 schreef Bupatih het volgende:
En "fans" hoeft niet tussen aanhalingstekens, hoor!
Ik vermoed niks.quote:Op woensdag 28 december 2005 12:47 schreef Bupatih het volgende:
[..]
[afbeelding] Zou je wel willen weten, hè?
Geheim van de kok. Met k-o-k.
Het wordt ook een beetje moeilijk als tweederde van de meeters aan het werk is.quote:Op woensdag 28 december 2005 13:37 schreef Copycat het volgende:
Zijn jullie nu nog niet aan het meeten?
Ik het potdomme al gewerkt, een meet gehad over het ZZP-schap, afgewassen, zorgverzekering voor komend jaar geregeld... en in de tussentijd zitten jullie hier maar te bitchen ipv te meeten.
![]()
Grappig, ik werk ook (onder andere) met ZZP'ers.quote:Op woensdag 28 december 2005 13:37 schreef Copycat het volgende:
Zijn jullie nu nog niet aan het meeten?
Ik het potdomme al gewerkt, een meet gehad over het ZZP-schap, afgewassen, zorgverzekering voor komend jaar geregeld... en in de tussentijd zitten jullie hier maar te bitchen ipv te meeten.
![]()
Ik doe steeds meer freelance opdrachten, dus het werd eens tijd dat goed te regelen. Gelukkig ben ik administratief totaal geen warhoofdquote:Op woensdag 28 december 2005 13:52 schreef Zhenar het volgende:
Grappig, ik werk ook (onder andere) met ZZP'ers.![]()
Anders moet je mij ff om hulp vragen. Da's mijn werk namelijkquote:Op woensdag 28 december 2005 13:54 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik doe steeds meer freelance opdrachten, dus het werd eens tijd dat goed te regelen. Gelukkig ben ik administratief totaal geen warhoofd.
I'll keep you in mindquote:Op woensdag 28 december 2005 13:58 schreef Zhenar het volgende:
Anders moet je mij ff om hulp vragen. Da's mijn werk namelijk![]()
![]()
Hoi BVOquote:
Jee. Jee. Jee.quote:Op woensdag 28 december 2005 16:04 schreef MissBliss het volgende:
MB gaat mee.
Je hebt ook een edit knop hoorquote:Op woensdag 28 december 2005 16:10 schreef MissBliss het volgende:
IetSje dus.
Hee, tout á toutquote:
Hee, dat zei je eerder ook altijdquote:Op woensdag 28 december 2005 16:21 schreef toetatoet het volgende:
ben alweer te lang niet geweest hier, maar in 2006 ben ik er wel vaak
Tis toch nog geen 2006quote:Op woensdag 28 december 2005 16:21 schreef Svensational het volgende:
[..]
Hee, dat zei je eerder ook altijd!
Nee, toen zei je ook geen 2006quote:
uh ja das waar....quote:Op woensdag 28 december 2005 16:36 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nee, toen zei je ook geen 2006. Maar dat je vaker zou komen! Toch
?
Da's vanavond pas.quote:Op woensdag 28 december 2005 16:46 schreef Airelle het volgende:
Hoe was de meet?.
Of ben ik nou te pessimistisch dat het al afgelopen is?.