En ik heb 'm ingewilligdquote:Op woensdag 28 december 2005 20:03 schreef BVO het volgende:
Sven, kutmod, ik heb een verzoek ingediendrrrrr!!!!
DOMOORquote:Op woensdag 28 december 2005 20:01 schreef niksan het volgende:
[..]
Ah, ik dacht dat ik het weer verkeerd las![]()
Ga toch meetenquote:
NEEquote:
Enkel en alleen omdat jij het wilquote:
Mooi zo!quote:Op woensdag 28 december 2005 20:24 schreef Svensational het volgende:
[..]
Enkel en alleen omdat jij het wil!
Hoezo? Je zou juist boos moeten zijn dat ik niet doe wat jij wilquote:
Ga buiten spelen.quote:Op woensdag 28 december 2005 18:35 schreef niksan het volgende:
Vanavond niets op tv en de dvd die ik wil zien doet het niet op mijn pc![]()
Boehoe!!
Je moet dan ook niet naakt buiten gaan spelen...quote:Op woensdag 28 december 2005 22:02 schreef Paltos het volgende:
[..]
Je wilt toch niet dat ze een longontsteking krijgt?![]()
Ik vind van wel, okay?quote:Op woensdag 28 december 2005 22:04 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Je moet dan ook niet naakt buiten gaan spelen...
Ik zie weinig overeenkomsten.quote:Op woensdag 28 december 2005 22:09 schreef Paltos het volgende:
Sommigen hier denken dat ik een kloon van je ben.![]()
![]()
![]()
Vraag ik jou wat??quote:
Nou dan!quote:
Heb je je schoenen wel uitgetrokken, voordat je ShowChat betrad?quote:Op woensdag 28 december 2005 22:31 schreef Paltos het volgende:
[..]
ShowChat niet. Hoogst ongastvrij hier.![]()
Voorspelbaar + 8-op-zijn-zij.quote:Op woensdag 28 december 2005 22:37 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Heb je je schoenen wel uitgetrokken, voordat je ShowChat betrad?
Ik ben wel hartverwarmend ontvangen. [tong uitsteek smiley]quote:Op woensdag 28 december 2005 22:31 schreef Paltos het volgende:
[..]
Showchat niet. Hoogst ongastvrij hier.![]()
Je bent ook toffer dan ikzelve.quote:Op woensdag 28 december 2005 22:41 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Ik ben wel hartverwarmend ontvangen. [tong uitsteek smiley]
Je vergeet 'kanker' en 'tyfus'.quote:Op woensdag 28 december 2005 22:42 schreef Paltos het volgende:
[..]
Teringkneus. (Check me Nederland Nederlandse scheldwoorden gebruiken.)
Jij bent wel tof.quote:Op woensdag 28 december 2005 22:42 schreef Svensational het volgende:
He jammer, Bupatih is er weer.
Niet allemaal tegelijk, kankerhoer.quote:Op woensdag 28 december 2005 22:43 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Je vergeet 'kanker' en 'tyfus'.
Ook typisch Nederlands.
Duh.quote:
Yeah rightquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |