quote:Op maandag 26 december 2005 22:13 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Spoilertje maar:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik dacht precies hetzelfde! We moeten een film gaan kijken met de meet!
![]()
Je komt toch nog wel je verdriet verdrinken, hm?
Is er al een precieze tijd/plaats/themaoutfit bedacht?
[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
Ik heb nog geen idee, ben nu slaapplaatsloos dus ik weet niet eens of ik nog kom.quote:Op maandag 26 december 2005 22:25 schreef Zhenar het volgende:
[..]Ik dacht precies hetzelfde! We moeten een film gaan kijken met de meet!
![]()
Je komt toch nog wel je verdriet verdrinken, hm?
Is er al een precieze tijd/plaats/themaoutfit bedacht?![]()
Ik ontken jouw bestaan.quote:Op maandag 26 december 2005 22:26 schreef Paltos het volgende:
Bupatih ontkent zijn grammaticale fout.![]()
Ja, toen jullie zeiden dat m'n mening niet telde, zette ik die mening in een spoilervakje, en als je daar dan op reageerde, wat jullie deden, dat gaf je natuurlijk wel om mijn mening!quote:Op maandag 26 december 2005 22:28 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik ontken jouw bestaan.
Maar omdat ik nu toch reageer op jou, erken ik jouw bestaan weer! Verdulleme!
Geef het toe: je hebt al op de print-dit-topic-knop geklikt.quote:Op maandag 26 december 2005 22:29 schreef pberends het volgende:
Oh nee he, m'n naam in een topictitel de komende dagenuren.
Tuuuuurlijk kom je wel!quote:Op maandag 26 december 2005 22:28 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik heb nog geen idee, ben nu slaapplaatsloos dus ik weet niet eens of ik nog kom.
dat gaf je natuurlijk wel om mijn mening?quote:Op maandag 26 december 2005 22:29 schreef Paltos het volgende:
[..]
Ja, toen jullie zeiden dat m'n mening niet telde, zette ik die mening in een spoilervakje, en als je daar dan op reageerde, wat jullie deden, dat gaf je natuurlijk wel om mijn mening!![]()
Ik ook hoor. Paar dingen nog opgenomen.quote:Op maandag 26 december 2005 22:26 schreef Bupatih het volgende:
Ik heb tot nu toe alle cabaretshows van de afgelopen dagen gezien.
En ik heb ook genoeg plek in mijn hart.quote:Op maandag 26 december 2005 22:30 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Tuuuuurlijk kom je wel!Je hebt vast nog wel matties in A'dam.
![]()
Nu Claudia...quote:Op maandag 26 december 2005 22:31 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Ik ook hoor. Paar dingen nog opgenomen.![]()
quote:Op maandag 26 december 2005 22:31 schreef Bupatih het volgende:
[..]
En ik heb ook genoeg plek in mijn hart.
Ik moet even kijken hoe het loopt.quote:Op maandag 26 december 2005 22:30 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Tuuuuurlijk kom je wel!Je hebt vast nog wel matties in A'dam.
![]()
Je kunt ons niet babeloos laten hoor!quote:Op maandag 26 december 2005 22:31 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik moet even kijken hoe het loopt.
Oh my God....quote:Op maandag 26 december 2005 22:32 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Slechter dan Sara zal het wel niet zijn.![]()
Overduidelijke typo.quote:Op maandag 26 december 2005 22:30 schreef Bupatih het volgende:
[..]
dat gaf je natuurlijk wel om mijn mening?
Is dat Vlaams of lul je nou uit je nek?
Objectieve meningen zul je hier niet aantreffen.quote:Op maandag 26 december 2005 22:35 schreef Paltos het volgende:
[..]
Overduidelijke typo.![]()
Maar even wat objectieve meningen graag.
Hier vind je de uitleg over Bupatih's fout.
Vergeet ook niet de uitleg te bezoeken
Idd.quote:Op maandag 26 december 2005 22:34 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Oh my God....Dat was écht slecht.
!
Pff, ik laat je alleen maar onthouden hoe jij het niet moet doen.quote:Sukkel! Ik had het al bijna weer verdrongen! Nu moet jij het weer zo nodig oprakelen.
Babeloos?quote:Op maandag 26 december 2005 22:33 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Je kunt ons niet babeloos laten hoor!![]()
Thanks.quote:Op maandag 26 december 2005 22:36 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Idd.
[..]
Pff, ik laat je alleen maar onthouden hoe jij het niet moet doen.![]()
Ik heb daar ook zo'n enorme tyfushekel aan.quote:Op maandag 26 december 2005 22:39 schreef Bupatih het volgende:
Cabaretiers / cabaretières die serieuze liedjes zingen, moeten dat maar onder de douche doen!Maar niet op het podium.
*note to myself*quote:Op maandag 26 december 2005 22:41 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ik heb daar ook zo'n enorme tyfushekel aan..
Je noemde me Plato.quote:Op maandag 26 december 2005 22:36 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Objectieve meningen zul je hier niet aantreffen.
IEDEREEN IS TEGEN MIJ, PLATO, PALTOS, DINGES!!!!!: (![]()
![]()
![]()
:R
![]()
Ja, omdat je een enorme plato voor je kop hebt!quote:Op maandag 26 december 2005 22:41 schreef Paltos het volgende:
[..]
Je noemde me Plato.![]()
Ze reageren toch niet![]()
Ghahaha!!:Dquote:Op maandag 26 december 2005 22:42 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja, omdat je een enorme plato voor je kop hebt!![]()
![]()
Whhihihihi, filosofische humor!
Ik zei het tóch fout!!quote:Op maandag 26 december 2005 22:45 schreef Paltos het volgende:
[..]
Ghahaha!!:D![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
~~!!!
Maar ik ben niet degene met de zogezegd moeilijke naam. Dat zou jij moeten zijn, Butipah. (helemaal niets moeilijk aan verdulle)
Weet iemand anders het?quote:
Inderdaadquote:Op maandag 26 december 2005 22:39 schreef Bupatih het volgende:
Cabaretiers / cabaretières die serieuze liedjes zingen, moeten dat maar onder de douche doen!Maar niet op het podium.
Nou...quote:Op maandag 26 december 2005 22:47 schreef pberends het volgende:
[..]
Inderdaad.
Wat een gezeik is dat, je gaat er toch heen om te lachen. Als ik een drama zit te kijken wil ik ook niet opeens keiharde zwarte humor.
quote:Op maandag 26 december 2005 22:48 schreef pberends het volgende:
7 letters valt toch wel mee.
Tis toch een indonesische naam?
Sara Kroos lijkt me sowieso al niet leuk. In het echt al helemaal nietquote:Op maandag 26 december 2005 22:49 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nou...![]()
Maar het is wel zo.Sara Kroos was een paar weken geleden nog het ergst daarin.
Gaat ze een sentimenteel liedje over d'r pa zingen met tranen in d'r ogen.
Flikker op.Ga thuis lopen janken. Als je op het podium staat, wil ik dat je me aan het lachen maakt, doos.
Ja, en dan die Bupatih een supergrappige mop in z'n fotoboek!!!!!!quote:
Mên, het is altijd lachen met mij.quote:Op maandag 26 december 2005 22:50 schreef Paltos het volgende:
[..]
Ja, en dan die Bupatih een supergrappige mop in z'n fotoboek!!!!!!
Hij post daar zo een foto van een echte 'bupati', weet ik veel wat dat juist is! En dan zegt ie 'Valse Bupatih' terwijl het natuurlijk juist wél een echte is!!! ;D:D!!!!![]()
Och, ik word er niet depressief van, hoor.quote:Op maandag 26 december 2005 22:50 schreef pberends het volgende:
[..]
Sara Kroos lijkt me sowieso al niet leuk. In het echt al helemaal niet.
Van die cabaretshows waar je depressiever uitkomt dan ingaat.
Huh? Waar heb ik dit aan te danken?quote:
Merci dat jij er bent.quote:Op maandag 26 december 2005 22:52 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Huh? Waar heb ik dit aan te danken?
"Ze" willen een babe op de meet, anders zijn ze babe-loos. Dus ik leg het even uit.quote:Op maandag 26 december 2005 22:52 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Huh? Waar heb ik dit aan te danken?
Ik snap hem ook nu pas.quote:Op maandag 26 december 2005 22:54 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
"Ze" willen een babe op de meet, anders zijn ze babe-loos. Dus ik leg het even uit.![]()
En omdat je het gewoon bent natuurlijk.![]()
![]()
Ooooooowquote:Op maandag 26 december 2005 22:54 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
"Ze" willen een babe op de meet, anders zijn ze babe-loos. Dus ik leg het even uit.![]()
En omdat je het gewoon bent natuurlijk.![]()
![]()
Hela! Naampje jatten? Kost je wel mooi ¤10 p/jquote:
quote:
Geeeeeeeeeeeeeeeeeez...quote:
quote:Op maandag 26 december 2005 22:55 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ooooooow
Ik las het dus op zn Nederlands
Babeloos?
Doe dan babe-loos
Jaquote:Op maandag 26 december 2005 22:56 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Geeeeeeeeeeeeeeeeeez...![]()
Wat dachten jullie dan?! [fonetisch] "Baabuhloos" [/fonetisch]?
quote:Op maandag 26 december 2005 22:56 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Geeeeeeeeeeeeeeeeeez...![]()
Wat dachten jullie dan?! [fonetisch] "Baabuhloos" [/fonetisch]?
quote:Op maandag 26 december 2005 22:57 schreef pberends het volgende:
Tijdens een tongzoen wordt uitgewisseld:
- 9 mg water
- 0,7 mg albumine
- 0,711 mg vetstoffen
- 0,18 g organische materie
- 0,45 mg zouten
- 250 verschillende bacteriën
Ik vind haar leuker op de radio.quote:Op maandag 26 december 2005 23:37 schreef Airelle het volgende:
Claudia Zuigt was eigenlijk best grappig.
Komt ANTM weer??? Tof hoor.
Komt dat programma nog terug?quote:Op maandag 26 december 2005 23:42 schreef alwaysthebest het volgende:
Bij Vara laat vond ik Claudia wel leuk,
Nee. Alleen café de wereld, dat is naar een ander programma gegaan.quote:
Dat vind ik dus echt te ongrappig voor woorden.quote:Op dinsdag 27 december 2005 00:26 schreef alwaysthebest het volgende:
café de wereld
Whehe, zul je zien dat je dat slecht maakt.quote:
quote:Op dinsdag 27 december 2005 00:27 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Dat vind ik dus echt te ongrappig voor woorden.
In januari, toch? Ik heb het allemaal al gezien, maar kijk graag nog een keer.quote:
Geld!quote:
Oh jaquote:Op dinsdag 27 december 2005 08:37 schreef LeBeau het volgende:
[..]
In januari, toch? Ik heb het allemaal al gezien, maar kijk graag nog een keer.
Sexy Brittany.
'Bitchy' Rebecca.
Janice.
Tyra.![]()
Hoeveel seizoenen loop jij wel niet voor?quote:Op dinsdag 27 december 2005 12:27 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Oh jaJanice zit er hier nog bij! Ja, ik vond Twiggy een beetje nietszeggend eigenlijk
Ik miste al het afkraken
* Wijselijk zijn mond houdtquote:
Flaneer daar maar mee!quote:
nope, ben gewoon aan 't werk.... en is nog druk ookquote:
Ik heb deze week alleen donderdag en vrijdag vrijgenomen. Zo'n hele week hoeft van mij helemaal niet, eigenlijk.quote:
Hier is het lekker niet zo druk!quote:Op dinsdag 27 december 2005 13:53 schreef babette21 het volgende:
[..]
nope, ben gewoon aan 't werk.... en is nog druk ook![]()
maar als 't goed is, heb ik vanaf vrijdag vrij en ga ik volgende week lekker skiën
ik vrees alleen dat 't niet doorgaat...
Uhm, nou seizoen 4 komt nu op televisie he? Dan heb ik een paar weken geleden seizoen 5 afgekekenquote:Op dinsdag 27 december 2005 13:26 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Hoeveel seizoenen loop jij wel niet voor??
Ik vind het soms wel vermakelijk, maar eigenlijk alleen als er psycho bitches of emotionele trutten bijzitten. En Janice. Maar dat spreekt allemaal voor zich natuurlijk.![]()
![]()
hier is 't een ren-je-rot-show.... veel te veel afspraken op één dag...quote:
mijn stief-oma ligt op sterven...quote:Waarom gaat je skiën mogelijk niet door?![]()
![]()
Geez, vijf seizoenen al?! Horen we eigenlijk nog wel wat van al die "next top models"??? Leven die bitches überhaupt nog?!quote:Op dinsdag 27 december 2005 14:02 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Uhm, nou seizoen 4 komt nu op televisie he? Dan heb ik een paar weken geleden seizoen 5 afgekekenMaar goed, nadeel is wel dat er nu niks meer is en dat ik wat op tv komt allemaal al ken. Maar dit was wel een tof seizoen herinner ik me
Allemaal kijken dus
Yeah baby!quote:
Er zijn er wel een paar redelijk succesvol. Winnares van cycle 3 is Eva Pigford en die doet nog wel modellenwerk ja. Adrienne Curry ook nog wel:quote:Op dinsdag 27 december 2005 14:19 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Geez, vijf seizoenen al?! Horen we eigenlijk nog wel wat van al die "next top models"??? Leven die bitches überhaupt nog?!
"Doet nog wel wat modellenwerk"quote:Op dinsdag 27 december 2005 14:24 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Er zijn er wel een paar redelijk succesvol. Winnares van cycle 3 is Eva Pigford en die doet nog wel modellenwerk ja. Adrienne Curry ook nog wel:
[imghttp://xs60.xs.to/pics/05515/a9913curry63ic.jpg[/img]
Maar verder niet echt veel nee
Ik geloof dat Eva the Diva zelfs genoemd is in een nummer van Missy Elliot. Maar verder kom ik ze in Nederlandse bladen iig niet tegen ofzo.quote:Op dinsdag 27 december 2005 14:27 schreef Zhenar het volgende:
[..]
"Doet nog wel wat modellenwerk"Klinkt niet echt als een "Top Model", eh...?
Eva was weltrouwens.
Ik weet niet wie Adrienne is. Maar staat ze hierboven nou met Ron Jeremy op de foto?quote:Op dinsdag 27 december 2005 14:30 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik geloof dat Eva the Diva zelfs genoemd is in een nummer van Missy Elliot. Maar verder kom ik ze in Nederlandse bladen iig niet tegen ofzo.
En ik vond Adrienne
Pus uit je ster?quote:Op dinsdag 27 december 2005 14:43 schreef babette21 het volgende:
m'n blinde darm loopt weer te etteren...
wat een baggerdag
Yepsquote:Op dinsdag 27 december 2005 14:41 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik weet niet wie Adrienne is. Maar staat ze hierboven nou met Ron Jeremy op de foto?![]()
![]()
![]()
Nou, diegene op de fotoquote:
Oh...quote:
Wie heeft fiets#2 dan gewonnen?quote:Op dinsdag 27 december 2005 15:13 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nou, diegene op de foto
Winnares van cycle 1.
quote:
Tyra, wat een overschatte pompslet is dat zeg.quote:Op dinsdag 27 december 2005 15:15 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Zo noemen ze dat en ik neem het jargon van Tyra over ja
Ja, ik haat haar ookquote:Op dinsdag 27 december 2005 15:18 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Tyra, wat een overschatte pompslet is dat zeg.![]()
Vieze hoer die gewoon harde tepels krijgt van het subtiel onzeker maken van kleine onschuldige meisjes en tegelijkertijd doet alsof ze heel sociaal, lief en emo is.
![]()
!!!!!!!1111!!
Net zoveel als ik haar haat?quote:
Nog wel meerquote:
Wij haten Tyra Banks.quote:Op dinsdag 27 december 2005 15:50 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Alles gezelig hier?
Ik droom over gtstquote:
Wauw!quote:
Ik sla er wel wat anders inquote:Op dinsdag 27 december 2005 15:54 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Wauw!
[afbeelding]
Denk hier inslaande bliksem bij...![]()
Zwarte vrouw + Bliksem =quote:Op dinsdag 27 december 2005 15:54 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Wauw!
[afbeelding]
En BTW, mijn jurycommentaar op deze foto:quote:Op dinsdag 27 december 2005 15:54 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Wauw!
[afbeelding]
Wat een raar hoofd. Is zij model?quote:Op dinsdag 27 december 2005 15:54 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Wauw!
[afbeelding]
quote:
Tyra: 'Een model zorgt dat ze ALTIJD flatteus op de foto staat, ook als ze niet aan het werk is. Dus nooit op straat eten, zwerverkleren aantrekken of gekke bekken trekken.'quote:Op dinsdag 27 december 2005 15:58 schreef Zhenar het volgende:
[..]
En BTW, mijn jurycommentaar op deze foto:
* "Je ogen stralen niets uit, ze zijn leeg, nietszeggend, saai!"
* "Je mond staat een beetje open, wat erg oncharmant is."
* "Je houding straalt niets uit, je moet het hebben van een mooie outfit en wat windeffecten, maar dat is niet genoeg."
* "Samengevat: het ziet er op het eerste gezicht wel aardig uit, maar is totaal inhoudsloos, niet uitdagend, spannend, of wat dan ook."
* "Conclusie: Tyra, je bent een gore hoer. STERF JIJ ZONDIGE LICHTEKOOI, STERF EEN PIJNLIJKE, VERNEDERENDE, MASCARA-VERWIJDERENDE DOOD!"![]()
!
quote:Op dinsdag 27 december 2005 17:18 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Tyra: 'Een model zorgt dat ze ALTIJD flatteus op de foto staat, ook als ze niet aan het werk is. Dus nooit op straat eten, zwerverkleren aantrekken of gekke bekken trekken.'
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 27 december 2005 17:18 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Tyra: 'Een model zorgt dat ze ALTIJD flatteus op de foto staat, ook als ze niet aan het werk is. Dus nooit op straat eten, zwerverkleren aantrekken of gekke bekken trekken.'
[afbeelding]
Yep. En als niemand komt opdagen, dan gaan Zhenar en ik naar de biosquote:Op dinsdag 27 december 2005 18:30 schreef BVO het volgende:
Gaan jullie nou nog meeten?
Best wel. Tom zou zeker komen. Sven wil het als verassing houden (niet zeker dus) en MissBliss twijfelt omdat haar aanhang geen aanhang meer isquote:Op dinsdag 27 december 2005 18:31 schreef BVO het volgende:
Ahhh ok. Nou ja, gezellig.
Ik heb veel liever MB dan die aanhangquote:Op dinsdag 27 december 2005 18:34 schreef BVO het volgende:
Die aanhang was toch de reden dat ze misschien niet komen zou?.
Probleem opgelost dus.
Dat zeg ik tochquote:Op dinsdag 27 december 2005 18:37 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik heb veel liever MB dan die aanhang
Nee je hebt gelijk. Ik had ook een PIquote:Op dinsdag 27 december 2005 18:38 schreef BVO het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch. Ik dacht dat ze eerst niet zou komen omdat ze met HW zat. Nou, daar zit ze nu dan niet meer mee, dus kan ze wél komen.
Of begrijp ik het gewoon verkeerd?!.
Hoezo "laatste SMS"?quote:Op dinsdag 27 december 2005 18:29 schreef Dizer het volgende:
Zhenar, je hebt niet gereageerd op mijn laatste sms. Is het dan goed zoals ik het zei?
* checkt phonequote:Op dinsdag 27 december 2005 18:48 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Hoezo "laatste SMS"?![]()
Je hebt er maar 1 gestuurd!
Ja maar nu heeft ze toch geen slaapplek meer?quote:Op dinsdag 27 december 2005 18:38 schreef BVO het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch. Ik dacht dat ze eerst niet zou komen omdat ze met HW zat. Nou, daar zit ze nu dan niet meer mee, dus kan ze wél komen.
Of begrijp ik het gewoon verkeerd?!.
Oh nee. Nou ja, bij Zhenar of Dizer in bedquote:Op dinsdag 27 december 2005 18:52 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Ja maar nu heeft ze toch geen slaapplek meer?
[ruk smiley]quote:Op dinsdag 27 december 2005 18:53 schreef BVO het volgende:
[..]
Oh nee. Nou ja, bij Zhenar of Dizer in bed. Of een combinatie van beiden
.
Ja, da's wel weer lief van jullie.quote:Op dinsdag 27 december 2005 18:54 schreef alwaysthebest het volgende:
Ey, we willen wel dat jullie het leuk hebben he.![]()
Veel plezier trouwens morgen.![]()
Natuurlijk denken we aan je! Hoe kan het anders, aangezien je ons continu met grappen ende grollen zult vermaken!quote:Op dinsdag 27 december 2005 18:56 schreef Svensational het volgende:
Veel plezier. Denk aan me. Kus.
De sletquote:Op dinsdag 27 december 2005 18:53 schreef BVO het volgende:
[..]
Oh nee. Nou ja, bij Zhenar of Dizer in bed. Of een combinatie van beiden
.
Nee, ik kom niet.quote:Op dinsdag 27 december 2005 18:59 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Natuurlijk denken we aan je! Hoe kan het anders, aangezien je ons continu met grappen ende grollen zult vermaken!![]()
quote:
quote:
Ik heb meer geld dan mijn moeder. Het gaat me niet eens om het geld. Ze vraagt elke dag wat ik wil eten en dan zeg ik heel iets simpels. Zoals boerenkoop, zuurkool, vlees met aardappelen en dan komt ze aankakken met linzensoep, kibbeling van de markt op dinsdag en dat terwijl het al jaren traditie bij ons op het werk dat we op dinsdag kibbeling eten (moet ik dubbel gaan eten) en dat soort. Dus elke keer vraag ik... is het zeker dat je dan ook gaat koken.. zegt ze ja en komt ze met iets wat ik absoluut niet lekker vindt.quote:Op dinsdag 27 december 2005 19:04 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Kan je je moeder geen geld afpersen en iets lekker gaan halen?
quote:Op dinsdag 27 december 2005 19:02 schreef Dizer het volgende:
Godverdomme vuile vieze KUTZOOITHet enige wat ik vraag is dat als ik thuiskom van werk dat er normaal eten op tafel staat, zo niet dat ik dan zelf wat in elkaar schop! Is er niks in huis. Wil ik hamburgers gaan maken is het vlees bedorven dat ik vandaag heb gehaald bij de Deen
En als dat niet genoeg is, gaat mijn moeder kutten op mijn kop dat ik maar als een normaal mens linzensoep moet gaan eten. Welke idioot eet nog tegenwoordig linzensoep![]()
KUTZOOI! Ik ga maar mijn bed in slapen tot morgenochtend
Anders gaquote:
Maar je hebt mij toch inmiddels wel gerenamed tot "quote:
Hoelaat moet je dan weer weg? Ik ga het ook niet later dan 12 uur maken hoor. Moet de volgende morgen om 6:30 uur weer opquote:Op dinsdag 27 december 2005 19:12 schreef MissBliss het volgende:
Ik zou wel weer terugkunnen met de trein, maar dan moet ik zo suf vroeg terug
Ik vind het wel heel erg natuurlijkquote:Op dinsdag 27 december 2005 19:12 schreef MissBliss het volgende:
Whehehemoeders
Ja over dat meeten, ik heb dus geen slaapplek momenteel, nu ken ik wel wat mensen maar het is ook raar daar aan te bellen ineensen als je het niet erg vindt, ga ik niet bij Dizer of Zhenar slapen die ik in principe niet eens ken
Ik zou wel weer terugkunnen met de trein, maar dan moet ik zo suf vroeg terug
Dus ja, ik weet het even niet nog
Ik ga me keihard bezatten, maar ook niet binnen al te lang tijdsbestek, dus neem wel een fles whisky mee ofzoquote:Op dinsdag 27 december 2005 19:15 schreef Dizer het volgende:
[..]
Hoelaat moet je dan weer weg? Ik ga het ook niet later dan 12 uur maken hoor. Moet de volgende morgen om 6:30 uur weer op
Dus over 10 minuten ben jij lekker aan het smikkelenquote:Op dinsdag 27 december 2005 19:18 schreef Dizer het volgende:
En nou heb ik dus honger maar ik ben echt TE BOOS om nog te gaan eten![]()
quote:Op dinsdag 27 december 2005 19:18 schreef Dizer het volgende:
En nou heb ik dus honger maar ik ben echt TE BOOS om nog te gaan eten![]()
Van de linzensoepquote:Op dinsdag 27 december 2005 19:18 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dus over 10 minuten ben jij lekker aan het smikkelen!
quote:Op dinsdag 27 december 2005 19:18 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dus over 10 minuten ben jij lekker aan het smikkelen!
quote:Op dinsdag 27 december 2005 19:21 schreef Dizer het volgende:
[..]Ik wil eigenlijk naar de Deen lopen om gehakt te halen maar eigenlijk ben ik dus te BOOS om nog wat te gaan doen. Ik ben echt Sjaggie nu
Heb mijn ouders ook even duidelijk gemaakt dat ze maar beter uit mijn buurt blijven anders is het echt oorlog
Die smiley ontkracht je zinquote:Op dinsdag 27 december 2005 19:15 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik vind het wel heel erg natuurlijk![]()
Ja... ik denk er dus nog even overquote:maar doe dan de vroeg terug optie.![]()
Dat is misschien suf, maar laaaaaaaaaaaaang niet zo suf als niet komen!
![]()
Misschien dat ik dat zometeen maar ff ga doen.quote:Op dinsdag 27 december 2005 19:13 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Maar je hebt mij toch inmiddels wel gerenamed tot "![]()
![]()
Zhenar
![]()
![]()
" ?
Jawel, maar ik wil ook een fatsoenlijke slaapplaats he?quote:Op dinsdag 27 december 2005 19:26 schreef Dizer het volgende:
MB je moet wel komen. Want dan zijn we met zijn 4en. Das toch een stuk leuker
Dat moest natuurlijkquote:Op dinsdag 27 december 2005 19:23 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Die smiley ontkracht je zin
[..]
Dat hebben we net uitvoerig op MSN besproken!quote:Op dinsdag 27 december 2005 19:23 schreef MissBliss het volgende:
Ja... ik denk er dus nog even over
Maar wat zou eigenlijk het plan zijn?
Ach, wie heeft er alcohol nodig als je kunt drinken van de zoete nectar der zwartgallig sarcasme?quote:Op dinsdag 27 december 2005 19:23 schreef MissBliss het volgende:
En even over hoe laat ik weg zou moeten... tja, ligt eraan of ik de auto van mn moeder kan lenen om naar het station te gaan (hoewel ik dan dus niet kan drinken). Met auto kan ik de laatste trein naar Zwijndrecht nemen en moet ik dus anderhalf uur daarvoor uit Amsterdam weg, wat neerkomt op ongeveer 11 uur de trein in Amsterdam (ja, dát is al bitter vroeg). En zonder auto (maar met drank) moet ik uiterlijk een uur of 11 wel terug zijn want anders wil mn moeder me niet meer halennou ja, dat is dan nutteloos dus....
Ze kunnen natuurlijk ook gewoon een hotelkamer voor je boeken als ze je er zo graag bij willen hebben.quote:Op dinsdag 27 december 2005 19:27 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Jawel, maar ik wil ook een fatsoenlijke slaapplaats he?
Een CGI-penisverkleining?quote:Op dinsdag 27 december 2005 19:29 schreef LeBeau het volgende:
Ik hoorde net bij RTL Boulevard dat Brandon Routh, die de hoofdrol heeft in Superman Returns (als Superman dus), eigenlijk te groot geschapen was voor z'n Superbroekje. Opeens had ik veel meer zin om die film te zien.
![]()
En dan maar hopen dat ze het niet op de een of andere manier hebben opgelost.
Ze hebben het digitaal bewerktquote:Op dinsdag 27 december 2005 19:29 schreef LeBeau het volgende:
En dan maar hopen dat ze het niet op de een of andere manier hebben opgelost.
Maar Tom heeft toch een studentenkamer in A'dam? Kan je niet daar terecht?quote:Op dinsdag 27 december 2005 19:27 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Jawel, maar ik wil ook een fatsoenlijke slaapplaats he?
Voor 24 euro heb je een bed in een slaapzaal in een Stayokay Hostel, bijvoorbeeld bij het Vondelpark.quote:Op dinsdag 27 december 2005 19:30 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ze kunnen natuurlijk ook gewoon een hotelkamer voor je boeken als ze je er zo graag bij willen hebben.![]()
Wat is het verschil tussen Tom en ons tweeën?!quote:Op dinsdag 27 december 2005 19:34 schreef Dizer het volgende:
[..]
Maar Tom heeft toch een studentenkamer in A'dam? Kan je niet daar terecht?
Ah, dan is het goedquote:Op dinsdag 27 december 2005 19:29 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Dat moest natuurlijk![]()
en
zijn. Met daarbij de woorden: "JE MAG NIET EENS BIJ MIJ LOGEREN! DAN GA JE ME ZEKER STIEKUM VIAGRA TOEDIENEN EN ME DAN DE HELE NACHT LANG BRUUT VERKRACHTEN, JIJ GREPPELDEL!"
![]()
En niemand kwam op het idee mij toe te voegen?quote:Dat hebben we net uitvoerig op MSN besproken!Inclusief wachtwoord en secret handshake.
Dat zit wel goed iddquote:Ach, wie heeft er alcohol nodig als je kunt drinken van de zoete nectar der zwartgallig sarcasme?![]()
![]()
ZIEN JULLIE DIT MANNEN???quote:Op dinsdag 27 december 2005 19:30 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ze kunnen natuurlijk ook gewoon een hotelkamer voor je boeken als ze je er zo graag bij willen hebben.![]()
Je zegt het goed, 'had'.quote:Op dinsdag 27 december 2005 19:39 schreef Skaai het volgende:
Zeg MB, ik dacht dat jij ergens in Amsterdam een neukertje met slaapplaats had
Ik probeer die serie hier al tijden te promoten. Is echt uber tof!quote:Op dinsdag 27 december 2005 19:45 schreef alwaysthebest het volgende:
Oeh, Rome komt op sbs 6.Oh, wacht, het is maar een vooruitblik.
![]()
OK. * Duimt in hoopvolle afwachtingquote:Op dinsdag 27 december 2005 19:40 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Je zegt het goed, 'had'.
Ja, en nu wel weer genoeg hierover hoorjullie horen het over de meeting.
Kon hem nooit volgen op canvas. Maar nu hopelijk wel, zag er wel leuk uit.quote:Op dinsdag 27 december 2005 19:46 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik probeer die serie hier al tijden te promoten. Is echt uber tof!![]()
Morgen!quote:
Whehe.quote:Op dinsdag 27 december 2005 19:53 schreef Zhenar het volgende:
Ik heb hem gekocht via internet.nudge nudge wink wink
Dat zien we nog wel...quote:Op dinsdag 27 december 2005 19:55 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Morgen?![]()
Nou, veel plezier dan![]()
Waar gaan jullie heen?
Jij ook al niet?quote:Op dinsdag 27 december 2005 19:58 schreef Airelle het volgende:
[..]
Heb jij ook al zo'n spijt dat je niet mee gaat?.
Wat een anticlimax is dat altijd hè, zo na het feit zelf.quote:Op dinsdag 27 december 2005 19:55 schreef Airelle het volgende:
Zo morgen nog één keer kerst vieren en dan ben ik ervan af.
Ik kan sowieso niet morgen. Familie-verplichtingenquote:
Dus het wordt een mini-meetquote:Op dinsdag 27 december 2005 20:00 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ik kan sowieso niet morgen. Familie-verplichtingen. Maar ik weet niet of ik anders wel mee was gegaan hoor
.
Vandaag kerstsurprises gedaan met vriendinnetjes, was erg gezelligquote:Op dinsdag 27 december 2005 20:00 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Wat een anticlimax is dat altijd hè, zo na het feit zelf.![]()
?? Er gaan er best veel geloof ik hoorquote:Op dinsdag 27 december 2005 20:01 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Dus het wordt een mini-meet![]()
Wat gezellig![]()
Er gaan er toch 4? Dat is volgens mij niet best veel.quote:Op dinsdag 27 december 2005 20:03 schreef Airelle het volgende:
[..]
?? Er gaan er best veel geloof ik hoor.
Nou ja, dat weten we natuurlijk wel, maar we willen de tere zieltjes van de thuisblijvers niet vertrappelen door te melden wat voor tofs we allemaal gaan doen.quote:
En met een beetje geluk?/pech?/geluk? wordt dat 2, want van Tom heb ik niets definitiefs meer gehoord en MB is nog niet zeker.quote:Op dinsdag 27 december 2005 20:05 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Er gaan er toch 4? Dat is volgens mij niet best veel.
Sorryquote:Op dinsdag 27 december 2005 19:40 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Je zegt het goed, 'had'.
Ja, en nu wel weer genoeg hierover hoorjullie horen het over de meeting.
Tenzij ik daar gevonden word met de onsteking van een atoombom in mijn hand geklemd, nog net doodgeschoten voordat ik dat hele kolere-eiland kon laten zinken.quote:Op dinsdag 27 december 2005 20:14 schreef Skaai het volgende:
Ja daar woon ik. Ja ik weet het, daar wil je nog niet dood worden gevonden
Die zou ik wel een keertje willen gangrapenquote:
Wil je ook in mijn gangrape groepje?quote:
Dus dat je bisexueel bent betekent dat je op manwijven valt?quote:Op dinsdag 27 december 2005 20:21 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Die zou ik wel een keertje willen gangrapen![]()
HET WAS EEN GRAPJE, AFTANDSE PISNICHT!quote:Op dinsdag 27 december 2005 20:26 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Dus dat je bisexueel bent betekent dat je op manwijven valt?
quote:
Had ik niet dezelfde naar jou gestuurd?quote:Op dinsdag 27 december 2005 20:28 schreef Svensational het volgende:
[..].
Die verjaardagskaart was leuk he![]()
!
Neequote:Op dinsdag 27 december 2005 20:30 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Had ik niet dezelfde naar jou gestuurd?![]()
Is dat "quote:
quote:Op dinsdag 27 december 2005 20:33 schreef Zhenar het volgende:
dat je dat niet weet, stomme kuthoer van een Zhenar
Als Utrechter hoor ik dit sowieso al te vindenquote:Op dinsdag 27 december 2005 20:33 schreef Zhenar het volgende:
Gore kutAmsterdammer.
JE HOEFT NIET GELIJK TE SCHELDEN!quote:
JA DAT ZAL WEL!quote:Op dinsdag 27 december 2005 20:27 schreef Zhenar het volgende:
[..]
HET WAS EEN GRAPJE, AFTANDSE PISNICHT!![]()
!
Dat vind ik toch een vrij grote beledigingquote:Op dinsdag 27 december 2005 20:37 schreef LeBeau het volgende:
[..]
JA DAT ZAL WEL!!
Ik wilde net vragen of Tania nog bezet was.![]()
![]()
Ik vind haar echt geweldig, Ze is zo'n karikatuur.quote:Op dinsdag 27 december 2005 20:35 schreef MissBliss het volgende:
Oh deze is ook heel flatteus van Tyra
Ja, erg laat, maar ik zag hem ineens.
[afbeelding]
Ik meende het natuurlijk niet.quote:Op dinsdag 27 december 2005 20:39 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Dat vind ik toch een vrij grote belediging![]()
Oh, LB.quote:
Doldwaze consternatie die ik veroorzaak? Eerder blinde haat die ik jegens mijn persoon creëer.quote:Op dinsdag 27 december 2005 20:41 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Oh, LB.De doldwaze consternatie die jij toch telkens weet te veroorzaken...
![]()
Maak je niet sappel en vind vrede in de gedachte dat ik om de dag masturbeer op de gedachte aan jouw posts.quote:Op dinsdag 27 december 2005 21:03 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Doldwaze consternatie die ik veroorzaak? Eerder blinde haat die ik jegens mijn persoon creëer.![]()
Geeneens elke dag?quote:Op dinsdag 27 december 2005 21:04 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Maak je niet sappel en vind vrede in de gedachte dat ik om de dag masturbeer op de gedachte aan jouw posts.![]()
Geef mijn posts ook eens een kans, wil jequote:
Dan kan hij ook gewoon een post nemen waarin ik jou quote. Een soort van triootje.quote:Op dinsdag 27 december 2005 21:12 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Geef mijn posts ook eens een kans, wil je
quote:Op dinsdag 27 december 2005 21:15 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Dan kan hij ook gewoon een post nemen waarin ik jou quote. Een soort van triootje.
Laten we leven in de brouwerij brengen door opruiende uitspraken te doen.quote:
NSB-ers zijn geilquote:
[opruiend]quote:
Of simpelweg blinde haat?quote:
Mannen zijn dood en moeten klootzakkenquote:
Misschien!quote:
Ik ga een bakjequote:
Het is nu wel een beetje laat om nog te eten, dat gaat allemaal op verkeerde plaatsen zitten.quote:
Oehhhh... ik voel dequote:
Sorry, ik ben geen vrouw om me daar zorgen over te maken...quote:Op dinsdag 27 december 2005 22:08 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Het is nu wel een beetje laat om nog te eten, dat gaat allemaal op verkeerde plaatsen zitten.
Hallo!quote:Op dinsdag 27 december 2005 22:24 schreef BVO het volgende:
Hoi.
Komt door topickiller LB.quote:Op dinsdag 27 december 2005 22:33 schreef BVO het volgende:
Drukke boel hier.
Nee, jij zal er niks mee te maken hebben heh?quote:
quote:Op dinsdag 27 december 2005 22:43 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Nee, jij zal er niks mee te maken hebben heh?!
()
quote:Op dinsdag 27 december 2005 22:50 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Zijn jullie beide als lid van de rose gympies eigenlijk al een stelletje ?![]()
quote:Op dinsdag 27 december 2005 22:50 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Zijn jullie beide als lid van de rose gympies eigenlijk al een stelletje ?![]()
quote:
HOOOOOMOOOOOOOOOOOOOOOS!quote:
Hou ons niet langer in spanningquote:
IK KAN TOCH NIET TYPEN ALS MIJN VINGERS IN LB'S AARS ZITTEN!quote:Op dinsdag 27 december 2005 23:02 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Hou ons niet langer in spanning![]()
JA draai er maar om heen met een grapjequote:Op dinsdag 27 december 2005 23:05 schreef Zhenar het volgende:
[..]
IK KAN TOCH NIET TYPEN ALS MIJN VINGERS IN LB'S AARS ZITTEN!![]()
!
quote:Op dinsdag 27 december 2005 23:13 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
JA draai er maar om heen met een grapje![]()
Wel als ik Haaibaaike was geweestquote:Op dinsdag 27 december 2005 23:14 schreef Zhenar het volgende:
[..]Je denkt het toch niet echt hoop ik?
quote:Op dinsdag 27 december 2005 23:16 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Wel als ik Haaibaaike was geweest![]()
[..]
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |