abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 13 oktober 2005 @ 09:32:13 #1
118156 PieterCK
a.k.a. Ome PieterCK
pi_31402489
Misschien handig om deze reeks voort te zetten.
De 1e serie: Parenclub? Ervaringen?
Laatste post van de vorige reeks

Quote:
shaun81 - woensdag 12 oktober 2005 @ 19:11
quote:Op woensdag 12 oktober 2005 11:17 schreef 2Sweet het volgende:
T'is al weer even geleden dat wij naar de Fata zijn geweest, erg spannende ervaring
Nu willen we binnekort weer gaan, alleen zoeken we dus een stel die ons wil vergezellen.
In die tijd hebben we een stel ontmoet via chargirl... maar daar vind je tegenwoordig hoop mannen, fakers of zeer ervaren swingers Na wat speurwerk zijn we op www.bi4real.nl terecht gekomen. Erg handig, omdat bij aanmelden een cam-controle nodig is om fakers uit te sluiten.
Iemand ervaring met deze site ?
Ja ik ken de site wel, is onwijs leuke site en bijkomend voordeel is dat verplicht webcam check heb en leeftijdgrens van ongeveer 35 jaar is en natuurlijk niet alleen als man ALLEEN op die site mag reageren. En in de chatbox kanje chatten met elkaar MET cambeelden erbij dus je ziet IRL met wie je aan chatten ben.

Dus www.bi4real.nl is zeker een aanrader voor bi-meiden of stellen die zoeken naar een leuk avontuur of vriendschap
Unquote

[ Bericht 4% gewijzigd door PieterCK op 13-10-2005 11:22:31 ]
Make love and listen to the music
De vrijheid die je als single hebt, heb je nooit meer als je in een relatie zit, hoe "vrij" je elkaar ook laat => PieterCK
All animals are equal but some animals are more equal than others=> George Orwell
  donderdag 13 oktober 2005 @ 09:55:05 #2
17709 hollander172
Sea por favor apacible con mí.
pi_31402889
Na dik 3 jaar eindelijk mijn topicje vol en het krijgt nog een vervolg ook!
Capa del satén blanco, Cuerpo del acero, Corazón del oro.
  donderdag 13 oktober 2005 @ 09:56:24 #3
118156 PieterCK
a.k.a. Ome PieterCK
pi_31402923
quote:
Op donderdag 13 oktober 2005 09:55 schreef hollander172 het volgende:
Na dik 3 jaar eindelijk mijn topicje vol en het krijgt nog een vervolg ook!
ja ja dacht er wordt zoveel gepost dus altijd handig voor een deel 2 niet?

Maar mensen die er nog heengaan dit weekeinde???
De vrijheid die je als single hebt, heb je nooit meer als je in een relatie zit, hoe "vrij" je elkaar ook laat => PieterCK
All animals are equal but some animals are more equal than others=> George Orwell
  donderdag 13 oktober 2005 @ 11:17:50 #4
89063 sirrom
ThisIzTheNewMe
pi_31404745
Zelf ben ik nog nooit in een parenclub geweest maar een vriend wel. Samen met zijn relatief nieuwe vriendin (beiden eind dertig) bezochten zij een parenclub in de regio van Gouda.

Aangezien ik nogal nieuwsgierig ben heb ik hem helemaal uitgehoord. Alle keren heeft hij in ieder geval GEEN SEKS met een andere vrouw gehad. Zijn vriendin heeft wel wat liggen vrijen met een andere meid. Tja...

Het schijnt (is dat zo?) dat seks met andere partners in parenclubs minder vaak gebeurd dan buitenstaanders vaak denken. Het zou meer een cultuur zijn van kijken en bekeken worden. Opgewonden raken als je andere koppels bezig ziet en dan zelf je eigen partner verwennen.

Mmm... tis niet helemaal wat ik verwacht had. Wie bevestigd / ontkend dit fenomeen?
  donderdag 13 oktober 2005 @ 11:22:59 #5
118156 PieterCK
a.k.a. Ome PieterCK
pi_31404839
Linkje naar deel 1: Parenclub? Ervaringen?

maar wat had je er wel van verwacht of wat hoop je er te verwachten dan
  donderdag 13 oktober 2005 @ 11:39:39 #6
17709 hollander172
pi_31405245
quote:
Op donderdag 13 oktober 2005 11:17 schreef sirrom het volgende:
Mmm... tis niet helemaal wat ik verwacht had. Wie bevestigd / ontkend dit fenomeen?
Ik!
  donderdag 13 oktober 2005 @ 11:45:58 #7
118156 PieterCK
a.k.a. Ome PieterCK
pi_31405420
quote:
Op donderdag 13 oktober 2005 11:39 schreef hollander172 het volgende:

[..]

Ik!
en wat doe jij dan
Quote:
Wie bevestigd / ontkend dit fenomeen?
Unquote
pi_31405726
quote:
Op donderdag 13 oktober 2005 11:17 schreef sirrom het volgende:
Zelf ben ik nog nooit in een parenclub geweest maar een vriend wel. Samen met zijn relatief nieuwe vriendin (beiden eind dertig) bezochten zij een parenclub in de regio van Gouda.

Aangezien ik nogal nieuwsgierig ben heb ik hem helemaal uitgehoord. Alle keren heeft hij in ieder geval GEEN SEKS met een andere vrouw gehad. Zijn vriendin heeft wel wat liggen vrijen met een andere meid. Tja...

Het schijnt (is dat zo?) dat seks met andere partners in parenclubs minder vaak gebeurd dan buitenstaanders vaak denken. Het zou meer een cultuur zijn van kijken en bekeken worden. Opgewonden raken als je andere koppels bezig ziet en dan zelf je eigen partner verwennen.

Dit klopt, er wordt ook wel met elkaar geseksed hoor, stellen die zich met elkaar terug trekken enzo en de ene club is wat actiever dan de andere, maar meestal mag wel gezegd worden dat de nadruk veel minder op seks en seksen onder elkaar ligt als van buitenaf aangenomen wordt.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  donderdag 13 oktober 2005 @ 12:03:13 #9
118156 PieterCK
a.k.a. Ome PieterCK
pi_31405858
quote:
Op donderdag 13 oktober 2005 11:58 schreef erodome het volgende:

[..]

Dit klopt, er wordt ook wel met elkaar geseksed hoor, stellen die zich met elkaar terug trekken enzo en de ene club is wat actiever dan de andere, maar meestal mag wel gezegd worden dat de nadruk veel minder op seks en seksen onder elkaar ligt als van buitenaf aangenomen wordt.
bedoel je dat de nadruk meer ligt op seksen met andere stellen?
of gewoon avondje ontspannen "stappen'
pi_31407709
quote:
Op donderdag 13 oktober 2005 12:03 schreef PieterCK het volgende:

[..]

bedoel je dat de nadruk meer ligt op seksen met andere stellen?
of gewoon avondje ontspannen "stappen'
Ontspannen stappen in erotische sfeer, maar zoals ik al zei, dat verschilt een beetje van club tot club, de ene is meer gericht op seks dan de andere, maar bij allen staat gewoon leuk uitgaan voorop.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  donderdag 13 oktober 2005 @ 14:49:07 #11
68894 2Sweet
Loves 2Night
pi_31410177
Inderdaad dat is hoofdmoot : Uitgaan... en daar betaal je ook naar
T'is een mooie gelgenheid om een stel te leren kennen waar je mee date op het internet... liever zo'n club dan dat je ze thuis uitnodigd ... en het matched nie
  donderdag 13 oktober 2005 @ 16:00:10 #12
118156 PieterCK
a.k.a. Ome PieterCK
pi_31411899
quote:
Op donderdag 13 oktober 2005 14:49 schreef 2Sweet het volgende:
Inderdaad dat is hoofdmoot : Uitgaan... en daar betaal je ook naar
T'is een mooie gelgenheid om een stel te leren kennen waar je mee date op het internet... liever zo'n club dan dat je ze thuis uitnodigd ... en het matched nie
True lijkt mij niks, zit je zo met z'n vieren op de bank, zonder match......
  donderdag 13 oktober 2005 @ 17:14:04 #13
17709 hollander172
pi_31413519
quote:
Op donderdag 13 oktober 2005 11:45 schreef PieterCK het volgende:

[..]

en wat doe jij dan
Quote:
Wie bevestigd / ontkend dit fenomeen?
Unquote
Wat ero zegt dus.

Iedereen die er nog nooit is geweest denkt dat er heel de avond op los geneukt wordt.
Valt vies tegen als je dat verwacht cq er vanuit gaat als je een keertje de stap neemt.

Soms zie je nog weleens een nieuweling (altijd man) die met zo'n zoekende "ik ga neuken" blik binnenkomt. Meestal eindigt dat in trekkend kijken naar een stel dat bezig is. en dan heeft ie nog mazzel........
pi_31413696
quote:
Op donderdag 13 oktober 2005 16:00 schreef PieterCK het volgende:

[..]

True lijkt mij niks, zit je zo met z'n vieren op de bank, zonder match......
Je kunt toch ook gewoon van te voren een wedstrijd opnemen voor het geval dat.
underground forever baby
pi_31454662
Aha, topic weer gevonden Ben het met alles eens wat Erodrome zegt!! Wij komen ook al een aantal jaartjes in parenclubs, Fata Morgana was onze eerste (en heeeeel vaak geweest) en daarna geregeld in de Gogonuts geweest. Eenmalig in de Mystique geweest (Rucphen) met een meeting en willen nog meer andere clubs aandoen Eerste keer naar een PC was dood eng!! Wat moest ik aan, wat kon ik verwachten (waanideeën dat ik kluwen naakte mensen bezig zag zien) , wat scherste mijn verbazing! Allemaal normale mensen zoals jij en ik! Dik, dun, lang, klein, donker, blond etc... Het leukste is dat als je allemaal na de dresscode (lingerie, lak, leer wat je wilt) niet meer weet wie de advocaat, bankdirecteur, cassiere, IT-er, rijkaard of bijstandmoeder is . Dat is het leukste aan een club, je klikt op persoonlijke vlak, niet op materiele dingen of status! Wij gaan vaak om een leuke erotische stapavond te hebben en mocht het klikken met een stel (of meer) dat zien we dan wel weer toch?? Kan het iedereen met een solide relatie aanbevelen als jullie daar voor open staan! Wel alles heel goed bespreken, wat wil ik wel, wat wil ik absoluut niet en vooral voor elkaar erheen gaan! Doe het vooral niet om je relatie te "redden" want als dat het laatste "redmiddel" is...... gaat het vaak mis (geloof me heb ik meerdere keren gezien) Ga je voor een leuke erotische avond en sta je open voor net iets meer..... ja dan is een parenclub wel iets voor jou?!
  woensdag 19 oktober 2005 @ 12:22:39 #16
133062 johntravolta
Live in the Now!
pi_31556792
Het staat nog op mijn verlanglijstje, een parenclubbezoek .
Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd,
Een dag niet dansen is een dag zonder kansen,
Als waren kreeften recht door zee,
Fok je ff lekker met me mee?
pi_31560904
Is er ook een parenclub in de buurt van R'dam die met OV te bereiken is?
pi_31563042
Hahaha, het feest van de herkenning. Mijn vriendin en ik gaan af en toe wel eens naar een parenclub. Meestal naar Kasteel Waterloo. Zaterdag waren we echter in de Dolce Vita (Limburgers hè). Waar bij Waterloo iedereen wel minimaal 1 keer naar de kamers gaat, al is het met de eigen partner, was dat bij Dolce Vita helemaal niet zo. Er was zelfs een clubje (3-4 koppels) dat helemaal niet op de kamers is geweest, alleen de bar en dansvloer heeft bezocht. Terwijl het toch echt wel mooie mensen waren.
Waar het bij Waterloo heeel gewoon is dat meerdere koppels samen op 1 bed liggen, kregen wij commentaar toen we dat bij Dolce Vita ook deden! Het is maar wat je gewend bent.
Dus: in een parenclub is het dus heus niet zo dat men elkaar de hele avond suf neukt en zoveel mogelijk partners afloopt/
pi_31578166
quote:
Op woensdag 19 oktober 2005 15:59 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ongetwijfeld.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_31593200
quote:
Op woensdag 19 oktober 2005 15:59 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
In Rotterdam zelf zit Fantasy Beach, vlak bij Hofplein. Ben er zelf nog niet geweest. Wij hebben een beetje het zelfde probleem dat de meeste parenclubs erg afgelegen liggen.

We gaan binnenkort voor het eerst naar Fata en kunnen dan gelukkig met een ander stel mee rijden Ben heel erg benieuwd, mn vriendin en ik zijn het eigenlijk al bijna een jaar van plan. Ik zal de ervaringen wel hier neerzetten
Sex is one of the 9 reasons for reincarnation, the other 8 are unimportant.
pi_31593841
Fata is een hele leuke club voor een eerste keer! Ik denk wel als het jullie allereerste keer is naar een parenclub, zou ik op een vrijdag gaan... op zaterdag is het nl errug druk en wordt er veel house/trance gedraaid en komen er dus meer "party people" dan "swingers" Maar oke, is net maar wat je smaak is he?? Op vrijdags heb je gewoon iets meer aanspraak en is het ietsje rustiger, dus kan je meer rondkijken in de club en meer kletsen en zo.....
pi_31597637
Mensen die wel ervaring hebben met Fantasy Beach?
pi_31659252
Site van Fantasy Beach ziet er goed uit. Ik ga er binnenkort heen met mijn minnaar als het goed is.
pi_31659858
hmmm ik ben benieuwd naar je ervaringen met Fantasy beach!
pi_31670687
Moet erg leuk zijn als je van house, trance etc houd plus kinky kleding Er schijnt een kinky kelder te zijn waar je kan kijken en/of meedoen en verder weet ik het dus niet want als wij het zo horen trekt het ons niet zo ...... Tis niet echt een paren - parenclub zo te horen En nee wij gaan niet alleen naar clubs maar ook naar prive feesten, allerlei feesten, house partys etcccccccc
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')