ja jaquote:Op donderdag 13 oktober 2005 09:55 schreef hollander172 het volgende:
Na dik 3 jaar eindelijk mijn topicje vol en het krijgt nog een vervolg ook!
Ik!quote:Op donderdag 13 oktober 2005 11:17 schreef sirrom het volgende:
Mmm... tis niet helemaal wat ik verwacht had. Wie bevestigd / ontkend dit fenomeen?
en wat doe jij danquote:
Dit klopt, er wordt ook wel met elkaar geseksed hoor, stellen die zich met elkaar terug trekken enzo en de ene club is wat actiever dan de andere, maar meestal mag wel gezegd worden dat de nadruk veel minder op seks en seksen onder elkaar ligt als van buitenaf aangenomen wordt.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 11:17 schreef sirrom het volgende:
Zelf ben ik nog nooit in een parenclub geweest maar een vriend wel. Samen met zijn relatief nieuwe vriendin (beiden eind dertig) bezochten zij een parenclub in de regio van Gouda.
Aangezien ik nogal nieuwsgierig ben heb ik hem helemaal uitgehoord. Alle keren heeft hij in ieder geval GEEN SEKS met een andere vrouw gehad. Zijn vriendin heeft wel wat liggen vrijen met een andere meid. Tja...
Het schijnt (is dat zo?) dat seks met andere partners in parenclubs minder vaak gebeurd dan buitenstaanders vaak denken. Het zou meer een cultuur zijn van kijken en bekeken worden. Opgewonden raken als je andere koppels bezig ziet en dan zelf je eigen partner verwennen.
Mmm... tis niet helemaal wat ik verwacht had. Wie bevestigd / ontkend dit fenomeen?
bedoel je dat de nadruk meer ligt op seksen met andere stellen?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 11:58 schreef erodome het volgende:
[..]
Dit klopt, er wordt ook wel met elkaar geseksed hoor, stellen die zich met elkaar terug trekken enzo en de ene club is wat actiever dan de andere, maar meestal mag wel gezegd worden dat de nadruk veel minder op seks en seksen onder elkaar ligt als van buitenaf aangenomen wordt.
Ontspannen stappen in erotische sfeer, maar zoals ik al zei, dat verschilt een beetje van club tot club, de ene is meer gericht op seks dan de andere, maar bij allen staat gewoon leuk uitgaan voorop.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 12:03 schreef PieterCK het volgende:
[..]
bedoel je dat de nadruk meer ligt op seksen met andere stellen?
of gewoon avondje ontspannen "stappen'
True lijkt mij niks, zit je zo met z'n vieren op de bank, zonder match......quote:Op donderdag 13 oktober 2005 14:49 schreef 2Sweet het volgende:
Inderdaad dat is hoofdmoot : Uitgaan... en daar betaal je ook naar
T'is een mooie gelgenheid om een stel te leren kennen waar je mee date op het internet... liever zo'n club dan dat je ze thuis uitnodigd ... en het matched nie
Wat ero zegt dus.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 11:45 schreef PieterCK het volgende:
[..]
en wat doe jij dan
Quote:
Wie bevestigd / ontkend dit fenomeen?
Unquote
Je kunt toch ook gewoon van te voren een wedstrijd opnemen voor het geval dat.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 16:00 schreef PieterCK het volgende:
[..]
True lijkt mij niks, zit je zo met z'n vieren op de bank, zonder match......
Ongetwijfeld.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 15:59 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Is er ook een parenclub in de buurt van R'dam die met OV te bereiken is?
In Rotterdam zelf zit Fantasy Beach, vlak bij Hofplein. Ben er zelf nog niet geweest. Wij hebben een beetje het zelfde probleem dat de meeste parenclubs erg afgelegen liggen.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 15:59 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Is er ook een parenclub in de buurt van R'dam die met OV te bereiken is?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |