ja jaquote:Op donderdag 13 oktober 2005 09:55 schreef hollander172 het volgende:
Na dik 3 jaar eindelijk mijn topicje vol en het krijgt nog een vervolg ook!
Ik!quote:Op donderdag 13 oktober 2005 11:17 schreef sirrom het volgende:
Mmm... tis niet helemaal wat ik verwacht had. Wie bevestigd / ontkend dit fenomeen?
en wat doe jij danquote:
Dit klopt, er wordt ook wel met elkaar geseksed hoor, stellen die zich met elkaar terug trekken enzo en de ene club is wat actiever dan de andere, maar meestal mag wel gezegd worden dat de nadruk veel minder op seks en seksen onder elkaar ligt als van buitenaf aangenomen wordt.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 11:17 schreef sirrom het volgende:
Zelf ben ik nog nooit in een parenclub geweest maar een vriend wel. Samen met zijn relatief nieuwe vriendin (beiden eind dertig) bezochten zij een parenclub in de regio van Gouda.
Aangezien ik nogal nieuwsgierig ben heb ik hem helemaal uitgehoord. Alle keren heeft hij in ieder geval GEEN SEKS met een andere vrouw gehad. Zijn vriendin heeft wel wat liggen vrijen met een andere meid. Tja...
Het schijnt (is dat zo?) dat seks met andere partners in parenclubs minder vaak gebeurd dan buitenstaanders vaak denken. Het zou meer een cultuur zijn van kijken en bekeken worden. Opgewonden raken als je andere koppels bezig ziet en dan zelf je eigen partner verwennen.
Mmm... tis niet helemaal wat ik verwacht had. Wie bevestigd / ontkend dit fenomeen?
bedoel je dat de nadruk meer ligt op seksen met andere stellen?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 11:58 schreef erodome het volgende:
[..]
Dit klopt, er wordt ook wel met elkaar geseksed hoor, stellen die zich met elkaar terug trekken enzo en de ene club is wat actiever dan de andere, maar meestal mag wel gezegd worden dat de nadruk veel minder op seks en seksen onder elkaar ligt als van buitenaf aangenomen wordt.
Ontspannen stappen in erotische sfeer, maar zoals ik al zei, dat verschilt een beetje van club tot club, de ene is meer gericht op seks dan de andere, maar bij allen staat gewoon leuk uitgaan voorop.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 12:03 schreef PieterCK het volgende:
[..]
bedoel je dat de nadruk meer ligt op seksen met andere stellen?
of gewoon avondje ontspannen "stappen'
True lijkt mij niks, zit je zo met z'n vieren op de bank, zonder match......quote:Op donderdag 13 oktober 2005 14:49 schreef 2Sweet het volgende:
Inderdaad dat is hoofdmoot : Uitgaan... en daar betaal je ook naar
T'is een mooie gelgenheid om een stel te leren kennen waar je mee date op het internet... liever zo'n club dan dat je ze thuis uitnodigd ... en het matched nie
Wat ero zegt dus.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 11:45 schreef PieterCK het volgende:
[..]
en wat doe jij dan
Quote:
Wie bevestigd / ontkend dit fenomeen?
Unquote
Je kunt toch ook gewoon van te voren een wedstrijd opnemen voor het geval dat.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 16:00 schreef PieterCK het volgende:
[..]
True lijkt mij niks, zit je zo met z'n vieren op de bank, zonder match......
Ongetwijfeld.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 15:59 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Is er ook een parenclub in de buurt van R'dam die met OV te bereiken is?
In Rotterdam zelf zit Fantasy Beach, vlak bij Hofplein. Ben er zelf nog niet geweest. Wij hebben een beetje het zelfde probleem dat de meeste parenclubs erg afgelegen liggen.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 15:59 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Is er ook een parenclub in de buurt van R'dam die met OV te bereiken is?
Kinky kelder? Nope, er is wel een SM-achtige ruimte maar die is niet eens zo heel groot en bepaalt zeker niet de sfeer van de club. Er zijn wel kinky-feesten, en dan komt het publiek inderdaad in kinky kleding, maar die feesten zijn hooguit eens per maand, op de overige avonden is kinky kleding wel toegestaan maar voert absoluut niet de boventoon. Hieronder een stukje wat ik in een ander topic schreef over Fantasy:quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 01:03 schreef SuperMOM het volgende:
Moet erg leuk zijn als je van house, trance etc houd plus kinky kledingEr schijnt een kinky kelder te zijn waar je kan kijken en/of meedoen
en verder weet ik het dus niet want als wij het zo horen trekt het ons niet zo ......
Tis niet echt een paren - parenclub zo te horen
En nee wij gaan niet alleen naar clubs maar ook naar prive feesten, allerlei feesten, house partys etcccccccc
![]()
is dat niet iets voor (te) jonge meiden en wanhopige mannenquote:Op woensdag 2 november 2005 17:47 schreef i2Paq het volgende:
Wij gaan regelmatig naar de Showboat, in Zaandijk.
Ik deel niet die ervaring, maar jij misschien wel?quote:Op woensdag 2 november 2005 17:55 schreef PieterCK het volgende:
[..]
is dat niet iets voor (te) jonge meiden en wanhopige mannen??
nooit geweest nog maar gehoordquote:Op woensdag 2 november 2005 17:56 schreef i2Paq het volgende:
[..]
Ik deel niet die ervaring, maar jij misschien wel?
Waarschijnlijk van iemand die al rukkend door de boot liep en dacht dat hij recht had op neuken aangezien hij entree had betaald. Vanuit die optiek waarschijnlijk niet aan zijn trekken gekomen en gaat dan zulke verhaaltjes vertellen.quote:Op woensdag 2 november 2005 17:59 schreef PieterCK het volgende:
[..]
nooit geweest nog maar gehoord![]()
gaat dan wel om de vrijdag en zaterdagavond hoor
die andere op de dansvloer die gaat opscheppen over hoeveel mannen ze geneukt heeft is pas een uniek mooi figuur. niet dat ik der wil neuken maar kan der zo om lachen. en bij het nummer van de kleertjes uit niet een sexy string ofzo aan, nee lekker in 1 keer naakt, prachtigquote:Op donderdag 3 november 2005 02:37 schreef Ciurlizza het volgende:
Leuke meid die blonde. Die zou ik weleens willen neuken!
Heb je geen gewone vriendin die het ook ziet zitten?quote:Op vrijdag 4 november 2005 15:14 schreef belusting het volgende:
ik wil eigenlijk al een hele tijd es naar zo'n gelegenheid, maar ik heb geen vriendin en op veel webpagina's wordt gemeld dat mannen alleen eigenlijk niet zo welkom zijn en zij moeten veel meer betalen. is het zo dat veel alleenstaande mannen daar trammelant schoppen of lastig doen?
ik ben heel lief en ik het lijkt me zo spannend om dat uitgaan te ontdekken maar het is net of je alleen eigenlijk niet kunt gaan. zijn er hier einzelgangers die wel eens gaan?
ja heb wel de allerallerallerbeste vriendin van de wereld(!!!) , en we hebben het tijdens een open gesprek ook es over gehad om samen te gaan en dan op te splitsen, maar zij vindt het raar als je vriendshap hebt en mekaar daar zo ziet, en daar geef ik haar gelijk in. bovendien heeft ze net een vriendje.quote:Op vrijdag 4 november 2005 15:16 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Heb je geen gewone vriendin die het ook ziet zitten?
Gewoon gaan, en dan aub niet naar Paradise in A'dam maar de Showboat. Wel even reserveren!quote:Op vrijdag 4 november 2005 15:14 schreef belusting het volgende:
ik wil eigenlijk al een hele tijd es naar zo'n gelegenheid, maar ik heb geen vriendin en op veel webpagina's wordt gemeld dat mannen alleen eigenlijk niet zo welkom zijn en zij moeten veel meer betalen. is het zo dat veel alleenstaande mannen daar trammelant schoppen of lastig doen?
ik ben heel lief en ik het lijkt me zo spannend om dat uitgaan te ontdekken maar het is net of je alleen eigenlijk niet kunt gaan. zijn er hier einzelgangers die wel eens gaan?
Nee, tenzij je in de zaan gaat liggen en winden laatquote:Op woensdag 9 november 2005 12:08 schreef belusting het volgende:
ja die boot ziet er wel relaxed uit! wel een bubbelbad, toch? dat vind ik nou het lekkerst
Hihihihi errug herkenbaarquote:Op woensdag 9 november 2005 21:01 schreef erodome het volgende:
Het is hartstikke eng vooraf, maar als je er eenmaal bent zal je zien dat het hartstikke meevalt en eigenlijk gewoon ontzettend leuk en ontspannen is, gewoon doen dus!!!!
Ga je geen spijt van krijgen, dat beloof ik je.
Ik was zelf ook ontzettend nerveus de eerste keer, beter gezegd we zijn al 2 keer tot de parkeerplaats gekomen voordat we echt durfde, hoe angshazerig is dat zeg
Maar zelfs ik moest toch binnen een hele korte tijd zeggen dat het ontzettend leuk was
quote:Op woensdag 9 november 2005 21:01 schreef erodome het volgende:
Ik was zelf ook ontzettend nerveus de eerste keer, beter gezegd we zijn al 2 keer tot de parkeerplaats gekomen voordat we echt durfde, hoe angshazerig is dat zeg
das inderdaad flink balen!quote:Op maandag 14 november 2005 21:49 schreef Oksel het volgende:
Ik vond het niet eng.. vriendin opzich ook niet.. alleen die vond het simpelweg niet leuk.. shit.
Hey, das die tent vlak bij mij in de buurt. Das sinds kort een parenclub geworden jaquote:Op woensdag 19 oktober 2005 18:16 schreef Ramon73 het volgende:
Zaterdag waren we echter in de Dolce Vita (Limburgers hè).
Hahahahaquote:Op zaterdag 12 november 2005 10:00 schreef hollander172 het volgende:
Het is idd heel eng de eerste keer, voor ons was de keuze vrij makkelijk want we hadden er al een rit van dik een uur opzitten en dan draai je niet zo snel weer om omdat je niet durft.
Het leuke is dat (bijna) iedereen ziet dat je een newbe bent en je helpt of dingen uitlegt.
Probeer je je zo anoniem mogelijk te bewegen binnen een club wordt je ineens aangesproken van: "het is zeker de eerste keer dat je hier komt?"![]()
blote voeten of gewoon normale nette schoenenquote:Op donderdag 17 november 2005 15:36 schreef kookstel het volgende:
Dus: Welk soort schoenen draag je in een parenclub?
Ja, dat dus.quote:Op donderdag 17 november 2005 17:29 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik vind het zelf vooral een geil idee om te neuken terwijl anderen toekijken.
Heel Fok zal vast niet naar die parenclub toekomen, hoor.quote:Op donderdag 17 november 2005 17:30 schreef Brighteyes het volgende:
Ja, dat dus.
Dit gaat mijnmij vast niet in dank afnemen dat ik dat hier neer kwak.
Maar goed, hier posten is nog niet gezegd dat ik/we er ooit heen gaan.
Hmja, daar zou ik in de sauna ook wel last van hebben ja, en daar mag dat gewoon.quote:Op donderdag 17 november 2005 17:32 schreef Brighteyes het volgende:
En gewoon lekker je gang gaan in een uitgaansgelegenheid.
Zo'n bubbelbad of zo.
Als ik in de sauna ben durf ik hem al amper een zoen te geven vanwege alle 'intimiteiten zijn niet gewenst' bordjes.
Geen idee eigenlijk.quote:Op donderdag 17 november 2005 17:32 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Heel Fok zal vast niet naar die parenclub toekomen, hoor.Is hij er op zich wel voor in?
Als hij dit topic heeft ontdekt, kom je er waarschijnlijk gauw genoeg achter.quote:
Leuk!quote:Op donderdag 17 november 2005 17:35 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Als hij dit topic heeft ontdekt, kom je er waarschijnlijk gauw genoeg achter.
Ik ga binnenkort een keer met heiden6. Dit weekend hebben ze echter een kinky party. Lijkt me geen optimale avond om mee te beginnen.
Je moet denk ik niet raar opkijken van bordjes dat vrijen niet toegestaan is bij de bubbelbaden ed. Zie jij je al tussen de sappen van voorgaande badgebruikers dobberen?quote:Op donderdag 17 november 2005 17:33 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Hmja, daar zou ik in de sauna ook wel last van hebben ja, en daar mag dat gewoon.Vrijen in het bubbelbad.
Ik gebruik niet voor niks het woord 'vrijen'. Anders had ik er wel 'neuken' neergezet.quote:Op donderdag 17 november 2005 18:32 schreef frederik het volgende:
Je moet denk ik niet raar opkijken van bordjes dat vrijen niet toegestaan is bij de bubbelbaden ed. Zie jij je al tussen de sappen van voorgaande badgebruikers dobberen?
Van liefkozen zal niet opgekeken worden denk ik, maar een stap verder waarbij er vocht vrijkomt bij man of vrouw zal niet toegestaan worden wegens de hygiene
Sorrie maar dat is schijnbaar een persoonlijke voorkeur maar teenslippersquote:Op donderdag 17 november 2005 20:22 schreef kookstel het volgende:
bedankt voor de tips!
Nu gaan we op zoek naar een paar leuke teenslippers voor hem en dan straks genieten.
De meesten die ik ken zijn van donderdag-zondag openquote:Op maandag 28 november 2005 03:36 schreef fernando_redondo het volgende:
Zijn parenclubs alle dagen open?
en hoe was het?quote:Op donderdag 17 november 2005 17:35 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Als hij dit topic heeft ontdekt, kom je er waarschijnlijk gauw genoeg achter.
Ik ga binnenkort een keer met heiden6. Dit weekend hebben ze echter een kinky party. Lijkt me geen optimale avond om mee te beginnen.
We zijn nog niet geweest, hoor.quote:Op dinsdag 29 november 2005 10:22 schreef Zahgurim het volgende:
en hoe was het?
okiedokie!quote:Op dinsdag 29 november 2005 10:23 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
We zijn nog niet geweest, hoor.Zodra we geweest zijn, bericht ik er hier wel over.
Een Sloggi zal het niet worden, maar een eenvoudige zwarte string kan wel dus? Ik heb nog wel een mooi kanten hemdje en ik zag deze week bij de Hunkemoller erg mooie babydoll-achtige jurkjes met een verenrandje onderaan. Misschien dat ik die koop als ze niet te duur zijn.quote:Op donderdag 1 december 2005 13:05 schreef erodome het volgende:
Mensen dragen verschillende dingen, van hele extravagante kleding tot mooie doch wat simpelere kleding.
Wat belangerijk is is dat je je er zelf fijn in voelt, maar om toch een beetje wat aan te geven, met een sloggy ofzo val je wel een beetje uit de boot.
Maar je kan ook andere dingen kiezen, ergens nog een rokje/shirtje/jurkje liggen dat je eigenlijk niet op straat aan kan met goed fatsoen, of een ander leuk speelpakje, het is ideaal voor een parenclub!
Dus gewone uitgaanskleding, alleen dan de wat meer gewaagde varianten.
Wat ook leuk is is bv een leuke string of boxer ofzo en bovenaan gewoon niets, misschien een mooie ketting of wat anders leuks om het naakte een beetje te doorbreken.
Als ze ze daar hebben, ga ik er geen meenemen.quote:Op donderdag 1 december 2005 19:46 schreef erodome het volgende:
Handdoeken hebben ze daar gewoon, net als bv condooms....
Je mag ook je eigen handdoek meenemen hoor als je dat prettig vindt, maar het is wel de normale gang van zaken dat een club hele bergen met lekker frisse en schone handdoeken heeft liggen, alleen meestal geen lekkere badlakens, maar gewone handdoeken.
Word je dan niet, net als in gewone clubs, neerbuigend aangekeken door de arrogante 'happy few'?quote:Op vrijdag 2 december 2005 15:22 schreef erodome het volgende:
Idd, uiterlijk hoef je je echt niet druk om te maken, beetje steviger zijn zoveel mensen en die komen ook in parenclubs.
En een beetje stevig hoeft toch ook helemaal niet verkeerd te zijn, ken een vrouw die echt best heel dik is(stevig kan je haar niet meer noemen), die komt met grote regelmaat in parenclubs en is altijd meer dan prachtig gekleed, geweldig verzorgt, mooie, vrolijke uitstraling, die dame doet niet onder voor de slanke dennen hoor...
Die Heiden6 is echt een lucky dude!!quote:Op vrijdag 2 december 2005 15:49 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik denk dat ik eerst gewoon ff met kleren aan een beetje wil rondsneupen. Het is toch een '4 the first time'-avond, dus dresscode is niet eens verplicht. Maar ik ga natuurlijk wel mijn mooie nieuwe spulletjes lopen showen.Heb ook helemaal geen moeite met (bijna) bloot rondlopen, dus da's geen probleem voor mij.
Nee, je wordt niet neerbuigend aangekeken, dat is juist het leuke van een parenclub...quote:Op vrijdag 2 december 2005 16:04 schreef EdPowers het volgende:
[..]
Word je dan niet, net als in gewone clubs, neerbuigend aangekeken door de arrogante 'happy few'?
Het lijkt met nl best lastig, zeker omdat je vrij bloot moet rondlopen.
Persoonlijk word ik seksueel eerder aangetrokken door een vrouw met een bepaalde kinky attitude dan door een knap en strak model dat verder saai is in bed. Ik vind het bijv leuk om te domineren (geen SM ofzo) en dan moet je partner het wel leuk vinden om gedomineerd te worden. Als je aan die 'eigenschap' voldoet word je in mijn ogen al 300x sexier!!
Ja, absoluut....quote:Op vrijdag 2 december 2005 16:06 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik vermoed dat het erg meevalt met dat neerbuigend aankijken. Dat heb je bijvoorbeeld in een sauna ook niet of nauwelijks. Nou hangt daar natuurlijk niet echt een erotische sfeer, maar in zekere zin is het denk ik toch vergelijkbaar.
Nee, niets engs. Ik was binnen een kwartier relaxed genoeg om me om te kleden in lingerie. De sfeer is bijna huiselijk te noemen.quote:Op zondag 11 december 2005 19:35 schreef Brighteyes het volgende:
Klinkt goed heiden en Lupa!
Niks niets engs dus?
Zijn er op zo'n dag nou ook mensen die wel vaker komen of zijn het dan echt voornamelijk first-timers?
Dat is exact waarom wij het ook zo naar ons zin hebben.quote:Op zondag 11 december 2005 19:39 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Je kunt je echt makkelijk een hele avond en nacht vermaken in zo'n club, zelfs als je helemaal geen behoefte aan 'openbare seks' hebt.
Inderdaad. En in zo'n parenclub heb je minder last van opdringerig gedoe dan in een discotheek! Het gaat er allemaal heel respectvol en relaxed aan toe.quote:Op zondag 11 december 2005 22:06 schreef hollander172 het volgende:
Dat is exact waarom wij het ook zo naar ons zin hebben.
Het is gewoon een alternatieve manier van stappen.
ik geloof niet dat ze ook binnen geweest zijn als ik dit zo leesquote:Op zondag 11 december 2005 23:54 schreef Brighteyes het volgende:
Hoe kwamen jullie erop dan zesje?
Mochten jullie even rondkijken?
quote:Moet zeggen het zag er "classy" uit van buiten.
En dat denken al je bekenden, en waar kom je die bekenden tegen?quote:Op zondag 11 december 2005 23:54 schreef Brighteyes het volgende:
Hoe kwamen jullie erop dan zesje?
Mochten jullie even rondkijken?
De Fun is hier echt maar een kwartiertje rijden vandaan, dus ik weet niet of ik die zou uitkiezen voor een eerste bezoekje. Veel te veel kans op bekenden.
uhm, op de Showboat ( parenclub ) heb je wel fetish/sm party's.quote:Op maandag 12 december 2005 00:29 schreef zesje het volgende:
Weet iemand trouwens of ze in de fun of een andere parenclub ook wel eens een kinky/fetish avond hebben want dan wil ie wel zegt ie nu.
volgens mij bij de Fun niet (of niet vaak althans). Moet je even op het programma kijken, dat staat altijd op hun site. Wel vanalles met gigolo's en triootjes, maar echt kinky kan ik me niet herinneren...quote:Op maandag 12 december 2005 00:29 schreef zesje het volgende:
Weet iemand trouwens of ze in de fun of een andere parenclub ook wel eens een kinky/fetish avond hebben want dan wil ie wel zegt ie nu.
Helemaal goed!quote:Op maandag 12 december 2005 00:33 schreef Sylvana het volgende:
[..]
uhm, op de Showboat ( parenclub ) heb je wel fetish/sm party's.
kijk anders op de site van Mistress Manita voor meer informatie over de fetish/smavonden die daar zijn
Fantasy Beach is vaak rustig, alleen de Kinky avond (2de zaterdag v/d maand dacht ik) is druk.quote:Op zondag 11 december 2005 19:39 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Het was best jammer dat het zo rustig was, maar aan de andere kant konden we op die manier even lekker de kat uit de boom kijken.
Pfffff wat weet jij er nou vanaf?!?!?!?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 13:13 schreef erodome het volgende:
[..]
Ontspannen stappen in erotische sfeer, maar zoals ik al zei, dat verschilt een beetje van club tot club, de ene is meer gericht op seks dan de andere, maar bij allen staat gewoon leuk uitgaan voorop.
Seker weten jongetjequote:Op maandag 12 december 2005 17:17 schreef jongetje-vn-de-nacht het volgende:
ik meen dat zesje de feestjes op de showboat wel kent *knipoog*
Tja, zo'n lief, klein en onschuldig meisje zoals ik ben, daar kan je je natuurlijk niet van voortstellen dat ze zulke verdorven dingen doet hequote:Op maandag 12 december 2005 17:48 schreef lone_wolf het volgende:
[..]
Pfffff wat weet jij er nou vanaf?!?!?!?
![]()
Helemaal niks gelukkigquote:Op maandag 12 december 2005 22:44 schreef zesje het volgende:
Stoer Monksteren we willen juist wel details
![]()
Hebben jullie alletwee helemaal geen last gehad van jaloezie?
Ieder z'n ding (en ik zal wel een ouwe lul zijn) maar op je 21e hoor je toch nog van je vriendin te genieten ipv naar parenclubs/andere stellen te gaan?quote:Op maandag 12 december 2005 22:53 schreef Monkster het volgende:
[..]
zolang we alle twee maar lekker genieten![]()
Beter dan op je 76e.quote:Op dinsdag 13 december 2005 00:32 schreef jongetje-vn-de-nacht het volgende:
het was toch wel eerder besproken dat het juist gewon een stijlvolle en erotische variant van uitgaan is? (Als je relatie is uitgeblust kan je IMHO beter eerst je relatie lijmen.. )
Er zijn ook mensen die op hun 21ste gaan skydiven
We genieten ook vollop van elkaar en hebben totaal geen relatie problemen. We zien zo'n dag echt als iets extra's voor erbij. En daarnaast vindt mn vriendin het ook leuk om met andere meiden te stoeienquote:Op maandag 12 december 2005 23:55 schreef michiel- het volgende:
[..]
Ieder z'n ding (en ik zal wel een ouwe lul zijn) maar op je 21e hoor je toch nog van je vriendin te genieten ipv naar parenclubs/andere stellen te gaan?![]()
Ik snap dat 't tegenwoordig niet pas hoeft als je huidige relatie is uitgeblustmaar op deze leeftijd ...
Ik.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 07:05 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Mensen die wel ervaring hebben met Fantasy Beach?
Ja, leuke dame.quote:Op dinsdag 13 december 2005 16:58 schreef Bendeleider het volgende:
Was linda aardig ?
Mail,bel,fax spreek me aan als je een keer samen wil gaan.quote:
Ik heb al iemand om mee te gaan, sorry.quote:Op dinsdag 13 december 2005 17:04 schreef Bendeleider het volgende:
Mail,bel,fax spreek me aan als je een keer samen wil gaan.
Ik ben geen seriemoordenaar !
Sufferd.ik ben ook een stel.quote:Op dinsdag 13 december 2005 17:06 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik heb al iemand om mee te gaan, sorry.
Op die manier. Er is al een Fok-parenclubmeet: Parenclub meeting, het plan!quote:Op dinsdag 13 december 2005 17:07 schreef Bendeleider het volgende:
Sufferd.ik ben ook een stel.
Als fokmeet is het een ludiek idee.
Verder geen bij bedoelingen.
Yups, Linda roeleert!quote:
Die indruk maakte hij idd wel.quote:Op woensdag 14 december 2005 21:26 schreef babsjuh het volgende:
Yups, Linda roeleert!![]()
En Ad is ook tof, zijn foto moet in het woordenboek bij de kreet "prettig gestoord"![]()
![]()
![]()
Wat een waardevolle bijdrage.quote:Op woensdag 14 december 2005 21:42 schreef GREED het volgende:
Ik ben weleens naar een parenclub geweest, maar dat was puur voor de gezelligheid.
Groetjes,
Selio
Zit op zich wel wat in, maar aan de andere kant is dat erotische juist wel wat een parenclub onderscheidt van een café of iets dergelijks.quote:Op woensdag 14 december 2005 21:43 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Wat een waardevolle bijdrage.
Je hoeft er ook niet voor de seks heen. Er zijn genoeg andere leuke dingen te doen.
Hmja, ik zou er zelf niet heengaan puur vanwege de sauna en het eten ofzo. Dan kun je goedkoper elders terecht.quote:Op woensdag 14 december 2005 22:06 schreef heiden6 het volgende:
Zit op zich wel wat in, maar aan de andere kant is dat erotische juist wel wat een parenclub onderscheidt van een café of iets dergelijks.
Lekker stoten, dat wel.quote:Op woensdag 14 december 2005 22:14 schreef American_Nightmare het volgende:
Ja je gaat er niet heen om de hele avond te biljarten volgens mij.
Goeie analyse.quote:Op woensdag 14 december 2005 23:22 schreef Openminded het volgende:
Bij een parenclub denk ik direct aan een vunzige oude toko met een hoop vadsige mensen erin... Weet ook niet hoe dat komt, misschien omdat ik nog nooit in een parenclub ben geweest?
Mja dat lees ik overal inderdaad. Maar als ik dan op bijv http://www.swingstart.nl/ kijk, blijkbaar de grootste site, dan staan daar toch bijna alleen maar niet-aantrekkelijke 40'ers op met uitschieters naar de 30 toe.quote:Op woensdag 14 december 2005 23:23 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Goeie analyse.Zo is het dus absoluut niet.
Hoe is het dan wel?quote:Op woensdag 14 december 2005 23:23 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Goeie analyse.Zo is het dus absoluut niet.
Dat heb ik toch al uitgebreid zitten vertellen in dit topic...?quote:Op donderdag 15 december 2005 00:00 schreef Openminded het volgende:
Hoe is het dan wel?
Ik zou zeggen, ga er eens heen en overtuig je ervan dat er genoeg aantrekkelijke mensen rondlopen van zeer uiteenlopende leeftijden.quote:Op woensdag 14 december 2005 23:29 schreef American_Nightmare het volgende:
Mja dat lees ik overal inderdaad. Maar als ik dan op bijv http://www.swingstart.nl/ kijk, blijkbaar de grootste site, dan staan daar toch bijna alleen maar niet-aantrekkelijke 40'ers op met uitschieters naar de 30 toe.![]()
Degene die in het openbaar willen komen zijn niet alle mensen die naar dat soort dingen gaan he, bij parenclubs heb je juist heel veel mensen die verder helemaal niets met het swingerswereldje van doen hebben, heb je veel mensen tussen die helemaal geen trek hebben in met hun kop op het internet staan enz enz enz...quote:Op woensdag 14 december 2005 23:29 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Mja dat lees ik overal inderdaad. Maar als ik dan op bijv http://www.swingstart.nl/ kijk, blijkbaar de grootste site, dan staan daar toch bijna alleen maar niet-aantrekkelijke 40'ers op met uitschieters naar de 30 toe.![]()
Gaap, saai en makkelijk inkoppertje..quote:Op donderdag 15 december 2005 10:20 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
In een bubbelbad is je poesje altijd nat.
ik vond het wel grappigquote:Op donderdag 15 december 2005 11:41 schreef Oksel het volgende:
[..]
Gaap, saai en makkelijk inkoppertje..
Maargoed, glibberig voorvocht nat dus.
Yep, en sommige zijn enorm leul.quote:Op donderdag 15 december 2005 11:12 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Staan ook op Swingstart trouwens genoeg mooie mensen zo te zien.
Veel plezier en kom even verslag doen.quote:Op donderdag 15 december 2005 22:41 schreef zesje het volgende:
In het kader van combinatie parenclub/kinky party gaan wij a.s. zaterdag FAQ party van Club Organza proberen
Blijf dan hangen tot de MM in Organzaquote:Op donderdag 15 december 2005 22:41 schreef zesje het volgende:
In het kader van combinatie parenclub/kinky party gaan wij a.s. zaterdag FAQ party van Club Organza proberen
ehh, tell me, ik weet t niet meerquote:Op donderdag 15 december 2005 21:27 schreef robina het volgende:
wat is 'leul'?
edit: kweet t al, eerst denken dan vragen
Doe guilty en pluu de groetjes van mequote:Op donderdag 15 december 2005 22:41 schreef zesje het volgende:
die zijn meestal volop aanwezig in parenclubs en hoef je niet zelf mee te nemenquote:Op zaterdag 24 december 2005 20:07 schreef Ferdii het volgende:
mss is het hier wel es genoemd, maar heb geen zin om bijde delen door te lezen
hoe zit het eigenlijk in parenclubs met voorbehoeds middelen?
lijkt me als je er voor kiest om het daar te doen met een ander paar dat je toch wel condooms wilt gebruiken. word daar voor gezorgd of moet je die zelf meenemen?
En discretie is nodig in een parenclub want?quote:Op zondag 25 december 2005 03:32 schreef SuperMOM het volgende:
Alles is ruim voorzien aanwezigDus ja ook condooms liggen er (letterlijk in de kamers) voor het oprapen en overal discreet te pakken.....
![]()
Hoe willen ze dat gaan controleren als jij je in een hokje met een dichte deur bevindt?quote:Op zaterdag 24 december 2005 20:22 schreef Sylvana het volgende:
condooms zijn in de meeste clubs verplicht om te gebuiken btw
camera's?quote:Op zondag 25 december 2005 09:13 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Hoe willen ze dat gaan controleren als jij je in een hokje met een dichte deur bevindt?
dan is het idd lastig te controleren, maar dan vertrouwen ze er gewoon op dat de mensen zich aan de regels houden, ook al is er geen toezichtquote:Op zondag 25 december 2005 09:13 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Hoe willen ze dat gaan controleren als jij je in een hokje met een dichte deur bevindt?
in de parenclub waar ik kom wel, aangezien anderen natuurlijk niet kunnen weten of het je partner is of iemand andersquote:Op dinsdag 27 december 2005 10:33 schreef EdPowers het volgende:
Is het ook verplicht als je sex met je eigen partner hebt??
nope, dan is het carnavalquote:Op dinsdag 27 december 2005 18:10 schreef heiden6 het volgende:
Parenclub meeting, het plan!
Komen jullie hier ook heen?
Jij krijgt de prijs voor de meeste vooroordelen in 1 post ooit.quote:Op dinsdag 27 december 2005 18:23 schreef MakeLoveNow het volgende:
Parenclubs![]()
mijn god, daar komt echt het laagste van het laagste volk. van die kansloze arbeiders en mbo-ers die hun simpele leventje proberen op te vrolijken door ranzige sex met enge lelijk mensen!
dankjequote:Op dinsdag 27 december 2005 18:24 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Jij krijgt de prijs voor de meeste vooroordelen in 1 post ooit.
leuk, maak ik alvast mijn bankrekening nummer bekend.quote:Op dinsdag 27 december 2005 18:27 schreef MakeLoveNow het volgende:
[..]
dankje
maar ja, na het zien van jambers, Gordon enjolink over de vloer en mensen gezien te hebben die daar naar toe gaan durf ik wel geld op mijn bewering te zetten....
Nee, het is in princiepe vrijblijvend gebruik te maken van condooms enzo, maar er is de ongeschreven regel dat als je het met een ander doet je het gewoon veilig doet, op een ander kruipen zonder condoom kan als gevolg hebben dat je de club uitgezet wordt omdat iemand erover klaagt....quote:Op dinsdag 27 december 2005 10:33 schreef EdPowers het volgende:
Is het ook verplicht als je sex met je eigen partner hebt??
Op film bedoel je die gangbangs, dat is getest spul allemaal normaal gesproken...quote:Op woensdag 28 december 2005 13:44 schreef EdPowers het volgende:
Bestaan er ook zoiets als bareback parties voor hetero's? Niet dat ik daar geinteresseerd in ben ofzo hoorJust curious.
Bij amateur gangbangs zie je wel vaak dat het condoomloos is. Nemen die mensen gewoon risico of doen ze vantevoren soa-tests oid?
Ik ga er kijken en hopelijk kan ik deze stelling dan ontkrachten.quote:Op dinsdag 27 december 2005 18:23 schreef MakeLoveNow het volgende:
Parenclubs![]()
mijn god, daar komt echt het laagste van het laagste volk. van die kansloze arbeiders en mbo-ers die hun simpele leventje proberen op te vrolijken door ranzige sex met enge lelijk mensen!
Ik heb het filmpje gezien, opgenomen in de Fun4two..quote:Op woensdag 28 december 2005 13:48 schreef Brighteyes het volgende:
http://www.rutgerleertstappen.nl/?page_id=119
Ze hebben ook een soort plein met van die kleine huisjes waarvan er een 'de roze vagina' heetquote:Op woensdag 28 december 2005 22:51 schreef Brighteyes het volgende:
Mijn sfeer is het ook niet echt Cinna, idd niet qua muziek/uitgaanstype maar volgens mij zijn er niet echt parenclubs die een andere sfeer bieden...
Dat klinkt beter!quote:Op woensdag 28 december 2005 22:58 schreef cinnamongirl het volgende:
Een pop/(classic)rock/80's/new wave parenclub lijkt me wel wat
En dan ook met dito mensen (het 'soort' dat bijv. concerten bezoekt, geinteresseerd is in muziek, goed opgeleid).
Eerder in dit topic heb ik een stukje geschreven over mijn ervaringen bij Fantasy Beach, die zitten in Rotterdam. Ik ben er in ieder geval heel tevreden over, gezellig publiek, mooi schoon, goed van eten en drinken en geen gezeik.quote:Op maandag 16 januari 2006 21:43 schreef Oksel het volgende:
Ervaringen, ervaringen, ervaringen wil ik lezen! Over Fun4Two & clubs in de omgeving van R'dam!
Ah, gelezen.. nog wat vragen: Hoe groot is het? Hoeveel mensen zijn er op de gem. avond? Hoe is de leeftijd? En hoe zien de mensen eruit die er komen?quote:Op maandag 16 januari 2006 23:32 schreef babsjuh het volgende:
[..]
Eerder in dit topic heb ik een stukje geschreven over mijn ervaringen bij Fantasy Beach, die zitten in Rotterdam. Ik ben er in ieder geval heel tevreden over, gezellig publiek, mooi schoon, goed van eten en drinken en geen gezeik.
Best wel groot.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:54 schreef Oksel het volgende:
Ah, gelezen.. nog wat vragen: Hoe groot is het? Hoeveel mensen zijn er op de gem. avond? Hoe is de leeftijd? En hoe zien de mensen eruit die er komen?
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:45 schreef BarraCupraCuda het volgende:
ik kom zeker weten nietheb het vrij hoog gespeelt maar ik kon kiezen of gaan en geen relatie meer hebben of blijven en me relatie houden....
Barra blijft thuis
En Linda is lief !quote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:09 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Best wel groot.Vrij veel mooie mensen. Leeftijd denk ik 30-40.
En jij vroeg je heel serieus af of ze echt waren.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:17 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Linda is lief. En ze heeft heul veul tieten.
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:33 schreef heiden6 het volgende:
En jij vroeg je heel serieus af of ze echt waren.![]()
o nee, ik zat er op te wachtenquote:Op woensdag 28 december 2005 13:48 schreef Brighteyes het volgende:
Persoonlijk lijkt een parenclub me zowiezo al nix, maar deze club is gewoon een Efteling voor Volwassenen, met die bordkartonnen decors en die zogenaamd sjieke entourage die je ook wel vindt bij 't gemiddelde van der Valk-restaurant ...quote:Op woensdag 28 december 2005 13:48 schreef Brighteyes het volgende:
Toch blijft 't jammer dat sex zo vaak op één lijn ligt met 'goedkoop', 'lelijk', 'ordinair'... nou zou ik toch al nooit naar een parenclub gaan (heb andere hobby's...), maar in deze jolige Bassie & Adriaan-sfeer zou ik hem zowiezo niet omhoog krijgenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 23:16 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
De decoratie voldoet vaak ook niet helemaal aan mijn smaak. Komt vaak nogal cheap over. Zo ook wel in Fantasy Beach. Toch vond ik het er leuk.
Nou, de sfeer boven was wel heel prettig. Met sauna's en bubbelbaden en kamertjes waar je je terug kon trekken. Daar was het niet zo overdreven 'strandachtig'.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 23:26 schreef Revolverheld het volgende:
Toch blijft 't jammer dat sex zo vaak op één lijn ligt met 'goedkoop', 'lelijk', 'ordinair'... nou zou ik toch al nooit naar een parenclub gaan (heb andere hobby's...), maar in deze jolige Bassie & Adriaan-sfeer zou ik hem zowiezo niet omhoog krijgen![]()
Ik heb thuis ook een kamertje waar ik me terug kan trekkenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 23:32 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Nou, de sfeer boven was wel heel prettig. Met sauna's en bubbelbaden en kamertjes waar je je terug kon trekken. Daar was het niet zo overdreven 'strandachtig'.
Ik denk er exact hetzelfde over. Vind het fascinerend dat sex en erotiek door hele volksstammen geassocieerd worden met zon, zee, strand, gebruinde huid, blond haar, gouden sieraden, tatoeages en neptieten, housemuziek, lederen outfits. Ik vraag me af hoe dat zo ontstaan is. Desalniettemin lijkt het me echt een giller om erheen te gaanquote:Op dinsdag 17 januari 2006 23:07 schreef Revolverheld het volgende:
[..]
Persoonlijk lijkt een parenclub me zowiezo al nix, maar deze club is gewoon een Efteling voor Volwassenen, met die bordkartonnen decors en die zogenaamd sjieke entourage die je ook wel vindt bij 't gemiddelde van der Valk-restaurant ...Dat de mensen lelijk en gepierced en getatoeëerd zijn, zal vast te maken hebben gehad met de opnames, maar hier wil een normaal mens toch niet dood gevonden worden?
Heeft verder nix te maken met mensen die dat soort zaken wel leuk vinden, is puur een kwestie van (wan)smaak en (wan)sfeer. Niet mijn ding, in elk geval![]()
Vergeet de strings en tangaslipjes niet. Erg interessant inderdaad.quote:Op woensdag 18 januari 2006 00:04 schreef Aventura het volgende:
[..]
Ik denk er exact hetzelfde over. Vind het fascinerend dat sex en erotiek door hele volksstammen geassocieerd worden met zon, zee, strand, gebruinde huid, blond haar, gouden sieraden, tatoeages en neptieten, housemuziek, lederen outfits. Ik vraag me af hoe dat zo ontstaan is. Desalniettemin lijkt het me echt een giller om erheen te gaan
Het 'groepsgebeuren' is niet iets waaraan je hoeft deel te nemen. Pottenkijkers vind ik persoonlijk dan juist wel spannend...quote:Op dinsdag 17 januari 2006 23:37 schreef Revolverheld het volgende:
[..]
Ik heb thuis ook een kamertje waar ik me terug kan trekkenEn een prima douche. Geen pottenkijkers. Lekkere muziek. Schonen lakens, zelf gewassen.
Sorry, ik zie nix in dat ranzige groepsgebeuren...lagen ze 't in dat filmpje nou op plastic matten te doen???
Wil het wel zien hoorquote:Op woensdag 18 januari 2006 08:06 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Het 'groepsgebeuren' is niet iets waaraan je hoeft deel te nemen. Pottenkijkers vind ik persoonlijk dan juist wel spannend...
Als ik een lelijk wijf had ging ik ook met een lekkere hoer naar een parenclubquote:Op dinsdag 27 december 2005 19:22 schreef sharpshooter85 het volgende:
kuch kuch... Ik ben er nog nooit geweest maar na het horen van vele verhalen erover kan ik je zeggen dat er in bijvoorbeeld de fun 4 two bijna alleen maar welgestelde ( lees: rijke) en goedverzorgde mensen komen...
Dus ik denk dat je iets te kort door de bocht gaat.
Edit: Ik herinner me ineens dat de Fun 4 two nog niet zo heel lang geleden in Sexecetra was op veronica. Zij noemden deze parenclub 1 van de beste van de wereld en ze lieten beelden zien van het publiek wat er kwam.. Nou ik kan je verzekeren dat er zeer mooie dames bij zaten hoor...![]()
Ennuh oja.... die clip van Katja met de Jeugd van Tegenwoordig is er opgenomen... dusse ..met je bekrompen mening
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |