Na ruim een jaar plannen en wachten is het er dan vorig weekend dan toch eindelijk van gekomen
![]()
naar een parenclub! Dus zoals beloofd zal ik ook mijn/onze eerste ervaring hier neer zetten.
Ik begin maar bij het begin, aangezien het een mix van thuisdate en parenclub was. Via Bi4real.nl hadden mijn vriendin en ik een leuk ander stelletje ontmoet. Na een avondje geil webcammen met zn vieren hadden we besloten om maar gelijk af te spreken. (zij hadden al een keer eerder met een ander stel afgesproken en waren ook al 2 keer eerder naar een parenclub geweest). Best wel eng en spannend allemaal zo de eerste keer en dan gelijk bij een vreemd stel slapen. Maar toch de stoute schoenen aangetrokken en de volgende vrijdag richting Amsterdam.
In Amsterdam aankomen werden we door Hem opgehaald en reden we naar hun huis. Daar beetje kennis gemaakt onder het genot van een hapje en drankje. En het klikte (ondanks het leeftijds verschil van zo'n 8 jaar) erg goed. We hadden met zn vieren eigenlijk het plan om naar ShowBoat te gaan, maar nadat we (gelukkig!) op de agenda hadden gekeken en zagen dat daar een SMfeest was, daar toch maar vanaf gezien. Dus het werd Club Paradise in Amsterdam (aangezien Fata aan het verbouwen is en Fun4two een beetje ver was) en deze club letterlijk om de hoek lag. Daarnaast paste deze club ook iets beter bij ons studenten budget.
Daar aangekomen, hartelijk welkom geheten, kregen we de sleutel van ons kluisje en de vraag of we ons in lingerie wilde omkleden. Mn vriendin had daar eigenlijk niet gelijk op gerekend (ze had een sexy rood jurkje aan en niet eens een BH bij zich). Dus toen maar gelijk topless, voor ons gelukkig niet echt een probleem. De parenclub is opgedeeld in 2 delen, aan de ene kant de dansvloer en de bar en aan de andere kant het zwembad, sauna, stoombad en een paar afsluitbare ruimtes. We gingen maar gelijk richting de bar om iets te drinken en eens kijken wat er zo allemaal rond liep. We waren daar rond een uur of 10 en het was helaas nog erg rustig (ongeveer 5 stellen en zo'n 10 single mannen, de leeftijd schat ik gemiddeld op zo'n 30 jaar, mn vriend en ik waren met onze 21 iedergeval de jongste). Er hing, ondanks het overschot aan mannen, een heel ontspannen sfeertje, maar nergens was een klef, erotisch of sexend stelletje, maar ach het was nog vroeg.
Daarna lekker richting het zwembad, waar we met zn viertjes een beetje in het water gespeelt hebben. Toen toch wel zin gekregen en sloten we ons zelf op in de afsluitbare kamer. Na bijna 2 uur kwamen we daar hevig bezweet en vermoeid uit (ik zal de details besparen
![]()
). FF lekker gedouched en nog lekker wat gaan drinken aan de bar, zalig met mn meisje gedanst (op de lege dansvloer...). Nog een tijdje zitten praten met 1 van de single mannen (hij wou het erg graag met mijn vriendin doen, vonden wij wat minder strak plan, hij luisterde gelukkig heel netjes). Het was intussen al ietsje drukker geworden, maar nog steeds veel te rustig voor de grote ruimte en te weinig vrouwen. Daarom waren we blij dat we samen met dat andere stel waren, waardoor het toch nog een hele geslaagde avond is geworden. Daar lekker geslapen en de volgende ochtend bij hun in bed alles met zn vieren nog eens dunnetjes over gedaan
Conclusie: Super avond gehad, ondanks het te kort aan vrouwen. Parenclub Club Paradise is een nette club (geen opdringerige mannen gehad), het is niet duur (40 euro per stel, tot 40 euro gratis drinken de rest bij betalen). Moet wel toegeven, dat het een heel stuk minder was geweest als we niet met dat andere stel samen waren gegaan, daarom wordt het de volgende keer waarschijnlijk toch een drukkere club als Fata of Fun.
Sex is one of the 9 reasons for reincarnation, the other 8 are unimportant.