abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32765816
Ligt een beetje aan de club, in de ene club zijn ze wat extravaganter als in de andere...
Valt meestal wel te zien aan de site en aan het type avonden(avonden gericht op jongeren betekenen vaak wat meer extravagante dingen, let op muziek enzo!!!!).

Zo ben ik een keer in vol ornaat naar wat toen nog de new coutry club was geweest, men wat viel ik uit de toon, allemaal hele simpele setjes, zelfs wat sloggi achtige dingen gezien, maar niemand zo uitgedost als ik, was geen succes

Maar eigenlijk moet je je daar niets van aantrekken, zolang je jezelf maar goed voelt in die kleding.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_32765884
Ik voel me heel mooi in dat soort dingen. Ik ben ook wel eens compleet overdressed naar een supercheap restaurant geweest. kreeg VEEL aandacht.
pi_32822736
wrarw!
Freakonomics: a rogue economist explores the hidden side of everything
pi_32994186
Lupa en ik zijn gisteravond naar Fantasy Beach geweest, op de '4 The First Time-avond'. Het was heel erg rustig, dat zal wel met het seizoen te maken hebben. We kregen direct een introductie en een rondleiding van de gastvrouw, Linda, en het zag er allemaal erg leuk uit.

Beneden is een kleedkamertje met kluisjes, bij binnenkomst moet je je inschrijven als lid en dan krijg je direct een pasje en je kluissleutel voor die avond. Daarnaast is een redelijk grote zaal waar je kunt dansen en waar een DJ speelt (altijd house, naar het schijnt), en dan is er nog een gedeelte waar je lekker een drankje kon drinken en een hapje kon eten. Aan de bar, aan een tafeltje of lekker op de bank. Boven waren een Romeins stoombad, een sauna, twee tweepersoonsbubbelbaden, een SM-ruimte, douches, wat privékamertjes en achterin een grote bank voor het groepsgebeuren.

De privékamertjes zijn erg leuk, je kunt de deur open laten of dicht doen, en er zit ook een schuifje in de deur om door te gluren. Je mag dat open laten als je dat leuk vindt, en dat hebben we ook wel gedaan. Ik had niet gedacht dat mensen echt naar binnen zouden kijken maar sommigen bleven uitgebreid staan.

Het viel mij erg mee dat het eten goed te doen was, een koud en warm buffet met prima eten. Het is daar niet de core business, en gezien de prijs (35 euro voor alles inclusief) had ik niet op meer dan wat afgeraffelde hapjesgerekend, maar integendeel.

De bubbelbaden waren erg lekker, de sauna en het Romeinse stoombad waren erg lekker om even te ontspannen, handdoeken en dergelijke kun je volop krijgen. Condooms trouwens ook. Alles is erg schoon en de sfeer was erg gemoedelijk. We vonden het erg gezellig en we hebben ons erg vermaakt. We hebben ons niet te veel met anderen bemoeid op onze eerste keer, we zien wel hoe dat gaat als we over een tijdje weer eens terug gaan.

We gaan nu even lekker eten, mevrouw staat vanavond ouderwets in de keuken en ik kijk ondertussen voetbal. Een goed weekend.

[ Bericht 0% gewijzigd door heiden6 op 11-12-2005 19:15:40 ]
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
  zondag 11 december 2005 @ 19:35:02 #125
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_32995147
Klinkt goed heiden en Lupa!

Niks niets engs dus?
Zijn er op zo'n dag nou ook mensen die wel vaker komen of zijn het dan echt voornamelijk first-timers?
pi_32995318
Zo, eten is op.

Ik vond het ook wel leuk, wil er zeker nog wel eens heen. De eigenares (Linda) was een uiterst vriendelijke rondborstige dame die ons heel hartelijk ontving en ook een persoonlijke rondleiding gaf.

De sauna's en bubbelbaden waren echt

Het was best jammer dat het zo rustig was, maar aan de andere kant konden we op die manier even lekker de kat uit de boom kijken.

Ik vond het wel spannend om dat schuifje van de 'sekskamer' (met hele grote spiegels en desgewenst met pr0n) open te laten. Je kon het horen als iemand bleef staan, want de vloer kraakte nogal. Moet zeggen dat ik dan in mijn hoofd wel erg bezig was met de vraag "Hoe lig ik erbij?".

De sfeer vond ik superrelaxed en er liepen mooie mensen rond, gemiddelde leeftijd ergens in de dertig. Ik voelde me zeer op mijn gemak. Het eten was lekker (en zeker geen goedkope zooi; er lag ook paling en zalm).

Je kunt je echt makkelijk een hele avond en nacht vermaken in zo'n club, zelfs als je helemaal geen behoefte aan 'openbare seks' hebt.
pi_32995386
quote:
Op zondag 11 december 2005 19:35 schreef Brighteyes het volgende:
Klinkt goed heiden en Lupa!

Niks niets engs dus?
Zijn er op zo'n dag nou ook mensen die wel vaker komen of zijn het dan echt voornamelijk first-timers?
Nee, niets engs. Ik was binnen een kwartier relaxed genoeg om me om te kleden in lingerie. De sfeer is bijna huiselijk te noemen.

Ik geloof dat er niet zoveel first-timers waren. Behalve wij nog twee stelletjes ofzo.
pi_32999888
klinkt als een leuke ervaring
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
Blonde haren,blauwogen zomaar uit een sprookjesboek gevlogen...
  zondag 11 december 2005 @ 22:06:08 #129
17709 hollander172
Sea por favor apacible con mí.
pi_33000230
quote:
Op zondag 11 december 2005 19:39 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Je kunt je echt makkelijk een hele avond en nacht vermaken in zo'n club, zelfs als je helemaal geen behoefte aan 'openbare seks' hebt.
Dat is exact waarom wij het ook zo naar ons zin hebben.

Het is gewoon een alternatieve manier van stappen.
Capa del satén blanco, Cuerpo del acero, Corazón del oro.
pi_33002441
quote:
Op zondag 11 december 2005 22:06 schreef hollander172 het volgende:
Dat is exact waarom wij het ook zo naar ons zin hebben.

Het is gewoon een alternatieve manier van stappen.
Inderdaad. En in zo'n parenclub heb je minder last van opdringerig gedoe dan in een discotheek! Het gaat er allemaal heel respectvol en relaxed aan toe.
pi_33002985
Heiden & Lupa
Wij zijn gisteravond laat tot op het terrein van Fun4two geweest. Terreinverkenning a.h.w. We kwamen er toevallig langs en besloten even een kijkje te nemen. Moet zeggen het zag er "classy" uit van buiten. Ik wil wel graag echt een keer gaan maar mijn man twijfelt... Tja ik kan 'm niet dwingen. Maar de eerste stap is gezet
Life is all about *Ass*...You're either covering it, laughing it off, kicking it, kissing it, busting it, trying to get a piece of it, or behaving like one!
  zondag 11 december 2005 @ 23:54:24 #132
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_33003611
Hoe kwamen jullie erop dan zesje?
Mochten jullie even rondkijken?

De Fun is hier echt maar een kwartiertje rijden vandaan, dus ik weet niet of ik die zou uitkiezen voor een eerste bezoekje. Veel te veel kans op bekenden.
pi_33004036
quote:
Op zondag 11 december 2005 23:54 schreef Brighteyes het volgende:
ik geloof niet dat ze ook binnen geweest zijn als ik dit zo lees
quote:
Moet zeggen het zag er "classy" uit van buiten.
pi_33004113
quote:
Op zondag 11 december 2005 23:54 schreef Brighteyes het volgende:

De Fun is hier echt maar een kwartiertje rijden vandaan, dus ik weet niet of ik die zou uitkiezen voor een eerste bezoekje. Veel te veel kans op bekenden.
En dat denken al je bekenden, en waar kom je die bekenden tegen?
Juist, bij de parenclub waar je ze niet verwacht

Edit: is mij trouwens nog nooit overkomen, heb via via alleen wel eens gehoord dat een club waar ik wel eens kwam van familie van een collega was, waar die collega wel eens portier was
pi_33004499
BE: we zijn niet binnen geweest, mijn man wilde wel even een kijkje binnen gaan nemen maar dat leek me geen goed plan (kan volgens mij helemaal niet). Het terrein kun je gewoon oprijden trouwens. Oprijlaan, mooie poort enzo. Beetje een Efteling uitstraling

Hij zegt dat hij gisterenavond wel had willen gaan en dat nu mijn beurt voorbij is gegaan. Erg flauw natuurlijk want het was
1. te laat (22:30) en we hadden een heftig dagje achter de rug
2. ik moet me op zoiets lichamelijk (scheren, opmaken etc.) en geestelijk voor kunnen bereiden
3. we waren er niet op gekleed zowel niet qua boven als qua onderkleding

Weet iemand trouwens of ze in de fun of een andere parenclub ook wel eens een kinky/fetish avond hebben want dan wil ie wel zegt ie nu.
Life is all about *Ass*...You're either covering it, laughing it off, kicking it, kissing it, busting it, trying to get a piece of it, or behaving like one!
pi_33004591
quote:
Op maandag 12 december 2005 00:29 schreef zesje het volgende:

Weet iemand trouwens of ze in de fun of een andere parenclub ook wel eens een kinky/fetish avond hebben want dan wil ie wel zegt ie nu.
uhm, op de Showboat ( parenclub ) heb je wel fetish/sm party's.

kijk anders op de site van Mistress Manita voor meer informatie over de fetish/smavonden die daar zijn
pi_33005010
quote:
Op maandag 12 december 2005 00:29 schreef zesje het volgende:
volgens mij bij de Fun niet (of niet vaak althans). Moet je even op het programma kijken, dat staat altijd op hun site. Wel vanalles met gigolo's en triootjes, maar echt kinky kan ik me niet herinneren...
  maandag 12 december 2005 @ 09:45:10 #138
25194 i2Paq
Tempelier, on bare feet
pi_33007666
quote:
Op maandag 12 december 2005 00:33 schreef Sylvana het volgende:

[..]

uhm, op de Showboat ( parenclub ) heb je wel fetish/sm party's.

kijk anders op de site van Mistress Manita voor meer informatie over de fetish/smavonden die daar zijn
Helemaal goed!

Die avonden (elke 2 vrijdag v/d maand) zijn leuk, zowel voor mensen die dit eens willen "bekijken" en de mensen die dit als deel van hun leven/relatie hebben.

In de Fun hebben ze zulke avonden niet.
quote:
Op zondag 11 december 2005 19:39 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

Het was best jammer dat het zo rustig was, maar aan de andere kant konden we op die manier even lekker de kat uit de boom kijken.
Fantasy Beach is vaak rustig, alleen de Kinky avond (2de zaterdag v/d maand dacht ik) is druk.
Op deze avond verwacht met je dus in kinky kleding en geen gewone lingerie.

Op de Showboat wordt je zelfs weggestuurd als je niet aan het kledingvoorschift voldoet.

[ Bericht 16% gewijzigd door i2Paq op 12-12-2005 09:52:03 ]
I'm a Website Baker!
pi_33019054
ik meen dat zesje de feestjes op de showboat wel kent *knipoog*
"Vrijwel Ongevaarlijk"
pi_33020039
quote:
Op donderdag 13 oktober 2005 13:13 schreef erodome het volgende:

[..]

Ontspannen stappen in erotische sfeer, maar zoals ik al zei, dat verschilt een beetje van club tot club, de ene is meer gericht op seks dan de andere, maar bij allen staat gewoon leuk uitgaan voorop.
Pfffff wat weet jij er nou vanaf?!?!?!?

Ook JIJ hebt recht op mijn mening!!
pi_33022004
quote:
Op maandag 12 december 2005 17:17 schreef jongetje-vn-de-nacht het volgende:
ik meen dat zesje de feestjes op de showboat wel kent *knipoog*
Seker weten jongetje Zijn hele leuke feesten maar daar wordt dat weer niet of nauwelijks geswingd. Sterker nog sex is eigenlijk not done op de avond die Manita daar organiseert, behalve in de privekamertjes.
pi_33022216
quote:
Op maandag 12 december 2005 17:48 schreef lone_wolf het volgende:

[..]

Pfffff wat weet jij er nou vanaf?!?!?!?

Tja, zo'n lief, klein en onschuldig meisje zoals ik ben, daar kan je je natuurlijk niet van voortstellen dat ze zulke verdorven dingen doet he
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_33027437
Na ruim een jaar plannen en wachten is het er dan vorig weekend dan toch eindelijk van gekomen naar een parenclub! Dus zoals beloofd zal ik ook mijn/onze eerste ervaring hier neer zetten.

Ik begin maar bij het begin, aangezien het een mix van thuisdate en parenclub was. Via Bi4real.nl hadden mijn vriendin en ik een leuk ander stelletje ontmoet. Na een avondje geil webcammen met zn vieren hadden we besloten om maar gelijk af te spreken. (zij hadden al een keer eerder met een ander stel afgesproken en waren ook al 2 keer eerder naar een parenclub geweest). Best wel eng en spannend allemaal zo de eerste keer en dan gelijk bij een vreemd stel slapen. Maar toch de stoute schoenen aangetrokken en de volgende vrijdag richting Amsterdam.

In Amsterdam aankomen werden we door Hem opgehaald en reden we naar hun huis. Daar beetje kennis gemaakt onder het genot van een hapje en drankje. En het klikte (ondanks het leeftijds verschil van zo'n 8 jaar) erg goed. We hadden met zn vieren eigenlijk het plan om naar ShowBoat te gaan, maar nadat we (gelukkig!) op de agenda hadden gekeken en zagen dat daar een SMfeest was, daar toch maar vanaf gezien. Dus het werd Club Paradise in Amsterdam (aangezien Fata aan het verbouwen is en Fun4two een beetje ver was) en deze club letterlijk om de hoek lag. Daarnaast paste deze club ook iets beter bij ons studenten budget.

Daar aangekomen, hartelijk welkom geheten, kregen we de sleutel van ons kluisje en de vraag of we ons in lingerie wilde omkleden. Mn vriendin had daar eigenlijk niet gelijk op gerekend (ze had een sexy rood jurkje aan en niet eens een BH bij zich). Dus toen maar gelijk topless, voor ons gelukkig niet echt een probleem. De parenclub is opgedeeld in 2 delen, aan de ene kant de dansvloer en de bar en aan de andere kant het zwembad, sauna, stoombad en een paar afsluitbare ruimtes. We gingen maar gelijk richting de bar om iets te drinken en eens kijken wat er zo allemaal rond liep. We waren daar rond een uur of 10 en het was helaas nog erg rustig (ongeveer 5 stellen en zo'n 10 single mannen, de leeftijd schat ik gemiddeld op zo'n 30 jaar, mn vriend en ik waren met onze 21 iedergeval de jongste). Er hing, ondanks het overschot aan mannen, een heel ontspannen sfeertje, maar nergens was een klef, erotisch of sexend stelletje, maar ach het was nog vroeg.

Daarna lekker richting het zwembad, waar we met zn viertjes een beetje in het water gespeelt hebben. Toen toch wel zin gekregen en sloten we ons zelf op in de afsluitbare kamer. Na bijna 2 uur kwamen we daar hevig bezweet en vermoeid uit (ik zal de details besparen ). FF lekker gedouched en nog lekker wat gaan drinken aan de bar, zalig met mn meisje gedanst (op de lege dansvloer...). Nog een tijdje zitten praten met 1 van de single mannen (hij wou het erg graag met mijn vriendin doen, vonden wij wat minder strak plan, hij luisterde gelukkig heel netjes). Het was intussen al ietsje drukker geworden, maar nog steeds veel te rustig voor de grote ruimte en te weinig vrouwen. Daarom waren we blij dat we samen met dat andere stel waren, waardoor het toch nog een hele geslaagde avond is geworden. Daar lekker geslapen en de volgende ochtend bij hun in bed alles met zn vieren nog eens dunnetjes over gedaan

Conclusie: Super avond gehad, ondanks het te kort aan vrouwen. Parenclub Club Paradise is een nette club (geen opdringerige mannen gehad), het is niet duur (40 euro per stel, tot 40 euro gratis drinken de rest bij betalen). Moet wel toegeven, dat het een heel stuk minder was geweest als we niet met dat andere stel samen waren gegaan, daarom wordt het de volgende keer waarschijnlijk toch een drukkere club als Fata of Fun.
Sex is one of the 9 reasons for reincarnation, the other 8 are unimportant.
pi_33029938
Stoer Monkster en we willen juist wel details
Hebben jullie alletwee helemaal geen last gehad van jaloezie?
pi_33030237
quote:
Op maandag 12 december 2005 22:44 schreef zesje het volgende:
Stoer Monkster en we willen juist wel details
Hebben jullie alletwee helemaal geen last gehad van jaloezie?
Helemaal niks gelukkig 't ging allemaal heel relax en vanzelf eigenlijk. Bijna alles zonder woorden en je ziet, als je elkaar even aankijkt tussen door, wel of we verder willen gaan. We hebben het deze keer eigenlijk alles gedaan op het neuken na dan, dat is toch nog wel een stapje verder... maar in waarschijnlijk zal dat ook niet lang meer duren zolang we alle twee maar lekker genieten
pi_33030316
dubbel
pi_33032085
quote:
Op maandag 12 december 2005 22:53 schreef Monkster het volgende:
[..]
zolang we alle twee maar lekker genieten
Ieder z'n ding (en ik zal wel een ouwe lul zijn) maar op je 21e hoor je toch nog van je vriendin te genieten ipv naar parenclubs/andere stellen te gaan?
Ik snap dat 't tegenwoordig niet pas hoeft als je huidige relatie is uitgeblust maar op deze leeftijd ...
pi_33033053
het was toch wel eerder besproken dat het juist gewon een stijlvolle en erotische variant van uitgaan is? (Als je relatie is uitgeblust kan je IMHO beter eerst je relatie lijmen.. )
Er zijn ook mensen die op hun 21ste gaan skydiven
"Vrijwel Ongevaarlijk"
pi_33033289
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 00:32 schreef jongetje-vn-de-nacht het volgende:
het was toch wel eerder besproken dat het juist gewon een stijlvolle en erotische variant van uitgaan is? (Als je relatie is uitgeblust kan je IMHO beter eerst je relatie lijmen.. )
Er zijn ook mensen die op hun 21ste gaan skydiven
Beter dan op je 76e.

Ik was met m'n negentien denk ik wel de jongste van de avond in de Fantasy Beach. Maar dat interesseert me echt niet.

En het lijkt mij ook niet dat een parenclub iets is voor als je relatie uitgeblust is. Het kan ook gewoon voor de lol zijn, binnen een relatie of (zoals in ons geval) als je niet eens iets vasts hebt.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_33040609
een parenclub kun je het beste bezoeken als je weet dat je relatie goed zit, duidelijke afspraken hebt gemaakt.
je moet het zeker niet doen ,als je relatie niet lekker zit dan is de kans groot dat het wel eens mis kan gaan.
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
Blonde haren,blauwogen zomaar uit een sprookjesboek gevlogen...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')