abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 13 oktober 2005 @ 09:32:13 #1
118156 PieterCK
a.k.a. Ome PieterCK
pi_31402489
Misschien handig om deze reeks voort te zetten.
De 1e serie: Parenclub? Ervaringen?
Laatste post van de vorige reeks

Quote:
shaun81 - woensdag 12 oktober 2005 @ 19:11
quote:Op woensdag 12 oktober 2005 11:17 schreef 2Sweet het volgende:
T'is al weer even geleden dat wij naar de Fata zijn geweest, erg spannende ervaring
Nu willen we binnekort weer gaan, alleen zoeken we dus een stel die ons wil vergezellen.
In die tijd hebben we een stel ontmoet via chargirl... maar daar vind je tegenwoordig hoop mannen, fakers of zeer ervaren swingers Na wat speurwerk zijn we op www.bi4real.nl terecht gekomen. Erg handig, omdat bij aanmelden een cam-controle nodig is om fakers uit te sluiten.
Iemand ervaring met deze site ?
Ja ik ken de site wel, is onwijs leuke site en bijkomend voordeel is dat verplicht webcam check heb en leeftijdgrens van ongeveer 35 jaar is en natuurlijk niet alleen als man ALLEEN op die site mag reageren. En in de chatbox kanje chatten met elkaar MET cambeelden erbij dus je ziet IRL met wie je aan chatten ben.

Dus www.bi4real.nl is zeker een aanrader voor bi-meiden of stellen die zoeken naar een leuk avontuur of vriendschap
Unquote

[ Bericht 4% gewijzigd door PieterCK op 13-10-2005 11:22:31 ]
Make love and listen to the music
De vrijheid die je als single hebt, heb je nooit meer als je in een relatie zit, hoe "vrij" je elkaar ook laat => PieterCK
All animals are equal but some animals are more equal than others=> George Orwell
  donderdag 13 oktober 2005 @ 09:55:05 #2
17709 hollander172
Sea por favor apacible con mí.
pi_31402889
Na dik 3 jaar eindelijk mijn topicje vol en het krijgt nog een vervolg ook!
Capa del satén blanco, Cuerpo del acero, Corazón del oro.
  donderdag 13 oktober 2005 @ 09:56:24 #3
118156 PieterCK
a.k.a. Ome PieterCK
pi_31402923
quote:
Op donderdag 13 oktober 2005 09:55 schreef hollander172 het volgende:
Na dik 3 jaar eindelijk mijn topicje vol en het krijgt nog een vervolg ook!
ja ja dacht er wordt zoveel gepost dus altijd handig voor een deel 2 niet?

Maar mensen die er nog heengaan dit weekeinde???
De vrijheid die je als single hebt, heb je nooit meer als je in een relatie zit, hoe "vrij" je elkaar ook laat => PieterCK
All animals are equal but some animals are more equal than others=> George Orwell
  donderdag 13 oktober 2005 @ 11:17:50 #4
89063 sirrom
ThisIzTheNewMe
pi_31404745
Zelf ben ik nog nooit in een parenclub geweest maar een vriend wel. Samen met zijn relatief nieuwe vriendin (beiden eind dertig) bezochten zij een parenclub in de regio van Gouda.

Aangezien ik nogal nieuwsgierig ben heb ik hem helemaal uitgehoord. Alle keren heeft hij in ieder geval GEEN SEKS met een andere vrouw gehad. Zijn vriendin heeft wel wat liggen vrijen met een andere meid. Tja...

Het schijnt (is dat zo?) dat seks met andere partners in parenclubs minder vaak gebeurd dan buitenstaanders vaak denken. Het zou meer een cultuur zijn van kijken en bekeken worden. Opgewonden raken als je andere koppels bezig ziet en dan zelf je eigen partner verwennen.

Mmm... tis niet helemaal wat ik verwacht had. Wie bevestigd / ontkend dit fenomeen?
  donderdag 13 oktober 2005 @ 11:22:59 #5
118156 PieterCK
a.k.a. Ome PieterCK
pi_31404839
Linkje naar deel 1: Parenclub? Ervaringen?

maar wat had je er wel van verwacht of wat hoop je er te verwachten dan
  donderdag 13 oktober 2005 @ 11:39:39 #6
17709 hollander172
pi_31405245
quote:
Op donderdag 13 oktober 2005 11:17 schreef sirrom het volgende:
Mmm... tis niet helemaal wat ik verwacht had. Wie bevestigd / ontkend dit fenomeen?
Ik!
  donderdag 13 oktober 2005 @ 11:45:58 #7
118156 PieterCK
a.k.a. Ome PieterCK
pi_31405420
quote:
Op donderdag 13 oktober 2005 11:39 schreef hollander172 het volgende:

[..]

Ik!
en wat doe jij dan
Quote:
Wie bevestigd / ontkend dit fenomeen?
Unquote
pi_31405726
quote:
Op donderdag 13 oktober 2005 11:17 schreef sirrom het volgende:
Zelf ben ik nog nooit in een parenclub geweest maar een vriend wel. Samen met zijn relatief nieuwe vriendin (beiden eind dertig) bezochten zij een parenclub in de regio van Gouda.

Aangezien ik nogal nieuwsgierig ben heb ik hem helemaal uitgehoord. Alle keren heeft hij in ieder geval GEEN SEKS met een andere vrouw gehad. Zijn vriendin heeft wel wat liggen vrijen met een andere meid. Tja...

Het schijnt (is dat zo?) dat seks met andere partners in parenclubs minder vaak gebeurd dan buitenstaanders vaak denken. Het zou meer een cultuur zijn van kijken en bekeken worden. Opgewonden raken als je andere koppels bezig ziet en dan zelf je eigen partner verwennen.

Dit klopt, er wordt ook wel met elkaar geseksed hoor, stellen die zich met elkaar terug trekken enzo en de ene club is wat actiever dan de andere, maar meestal mag wel gezegd worden dat de nadruk veel minder op seks en seksen onder elkaar ligt als van buitenaf aangenomen wordt.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  donderdag 13 oktober 2005 @ 12:03:13 #9
118156 PieterCK
a.k.a. Ome PieterCK
pi_31405858
quote:
Op donderdag 13 oktober 2005 11:58 schreef erodome het volgende:

[..]

Dit klopt, er wordt ook wel met elkaar geseksed hoor, stellen die zich met elkaar terug trekken enzo en de ene club is wat actiever dan de andere, maar meestal mag wel gezegd worden dat de nadruk veel minder op seks en seksen onder elkaar ligt als van buitenaf aangenomen wordt.
bedoel je dat de nadruk meer ligt op seksen met andere stellen?
of gewoon avondje ontspannen "stappen'
pi_31407709
quote:
Op donderdag 13 oktober 2005 12:03 schreef PieterCK het volgende:

[..]

bedoel je dat de nadruk meer ligt op seksen met andere stellen?
of gewoon avondje ontspannen "stappen'
Ontspannen stappen in erotische sfeer, maar zoals ik al zei, dat verschilt een beetje van club tot club, de ene is meer gericht op seks dan de andere, maar bij allen staat gewoon leuk uitgaan voorop.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  donderdag 13 oktober 2005 @ 14:49:07 #11
68894 2Sweet
Loves 2Night
pi_31410177
Inderdaad dat is hoofdmoot : Uitgaan... en daar betaal je ook naar
T'is een mooie gelgenheid om een stel te leren kennen waar je mee date op het internet... liever zo'n club dan dat je ze thuis uitnodigd ... en het matched nie
  donderdag 13 oktober 2005 @ 16:00:10 #12
118156 PieterCK
a.k.a. Ome PieterCK
pi_31411899
quote:
Op donderdag 13 oktober 2005 14:49 schreef 2Sweet het volgende:
Inderdaad dat is hoofdmoot : Uitgaan... en daar betaal je ook naar
T'is een mooie gelgenheid om een stel te leren kennen waar je mee date op het internet... liever zo'n club dan dat je ze thuis uitnodigd ... en het matched nie
True lijkt mij niks, zit je zo met z'n vieren op de bank, zonder match......
  donderdag 13 oktober 2005 @ 17:14:04 #13
17709 hollander172
pi_31413519
quote:
Op donderdag 13 oktober 2005 11:45 schreef PieterCK het volgende:

[..]

en wat doe jij dan
Quote:
Wie bevestigd / ontkend dit fenomeen?
Unquote
Wat ero zegt dus.

Iedereen die er nog nooit is geweest denkt dat er heel de avond op los geneukt wordt.
Valt vies tegen als je dat verwacht cq er vanuit gaat als je een keertje de stap neemt.

Soms zie je nog weleens een nieuweling (altijd man) die met zo'n zoekende "ik ga neuken" blik binnenkomt. Meestal eindigt dat in trekkend kijken naar een stel dat bezig is. en dan heeft ie nog mazzel........
pi_31413696
quote:
Op donderdag 13 oktober 2005 16:00 schreef PieterCK het volgende:

[..]

True lijkt mij niks, zit je zo met z'n vieren op de bank, zonder match......
Je kunt toch ook gewoon van te voren een wedstrijd opnemen voor het geval dat.
underground forever baby
pi_31454662
Aha, topic weer gevonden Ben het met alles eens wat Erodrome zegt!! Wij komen ook al een aantal jaartjes in parenclubs, Fata Morgana was onze eerste (en heeeeel vaak geweest) en daarna geregeld in de Gogonuts geweest. Eenmalig in de Mystique geweest (Rucphen) met een meeting en willen nog meer andere clubs aandoen Eerste keer naar een PC was dood eng!! Wat moest ik aan, wat kon ik verwachten (waanideeën dat ik kluwen naakte mensen bezig zag zien) , wat scherste mijn verbazing! Allemaal normale mensen zoals jij en ik! Dik, dun, lang, klein, donker, blond etc... Het leukste is dat als je allemaal na de dresscode (lingerie, lak, leer wat je wilt) niet meer weet wie de advocaat, bankdirecteur, cassiere, IT-er, rijkaard of bijstandmoeder is . Dat is het leukste aan een club, je klikt op persoonlijke vlak, niet op materiele dingen of status! Wij gaan vaak om een leuke erotische stapavond te hebben en mocht het klikken met een stel (of meer) dat zien we dan wel weer toch?? Kan het iedereen met een solide relatie aanbevelen als jullie daar voor open staan! Wel alles heel goed bespreken, wat wil ik wel, wat wil ik absoluut niet en vooral voor elkaar erheen gaan! Doe het vooral niet om je relatie te "redden" want als dat het laatste "redmiddel" is...... gaat het vaak mis (geloof me heb ik meerdere keren gezien) Ga je voor een leuke erotische avond en sta je open voor net iets meer..... ja dan is een parenclub wel iets voor jou?!
  woensdag 19 oktober 2005 @ 12:22:39 #16
133062 johntravolta
Live in the Now!
pi_31556792
Het staat nog op mijn verlanglijstje, een parenclubbezoek .
Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd,
Een dag niet dansen is een dag zonder kansen,
Als waren kreeften recht door zee,
Fok je ff lekker met me mee?
pi_31560904
Is er ook een parenclub in de buurt van R'dam die met OV te bereiken is?
pi_31563042
Hahaha, het feest van de herkenning. Mijn vriendin en ik gaan af en toe wel eens naar een parenclub. Meestal naar Kasteel Waterloo. Zaterdag waren we echter in de Dolce Vita (Limburgers hè). Waar bij Waterloo iedereen wel minimaal 1 keer naar de kamers gaat, al is het met de eigen partner, was dat bij Dolce Vita helemaal niet zo. Er was zelfs een clubje (3-4 koppels) dat helemaal niet op de kamers is geweest, alleen de bar en dansvloer heeft bezocht. Terwijl het toch echt wel mooie mensen waren.
Waar het bij Waterloo heeel gewoon is dat meerdere koppels samen op 1 bed liggen, kregen wij commentaar toen we dat bij Dolce Vita ook deden! Het is maar wat je gewend bent.
Dus: in een parenclub is het dus heus niet zo dat men elkaar de hele avond suf neukt en zoveel mogelijk partners afloopt/
pi_31578166
quote:
Op woensdag 19 oktober 2005 15:59 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ongetwijfeld.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_31593200
quote:
Op woensdag 19 oktober 2005 15:59 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
In Rotterdam zelf zit Fantasy Beach, vlak bij Hofplein. Ben er zelf nog niet geweest. Wij hebben een beetje het zelfde probleem dat de meeste parenclubs erg afgelegen liggen.

We gaan binnenkort voor het eerst naar Fata en kunnen dan gelukkig met een ander stel mee rijden Ben heel erg benieuwd, mn vriendin en ik zijn het eigenlijk al bijna een jaar van plan. Ik zal de ervaringen wel hier neerzetten
Sex is one of the 9 reasons for reincarnation, the other 8 are unimportant.
pi_31593841
Fata is een hele leuke club voor een eerste keer! Ik denk wel als het jullie allereerste keer is naar een parenclub, zou ik op een vrijdag gaan... op zaterdag is het nl errug druk en wordt er veel house/trance gedraaid en komen er dus meer "party people" dan "swingers" Maar oke, is net maar wat je smaak is he?? Op vrijdags heb je gewoon iets meer aanspraak en is het ietsje rustiger, dus kan je meer rondkijken in de club en meer kletsen en zo.....
pi_31597637
Mensen die wel ervaring hebben met Fantasy Beach?
pi_31659252
Site van Fantasy Beach ziet er goed uit. Ik ga er binnenkort heen met mijn minnaar als het goed is.
pi_31659858
hmmm ik ben benieuwd naar je ervaringen met Fantasy beach!
pi_31670687
Moet erg leuk zijn als je van house, trance etc houd plus kinky kleding Er schijnt een kinky kelder te zijn waar je kan kijken en/of meedoen en verder weet ik het dus niet want als wij het zo horen trekt het ons niet zo ...... Tis niet echt een paren - parenclub zo te horen En nee wij gaan niet alleen naar clubs maar ook naar prive feesten, allerlei feesten, house partys etcccccccc
  donderdag 27 oktober 2005 @ 13:48:28 #26
33969 babsjuh
Net zo eigenwijs als groot!
pi_31723634
quote:
Op dinsdag 25 oktober 2005 01:03 schreef SuperMOM het volgende:
Moet erg leuk zijn als je van house, trance etc houd plus kinky kleding Er schijnt een kinky kelder te zijn waar je kan kijken en/of meedoen en verder weet ik het dus niet want als wij het zo horen trekt het ons niet zo ...... Tis niet echt een paren - parenclub zo te horen En nee wij gaan niet alleen naar clubs maar ook naar prive feesten, allerlei feesten, house partys etcccccccc
Kinky kelder? Nope, er is wel een SM-achtige ruimte maar die is niet eens zo heel groot en bepaalt zeker niet de sfeer van de club. Er zijn wel kinky-feesten, en dan komt het publiek inderdaad in kinky kleding, maar die feesten zijn hooguit eens per maand, op de overige avonden is kinky kleding wel toegestaan maar voert absoluut niet de boventoon. Hieronder een stukje wat ik in een ander topic schreef over Fantasy:

"Tja, wat wil je weten over Fantasy? Fijne, gezellige club waar regelmatig wat anders als anders wordt georganiseerd. Verschillende parties, thema-avonden, first-time avonden voor mensen die niet eerder in een parenclub zijn geweest. Sfeer vind ik erg relaxt, toko is schoon en het is er goed van eten en drinken. Ruimtes om je terug te trekken zonder pottenkijkers maar ook ruimtes om met meerderen aan de slag te gaan. Bubbelbaden, sauna, turks stoombad en natuurlijk douches. De kleinere kamers hebben allemaal een eigen thema met prachtige wandschilderingen, je waant je echt in een andere wereld. Er is ook een sm/bondage kamertje.
Ook is er een flinke dansvloer en zijn er ieder weekend goede tot zeer goede Dj's aanwezig.

Wij hebben het er altijd erg naar onze zin. We zijn zelf monogaam en gaan dan ook meer voor het erotisch uitgaan ipv met andere mensen te vrijen, maar dat is daar geen enkel punt. Als er iemand aan je zit terwijl je dat niet wil en je geeft dat aan bij het personeel dan krijgt die persoon één waarschuwing en bij de volgende keer staat 'ie buiten. Eerlijk gezegd voel ik me bij Fantasy stukken veiliger en meer op m'n gemak dan in de gemiddelde mainstream uitgaansgelegenheid."
I'll stand my ground!
babsjuh.web-log.nl
pi_31811751
Wij gaan niet meer zoveel naar clubs maar doen eigenlijk steeds meer Thuisdaten moet zeggen bevalt ook prima
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
Blonde haren,blauwogen zomaar uit een sprookjesboek gevlogen...
pi_31811763
Wat houdt dat in dan?
pi_31843668
't Zelfde als in een club maar dan thuis......Maar dan is de kans op actie wel groter

[ Bericht 30% gewijzigd door lone_wolf op 31-10-2005 18:35:35 ]
Ook JIJ hebt recht op mijn mening!!
pi_31846263
Tja, thuisdaten, leuk als je mensen al kent en weet dat het goed zit, anders kan het maar zomaar minder prettig zijn

Ik persoonlijk vind het dus minder prettig om mensen die ik nog niet echt ken bij me thuis uit te nodigen voor zoiets, je zit er wel mee in je huis en als het toch niet blijkt te klikken is dat gewoon vervelend angezien je niet even zegt he ik ga even verderop kijken, dan is van minimaal 2 stellen de avond toch wel verpest, dat heb je niet zo snel in een parenclub, als het daar toch niet klikt heb je toch altijd nog een leuke avond uit, geen man overboord.

Daarbij weet je ook niet wat voor idioten je je huis in haalt, dus vandaar mijn voorkeur om enkel mensen waarvan ik toch al weet dat het goed zit thuis uit te nodigen.
  woensdag 2 november 2005 @ 17:47:55 #31
25194 i2Paq
Tempelier, on bare feet
pi_31902775
Wij gaan regelmatig naar de Showboat, in Zaandijk.

Voor ons is het ten eerste gewoon uitgaan, daarnaast zoeken we naar een leuke 2de man, mijn vriendin vrouw vindt het leuk/lekker om af en toe met een andere man te vrijen en ik vind het reuze opwindend/geil als mijn partner ehh, goed gepakt wordt zeg maar . Verder gaan we ook wel naar thuisfeestjes of in een v/d Valk hotel, deze zijn met meerdere stellen en extra mannen/vrouwen. Ook daar kijk ik meer en is mijn vrouw actief.

Sinds afgelopen weekend Club Organza ontdekt in Breukelen. Was vroegen een pc maar is sinds enige tijd een Afterparty gelegenheid waar de bovenverdieping enkel en alleen is voor stellen die een ontmoeting beneden met een stel/man/vrouw boven wat meer "diepgang" willen geven
I'm a Website Baker!
  woensdag 2 november 2005 @ 17:55:03 #32
118156 PieterCK
a.k.a. Ome PieterCK
pi_31902962
quote:
Op woensdag 2 november 2005 17:47 schreef i2Paq het volgende:
Wij gaan regelmatig naar de Showboat, in Zaandijk.
is dat niet iets voor (te) jonge meiden en wanhopige mannen ??
  woensdag 2 november 2005 @ 17:56:49 #33
25194 i2Paq
Tempelier, on bare feet
pi_31903017
quote:
Op woensdag 2 november 2005 17:55 schreef PieterCK het volgende:

[..]

is dat niet iets voor (te) jonge meiden en wanhopige mannen ??
Ik deel niet die ervaring, maar jij misschien wel?
I'm a Website Baker!
  woensdag 2 november 2005 @ 17:59:07 #34
118156 PieterCK
a.k.a. Ome PieterCK
pi_31903083
quote:
Op woensdag 2 november 2005 17:56 schreef i2Paq het volgende:

[..]

Ik deel niet die ervaring, maar jij misschien wel?
nooit geweest nog maar gehoord

gaat dan wel om de vrijdag en zaterdagavond hoor
  woensdag 2 november 2005 @ 18:08:14 #35
25194 i2Paq
Tempelier, on bare feet
pi_31903305
quote:
Op woensdag 2 november 2005 17:59 schreef PieterCK het volgende:

[..]

nooit geweest nog maar gehoord

gaat dan wel om de vrijdag en zaterdagavond hoor
Waarschijnlijk van iemand die al rukkend door de boot liep en dacht dat hij recht had op neuken aangezien hij entree had betaald. Vanuit die optiek waarschijnlijk niet aan zijn trekken gekomen en gaat dan zulke verhaaltjes vertellen.

Ik kom er nu zo'n 4 jaar en ben echt op elke avond al geweest. De donderdag is het minst, vooral op de middag veel alleengaande mannen, s'avonds wel leuk. Vrijdagavond kan heel leuk zijn, de zaterdag is echt een top! avond en net een dancing/kroeg en mudvol. Zondag is meer om te chillen en dus ook rustiger.
Mijn favo avond is de zaterdagavond.
Er komen soms leuke jonge meiden, alleen of met een vriendin
Kan er gezellig worden als je niet te macho bent en er verzorgd en verder goed uitziet
I'm a Website Baker!
  woensdag 2 november 2005 @ 18:36:17 #36
61944 Freeflyer
Vallen doet geen pijn...
pi_31904081
http://www.rutgerleertstappen.nl/?page_id=119

iedereen dit filmpje al gezien wat op TV Rijnmond is geweest ?

http://www.sexylisa.nl/aflevering_5.wmv (ongecensureerd)
Neerkomen wel!
  donderdag 3 november 2005 @ 02:37:22 #37
111482 Ciurlizza
Opgeruimd staat netjes!
pi_31918344
Leuke meid die blonde. Die zou ik weleens willen neuken!
Hup, aan het werk!
pi_31936778
Wat is er mis met jonge meiden in een parenclub???
"Vrijwel Ongevaarlijk"
  vrijdag 4 november 2005 @ 14:39:14 #39
132716 020-NRD
Doe maar stoer
pi_31960752
quote:
Op donderdag 3 november 2005 02:37 schreef Ciurlizza het volgende:
Leuke meid die blonde. Die zou ik weleens willen neuken!
die andere op de dansvloer die gaat opscheppen over hoeveel mannen ze geneukt heeft is pas een uniek mooi figuur. niet dat ik der wil neuken maar kan der zo om lachen. en bij het nummer van de kleertjes uit niet een sexy string ofzo aan, nee lekker in 1 keer naakt, prachtig
pi_31961776
ik wil eigenlijk al een hele tijd es naar zo'n gelegenheid, maar ik heb geen vriendin en op veel webpagina's wordt gemeld dat mannen alleen eigenlijk niet zo welkom zijn en zij moeten veel meer betalen. is het zo dat veel alleenstaande mannen daar trammelant schoppen of lastig doen?

ik ben heel lief en ik het lijkt me zo spannend om dat uitgaan te ontdekken maar het is net of je alleen eigenlijk niet kunt gaan. zijn er hier einzelgangers die wel eens gaan?
Freakonomics: a rogue economist explores the hidden side of everything
pi_31961856
quote:
Op vrijdag 4 november 2005 15:14 schreef belusting het volgende:
ik wil eigenlijk al een hele tijd es naar zo'n gelegenheid, maar ik heb geen vriendin en op veel webpagina's wordt gemeld dat mannen alleen eigenlijk niet zo welkom zijn en zij moeten veel meer betalen. is het zo dat veel alleenstaande mannen daar trammelant schoppen of lastig doen?

ik ben heel lief en ik het lijkt me zo spannend om dat uitgaan te ontdekken maar het is net of je alleen eigenlijk niet kunt gaan. zijn er hier einzelgangers die wel eens gaan?
Heb je geen gewone vriendin die het ook ziet zitten?
pi_31961867
oh ik heb mijn antwoord al een beetje als ik teruglees :p
pi_31961961
quote:
Op vrijdag 4 november 2005 15:16 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

Heb je geen gewone vriendin die het ook ziet zitten?
ja heb wel de allerallerallerbeste vriendin van de wereld(!!!) , en we hebben het tijdens een open gesprek ook es over gehad om samen te gaan en dan op te splitsen, maar zij vindt het raar als je vriendshap hebt en mekaar daar zo ziet, en daar geef ik haar gelijk in. bovendien heeft ze net een vriendje.
  woensdag 9 november 2005 @ 11:54:31 #44
25194 i2Paq
Tempelier, on bare feet
pi_32112861
quote:
Op vrijdag 4 november 2005 15:14 schreef belusting het volgende:

Gewoon gaan, en dan aub niet naar Paradise in A'dam maar de Showboat. Wel even reserveren!
Kijk anders eens op het forum daar.
I'm a Website Baker!
pi_32113251
ja die boot ziet er wel relaxed uit! wel een bubbelbad, toch? dat vind ik nou het lekkerst
  woensdag 9 november 2005 @ 13:54:59 #46
25194 i2Paq
Tempelier, on bare feet
pi_32116457
quote:
Op woensdag 9 november 2005 12:08 schreef belusting het volgende:
ja die boot ziet er wel relaxed uit! wel een bubbelbad, toch? dat vind ik nou het lekkerst
Nee, tenzij je in de zaan gaat liggen en winden laat

wat hebben trouwens mensen met bubbelbaden in een parenclub. Je ligt er hoogstend 10 min. in.
I'm a Website Baker!
pi_32125002
Ben je gek, veel langer in het bubbelbad!!!!!!!

Beter gezegd, de halve avond in het bubbelbad, de andere helft in bed
pi_32125056
idd, bubbelbaden zijn leuk
pi_32128161
ja nou ik vind het zo lekker in het bubbelbad en het idee is wel geil zo met zijn allen daarin en zo en door de bubbels zie je niet alles maar je bent wel in je nakie

maar dan moet ik eerst de moed verzamelen erheen te gaan. ik denk dat ik via een website contact ga zoeken en dan es met een stelletje heen ga. hopen dat dat wil en dat de man dan bi is, das helemaal perfect
pi_32128388
Het is hartstikke eng vooraf, maar als je er eenmaal bent zal je zien dat het hartstikke meevalt en eigenlijk gewoon ontzettend leuk en ontspannen is, gewoon doen dus!!!!
Ga je geen spijt van krijgen, dat beloof ik je.

Ik was zelf ook ontzettend nerveus de eerste keer, beter gezegd we zijn al 2 keer tot de parkeerplaats gekomen voordat we echt durfde, hoe angshazerig is dat zeg
Maar zelfs ik moest toch binnen een hele korte tijd zeggen dat het ontzettend leuk was
pi_32128511
ja naja enne enne als ik nou per ongeluk de hele avond met een boner rondloop, valt dat op? die van mij heeft de eigenschap dat ie als er maar iets is al staat en als het even kan de hele avond

ga ik wel es heen zeg! lijkt me heeeel eng maar naja ik moet er maar even doorheen
pi_32128912
Niemand kijkt op van een boner, zolang je die maar niet zomaar in iemands gezicht duwt
pi_32197229
quote:
Op woensdag 9 november 2005 21:01 schreef erodome het volgende:
Het is hartstikke eng vooraf, maar als je er eenmaal bent zal je zien dat het hartstikke meevalt en eigenlijk gewoon ontzettend leuk en ontspannen is, gewoon doen dus!!!!
Ga je geen spijt van krijgen, dat beloof ik je.

Ik was zelf ook ontzettend nerveus de eerste keer, beter gezegd we zijn al 2 keer tot de parkeerplaats gekomen voordat we echt durfde, hoe angshazerig is dat zeg
Maar zelfs ik moest toch binnen een hele korte tijd zeggen dat het ontzettend leuk was
Hihihihi errug herkenbaar Tot 2 keer aan toe tot de parkeerplaats gekomen en op een gegeven moment toch naar binnen durven, en dan de totaal verkeerde kleding aanhebben Tenminste... voor een club Maar toch meteen op je gemak voelen tot het moment dat de dresscode komt Ja je moet toch, dus hups omkleden met zijn allen in lingerie en erachter komen dat jullie best wel meevallen
  zaterdag 12 november 2005 @ 10:00:32 #54
17709 hollander172
pi_32199165
quote:
Op woensdag 9 november 2005 21:01 schreef erodome het volgende:
Wat een openbaring!

Het is idd heel eng de eerste keer, voor ons was de keuze vrij makkelijk want we hadden er al een rit van dik een uur opzitten en dan draai je niet zo snel weer om omdat je niet durft.
Het leuke is dat (bijna) iedereen ziet dat je een newbe bent en je helpt of dingen uitlegt.

Probeer je je zo anoniem mogelijk te bewegen binnen een club wordt je ineens aangesproken van: "het is zeker de eerste keer dat je hier komt?"
pi_32270854
Ik vond het niet eng.. vriendin opzich ook niet.. alleen die vond het simpelweg niet leuk.. shit.
pi_32278978
quote:
Op maandag 14 november 2005 21:49 schreef Oksel het volgende:
Ik vond het niet eng.. vriendin opzich ook niet.. alleen die vond het simpelweg niet leuk.. shit.
das inderdaad flink balen!
  dinsdag 15 november 2005 @ 11:24:49 #57
132959 sr_firewire
Dat meen je niet !
pi_32281112
quote:
Op woensdag 19 oktober 2005 18:16 schreef Ramon73 het volgende:
Zaterdag waren we echter in de Dolce Vita (Limburgers hè).
Hey, das die tent vlak bij mij in de buurt. Das sinds kort een parenclub geworden ja
Als ik daar zaterdags na het uitgaan wel eens langsfiets rond een uur of 3, dan staat daar de muziek nog KEI en KEIHARD aan, iig tot buiten hoorbaar. Pasgeleden draaiden ze iets van Grease .

Maar wtf is dat dan voor een tent. Ik zie daar alleen maar dikke wagens uit Belgie op de parkeerplaats staan, en op zaterdagavond zijn dit er zeker een stuk of 50/60 . Moet ik me erbij voorstellen dat iedereen elkaar op de dansvloer genietend van Grease staat af te lebberen ofzo ???
* Nu al verkozen tot kutste FOK! user van 2006 *
pi_32283510
beetje omhooglezen
pi_32327641
quote:
Op zaterdag 12 november 2005 10:00 schreef hollander172 het volgende:

Het is idd heel eng de eerste keer, voor ons was de keuze vrij makkelijk want we hadden er al een rit van dik een uur opzitten en dan draai je niet zo snel weer om omdat je niet durft.
Het leuke is dat (bijna) iedereen ziet dat je een newbe bent en je helpt of dingen uitlegt.

Probeer je je zo anoniem mogelijk te bewegen binnen een club wordt je ineens aangesproken van: "het is zeker de eerste keer dat je hier komt?"
Hahahaha Jaaa dat hadden wij precies hetzelfde!! Komt het door de kleding? (nog niet zo gewaagd ) door je onwennige gedrag? (logisch hihi) of omdat je schigtig om je heen kijkt omdat je denkt dat iedereen dat nieuwe stel zo verlekkerd aankijken en ze wil "grijpen? (hahaha)
Maar serieus, de 2e keer ging al veel en veel beter! Kwam ook misschien door de club, wij voelde ons daar meteen op ons gemak en daardoor durf je ook sneller andere clubs te betreden (ahum )
pi_32345279
Hoi allemaal.

Wij zijn totale newbies op het gebied van het parenclubezoek. Maar nu hebben we toch besloten om een leuke avond te plannen en hebben een datum gereserveerd. Aan alle eisen wordt voldaan, alleen hebben we een vraag: Wat voor schoenen trek je eigenlijk aan?

Ik kan me voorstellen dat bijv. voor de heren een spannende string of strak shortje niet echt combineerd met slippers of Birckenstocks.
Zij heeft eigenlijk daar geen probleem een paar hooggehakte zwarte pump zijn zo gescoord.

Dus: Welk soort schoenen draag je in een parenclub?
pi_32348471
quote:
Op donderdag 17 november 2005 15:36 schreef kookstel het volgende:

Dus: Welk soort schoenen draag je in een parenclub?
blote voeten of gewoon normale nette schoenen
pi_32348527
Mooie teenslippers.
  donderdag 17 november 2005 @ 17:28:56 #63
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_32348612
Ik ben eigenlijk ook nog steeds wel stiknieuwsgierig!
Mij lijkt idd de sfeer heel apart. Ik zou niet zo zeer zitten wachten op sexen met anderen overigens...

Oh, en over schoenen... ik geloof dat ik de heren toch liever op slippers zou zien dan op gewonen schoenen. Ik ben 1 keer op een sm feest geweest (op de showboat) en daar liepen ook zat kerels rond in van die latex korte broekjes en dan hun gewone dagelijkse bruine instappers aan met groene sokken of zo.
Vreselijke afknapper wat mij betreft!
pi_32348644
Ik vind het zelf vooral een geil idee om te neuken terwijl anderen toekijken.
  donderdag 17 november 2005 @ 17:30:46 #65
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_32348691
quote:
Op donderdag 17 november 2005 17:29 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik vind het zelf vooral een geil idee om te neuken terwijl anderen toekijken.
Ja, dat dus.

Dit gaat mijn mij vast niet in dank afnemen dat ik dat hier neer kwak.
Maar goed, hier posten is nog niet gezegd dat ik/we er ooit heen gaan.
  donderdag 17 november 2005 @ 17:32:09 #66
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_32348737
En gewoon lekker je gang gaan in een uitgaansgelegenheid.
Zo'n bubbelbad of zo.
Als ik in de sauna ben durf ik hem al amper een zoen te geven vanwege alle 'intimiteiten zijn niet gewenst' bordjes.
pi_32348757
quote:
Op donderdag 17 november 2005 17:30 schreef Brighteyes het volgende:
Ja, dat dus.

Dit gaat mijn mij vast niet in dank afnemen dat ik dat hier neer kwak.
Maar goed, hier posten is nog niet gezegd dat ik/we er ooit heen gaan.
Heel Fok zal vast niet naar die parenclub toekomen, hoor. Is hij er op zich wel voor in?
pi_32348783
quote:
Op donderdag 17 november 2005 17:32 schreef Brighteyes het volgende:
En gewoon lekker je gang gaan in een uitgaansgelegenheid.
Zo'n bubbelbad of zo.
Als ik in de sauna ben durf ik hem al amper een zoen te geven vanwege alle 'intimiteiten zijn niet gewenst' bordjes.
Hmja, daar zou ik in de sauna ook wel last van hebben ja, en daar mag dat gewoon. Vrijen in het bubbelbad.
  donderdag 17 november 2005 @ 17:33:43 #69
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_32348800
quote:
Op donderdag 17 november 2005 17:32 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Heel Fok zal vast niet naar die parenclub toekomen, hoor. Is hij er op zich wel voor in?
Geen idee eigenlijk.
pi_32348872
quote:
Op donderdag 17 november 2005 17:33 schreef Brighteyes het volgende:
Geen idee eigenlijk.
Als hij dit topic heeft ontdekt, kom je er waarschijnlijk gauw genoeg achter.

Ik ga binnenkort een keer met heiden6. Dit weekend hebben ze echter een kinky party. Lijkt me geen optimale avond om mee te beginnen.
pi_32348906
quote:
Op donderdag 17 november 2005 17:33 schreef Brighteyes het volgende:

Geen idee eigenlijk.
gewoon vragen!
  donderdag 17 november 2005 @ 17:38:00 #72
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_32348947
quote:
Op donderdag 17 november 2005 17:35 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

Ik ga binnenkort een keer met heiden6. Dit weekend hebben ze echter een kinky party. Lijkt me geen optimale avond om mee te beginnen.
Leuk!

Ik zal hem hier wel eens heen hinten.

En nee... dat hoeven anderen niet voor me te doen!
pi_32350448
quote:
Op donderdag 17 november 2005 17:33 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

Hmja, daar zou ik in de sauna ook wel last van hebben ja, en daar mag dat gewoon. Vrijen in het bubbelbad.
Je moet denk ik niet raar opkijken van bordjes dat vrijen niet toegestaan is bij de bubbelbaden ed. Zie jij je al tussen de sappen van voorgaande badgebruikers dobberen?
Van liefkozen zal niet opgekeken worden denk ik, maar een stap verder waarbij er vocht vrijkomt bij man of vrouw zal niet toegestaan worden wegens de hygiene
pi_32350720
In de meeste parenclubs mag je idd niet volop vrijen in het bubbelbad/zwembad, we weten allen wat er met sperma gebeurt als dat met water in aanraking komt en daar wil je niet tegenaan zwemmen
  donderdag 17 november 2005 @ 19:16:44 #75
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_32351643
Oh, maar dat snap ik ook wel hoor, dat is ook niet de bedoeling, maar gewoon een beetje aan elkaar zitten en frunniken toch wel?
pi_32351851
JAAAAAAAAAA, dat mag en doe ik dan ook gaarne!!!!!
pi_32353595
Dan heb je het weer makkelijker als je als lebbisch stel in een vrouwenclub begeeft denk ik?

Aangezien vrouwen er iets minder om bekend staan dat ze ejaculeren

Hoe wordt daar tegenaan gekeken?
Trotse mamma :)
pi_32353603
bedankt voor de tips!
Nu gaan we op zoek naar een paar leuke teenslippers voor hem en dan straks genieten.
pi_32355230
quote:
Op donderdag 17 november 2005 18:32 schreef frederik het volgende:
Je moet denk ik niet raar opkijken van bordjes dat vrijen niet toegestaan is bij de bubbelbaden ed. Zie jij je al tussen de sappen van voorgaande badgebruikers dobberen?
Van liefkozen zal niet opgekeken worden denk ik, maar een stap verder waarbij er vocht vrijkomt bij man of vrouw zal niet toegestaan worden wegens de hygiene
Ik gebruik niet voor niks het woord 'vrijen'. Anders had ik er wel 'neuken' neergezet.
pi_32370184
Vorige keer toen ik er was hebben we flesje draaien gedaan, met het hele bubbelbad..
pi_32370918
flesje draaien om iets uit te trekken of....?
pi_32371840
Iemand ervaring met parenclub Dolce vita ???
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
pi_32391656
quote:
Op donderdag 17 november 2005 20:22 schreef kookstel het volgende:
bedankt voor de tips!
Nu gaan we op zoek naar een paar leuke teenslippers voor hem en dan straks genieten.
Sorrie maar dat is schijnbaar een persoonlijke voorkeur maar teenslippers Liever een paar stoere zwarte boots onder een lekkere strakke mooie boxer
pi_32636961
Zijn parenclubs alle dagen open?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_32642863
quote:
Op maandag 28 november 2005 03:36 schreef fernando_redondo het volgende:
Zijn parenclubs alle dagen open?
De meesten die ik ken zijn van donderdag-zondag open
pi_32663248
Wat zijn de leukste?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  dinsdag 29 november 2005 @ 10:22:14 #87
135715 Zahgurim
Dimensions of Hell
pi_32665341
quote:
Op donderdag 17 november 2005 17:35 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

en hoe was het?
Zahgurim is a demon and is presumably immune to disease and the effects of aging. His primary ability is the formation of various types of magical armor.
pi_32665359
quote:
Op dinsdag 29 november 2005 10:22 schreef Zahgurim het volgende:
en hoe was het?
We zijn nog niet geweest, hoor. Zodra we geweest zijn, bericht ik er hier wel over.
  dinsdag 29 november 2005 @ 11:27:14 #89
135715 Zahgurim
Dimensions of Hell
pi_32666770
quote:
Op dinsdag 29 november 2005 10:23 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

We zijn nog niet geweest, hoor. Zodra we geweest zijn, bericht ik er hier wel over.
okiedokie!
Zahgurim is a demon and is presumably immune to disease and the effects of aging. His primary ability is the formation of various types of magical armor.
pi_32723516
10 december heeft Fantasy Beach in R'dam een '4 the first time'-avond. Ik ben dan bij heiden6 in R'dam, dus goede kans dat we er dan heen gaan.

Even een vraagje... Ik heb niet echt heel chique lingerie ofzo. Worden daar eisen aan gesteld? Ik heb wel een eenvoudig zwart setje dat ik wel mooi vind, maar dat is niet van kant ofzo. En aangezien ik met mijn blijkbaar nogal afwijkende cupmaat altijd een vermogen kwijt ben aan goede BH's, zie ik het niet zo zitten om speciaal voor de gelegenheid iets nieuws te kopen...
pi_32724035
Mensen dragen verschillende dingen, van hele extravagante kleding tot mooie doch wat simpelere kleding.

Wat belangerijk is is dat je je er zelf fijn in voelt, maar om toch een beetje wat aan te geven, met een sloggy ofzo val je wel een beetje uit de boot.

Maar je kan ook andere dingen kiezen, ergens nog een rokje/shirtje/jurkje liggen dat je eigenlijk niet op straat aan kan met goed fatsoen, of een ander leuk speelpakje, het is ideaal voor een parenclub!
Dus gewone uitgaanskleding, alleen dan de wat meer gewaagde varianten.

Wat ook leuk is is bv een leuke string of boxer ofzo en bovenaan gewoon niets, misschien een mooie ketting of wat anders leuks om het naakte een beetje te doorbreken.
  donderdag 1 december 2005 @ 13:12:14 #92
134009 Killaht
Words of Wisdom
pi_32724200
Ik heb een paar vragen wat betreft parenclubs..Je moet dus als stel gaan...
wat nou als je als vriend en vriendin gaat? en alleen vrouwen mogen single komen? waarom mannen niet? Wat doe je daar allemaal en wat is er allemaal te doen? Wat zet je aan om daar heen te gaan...wat doe je zon avond?

Ik snap wel dat het evt geil is om andere mensen te palen die al een partner hebben hahaha
"Strange times are these in which we live
when old and young are taught in falsehoods school.
And the one man that dares to tell the truth is called at once a lunatic and fool"
pi_32724262
quote:
Op donderdag 1 december 2005 13:05 schreef erodome het volgende:
Mensen dragen verschillende dingen, van hele extravagante kleding tot mooie doch wat simpelere kleding.

Wat belangerijk is is dat je je er zelf fijn in voelt, maar om toch een beetje wat aan te geven, met een sloggy ofzo val je wel een beetje uit de boot.

Maar je kan ook andere dingen kiezen, ergens nog een rokje/shirtje/jurkje liggen dat je eigenlijk niet op straat aan kan met goed fatsoen, of een ander leuk speelpakje, het is ideaal voor een parenclub!
Dus gewone uitgaanskleding, alleen dan de wat meer gewaagde varianten.

Wat ook leuk is is bv een leuke string of boxer ofzo en bovenaan gewoon niets, misschien een mooie ketting of wat anders leuks om het naakte een beetje te doorbreken.
Een Sloggi zal het niet worden, maar een eenvoudige zwarte string kan wel dus? Ik heb nog wel een mooi kanten hemdje en ik zag deze week bij de Hunkemoller erg mooie babydoll-achtige jurkjes met een verenrandje onderaan. Misschien dat ik die koop als ze niet te duur zijn.
pi_32724377
Ja hoor, een mooie maar eenvoudige zwarte string kan prima!

En als je daar een kanten hemdje ofzo bij doet voor in het begin, of zelfs de hele avond zie je er top uit, leuk babydoll-achtig jurkje zou ook prima gaan.
pi_32724443
En voor de heren?
pi_32725138
Leuke vlotte onderbroek, boxer....
Das mijn mening

Er lopen er ook wel in strings en in van die gewone(doch nette) slips, maar een leuke strakke boxer vind ik persoonlijk het beste staan.

Evt met leuk shirt erop, beetje sexy shirt dan wel he.

Wat ze aan de voeten moeten vind ik altijd maar lastig, iets wat eronder past igg, of blootvoets...
pi_32725421
Een string bij een man vind ik echt helemaal niks.
pi_32725613
Ik ook niet

Dus vandaar de tip strakke boxer
pi_32725948
ik hou wel van moie strings bij mannen, dus ben ook heel blij met me vriend die wel strings draagt

en op blote voeten door een parenclub lopen raad ik zelf niet aan, wil nog wel eens een glas vallen, dus ik zou gewoon nette schoenen als man zijnde aantrekken
  donderdag 1 december 2005 @ 14:23:26 #100
25194 i2Paq
Tempelier, on bare feet
pi_32726130
Short, broek, thong voor de man?

Ik zeg; SET, Hombre..., wel bij de betere lingeriehandel
I'm a Website Baker!
pi_32727548
Marlies Dekkers (maar de herenlijn is maar bij een exclusief aantal lingeriezaken te vinden)
"Vrijwel Ongevaarlijk"
pi_32734361
Het staat vast. Lupje gaat 10 december naar Fantasy Beach in R'dam. Spannend!
pi_32734516
Ze hebben daar ook een whirlpool enzo. Moet je zelf een handdoek meenemen of liggen die klaar daar?
pi_32734841
Handdoeken hebben ze daar gewoon, net als bv condooms....

Je mag ook je eigen handdoek meenemen hoor als je dat prettig vindt, maar het is wel de normale gang van zaken dat een club hele bergen met lekker frisse en schone handdoeken heeft liggen, alleen meestal geen lekkere badlakens, maar gewone handdoeken.
pi_32734907
quote:
Op donderdag 1 december 2005 19:46 schreef erodome het volgende:
Handdoeken hebben ze daar gewoon, net als bv condooms....

Je mag ook je eigen handdoek meenemen hoor als je dat prettig vindt, maar het is wel de normale gang van zaken dat een club hele bergen met lekker frisse en schone handdoeken heeft liggen, alleen meestal geen lekkere badlakens, maar gewone handdoeken.
Als ze ze daar hebben, ga ik er geen meenemen.

Ik heb er veel zin in, maar vind het ook wel heel eng!
pi_32735108
Dat is heel normaal, denk dat iedereen het best heel eng vindt zo'n eerste keer.
Even door de zure appel heen bijten en je zal zien dat het een hartstikke leuke avond wordt.
pi_32749664
ik heb wel eens een leuke bikini aangetrokken naar een club, daarover een leuk zwart rokje.
zeker in het begin

Later ben ik me wat meer gaan verdiepen in de wat spannendere kleding, maar zelf nu nog trek ik met gemak een gewoon rokje aan met een wat sexier shirtje ofzo of met een leuke top.

Lupa_solitiara ik heb het soms nog hoor dat ik met een spannend/eng voorgevoel naar een club ga, zeker als het een voor mij nog onbekende club is.
En als wij een date thuis hebben met mensen dan kan ik me ook wat angstiger bijvoelen, maar als we er dan eenmaal zijn
is dat gevoel vaak heel snel weer weg.

alvast heel veel plezier
pi_32755270
Ik heb toch even iets nieuws gekocht. Een zwarte satijnen slipdress met open zijkanten en daar zitten dan gekruiste bandjes met bling-bling erop. Daarbij een eveneens zwarte string met een bling-bling dingetje boven de kont. Vooral met het jurkje ben ik heel content. Uit de kerstcollectie van Hunkemoller en helemaal niet duur.

Ik heb me voorgenomen het niet voordien aan heiden6 te showen, zodat het een verrassing is.
  vrijdag 2 december 2005 @ 15:12:24 #109
42466 EdPowers
Professional Pervert
pi_32756094
Ik droom al jaren van een bezoekje aan een parenclub. Ik weet niet eens of ik in staat zou zijn om daar sex te hebben, laat staan met iemand anders of een andere man aan mijn vrouw laten komen, maar alleen al de setting en de sfeer en dat gevoel dat je iets doet wat eigenlijk een taboe is heeft een enorme aantrekkingskracht op me.
Helaas zal mijn vrouw nooit hierheen meegaan. Ten eerste is ze daar niet echt het type voor, ten tweede is ze niet echt slank en is ze daar heel onzeker over. Dus het zal wel bij dromen blijven helaas
Ik heb wel een heeeel erg kinky vriendin met wie ik ooit de beste sex ever heb gehad en we wisselen nog regelmatig pornofilmpjes uit enzo. Maar helaas vind zij het idee ook niets aan. Dus ik geef het maar op en struin het net af op zoek naar authentieke filmpjes die in parenclubs zijn geschoten (dus zonder acteurs!). Als iemand dus nog tips heeft dan hoor ik het graag!
pi_32756152
Jammer dat je vrouw 't niet ziet zitten... Er lopen heus wel meer stevige dames rond in zo'n club...
pi_32756387
Idd, uiterlijk hoef je je echt niet druk om te maken, beetje steviger zijn zoveel mensen en die komen ook in parenclubs.

En een beetje stevig hoeft toch ook helemaal niet verkeerd te zijn, ken een vrouw die echt best heel dik is(stevig kan je haar niet meer noemen), die komt met grote regelmaat in parenclubs en is altijd meer dan prachtig gekleed, geweldig verzorgt, mooie, vrolijke uitstraling, die dame doet niet onder voor de slanke dennen hoor...
pi_32756962
Hoe zit het met het omkleden eik? Als die dresscode lingerie ingaat om 23:00, trekt dan iedereen z'n kleren midden in die tent uit, of ga je naar een kleedhokje? Ik wil namelijk niet die slidress onder mijn kleren aandoen, want dan wordt het 1 grote kreukel en dat vind ik een beetje zonde...
pi_32757070
Tegen de tijd dat de dresscode ingaat druppelt iedereen naar de kleedruimte toe en kleed zich om...

Sommige doen dat gelijk al bij binnenkomst, sommige als de dresscode echt ingaat, zelf moet je maar zien wat voor jou prettig is.
pi_32757125
Ik denk dat ik eerst gewoon ff met kleren aan een beetje wil rondsneupen. Het is toch een '4 the first time'-avond, dus dresscode is niet eens verplicht. Maar ik ga natuurlijk wel mijn mooie nieuwe spulletjes lopen showen. Heb ook helemaal geen moeite met (bijna) bloot rondlopen, dus da's geen probleem voor mij.
  vrijdag 2 december 2005 @ 16:04:10 #115
42466 EdPowers
Professional Pervert
pi_32757534
quote:
Op vrijdag 2 december 2005 15:22 schreef erodome het volgende:
Idd, uiterlijk hoef je je echt niet druk om te maken, beetje steviger zijn zoveel mensen en die komen ook in parenclubs.

En een beetje stevig hoeft toch ook helemaal niet verkeerd te zijn, ken een vrouw die echt best heel dik is(stevig kan je haar niet meer noemen), die komt met grote regelmaat in parenclubs en is altijd meer dan prachtig gekleed, geweldig verzorgt, mooie, vrolijke uitstraling, die dame doet niet onder voor de slanke dennen hoor...
Word je dan niet, net als in gewone clubs, neerbuigend aangekeken door de arrogante 'happy few'?
Het lijkt met nl best lastig, zeker omdat je vrij bloot moet rondlopen.
Persoonlijk word ik seksueel eerder aangetrokken door een vrouw met een bepaalde kinky attitude dan door een knap en strak model dat verder saai is in bed. Ik vind het bijv leuk om te domineren (geen SM ofzo) en dan moet je partner het wel leuk vinden om gedomineerd te worden. Als je aan die 'eigenschap' voldoet word je in mijn ogen al 300x sexier!!
  vrijdag 2 december 2005 @ 16:05:34 #116
42466 EdPowers
Professional Pervert
pi_32757575
quote:
Op vrijdag 2 december 2005 15:49 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik denk dat ik eerst gewoon ff met kleren aan een beetje wil rondsneupen. Het is toch een '4 the first time'-avond, dus dresscode is niet eens verplicht. Maar ik ga natuurlijk wel mijn mooie nieuwe spulletjes lopen showen. Heb ook helemaal geen moeite met (bijna) bloot rondlopen, dus da's geen probleem voor mij.
Die Heiden6 is echt een lucky dude!!
pi_32757596
Ik vermoed dat het erg meevalt met dat neerbuigend aankijken. Dat heb je bijvoorbeeld in een sauna ook niet of nauwelijks. Nou hangt daar natuurlijk niet echt een erotische sfeer, maar in zekere zin is het denk ik toch vergelijkbaar.
pi_32763473
quote:
Op vrijdag 2 december 2005 16:04 schreef EdPowers het volgende:

[..]

Word je dan niet, net als in gewone clubs, neerbuigend aangekeken door de arrogante 'happy few'?
Het lijkt met nl best lastig, zeker omdat je vrij bloot moet rondlopen.
Persoonlijk word ik seksueel eerder aangetrokken door een vrouw met een bepaalde kinky attitude dan door een knap en strak model dat verder saai is in bed. Ik vind het bijv leuk om te domineren (geen SM ofzo) en dan moet je partner het wel leuk vinden om gedomineerd te worden. Als je aan die 'eigenschap' voldoet word je in mijn ogen al 300x sexier!!
Nee, je wordt niet neerbuigend aangekeken, dat is juist het leuke van een parenclub...

Kom je als ma tokkie binnen lopen tja, dat is wat anders, maar dat ziet er ook naar onverzorgt uit, maar als jij je mooi kleed en lekker in je vel zit dan is er eigenlijk niemand die stom zal doen of zal kijken, misschien een enkeling die niet zo gewend is aan parenclubs, maar die wordt snel zat gecorrigeerd mocht hij/zij er opmerkingen over geven.

Dit is 1 van de redenen waarom ik persoonlijk een parenclub boven gewone clubs verkies, dat heerlijke ongedwongen gevoel, iedereen wordt gewoon geaccepteerd zolang ze niet raar doen(aan acceptatie zit natuurlijk altijd een grens), die hele open benadering van alles is gewoon heerlijk.
pi_32763511
quote:
Op vrijdag 2 december 2005 16:06 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik vermoed dat het erg meevalt met dat neerbuigend aankijken. Dat heb je bijvoorbeeld in een sauna ook niet of nauwelijks. Nou hangt daar natuurlijk niet echt een erotische sfeer, maar in zekere zin is het denk ik toch vergelijkbaar.
Ja, absoluut....

Je kan het wel een beetje met die gemoedelijke sfeer vergelijken.

Ik denk dat het juist makkelijker is omdat iedereen er vrij bloot bij loopt, want iedereen heeft zijn sterkere en zwakkere punten dus als je zo goed als naakt loopt komt dat heel snel ineens vrij gelijk te liggen allemaal.
pi_32764695
Mijn laatste kledingvraag. Ik was net bij mijn ouders en ik vond daar een prachtige jurk waarvan ik niet eens meer wist dat ik hem had. Het is een vrij chique jurk, enkellang, glitterig en dus een beetje in kerstsfeer. Kun je zoiets aantrekken naar een parenclub of ben je dan overdressed? Hij staat me echt heel mooi...
pi_32765816
Ligt een beetje aan de club, in de ene club zijn ze wat extravaganter als in de andere...
Valt meestal wel te zien aan de site en aan het type avonden(avonden gericht op jongeren betekenen vaak wat meer extravagante dingen, let op muziek enzo!!!!).

Zo ben ik een keer in vol ornaat naar wat toen nog de new coutry club was geweest, men wat viel ik uit de toon, allemaal hele simpele setjes, zelfs wat sloggi achtige dingen gezien, maar niemand zo uitgedost als ik, was geen succes

Maar eigenlijk moet je je daar niets van aantrekken, zolang je jezelf maar goed voelt in die kleding.
pi_32765884
Ik voel me heel mooi in dat soort dingen. Ik ben ook wel eens compleet overdressed naar een supercheap restaurant geweest. kreeg VEEL aandacht.
pi_32822736
wrarw!
pi_32994186
Lupa en ik zijn gisteravond naar Fantasy Beach geweest, op de '4 The First Time-avond'. Het was heel erg rustig, dat zal wel met het seizoen te maken hebben. We kregen direct een introductie en een rondleiding van de gastvrouw, Linda, en het zag er allemaal erg leuk uit.

Beneden is een kleedkamertje met kluisjes, bij binnenkomst moet je je inschrijven als lid en dan krijg je direct een pasje en je kluissleutel voor die avond. Daarnaast is een redelijk grote zaal waar je kunt dansen en waar een DJ speelt (altijd house, naar het schijnt), en dan is er nog een gedeelte waar je lekker een drankje kon drinken en een hapje kon eten. Aan de bar, aan een tafeltje of lekker op de bank. Boven waren een Romeins stoombad, een sauna, twee tweepersoonsbubbelbaden, een SM-ruimte, douches, wat privékamertjes en achterin een grote bank voor het groepsgebeuren.

De privékamertjes zijn erg leuk, je kunt de deur open laten of dicht doen, en er zit ook een schuifje in de deur om door te gluren. Je mag dat open laten als je dat leuk vindt, en dat hebben we ook wel gedaan. Ik had niet gedacht dat mensen echt naar binnen zouden kijken maar sommigen bleven uitgebreid staan.

Het viel mij erg mee dat het eten goed te doen was, een koud en warm buffet met prima eten. Het is daar niet de core business, en gezien de prijs (35 euro voor alles inclusief) had ik niet op meer dan wat afgeraffelde hapjesgerekend, maar integendeel.

De bubbelbaden waren erg lekker, de sauna en het Romeinse stoombad waren erg lekker om even te ontspannen, handdoeken en dergelijke kun je volop krijgen. Condooms trouwens ook. Alles is erg schoon en de sfeer was erg gemoedelijk. We vonden het erg gezellig en we hebben ons erg vermaakt. We hebben ons niet te veel met anderen bemoeid op onze eerste keer, we zien wel hoe dat gaat als we over een tijdje weer eens terug gaan.

We gaan nu even lekker eten, mevrouw staat vanavond ouderwets in de keuken en ik kijk ondertussen voetbal. Een goed weekend.

[ Bericht 0% gewijzigd door heiden6 op 11-12-2005 19:15:40 ]
  zondag 11 december 2005 @ 19:35:02 #125
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_32995147
Klinkt goed heiden en Lupa!

Niks niets engs dus?
Zijn er op zo'n dag nou ook mensen die wel vaker komen of zijn het dan echt voornamelijk first-timers?
pi_32995318
Zo, eten is op.

Ik vond het ook wel leuk, wil er zeker nog wel eens heen. De eigenares (Linda) was een uiterst vriendelijke rondborstige dame die ons heel hartelijk ontving en ook een persoonlijke rondleiding gaf.

De sauna's en bubbelbaden waren echt

Het was best jammer dat het zo rustig was, maar aan de andere kant konden we op die manier even lekker de kat uit de boom kijken.

Ik vond het wel spannend om dat schuifje van de 'sekskamer' (met hele grote spiegels en desgewenst met pr0n) open te laten. Je kon het horen als iemand bleef staan, want de vloer kraakte nogal. Moet zeggen dat ik dan in mijn hoofd wel erg bezig was met de vraag "Hoe lig ik erbij?".

De sfeer vond ik superrelaxed en er liepen mooie mensen rond, gemiddelde leeftijd ergens in de dertig. Ik voelde me zeer op mijn gemak. Het eten was lekker (en zeker geen goedkope zooi; er lag ook paling en zalm).

Je kunt je echt makkelijk een hele avond en nacht vermaken in zo'n club, zelfs als je helemaal geen behoefte aan 'openbare seks' hebt.
pi_32995386
quote:
Op zondag 11 december 2005 19:35 schreef Brighteyes het volgende:
Klinkt goed heiden en Lupa!

Niks niets engs dus?
Zijn er op zo'n dag nou ook mensen die wel vaker komen of zijn het dan echt voornamelijk first-timers?
Nee, niets engs. Ik was binnen een kwartier relaxed genoeg om me om te kleden in lingerie. De sfeer is bijna huiselijk te noemen.

Ik geloof dat er niet zoveel first-timers waren. Behalve wij nog twee stelletjes ofzo.
pi_32999888
klinkt als een leuke ervaring
  zondag 11 december 2005 @ 22:06:08 #129
17709 hollander172
pi_33000230
quote:
Op zondag 11 december 2005 19:39 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Je kunt je echt makkelijk een hele avond en nacht vermaken in zo'n club, zelfs als je helemaal geen behoefte aan 'openbare seks' hebt.
Dat is exact waarom wij het ook zo naar ons zin hebben.

Het is gewoon een alternatieve manier van stappen.
pi_33002441
quote:
Op zondag 11 december 2005 22:06 schreef hollander172 het volgende:
Dat is exact waarom wij het ook zo naar ons zin hebben.

Het is gewoon een alternatieve manier van stappen.
Inderdaad. En in zo'n parenclub heb je minder last van opdringerig gedoe dan in een discotheek! Het gaat er allemaal heel respectvol en relaxed aan toe.
pi_33002985
Heiden & Lupa
Wij zijn gisteravond laat tot op het terrein van Fun4two geweest. Terreinverkenning a.h.w. We kwamen er toevallig langs en besloten even een kijkje te nemen. Moet zeggen het zag er "classy" uit van buiten. Ik wil wel graag echt een keer gaan maar mijn man twijfelt... Tja ik kan 'm niet dwingen. Maar de eerste stap is gezet
Life is all about *Ass*...You're either covering it, laughing it off, kicking it, kissing it, busting it, trying to get a piece of it, or behaving like one!
  zondag 11 december 2005 @ 23:54:24 #132
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_33003611
Hoe kwamen jullie erop dan zesje?
Mochten jullie even rondkijken?

De Fun is hier echt maar een kwartiertje rijden vandaan, dus ik weet niet of ik die zou uitkiezen voor een eerste bezoekje. Veel te veel kans op bekenden.
pi_33004036
quote:
Op zondag 11 december 2005 23:54 schreef Brighteyes het volgende:
ik geloof niet dat ze ook binnen geweest zijn als ik dit zo lees
quote:
Moet zeggen het zag er "classy" uit van buiten.
pi_33004113
quote:
Op zondag 11 december 2005 23:54 schreef Brighteyes het volgende:

De Fun is hier echt maar een kwartiertje rijden vandaan, dus ik weet niet of ik die zou uitkiezen voor een eerste bezoekje. Veel te veel kans op bekenden.
En dat denken al je bekenden, en waar kom je die bekenden tegen?
Juist, bij de parenclub waar je ze niet verwacht

Edit: is mij trouwens nog nooit overkomen, heb via via alleen wel eens gehoord dat een club waar ik wel eens kwam van familie van een collega was, waar die collega wel eens portier was
pi_33004499
BE: we zijn niet binnen geweest, mijn man wilde wel even een kijkje binnen gaan nemen maar dat leek me geen goed plan (kan volgens mij helemaal niet). Het terrein kun je gewoon oprijden trouwens. Oprijlaan, mooie poort enzo. Beetje een Efteling uitstraling

Hij zegt dat hij gisterenavond wel had willen gaan en dat nu mijn beurt voorbij is gegaan. Erg flauw natuurlijk want het was
1. te laat (22:30) en we hadden een heftig dagje achter de rug
2. ik moet me op zoiets lichamelijk (scheren, opmaken etc.) en geestelijk voor kunnen bereiden
3. we waren er niet op gekleed zowel niet qua boven als qua onderkleding

Weet iemand trouwens of ze in de fun of een andere parenclub ook wel eens een kinky/fetish avond hebben want dan wil ie wel zegt ie nu.
Life is all about *Ass*...You're either covering it, laughing it off, kicking it, kissing it, busting it, trying to get a piece of it, or behaving like one!
pi_33004591
quote:
Op maandag 12 december 2005 00:29 schreef zesje het volgende:

Weet iemand trouwens of ze in de fun of een andere parenclub ook wel eens een kinky/fetish avond hebben want dan wil ie wel zegt ie nu.
uhm, op de Showboat ( parenclub ) heb je wel fetish/sm party's.

kijk anders op de site van Mistress Manita voor meer informatie over de fetish/smavonden die daar zijn
pi_33005010
quote:
Op maandag 12 december 2005 00:29 schreef zesje het volgende:
volgens mij bij de Fun niet (of niet vaak althans). Moet je even op het programma kijken, dat staat altijd op hun site. Wel vanalles met gigolo's en triootjes, maar echt kinky kan ik me niet herinneren...
  maandag 12 december 2005 @ 09:45:10 #138
25194 i2Paq
Tempelier, on bare feet
pi_33007666
quote:
Op maandag 12 december 2005 00:33 schreef Sylvana het volgende:

[..]

uhm, op de Showboat ( parenclub ) heb je wel fetish/sm party's.

kijk anders op de site van Mistress Manita voor meer informatie over de fetish/smavonden die daar zijn
Helemaal goed!

Die avonden (elke 2 vrijdag v/d maand) zijn leuk, zowel voor mensen die dit eens willen "bekijken" en de mensen die dit als deel van hun leven/relatie hebben.

In de Fun hebben ze zulke avonden niet.
quote:
Op zondag 11 december 2005 19:39 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

Het was best jammer dat het zo rustig was, maar aan de andere kant konden we op die manier even lekker de kat uit de boom kijken.
Fantasy Beach is vaak rustig, alleen de Kinky avond (2de zaterdag v/d maand dacht ik) is druk.
Op deze avond verwacht met je dus in kinky kleding en geen gewone lingerie.

Op de Showboat wordt je zelfs weggestuurd als je niet aan het kledingvoorschift voldoet.

[ Bericht 16% gewijzigd door i2Paq op 12-12-2005 09:52:03 ]
I'm a Website Baker!
pi_33019054
ik meen dat zesje de feestjes op de showboat wel kent *knipoog*
"Vrijwel Ongevaarlijk"
pi_33020039
quote:
Op donderdag 13 oktober 2005 13:13 schreef erodome het volgende:

[..]

Ontspannen stappen in erotische sfeer, maar zoals ik al zei, dat verschilt een beetje van club tot club, de ene is meer gericht op seks dan de andere, maar bij allen staat gewoon leuk uitgaan voorop.
Pfffff wat weet jij er nou vanaf?!?!?!?

Ook JIJ hebt recht op mijn mening!!
pi_33022004
quote:
Op maandag 12 december 2005 17:17 schreef jongetje-vn-de-nacht het volgende:
ik meen dat zesje de feestjes op de showboat wel kent *knipoog*
Seker weten jongetje Zijn hele leuke feesten maar daar wordt dat weer niet of nauwelijks geswingd. Sterker nog sex is eigenlijk not done op de avond die Manita daar organiseert, behalve in de privekamertjes.
pi_33022216
quote:
Op maandag 12 december 2005 17:48 schreef lone_wolf het volgende:

[..]

Pfffff wat weet jij er nou vanaf?!?!?!?

Tja, zo'n lief, klein en onschuldig meisje zoals ik ben, daar kan je je natuurlijk niet van voortstellen dat ze zulke verdorven dingen doet he
pi_33027437
Na ruim een jaar plannen en wachten is het er dan vorig weekend dan toch eindelijk van gekomen naar een parenclub! Dus zoals beloofd zal ik ook mijn/onze eerste ervaring hier neer zetten.

Ik begin maar bij het begin, aangezien het een mix van thuisdate en parenclub was. Via Bi4real.nl hadden mijn vriendin en ik een leuk ander stelletje ontmoet. Na een avondje geil webcammen met zn vieren hadden we besloten om maar gelijk af te spreken. (zij hadden al een keer eerder met een ander stel afgesproken en waren ook al 2 keer eerder naar een parenclub geweest). Best wel eng en spannend allemaal zo de eerste keer en dan gelijk bij een vreemd stel slapen. Maar toch de stoute schoenen aangetrokken en de volgende vrijdag richting Amsterdam.

In Amsterdam aankomen werden we door Hem opgehaald en reden we naar hun huis. Daar beetje kennis gemaakt onder het genot van een hapje en drankje. En het klikte (ondanks het leeftijds verschil van zo'n 8 jaar) erg goed. We hadden met zn vieren eigenlijk het plan om naar ShowBoat te gaan, maar nadat we (gelukkig!) op de agenda hadden gekeken en zagen dat daar een SMfeest was, daar toch maar vanaf gezien. Dus het werd Club Paradise in Amsterdam (aangezien Fata aan het verbouwen is en Fun4two een beetje ver was) en deze club letterlijk om de hoek lag. Daarnaast paste deze club ook iets beter bij ons studenten budget.

Daar aangekomen, hartelijk welkom geheten, kregen we de sleutel van ons kluisje en de vraag of we ons in lingerie wilde omkleden. Mn vriendin had daar eigenlijk niet gelijk op gerekend (ze had een sexy rood jurkje aan en niet eens een BH bij zich). Dus toen maar gelijk topless, voor ons gelukkig niet echt een probleem. De parenclub is opgedeeld in 2 delen, aan de ene kant de dansvloer en de bar en aan de andere kant het zwembad, sauna, stoombad en een paar afsluitbare ruimtes. We gingen maar gelijk richting de bar om iets te drinken en eens kijken wat er zo allemaal rond liep. We waren daar rond een uur of 10 en het was helaas nog erg rustig (ongeveer 5 stellen en zo'n 10 single mannen, de leeftijd schat ik gemiddeld op zo'n 30 jaar, mn vriend en ik waren met onze 21 iedergeval de jongste). Er hing, ondanks het overschot aan mannen, een heel ontspannen sfeertje, maar nergens was een klef, erotisch of sexend stelletje, maar ach het was nog vroeg.

Daarna lekker richting het zwembad, waar we met zn viertjes een beetje in het water gespeelt hebben. Toen toch wel zin gekregen en sloten we ons zelf op in de afsluitbare kamer. Na bijna 2 uur kwamen we daar hevig bezweet en vermoeid uit (ik zal de details besparen ). FF lekker gedouched en nog lekker wat gaan drinken aan de bar, zalig met mn meisje gedanst (op de lege dansvloer...). Nog een tijdje zitten praten met 1 van de single mannen (hij wou het erg graag met mijn vriendin doen, vonden wij wat minder strak plan, hij luisterde gelukkig heel netjes). Het was intussen al ietsje drukker geworden, maar nog steeds veel te rustig voor de grote ruimte en te weinig vrouwen. Daarom waren we blij dat we samen met dat andere stel waren, waardoor het toch nog een hele geslaagde avond is geworden. Daar lekker geslapen en de volgende ochtend bij hun in bed alles met zn vieren nog eens dunnetjes over gedaan

Conclusie: Super avond gehad, ondanks het te kort aan vrouwen. Parenclub Club Paradise is een nette club (geen opdringerige mannen gehad), het is niet duur (40 euro per stel, tot 40 euro gratis drinken de rest bij betalen). Moet wel toegeven, dat het een heel stuk minder was geweest als we niet met dat andere stel samen waren gegaan, daarom wordt het de volgende keer waarschijnlijk toch een drukkere club als Fata of Fun.
pi_33029938
Stoer Monkster en we willen juist wel details
Hebben jullie alletwee helemaal geen last gehad van jaloezie?
pi_33030237
quote:
Op maandag 12 december 2005 22:44 schreef zesje het volgende:
Stoer Monkster en we willen juist wel details
Hebben jullie alletwee helemaal geen last gehad van jaloezie?
Helemaal niks gelukkig 't ging allemaal heel relax en vanzelf eigenlijk. Bijna alles zonder woorden en je ziet, als je elkaar even aankijkt tussen door, wel of we verder willen gaan. We hebben het deze keer eigenlijk alles gedaan op het neuken na dan, dat is toch nog wel een stapje verder... maar in waarschijnlijk zal dat ook niet lang meer duren zolang we alle twee maar lekker genieten
pi_33030316
dubbel
pi_33032085
quote:
Op maandag 12 december 2005 22:53 schreef Monkster het volgende:
[..]
zolang we alle twee maar lekker genieten
Ieder z'n ding (en ik zal wel een ouwe lul zijn) maar op je 21e hoor je toch nog van je vriendin te genieten ipv naar parenclubs/andere stellen te gaan?
Ik snap dat 't tegenwoordig niet pas hoeft als je huidige relatie is uitgeblust maar op deze leeftijd ...
pi_33033053
het was toch wel eerder besproken dat het juist gewon een stijlvolle en erotische variant van uitgaan is? (Als je relatie is uitgeblust kan je IMHO beter eerst je relatie lijmen.. )
Er zijn ook mensen die op hun 21ste gaan skydiven
"Vrijwel Ongevaarlijk"
pi_33033289
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 00:32 schreef jongetje-vn-de-nacht het volgende:
het was toch wel eerder besproken dat het juist gewon een stijlvolle en erotische variant van uitgaan is? (Als je relatie is uitgeblust kan je IMHO beter eerst je relatie lijmen.. )
Er zijn ook mensen die op hun 21ste gaan skydiven
Beter dan op je 76e.

Ik was met m'n negentien denk ik wel de jongste van de avond in de Fantasy Beach. Maar dat interesseert me echt niet.

En het lijkt mij ook niet dat een parenclub iets is voor als je relatie uitgeblust is. Het kan ook gewoon voor de lol zijn, binnen een relatie of (zoals in ons geval) als je niet eens iets vasts hebt.
pi_33040609
een parenclub kun je het beste bezoeken als je weet dat je relatie goed zit, duidelijke afspraken hebt gemaakt.
je moet het zeker niet doen ,als je relatie niet lekker zit dan is de kans groot dat het wel eens mis kan gaan.
pi_33045198
quote:
Op maandag 12 december 2005 23:55 schreef michiel- het volgende:

[..]

Ieder z'n ding (en ik zal wel een ouwe lul zijn) maar op je 21e hoor je toch nog van je vriendin te genieten ipv naar parenclubs/andere stellen te gaan?
Ik snap dat 't tegenwoordig niet pas hoeft als je huidige relatie is uitgeblust maar op deze leeftijd ...
We genieten ook vollop van elkaar en hebben totaal geen relatie problemen. We zien zo'n dag echt als iets extra's voor erbij. En daarnaast vindt mn vriendin het ook leuk om met andere meiden te stoeien tja en dat kan ik haar met de grootste wil van de wereld niet geven
pi_33047187
quote:
Op vrijdag 21 oktober 2005 07:05 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Mensen die wel ervaring hebben met Fantasy Beach?
Ik.
Ik trouw later met het zusje van BrauN,omdat ik dan zijn Schlager word.
pi_33047238
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 16:55 schreef Bendeleider het volgende:
Ik.
Ik inmiddels ook dus.
pi_33047253
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 16:57 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

Ik inmiddels ook dus.
Was linda aardig ?
pi_33047351
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 16:58 schreef Bendeleider het volgende:
Was linda aardig ?
Ja, leuke dame.
pi_33047417
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 17:01 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

Ja, leuke dame.
Mail,bel,fax spreek me aan als je een keer samen wil gaan.
Ik ben geen seriemoordenaar !
pi_33047466
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 17:04 schreef Bendeleider het volgende:
Mail,bel,fax spreek me aan als je een keer samen wil gaan.
Ik ben geen seriemoordenaar !
Ik heb al iemand om mee te gaan, sorry.
pi_33047506
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 17:06 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

Ik heb al iemand om mee te gaan, sorry.
Sufferd.ik ben ook een stel.
Als fokmeet is het een ludiek idee.
Verder geen bij bedoelingen.
pi_33047534
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 17:07 schreef Bendeleider het volgende:
Sufferd.ik ben ook een stel.
Als fokmeet is het een ludiek idee.
Verder geen bij bedoelingen.
Op die manier. Er is al een Fok-parenclubmeet: Parenclub meeting, het plan!
  woensdag 14 december 2005 @ 21:26:44 #160
33969 babsjuh
pi_33083579
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 17:01 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

Ja, leuke dame.
Yups, Linda roeleert!
En Ad is ook tof, zijn foto moet in het woordenboek bij de kreet "prettig gestoord"
I'll stand my ground!
babsjuh.web-log.nl
pi_33083827
quote:
Op woensdag 14 december 2005 21:26 schreef babsjuh het volgende:
Yups, Linda roeleert!
En Ad is ook tof, zijn foto moet in het woordenboek bij de kreet "prettig gestoord"
Die indruk maakte hij idd wel.
  woensdag 14 december 2005 @ 21:42:32 #162
125643 GREED
GREED = GOOD
pi_33084154
Ik ben weleens naar een parenclub geweest, maar dat was puur voor de gezelligheid. Lekker kletsen enzo.
Groetjes,

Selio
SOCIALISTEN TERRORISTEN
pi_33084202
quote:
Op woensdag 14 december 2005 21:42 schreef GREED het volgende:
Ik ben weleens naar een parenclub geweest, maar dat was puur voor de gezelligheid.
Groetjes,

Selio
Wat een waardevolle bijdrage.

Je hoeft er ook niet voor de seks heen. Er zijn genoeg andere leuke dingen te doen.
pi_33085089
quote:
Op woensdag 14 december 2005 21:43 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

Wat een waardevolle bijdrage.

Je hoeft er ook niet voor de seks heen. Er zijn genoeg andere leuke dingen te doen.
Zit op zich wel wat in, maar aan de andere kant is dat erotische juist wel wat een parenclub onderscheidt van een café of iets dergelijks.
pi_33085420
Ja je gaat er niet heen om de hele avond te biljarten volgens mij.
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
pi_33085487
quote:
Op woensdag 14 december 2005 22:06 schreef heiden6 het volgende:
Zit op zich wel wat in, maar aan de andere kant is dat erotische juist wel wat een parenclub onderscheidt van een café of iets dergelijks.
Hmja, ik zou er zelf niet heengaan puur vanwege de sauna en het eten ofzo. Dan kun je goedkoper elders terecht.
pi_33085527
quote:
Op woensdag 14 december 2005 22:14 schreef American_Nightmare het volgende:
Ja je gaat er niet heen om de hele avond te biljarten volgens mij.
Lekker stoten, dat wel.

De relaxte sfeer staat me ook wel aan, lekker achterover hangen, genieten en ontspannen. Het tegenovergestelde van een discotheek wat dat betreft, waar iedereen opgefokt is, stoer doet en ruzie zoekt.
pi_33088260
Bij een parenclub denk ik direct aan een vunzige oude toko met een hoop vadsige mensen erin... Weet ook niet hoe dat komt, misschien omdat ik nog nooit in een parenclub ben geweest?
pi_33088285
quote:
Op woensdag 14 december 2005 23:22 schreef Openminded het volgende:
Bij een parenclub denk ik direct aan een vunzige oude toko met een hoop vadsige mensen erin... Weet ook niet hoe dat komt, misschien omdat ik nog nooit in een parenclub ben geweest?
Goeie analyse. Zo is het dus absoluut niet.
pi_33088512
quote:
Op woensdag 14 december 2005 23:23 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

Mja dat lees ik overal inderdaad. Maar als ik dan op bijv http://www.swingstart.nl/ kijk, blijkbaar de grootste site, dan staan daar toch bijna alleen maar niet-aantrekkelijke 40'ers op met uitschieters naar de 30 toe.
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
pi_33089606
quote:
Op woensdag 14 december 2005 23:23 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Hoe is het dan wel?
pi_33094949
quote:
Op donderdag 15 december 2005 00:00 schreef Openminded het volgende:
Hoe is het dan wel?
Dat heb ik toch al uitgebreid zitten vertellen in dit topic...?
pi_33094956
quote:
Op woensdag 14 december 2005 23:29 schreef American_Nightmare het volgende:
Mja dat lees ik overal inderdaad. Maar als ik dan op bijv http://www.swingstart.nl/ kijk, blijkbaar de grootste site, dan staan daar toch bijna alleen maar niet-aantrekkelijke 40'ers op met uitschieters naar de 30 toe.
Ik zou zeggen, ga er eens heen en overtuig je ervan dat er genoeg aantrekkelijke mensen rondlopen van zeer uiteenlopende leeftijden.
pi_33096087
Hmm, ja..het kan.. Vorige keer was ik in Australie in een parenclub.. waar ik de hele avond al een lekker wijf zag rondlopen.. Hazel heette ze. Zo geil als boter.. later heeft ze me lekker gepijpt in het bubbelbad, terwijl ik haar natte poesje mocht vingeren.. en haar man zat er naast.. Jaartje of 28, en zag er leuk uit..
pi_33096129
In een bubbelbad is je poesje altijd nat.
pi_33097205
quote:
Op woensdag 14 december 2005 23:29 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

Degene die in het openbaar willen komen zijn niet alle mensen die naar dat soort dingen gaan he, bij parenclubs heb je juist heel veel mensen die verder helemaal niets met het swingerswereldje van doen hebben, heb je veel mensen tussen die helemaal geen trek hebben in met hun kop op het internet staan enz enz enz...
pi_33097293
Staan ook op Swingstart trouwens genoeg mooie mensen zo te zien.
pi_33097360
Nogal wat mannen die alleen een foto van hun stijve pik erop zetten. Ik zou toch echt wel willen weten wat voor kop iemand heeft voordat ik zou reageren.
pi_33097507
Ik weet niet wat er af en toe mis is met mannen dat ze dat soort dingen doen, zelfde met op een chat na hoi vragen of iemand geil is en dat soort zaken, het werkt volgens mij nooit, heb nog nooit een vrouw horen zeggen dat ze die aanpak ok vindt, alleen maar het tegendeel en toch blijven mannen het doen, samen met ontzettende stomme versierzinnetjes enzo...
pi_33097557
Mannen blijven vreemde wezens.
pi_33097719
IMO zijn het echt domme figuren die denken 'wat ik geil vind vinden vrouwen ook geil'. Elk redelijk nadenkend exemplaar die eens verder denkt dan z'n lul kort is, heeft toch allang gezien dat vrouwen niet van die geile openingszinnen houden op een chatbox en dat het voor hun geen prioriteit heeft hoe de lul er precies uit ziet. Sterker nog, veel vrouwen vinden een lul maar een lelijk ding, of ie nou lang, kort, dik of dun is.
pi_33097958
quote:
Op donderdag 15 december 2005 10:20 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
In een bubbelbad is je poesje altijd nat.
Gaap, saai en makkelijk inkoppertje..

Maargoed, glibberig voorvocht nat dus.
pi_33111172
quote:
Op donderdag 15 december 2005 11:41 schreef Oksel het volgende:

[..]

Gaap, saai en makkelijk inkoppertje..

Maargoed, glibberig voorvocht nat dus.
ik vond het wel grappig
  donderdag 15 december 2005 @ 21:05:36 #184
25194 i2Paq
Tempelier, on bare feet
pi_33113551
quote:
Op donderdag 15 december 2005 11:12 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Staan ook op Swingstart trouwens genoeg mooie mensen zo te zien.
Yep, en sommige zijn enorm leul.

Wij hebben al heel wat leuke, en toch spontane, dates via Swingstart.nl "gevonden"
I'm a Website Baker!
pi_33114491
wat is 'leul'?

edit: kweet t al, eerst denken dan vragen
pi_33117601
In het kader van combinatie parenclub/kinky party gaan wij a.s. zaterdag FAQ party van Club Organza proberen
pi_33117930
quote:
Op donderdag 15 december 2005 22:41 schreef zesje het volgende:
In het kader van combinatie parenclub/kinky party gaan wij a.s. zaterdag FAQ party van Club Organza proberen
Veel plezier en kom even verslag doen.
  vrijdag 16 december 2005 @ 13:31:29 #188
25194 i2Paq
Tempelier, on bare feet
pi_33132225
quote:
Blijf dan hangen tot de MM in Organza

Wij gaan eerst naar een bedrijfsfeestje van 22u tot 01u, dan door naar de Showboat tot 05u en vandaar door naar de MM in Organza (vanaf 06u tot 14u)
I'm a Website Baker!
  vrijdag 16 december 2005 @ 13:32:41 #189
25194 i2Paq
Tempelier, on bare feet
pi_33132241
quote:
Op donderdag 15 december 2005 21:27 schreef robina het volgende:
wat is 'leul'?

edit: kweet t al, eerst denken dan vragen
ehh, tell me, ik weet t niet meer
I'm a Website Baker!
pi_33132412
quote:
Doe guilty en pluu de groetjes van me
"Vrijwel Ongevaarlijk"
pi_33138721
quote:
Op vrijdag 16 december 2005 13:32 schreef i2Paq het volgende:

[..]

ehh, tell me, ik weet t niet meer
een typefoutje....
pi_33243761
Niet geweest wegens algehele malaise maar we zijn zeker van plan nog eens te gaan.
pi_33379091
mss is het hier wel es genoemd, maar heb geen zin om bijde delen door te lezen

hoe zit het eigenlijk in parenclubs met voorbehoeds middelen?
lijkt me als je er voor kiest om het daar te doen met een ander paar dat je toch wel condooms wilt gebruiken. word daar voor gezorgd of moet je die zelf meenemen?
hardcoholic
pi_33379604
quote:
Op zaterdag 24 december 2005 20:07 schreef Ferdii het volgende:
mss is het hier wel es genoemd, maar heb geen zin om bijde delen door te lezen

hoe zit het eigenlijk in parenclubs met voorbehoeds middelen?
lijkt me als je er voor kiest om het daar te doen met een ander paar dat je toch wel condooms wilt gebruiken. word daar voor gezorgd of moet je die zelf meenemen?
die zijn meestal volop aanwezig in parenclubs en hoef je niet zelf mee te nemen

condooms zijn in de meeste clubs verplicht om te gebuiken btw
pi_33389036
Alles is ruim voorzien aanwezig Dus ja ook condooms liggen er (letterlijk in de kamers) voor het oprapen en overal discreet te pakken.....
pi_33389085
quote:
Op zondag 25 december 2005 03:32 schreef SuperMOM het volgende:
Alles is ruim voorzien aanwezig Dus ja ook condooms liggen er (letterlijk in de kamers) voor het oprapen en overal discreet te pakken.....
En discretie is nodig in een parenclub want?
pi_33389748
quote:
Op zaterdag 24 december 2005 20:22 schreef Sylvana het volgende:
condooms zijn in de meeste clubs verplicht om te gebuiken btw
Hoe willen ze dat gaan controleren als jij je in een hokje met een dichte deur bevindt?
pi_33416709
quote:
Op zondag 25 december 2005 09:13 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

Hoe willen ze dat gaan controleren als jij je in een hokje met een dichte deur bevindt?
camera's?

hardcoholic
pi_33418037
quote:
Op zondag 25 december 2005 09:13 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

dan is het idd lastig te controleren, maar dan vertrouwen ze er gewoon op dat de mensen zich aan de regels houden, ook al is er geen toezicht
  dinsdag 27 december 2005 @ 10:33:13 #200
42466 EdPowers
Professional Pervert
pi_33433288
Is het ook verplicht als je sex met je eigen partner hebt??
pi_33445961
quote:
Op dinsdag 27 december 2005 10:33 schreef EdPowers het volgende:
in de parenclub waar ik kom wel, aangezien anderen natuurlijk niet kunnen weten of het je partner is of iemand anders
pi_33446028
Parenclub meeting, het plan!

Komen jullie hier ook heen?
pi_33446332
quote:
Op dinsdag 27 december 2005 18:10 schreef heiden6 het volgende:
Parenclub meeting, het plan!

Komen jullie hier ook heen?
nope, dan is het carnaval
  dinsdag 27 december 2005 @ 18:23:15 #204
137478 MakeLoveNow
make love not war
pi_33446433
Parenclubs

mijn god, daar komt echt het laagste van het laagste volk. van die kansloze arbeiders en mbo-ers die hun simpele leventje proberen op te vrolijken door ranzige sex met enge lelijk mensen!
pi_33446467
quote:
Op dinsdag 27 december 2005 18:23 schreef MakeLoveNow het volgende:
Parenclubs

mijn god, daar komt echt het laagste van het laagste volk. van die kansloze arbeiders en mbo-ers die hun simpele leventje proberen op te vrolijken door ranzige sex met enge lelijk mensen!
Jij krijgt de prijs voor de meeste vooroordelen in 1 post ooit.
  dinsdag 27 december 2005 @ 18:27:34 #206
137478 MakeLoveNow
make love not war
pi_33446556
quote:
Op dinsdag 27 december 2005 18:24 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

Jij krijgt de prijs voor de meeste vooroordelen in 1 post ooit.
dankje

maar ja, na het zien van jambers, Gordon enjolink over de vloer en mensen gezien te hebben die daar naar toe gaan durf ik wel geld op mijn bewering te zetten....
pi_33448292
kuch kuch... Ik ben er nog nooit geweest maar na het horen van vele verhalen erover kan ik je zeggen dat er in bijvoorbeeld de fun 4 two bijna alleen maar welgestelde ( lees: rijke) en goedverzorgde mensen komen...
Dus ik denk dat je iets te kort door de bocht gaat.

Edit: Ik herinner me ineens dat de Fun 4 two nog niet zo heel lang geleden in Sexecetra was op veronica. Zij noemden deze parenclub 1 van de beste van de wereld en ze lieten beelden zien van het publiek wat er kwam.. Nou ik kan je verzekeren dat er zeer mooie dames bij zaten hoor...
Ennuh oja.... die clip van Katja met de Jeugd van Tegenwoordig is er opgenomen... dusse .. met je bekrompen mening
Fedor, the last emporer...
  dinsdag 27 december 2005 @ 19:22:52 #208
61944 Freeflyer
Vallen doet geen pijn...
pi_33448312
quote:
Op dinsdag 27 december 2005 18:27 schreef MakeLoveNow het volgende:

[..]

dankje

maar ja, na het zien van jambers, Gordon enjolink over de vloer en mensen gezien te hebben die daar naar toe gaan durf ik wel geld op mijn bewering te zetten....
leuk, maak ik alvast mijn bankrekening nummer bekend.

ik weet zeker dat ik win

niet iedereen die in een parenclub komt wil met zijn kop op tv nou
Neerkomen wel!
pi_33466003
quote:
Op dinsdag 27 december 2005 10:33 schreef EdPowers het volgende:
Nee, het is in princiepe vrijblijvend gebruik te maken van condooms enzo, maar er is de ongeschreven regel dat als je het met een ander doet je het gewoon veilig doet, op een ander kruipen zonder condoom kan als gevolg hebben dat je de club uitgezet wordt omdat iemand erover klaagt....

Het gaat er puur om dat mensen er onder elkaar vanuit kunnen gaan dat er op veiligheid gelet wordt.
  woensdag 28 december 2005 @ 13:44:51 #210
42466 EdPowers
Professional Pervert
pi_33468780
Bestaan er ook zoiets als bareback parties voor hetero's? Niet dat ik daar geinteresseerd in ben ofzo hoor Just curious.
Bij amateur gangbangs zie je wel vaak dat het condoomloos is. Nemen die mensen gewoon risico of doen ze vantevoren soa-tests oid?
  woensdag 28 december 2005 @ 13:46:03 #211
42466 EdPowers
Professional Pervert
pi_33468821
btw, heeft niemand authentiek materiaal uit een PC? Is misschien wel de enige wijze waarop ik die ervaring kan genieten, maar er is niet echt wat beschikbaar. Niet in de porn-shops en niet op internet. Of zoek ik verkeerd?
  woensdag 28 december 2005 @ 13:48:46 #212
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_33482729
quote:
Op woensdag 28 december 2005 13:44 schreef EdPowers het volgende:
Bestaan er ook zoiets als bareback parties voor hetero's? Niet dat ik daar geinteresseerd in ben ofzo hoor Just curious.
Bij amateur gangbangs zie je wel vaak dat het condoomloos is. Nemen die mensen gewoon risico of doen ze vantevoren soa-tests oid?
Op film bedoel je die gangbangs, dat is getest spul allemaal normaal gesproken...

Bareback feestjes heb ik nog nooit van gehoort voor hetero's, heb al heel wat seksfeestjes meegemaakt, ook gewoon prive feestjes, altijd hele bergen condooms en met de stilzwijgende afspraak dat deze ook gebruikt worden.
  woensdag 28 december 2005 @ 22:10:40 #214
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_33485518
quote:
Op dinsdag 27 december 2005 18:23 schreef MakeLoveNow het volgende:
Parenclubs

Ik ga er kijken en hopelijk kan ik deze stelling dan ontkrachten.
pi_33486898
quote:
Ik heb het filmpje gezien, opgenomen in de Fun4two..
Ik zou me er dus totaal onprettig voelen....soort van Cooldown/Jantjes verjaardag-achtige discotheeksfeer...en soortgelijke vreselijke muziek en niet al te lelijke, redelijk jonge maar enigzins ordinaire mensen (Rotterdams accent, tattoos). Nu kom ik niet uit een chique familie maar ja, ik zou die types niet opzoeken.

Mijn sfeertje niet, ik zou me meer thuis voelen in een wat 'darkere' sfeer, met wat serieuzere muziek en dito mensen.

[ Bericht 2% gewijzigd door cinnamongirl op 28-12-2005 22:45:45 ]
  woensdag 28 december 2005 @ 22:51:12 #216
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_33487425
Mijn sfeer is het ook niet echt Cinna, idd niet qua muziek/uitgaanstype maar volgens mij zijn er niet echt parenclubs die een andere sfeer bieden...
pi_33487784
en toch denk ik dat ook bij rutgerleertstappen het beeld niet geheel juist hoeft te zijn (ben nooit in fun4two geweest, beeld zou dus wel juist kunnen zijn). Er is toch een bepaald publiek wat zich beschikbaar stelt voor opname's, het lijkt me logisch dat er achter de camera van rutger een menigte bezoekers staat (zonder tattoos?) welke groter is dan de menigte die je wel ziet.
Denk bijvoorbeeld maar aan dat zwembad, wanneer de camera naar bovendraait (wanneer hij zijn broek uitdoet), dan lijkt het erop dat het buiten beeld zeer vol is.
pi_33487800
quote:
Op woensdag 28 december 2005 22:51 schreef Brighteyes het volgende:
Mijn sfeer is het ook niet echt Cinna, idd niet qua muziek/uitgaanstype maar volgens mij zijn er niet echt parenclubs die een andere sfeer bieden...
Ze hebben ook een soort plein met van die kleine huisjes waarvan er een 'de roze vagina' heet
Daar loop ik niet warm voor.

Een pop/(classic)rock/80's/new wave parenclub lijkt me wel wat
En dan ook met dito mensen (het 'soort' dat bijv. concerten bezoekt, geinteresseerd is in muziek, goed opgeleid).
pi_33490590
quote:
Op woensdag 28 december 2005 22:58 schreef cinnamongirl het volgende:
Een pop/(classic)rock/80's/new wave parenclub lijkt me wel wat
En dan ook met dito mensen (het 'soort' dat bijv. concerten bezoekt, geinteresseerd is in muziek, goed opgeleid).
Dat klinkt beter!
pi_33518839
Inderdaad, klinkt heel goed.

Ik, vriendje van tijgertje, ga zeer binnenkort voor de 1e keernaar een PC. Zowieso al heel spannend, maar ik heb een soort aangeboren aversie tegen house of varianten daarvan. Voorlopig gok ik erop dat mn libido sterker is dan house. Laat weten of t zo was.

dude
op zoek naar het lekkere onbekende
pi_33519713
Uh, was vergeten te melden dat ik samen met mn tijgertje ga. Kreeg al klapjes van d'r!

dude
op zoek naar het lekkere onbekende
pi_34136893
Weet iemand hoever het met de verbouwing van Fata Morgana in Muiden is?
Het zou jammer zijn als we na twee uur rijden in een half afgebouwde club terecht kwamen.
  maandag 16 januari 2006 @ 21:43:19 #223
58560 Oksel
Gezellig.
pi_34138175
Ervaringen, ervaringen, ervaringen wil ik lezen! Over Fun4Two & clubs in de omgeving van R'dam!
pi_34141175
Nog een vraag: is iemand van hier al eens in Duitsland bij Ceasars Palace in Spröckhovel geweest? De website is nogal summier, maar het buitengebeuren is als we de foto's zo zien heel mooi.
pi_34141531
Ik kan het wel voor je navragen kookstel morgen over de fata
pi_34141625
Bar en Mar:
Alvast bedankt! We hoorden dat ze met de bovenverdieping aan het verbouwen zijn en zijn benieuwd hoever ze er mee zijn.
  maandag 16 januari 2006 @ 23:32:28 #227
33969 babsjuh
pi_34143140
quote:
Op maandag 16 januari 2006 21:43 schreef Oksel het volgende:
Ervaringen, ervaringen, ervaringen wil ik lezen! Over Fun4Two & clubs in de omgeving van R'dam!
Eerder in dit topic heb ik een stukje geschreven over mijn ervaringen bij Fantasy Beach, die zitten in Rotterdam. Ik ben er in ieder geval heel tevreden over, gezellig publiek, mooi schoon, goed van eten en drinken en geen gezeik.
I'll stand my ground!
babsjuh.web-log.nl
pi_34174300
@kookstel:

Als ik mijn bron mag geloven zijn ze nog met verbouwen bezig
  dinsdag 17 januari 2006 @ 20:54:31 #229
58560 Oksel
Gezellig.
pi_34174740
quote:
Op maandag 16 januari 2006 23:32 schreef babsjuh het volgende:

[..]

Eerder in dit topic heb ik een stukje geschreven over mijn ervaringen bij Fantasy Beach, die zitten in Rotterdam. Ik ben er in ieder geval heel tevreden over, gezellig publiek, mooi schoon, goed van eten en drinken en geen gezeik.
Ah, gelezen.. nog wat vragen: Hoe groot is het? Hoeveel mensen zijn er op de gem. avond? Hoe is de leeftijd? En hoe zien de mensen eruit die er komen?
pi_34175428
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 20:54 schreef Oksel het volgende:
Ah, gelezen.. nog wat vragen: Hoe groot is het? Hoeveel mensen zijn er op de gem. avond? Hoe is de leeftijd? En hoe zien de mensen eruit die er komen?
Best wel groot. Vrij veel mooie mensen. Leeftijd denk ik 30-40.
pi_34175726
Bar _ en _ Mar

Dankje voor het navragen aan je bron , Dan gaan we naar een andere club .
En de volgende keer maar naar de fata , als de verbouwing klaar is .
pi_34176292
was kleine moeite hoor,
  dinsdag 17 januari 2006 @ 21:45:12 #233
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_34177036
ik kom zeker weten niet heb het vrij hoog gespeelt maar ik kon kiezen of gaan en geen relatie meer hebben of blijven en me relatie houden....

Barra blijft thuis
Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
pi_34177886
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 21:45 schreef BarraCupraCuda het volgende:
ik kom zeker weten niet heb het vrij hoog gespeelt maar ik kon kiezen of gaan en geen relatie meer hebben of blijven en me relatie houden....

Barra blijft thuis

Dit is geen ruzie waard hoor...
  dinsdag 17 januari 2006 @ 22:04:54 #235
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_34177970
weet ik maar ik hou af en toe van een uitdaging
stay frosty
pi_34178188
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 21:09 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

Best wel groot. Vrij veel mooie mensen. Leeftijd denk ik 30-40.
En Linda is lief !
pi_34178640
Linda is lief. En ze heeft heul veul tieten.
pi_34179439
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 22:17 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Linda is lief. En ze heeft heul veul tieten.
En jij vroeg je heel serieus af of ze echt waren.
pi_34179552
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 22:33 schreef heiden6 het volgende:
En jij vroeg je heel serieus af of ze echt waren.
  Eindredactie Games dinsdag 17 januari 2006 @ 22:37:11 #240
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_34179643
quote:
o nee, ik zat er op te wachten

vooral het stukje dat ide voruw genomen wordt van achter en Rutger vraagt: "heb je voor Fijenoord? zegrt ie vrouw heel droog: "nee voor Ajax"
of die aziatschie doos die hem constant wil pijpen en hij helemaal rood wordt en dat ie niet naakt in het zwembad durft
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
pi_34181187
quote:
Persoonlijk lijkt een parenclub me zowiezo al nix, maar deze club is gewoon een Efteling voor Volwassenen, met die bordkartonnen decors en die zogenaamd sjieke entourage die je ook wel vindt bij 't gemiddelde van der Valk-restaurant ... Dat de mensen lelijk en gepierced en getatoeëerd zijn, zal vast te maken hebben gehad met de opnames, maar hier wil een normaal mens toch niet dood gevonden worden?

Heeft verder nix te maken met mensen die dat soort zaken wel leuk vinden, is puur een kwestie van (wan)smaak en (wan)sfeer. Niet mijn ding, in elk geval
Hij liegt als een ooggetuige (Russisch gezegde)
pi_34181642
De decoratie voldoet vaak ook niet helemaal aan mijn smaak. Komt vaak nogal cheap over. Zo ook wel in Fantasy Beach. Toch vond ik het er leuk.
pi_34182071
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 23:16 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
De decoratie voldoet vaak ook niet helemaal aan mijn smaak. Komt vaak nogal cheap over. Zo ook wel in Fantasy Beach. Toch vond ik het er leuk.
Toch blijft 't jammer dat sex zo vaak op één lijn ligt met 'goedkoop', 'lelijk', 'ordinair'... nou zou ik toch al nooit naar een parenclub gaan (heb andere hobby's...), maar in deze jolige Bassie & Adriaan-sfeer zou ik hem zowiezo niet omhoog krijgen
pi_34182391
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 23:26 schreef Revolverheld het volgende:
Toch blijft 't jammer dat sex zo vaak op één lijn ligt met 'goedkoop', 'lelijk', 'ordinair'... nou zou ik toch al nooit naar een parenclub gaan (heb andere hobby's...), maar in deze jolige Bassie & Adriaan-sfeer zou ik hem zowiezo niet omhoog krijgen
Nou, de sfeer boven was wel heel prettig. Met sauna's en bubbelbaden en kamertjes waar je je terug kon trekken. Daar was het niet zo overdreven 'strandachtig'.
pi_34182625
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 23:32 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Nou, de sfeer boven was wel heel prettig. Met sauna's en bubbelbaden en kamertjes waar je je terug kon trekken. Daar was het niet zo overdreven 'strandachtig'.
Ik heb thuis ook een kamertje waar ik me terug kan trekken En een prima douche. Geen pottenkijkers. Lekkere muziek. Schonen lakens, zelf gewassen.

Sorry, ik zie nix in dat ranzige groepsgebeuren...lagen ze 't in dat filmpje nou op plastic matten te doen???
  woensdag 18 januari 2006 @ 00:04:16 #246
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_34183811
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 23:07 schreef Revolverheld het volgende:

[..]

Persoonlijk lijkt een parenclub me zowiezo al nix, maar deze club is gewoon een Efteling voor Volwassenen, met die bordkartonnen decors en die zogenaamd sjieke entourage die je ook wel vindt bij 't gemiddelde van der Valk-restaurant ... Dat de mensen lelijk en gepierced en getatoeëerd zijn, zal vast te maken hebben gehad met de opnames, maar hier wil een normaal mens toch niet dood gevonden worden?

Heeft verder nix te maken met mensen die dat soort zaken wel leuk vinden, is puur een kwestie van (wan)smaak en (wan)sfeer. Niet mijn ding, in elk geval
Ik denk er exact hetzelfde over. Vind het fascinerend dat sex en erotiek door hele volksstammen geassocieerd worden met zon, zee, strand, gebruinde huid, blond haar, gouden sieraden, tatoeages en neptieten, housemuziek, lederen outfits. Ik vraag me af hoe dat zo ontstaan is. Desalniettemin lijkt het me echt een giller om erheen te gaan
pi_34187714
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 00:04 schreef Aventura het volgende:

[..]

Ik denk er exact hetzelfde over. Vind het fascinerend dat sex en erotiek door hele volksstammen geassocieerd worden met zon, zee, strand, gebruinde huid, blond haar, gouden sieraden, tatoeages en neptieten, housemuziek, lederen outfits. Ik vraag me af hoe dat zo ontstaan is. Desalniettemin lijkt het me echt een giller om erheen te gaan
Vergeet de strings en tangaslipjes niet. Erg interessant inderdaad.
pi_34189985
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 23:37 schreef Revolverheld het volgende:

[..]

Ik heb thuis ook een kamertje waar ik me terug kan trekken En een prima douche. Geen pottenkijkers. Lekkere muziek. Schonen lakens, zelf gewassen.

Sorry, ik zie nix in dat ranzige groepsgebeuren...lagen ze 't in dat filmpje nou op plastic matten te doen???
Het 'groepsgebeuren' is niet iets waaraan je hoeft deel te nemen. Pottenkijkers vind ik persoonlijk dan juist wel spannend...
  woensdag 18 januari 2006 @ 10:03:09 #249
118156 PieterCK
a.k.a. Ome PieterCK
pi_34191660
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 08:06 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

Het 'groepsgebeuren' is niet iets waaraan je hoeft deel te nemen. Pottenkijkers vind ik persoonlijk dan juist wel spannend...
Wil het wel zien hoor
pi_34204464
quote:
Op dinsdag 27 december 2005 19:22 schreef sharpshooter85 het volgende:
kuch kuch... Ik ben er nog nooit geweest maar na het horen van vele verhalen erover kan ik je zeggen dat er in bijvoorbeeld de fun 4 two bijna alleen maar welgestelde ( lees: rijke) en goedverzorgde mensen komen...
Dus ik denk dat je iets te kort door de bocht gaat.

Edit: Ik herinner me ineens dat de Fun 4 two nog niet zo heel lang geleden in Sexecetra was op veronica. Zij noemden deze parenclub 1 van de beste van de wereld en ze lieten beelden zien van het publiek wat er kwam.. Nou ik kan je verzekeren dat er zeer mooie dames bij zaten hoor...
Ennuh oja.... die clip van Katja met de Jeugd van Tegenwoordig is er opgenomen... dusse .. met je bekrompen mening
Als ik een lelijk wijf had ging ik ook met een lekkere hoer naar een parenclub
pi_34204674
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 16:04 schreef fernando_redondo het volgende:
huh? vreemde post
"Vrijwel Ongevaarlijk"
  woensdag 18 januari 2006 @ 18:11:52 #252
25194 i2Paq
Tempelier, on bare feet
pi_34209432
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 16:04 schreef fernando_redondo het volgende:

[..]

En dan tegen je vrouw zeggen dat je klaverjassen bent

I'm a Website Baker!
pi_34672585
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 10:04 schreef Aventura het volgende:

[..]

Ik ben blij dat jij niet meegaat
om dat andere topic niet te vervuilen, en om het niet specifiek over lupa te hebben.(dat was niet mijn bedoeling) ga ik hier even verder.

Wat zie ik dan verkeerd. (ik keur het niet af hoor)
Vergeef mij de spelfouten, maar ik fok op een mobieltje
pi_34672827
Naar een pc ga je niet per se vanwege of voor de seks. Het is een alternatieve manier van uitgaan, waarbij de mogelijkheid tot seks aanwezig is. Ik heb niet echt behoefte aan seks met vreemden, maar ik vind het wel geweldig om een hele avond lang allerlei faciliteiten tot mijn beschikking te hebben; sauna's, whirlpools, lekkere hapjes, een ruim bed met spiegels erbij... Gewoon lekker relaxed uitgaan en als je zin krijgt, dan kun je je terugtrekken in een kamertje. Seks met vreemden kan ook, maar dat hoeft helemaal niet.
pi_34672864
Dat snap ik, maar ik denk niet dat de gemiddelde man die geen partner heeft om naar een pc te gaan
zoveel geld betaald zonder hoop te hebben op sex. en dan niet perce met diegene voor wie hij betaald.
pi_34673429
Er is een reden waarom clubs maar zeer beperkt alleengaande mannen toelaten.
pi_34673441
En de meeste vrouwen gaan of alleen of met hun partner, niet met 'zomaar iemand'.
  woensdag 1 februari 2006 @ 10:58:42 #258
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_34673636
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 10:23 schreef gebruikersnaam het volgende:
Dat snap ik, maar ik denk niet dat de gemiddelde man die geen partner heeft om naar een pc te gaan
zoveel geld betaald zonder hoop te hebben op sex. en dan niet perce met diegene voor wie hij betaald.
Nee en daarom, zoals Lupa ook al zegt, zijn clubs niet zo happig op alleenstaande mannen.
Ik ga een mede-Fokker meenemen die avond, maar wij hebben afgesproken dat hij mij 'gebruikt' om naar binnen te komen. En in 'ruil' daarvoor geeft hij mij een lift. Verder geen verwachtingen! Ik moet er niet aan denken om een vent op sleeptouw te nemen, die perse wil neuken 'omdat hij nu eenmaal die 40 euro heeft neergelegd.'
pi_34673674
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 10:49 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Er is een reden waarom clubs maar zeer beperkt alleengaande mannen toelaten.
dat bedoel ik ook duidelijk te maken.
pi_34673884
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 10:58 schreef Aventura het volgende:
Nee en daarom, zoals Lupa ook al zegt, zijn clubs niet zo happig op alleenstaande mannen.
Ik ga een mede-Fokker meenemen die avond, maar wij hebben afgesproken dat hij mij 'gebruikt' om naar binnen te komen. En in 'ruil' daarvoor geeft hij mij een lift. Verder geen verwachtingen! Ik moet er niet aan denken om een vent op sleeptouw te nemen, die perse wil neuken 'omdat hij nu eenmaal die 40 euro heeft neergelegd.'
En hij betaalt dus ook niet voor jou, maar alleen voor zichzelf.
pi_34673906
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 11:00 schreef gebruikersnaam het volgende:

[..]

dat bedoel ik ook duidelijk te maken.
Dat hoef je niet duidelijk te maken, want het is een bekend gegeven.

Mannen zijn nu eenmaal viespeuken.
  woensdag 1 februari 2006 @ 11:12:08 #262
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_34673973
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 11:08 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

En hij betaalt dus ook niet voor jou, maar alleen voor zichzelf.
Ja want als ik alleen zou zijn gegaan, had ik ook voor mezelf betaald natuurlijk. Ik ben nu zelfs meer kwijt, omdat een stel 80 is en een single 30. Maar daarvoor in de ruil word ik gehaald en gebracht. Erg prettige oplossing voor ons beide dacht ik zo
pi_34674013
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 11:09 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

Dat hoef je niet duidelijk te maken, want het is een bekend gegeven.

Mannen zijn nu eenmaal viespeuken.
, nee jij bent er vies van
pi_34674048
Maar nu snap ik nog steeds niet waarom jij blij bent dat ik niet mee ga?

(niet dat ik dat van plan ben, want het is niet 'ons ding')
pi_34679625
quote:
En dat is dus idd presies de pest met mannen, die denken ik betaal dus ik heb recht op seks, ware het niet dat je betaald voor de faciliteiten van de club en niet voor seks.

Deze mannen balen altijd als ze naar een club gaan, zijn meestal erg vervelend en krijgen daardoor ook nare reactie's van vrouwen, vrouwen die daar niet zijn om als dienstverlenende instantie te dienen voor wanhopige mannen, maar vrouwen die daar zijn om die ongedwongen sfeer, het alles mag, niets moet idee, het lekkere uitgaan zonder lastig gevallen te worden.

Zo goed als alle clubs die ik ken die ooit gewoon mannen toelieten, onbeperkt hebben dit moeten inperken omdat mannen zich niet kunnen gedragen en vinden dat ze recht hebben op seks en graaierijen.
  woensdag 1 februari 2006 @ 14:20:56 #266
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_34679664
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 11:15 schreef gebruikersnaam het volgende:
Maar nu snap ik nog steeds niet waarom jij blij bent dat ik niet mee ga?

(niet dat ik dat van plan ben, want het is niet 'ons ding')
Sorry, dat zei ik heel lomp, ik bedoel het zeker niet persoonlijk, ken jou helemaal niet! Maar het kwam zo op mij over dat JIJ zelf zo iemand was. (Gedokt, dus neuken).
pi_34679704
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 14:19 schreef erodome het volgende:

[..]

En dat is dus idd presies de pest met mannen, die denken ik betaal dus ik heb recht op seks, ware het niet dat je betaald voor de faciliteiten van de club en niet voor seks.

Deze mannen balen altijd als ze naar een club gaan, zijn meestal erg vervelend en krijgen daardoor ook nare reactie's van vrouwen, vrouwen die daar niet zijn om als dienstverlenende instantie te dienen voor wanhopige mannen, maar vrouwen die daar zijn om die ongedwongen sfeer, het alles mag, niets moet idee, het lekkere uitgaan zonder lastig gevallen te worden.

Zo goed als alle clubs die ik ken die ooit gewoon mannen toelieten, onbeperkt hebben dit moeten inperken omdat mannen zich niet kunnen gedragen en vinden dat ze recht hebben op seks en graaierijen.
Dronken kerels die gaan roepen dat ze je meisje beter kunnen verwennen dan jijzelf enzo.
pi_34679750
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 11:13 schreef gebruikersnaam het volgende:

[..]

, nee jij bent er vies van
Dat iemand seks wil betekend nog niet dat ze daar voor jou zit he....

Dat zouden mannen eens moeten begrijpen, ze zouden moeten begrijpen dat vrouwen het niet leuk vinden om zomaar betast te worden, dat ze het niet leuk vinden als ze lekker bezig zijn dat iemand er zo bij duikt zo van, ze is toch geil joh?

Als ze zich normaal zouden opstellen dan zouden ze vele malen meer bereiken, je ziet het ook in de clubs op de avonden dat mannen binnen mogen, er zijn er altijd een aantal die zich wel echt kunnen gedragen, die gewoon die vrijblijvendheid respecteren en iemand als gewoon een mens behandelen ipv een stuk neukvee en die hebben vaak succes, de mannen die zich als botte honden gedragen hebben dat zo goed als nooit, ja soms een of ander type dat het niets uitmaakt als het maar een pik heeft, maar verder niet.
pi_34679885
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 14:23 schreef erodome het volgende:

[..]

Dat iemand seks wil betekend nog niet dat ze daar voor jou zit he....

Dat zouden mannen eens moeten begrijpen, ze zouden moeten begrijpen dat vrouwen het niet leuk vinden om zomaar betast te worden, dat ze het niet leuk vinden als ze lekker bezig zijn dat iemand er zo bij duikt zo van, ze is toch geil joh?

Als ze zich normaal zouden opstellen dan zouden ze vele malen meer bereiken, je ziet het ook in de clubs op de avonden dat mannen binnen mogen, er zijn er altijd een aantal die zich wel echt kunnen gedragen, die gewoon die vrijblijvendheid respecteren en iemand als gewoon een mens behandelen ipv een stuk neukvee en die hebben vaak succes, de mannen die zich als botte honden gedragen hebben dat zo goed als nooit, ja soms een of ander type dat het niets uitmaakt als het maar een pik heeft, maar verder niet.
Die kerels zijn beter af in de hollywood te Rotterdam.
pi_34680059
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 14:20 schreef Aventura het volgende:

[..]

Sorry, dat zei ik heel lomp, ik bedoel het zeker niet persoonlijk, ken jou helemaal niet! Maar het kwam zo op mij over dat JIJ zelf zo iemand was. (Gedokt, dus neuken).
fout gegokt dus.
Ben gewoon wat nieuwschierig aangelegd en wil altijd alles weten.
pi_34680254
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 14:22 schreef Bendeleider het volgende:

[..]

Dronken kerels die gaan roepen dat ze je meisje beter kunnen verwennen dan jijzelf enzo.
Dat heb ik nog niet zo meegemaakt, maar had zomaar gekund ja.

Wat ik heb meegemaakt met mannen, een vb...

Loop in een club naar de wc, even alleen dus, loop door een smal gangetje en hoppa zo uit het niets pakt iemand een borst vast, helowwwwwwwwww, aangenaam kennis maken zeg, beetje tact was niet verkeerd geweest, even checken of iemand dat wel ziet zitten dus.
Het was er totaal het moment niet voor, geen kennismaking, maar ook niet eens een geile setting, ik liep naar de wc die aan het eind van dat gangetje was.

Ander vb.
We zitten in het zitstuk, ergens achterin op een bankje, van het een komt het ander en uiteindelijk zit ik bovenop mijn man te neuken, komen mensen bij kijken, waar niets mis mee is, ware het niet dat ze dichter en dichterbij komen tot 1 van hen het presteerd om direct naast ons te gaan zitten en zijn hoofd tussen mij en mijn man te steken, toen ik stopte en hem aankeek zo van goeiemorgen he, zegt 'ie nog, ja kon het niet zien zeg...
Mijn god zeg, hoe idioot kan je zijn???????????

Nog een vb...
We zijn bezig ergens, iemand komt kijken, niets mis mee, maar hij wil aan me gaan zitten(gelijk billen aanraken), was een afschuwelijke oen, dus mijn man kijkt hem eens aan en zegt, zou je dat niet de volgende keer eerst eens vragen.
Je zou denken, die boodschap is vrij duidelijk, maar nee hoor, met zijn oelehoofd vraagt hij dus, mag ik aan je meisje zitten, waarop ik mijn hoofd optil en zeg, NEE opzouten nu, ik bepaal zelf wie aan me zit en wie niet.
Godskolere zeg, vraagt hij het aan hem ook nog, het was al dom om het alsnog te vragen omdat de toon nu niet echt heel positief was, maar als je het dan alsnog wil vragen vraag het dan op z'n minst aan degene aan wie je wil zitten!!!
Dat het bij ons zo werkt dat je het wel aan hem kan vragen ipv aan mij is een ander verhaal, dat kon hij niet weten

Een vb dan van hoe het ook kan.
Als we lekker zitten te bubbelen komt er een man bij in het bad, hij kletst gezellig mee en polst een beetje of we een man erbij zien zitten, geen enkele zweem van druk erop, gewoon heerlijk vrijblijvend.

Of we zijn bezig, man komt erbij om te kijken, wil zien of hij mee mag doen, dus heel voorzichtig legt hij een hand op mijn enkel en wacht mijn reactie af, op dat moment echt letterlijk vragen zou storender geweest zijn, maar de terughoudende manier van doen maakte dat het weer heerlijk vrijblijvend was, op dat moment wilde ik gewoon door met waar ik mee bezig was en niemand erbij en met 1 aanraking van even de hand een klein beetje zachtjes wegduwen was de boodschap meer dan duidelijk en hij nam wat meer afstand en genoot lekker van wat hij zag.
Later nog gezellig zitten kletsen met hem en wie weet een volgende keer dat we elkaar tegenkomen.

Waar het op neer komt is dat mannen heel vaak gewoon te bot zijn en niet meegaan in dat vrijblijvende karakter waar een parenclub op draait.
Ik snap best dat het soms moeilijk is wanneer je iemand moet benaderen of niet, maar als je dat niet weet, doe dan gewoon benaderen, eerst door eens een gesprekje aan te knopen en als je wil zien of je tussen en spelend stel kan duiken wees dan gewoon erg terughoudend in je benadering en geef alle ruimte voor een nee zonder dat dat al teveel stoort.
pi_34680470
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 14:39 schreef erodome het volgende:

[..]
dat mannen vaak niet tactisch zijn klopt wel inderdaad.
Was ik met mijn vriend bezig komt er een man bij staan, ongeveer naast mijn hoofd, en begon aan zijn pik te zitten en wou mij bij mijn borsten pakken, nou sorry maar daar ben ik niet van gediend..

ook een man die inderdaad, zoals bendeleider al zei, gewoon tegen ons begon te roepen dat hij mij een stuk beter zou kunnen plezieren. Damn daar heb ik toch niet om gevraagd ofzo, hij begon het gewoon te roepen terwijl wij in de swing bezig waren.

Daarom gaan wij dus eigenlijk alleen nog maar als vrijgezelle mannen dus niet toegestaan zijn! ze zijn vaak te opdringerig en snappen niet hoe ze met vrouwen om moeten gaan. Ook al ben je in een PC wil niet zeggen dat elke vrouw met je wil neuken (zoals al eerder vermeld werd).

[ Bericht 3% gewijzigd door DoubleDildo op 01-02-2006 14:55:28 ]
ik ben lief
pi_34680679
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 14:45 schreef DoubleDildo het volgende:

[..]

dat mannen vaak niet tactisch zijn klopt wel inderdaad.
Was ik met mijn vriend bezig komt er een man bij staan, ongeveer naast mijn hoofd, en begon aan zijn pik te zitten en wou mij bij mijn borsten pakken, nou sorry maar daar ben ik niet van gediend..

ook een man die inderdaad, zoals bendeleider al zei, gewoon tegen ons begon te roepen dat hij mij een stuk beter zou kunnen plezieren. Damn daar heb ik toch niet om gevraagd ofzo, hij begon het gewoon te roepen terwijl wij in de swing bezig waren.

Daarom gaan wij dus eigenlijk alleen nog maar als vrijgezelle mannen dus niet toegestaan zijn! ze zijn vaak te opdringerig en snappen niet hoe ze met vrouwen om moeten gaan. Ook al ben je in een PC wil niet zeggen dat elke vrouw met je wil neuken (zoals al eerder vermeld werd). Mensen zouden toch wat meer rekening moeten houden met de wensen van anderen!!
Je liegt
pi_34683781
quote:
Als je naar het casino gaat in de verwachting dat je er als millionair weer naar buiten zal lopen dan heb je ook een vervelende avond....
"Vrijwel Ongevaarlijk"
pi_34684005
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 16:27 schreef jongetje-vn-de-nacht het volgende:

[..]

Als je naar het casino gaat in de verwachting dat je er als millionair weer naar buiten zal lopen dan heb je ook een vervelende avond....
Ook hoeren mogen klanten weigeren.
pi_34685550
Hoe zit dat trouwen met de allochtonen autochtonen verhouding in een PC?
Niet dat ik er iets op tegen heb, maar kan me tamelijk onzeker voelen naast een " grote neger"
  woensdag 1 februari 2006 @ 17:19:58 #277
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_34685632
pi_34686047
De allochtonen zijn er dun gezaaid.
pi_34686270
hoe dan ook, het is niks voor mij. ik kom nog wel eens langs bij een kleren aan meeting.
pi_34711825
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 17:39 schreef gebruikersnaam het volgende:
hoe dan ook, het is niks voor mij. ik kom nog wel eens langs bij een kleren aan meeting.
Ik in zwemslip.
  donderdag 2 februari 2006 @ 14:27:28 #281
42466 EdPowers
Professional Pervert
pi_34712479
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 17:32 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
De allochtonen zijn er dun gezaaid.
Hey, misschien dat ik dan alsnog een kans heb bij de aanwezige vrouwen als enige buitenlander
pi_34714885
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 17:17 schreef gebruikersnaam het volgende:
Hoe zit dat trouwen met de allochtonen autochtonen verhouding in een PC?
Niet dat ik er iets op tegen heb, maar kan me tamelijk onzeker voelen naast een " grote neger"
Heel veel allochtonen ben ik nog niet tegen gekomen, soms weleens een negroide persoon, of stel, maar het leeuwendeel is blank, niet dat het uitmaakt allemaal, iedereen is welkom, donker, wit, van mij part pimpelpaars...

En je onzeker voelen naast een negroide man, tja weleens aan gedacht dat er ook weleens grote blanke mannen die groot geschapen zijn rondlopen???
Ga je je net zo onzeker bij voelen dan hoor
  donderdag 2 februari 2006 @ 15:48:03 #283
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_34715191
quote:
Op donderdag 2 februari 2006 15:39 schreef erodome het volgende:

[..]

Heel veel allochtonen ben ik nog niet tegen gekomen, soms weleens een negroide persoon, of stel, maar het leeuwendeel is blank, niet dat het uitmaakt allemaal, iedereen is welkom, donker, wit, van mij part pimpelpaars...

En je onzeker voelen naast een negroide man, tja weleens aan gedacht dat er ook weleens grote blanke mannen die groot geschapen zijn rondlopen???
Ga je je net zo onzeker bij voelen dan hoor
u riep?
stay frosty
pi_34717713
quote:
Op donderdag 2 februari 2006 15:48 schreef BarraCupraCuda het volgende:
u riep?
nee, ze had het over groot geschapen mannen
"Vrijwel Ongevaarlijk"
  donderdag 2 februari 2006 @ 17:04:04 #285
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_34717933
quote:
Op donderdag 2 februari 2006 16:57 schreef jongetje-vn-de-nacht het volgende:

[..]

nee, ze had het over groot geschapen mannen
ja daarom
stay frosty
pi_34720531
Ik weet niet waar jullie het over hebben, maar ik heb het over de neusvleugels die bij hun per definitie groter zijn
pi_34724933
Ontopic heren.
pi_34731065
quote:
Op zaterdag 4 februari 2006 12:03 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ontopic heren.
je hebt gelijk.
paren?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties