abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34141625
Bar en Mar:
Alvast bedankt! We hoorden dat ze met de bovenverdieping aan het verbouwen zijn en zijn benieuwd hoever ze er mee zijn.
  maandag 16 januari 2006 @ 23:32:28 #227
33969 babsjuh
Net zo eigenwijs als groot!
pi_34143140
quote:
Op maandag 16 januari 2006 21:43 schreef Oksel het volgende:
Ervaringen, ervaringen, ervaringen wil ik lezen! Over Fun4Two & clubs in de omgeving van R'dam!
Eerder in dit topic heb ik een stukje geschreven over mijn ervaringen bij Fantasy Beach, die zitten in Rotterdam. Ik ben er in ieder geval heel tevreden over, gezellig publiek, mooi schoon, goed van eten en drinken en geen gezeik.
I'll stand my ground!
babsjuh.web-log.nl
pi_34174300
@kookstel:

Als ik mijn bron mag geloven zijn ze nog met verbouwen bezig
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
Blonde haren,blauwogen zomaar uit een sprookjesboek gevlogen...
  dinsdag 17 januari 2006 @ 20:54:31 #229
58560 Oksel
Gezellig.
pi_34174740
quote:
Op maandag 16 januari 2006 23:32 schreef babsjuh het volgende:

[..]

Eerder in dit topic heb ik een stukje geschreven over mijn ervaringen bij Fantasy Beach, die zitten in Rotterdam. Ik ben er in ieder geval heel tevreden over, gezellig publiek, mooi schoon, goed van eten en drinken en geen gezeik.
Ah, gelezen.. nog wat vragen: Hoe groot is het? Hoeveel mensen zijn er op de gem. avond? Hoe is de leeftijd? En hoe zien de mensen eruit die er komen?
pi_34175428
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 20:54 schreef Oksel het volgende:
Ah, gelezen.. nog wat vragen: Hoe groot is het? Hoeveel mensen zijn er op de gem. avond? Hoe is de leeftijd? En hoe zien de mensen eruit die er komen?
Best wel groot. Vrij veel mooie mensen. Leeftijd denk ik 30-40.
pi_34175726
Bar _ en _ Mar

Dankje voor het navragen aan je bron , Dan gaan we naar een andere club .
En de volgende keer maar naar de fata , als de verbouwing klaar is .
pi_34176292
was kleine moeite hoor,
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
Blonde haren,blauwogen zomaar uit een sprookjesboek gevlogen...
  dinsdag 17 januari 2006 @ 21:45:12 #233
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_34177036
ik kom zeker weten niet heb het vrij hoog gespeelt maar ik kon kiezen of gaan en geen relatie meer hebben of blijven en me relatie houden....

Barra blijft thuis
Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
pi_34177886
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 21:45 schreef BarraCupraCuda het volgende:
ik kom zeker weten niet heb het vrij hoog gespeelt maar ik kon kiezen of gaan en geen relatie meer hebben of blijven en me relatie houden....

Barra blijft thuis

Dit is geen ruzie waard hoor...
  dinsdag 17 januari 2006 @ 22:04:54 #235
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_34177970
weet ik maar ik hou af en toe van een uitdaging
Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
pi_34178188
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 21:09 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

Best wel groot. Vrij veel mooie mensen. Leeftijd denk ik 30-40.
En Linda is lief !
Ik trouw later met het zusje van BrauN,omdat ik dan zijn Schlager word.
pi_34178640
Linda is lief. En ze heeft heul veul tieten.
pi_34179439
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 22:17 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Linda is lief. En ze heeft heul veul tieten.
En jij vroeg je heel serieus af of ze echt waren.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_34179552
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 22:33 schreef heiden6 het volgende:
En jij vroeg je heel serieus af of ze echt waren.
  Eindredactie Games dinsdag 17 januari 2006 @ 22:37:11 #240
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_34179643
quote:
o nee, ik zat er op te wachten

vooral het stukje dat ide voruw genomen wordt van achter en Rutger vraagt: "heb je voor Fijenoord? zegrt ie vrouw heel droog: "nee voor Ajax"
of die aziatschie doos die hem constant wil pijpen en hij helemaal rood wordt en dat ie niet naakt in het zwembad durft
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
pi_34181187
quote:
Persoonlijk lijkt een parenclub me zowiezo al nix, maar deze club is gewoon een Efteling voor Volwassenen, met die bordkartonnen decors en die zogenaamd sjieke entourage die je ook wel vindt bij 't gemiddelde van der Valk-restaurant ... Dat de mensen lelijk en gepierced en getatoeëerd zijn, zal vast te maken hebben gehad met de opnames, maar hier wil een normaal mens toch niet dood gevonden worden?

Heeft verder nix te maken met mensen die dat soort zaken wel leuk vinden, is puur een kwestie van (wan)smaak en (wan)sfeer. Niet mijn ding, in elk geval
Hij liegt als een ooggetuige (Russisch gezegde)
pi_34181642
De decoratie voldoet vaak ook niet helemaal aan mijn smaak. Komt vaak nogal cheap over. Zo ook wel in Fantasy Beach. Toch vond ik het er leuk.
pi_34182071
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 23:16 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
De decoratie voldoet vaak ook niet helemaal aan mijn smaak. Komt vaak nogal cheap over. Zo ook wel in Fantasy Beach. Toch vond ik het er leuk.
Toch blijft 't jammer dat sex zo vaak op één lijn ligt met 'goedkoop', 'lelijk', 'ordinair'... nou zou ik toch al nooit naar een parenclub gaan (heb andere hobby's...), maar in deze jolige Bassie & Adriaan-sfeer zou ik hem zowiezo niet omhoog krijgen
pi_34182391
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 23:26 schreef Revolverheld het volgende:
Toch blijft 't jammer dat sex zo vaak op één lijn ligt met 'goedkoop', 'lelijk', 'ordinair'... nou zou ik toch al nooit naar een parenclub gaan (heb andere hobby's...), maar in deze jolige Bassie & Adriaan-sfeer zou ik hem zowiezo niet omhoog krijgen
Nou, de sfeer boven was wel heel prettig. Met sauna's en bubbelbaden en kamertjes waar je je terug kon trekken. Daar was het niet zo overdreven 'strandachtig'.
pi_34182625
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 23:32 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Nou, de sfeer boven was wel heel prettig. Met sauna's en bubbelbaden en kamertjes waar je je terug kon trekken. Daar was het niet zo overdreven 'strandachtig'.
Ik heb thuis ook een kamertje waar ik me terug kan trekken En een prima douche. Geen pottenkijkers. Lekkere muziek. Schonen lakens, zelf gewassen.

Sorry, ik zie nix in dat ranzige groepsgebeuren...lagen ze 't in dat filmpje nou op plastic matten te doen???
  woensdag 18 januari 2006 @ 00:04:16 #246
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_34183811
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 23:07 schreef Revolverheld het volgende:

[..]

Persoonlijk lijkt een parenclub me zowiezo al nix, maar deze club is gewoon een Efteling voor Volwassenen, met die bordkartonnen decors en die zogenaamd sjieke entourage die je ook wel vindt bij 't gemiddelde van der Valk-restaurant ... Dat de mensen lelijk en gepierced en getatoeëerd zijn, zal vast te maken hebben gehad met de opnames, maar hier wil een normaal mens toch niet dood gevonden worden?

Heeft verder nix te maken met mensen die dat soort zaken wel leuk vinden, is puur een kwestie van (wan)smaak en (wan)sfeer. Niet mijn ding, in elk geval
Ik denk er exact hetzelfde over. Vind het fascinerend dat sex en erotiek door hele volksstammen geassocieerd worden met zon, zee, strand, gebruinde huid, blond haar, gouden sieraden, tatoeages en neptieten, housemuziek, lederen outfits. Ik vraag me af hoe dat zo ontstaan is. Desalniettemin lijkt het me echt een giller om erheen te gaan
pi_34187714
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 00:04 schreef Aventura het volgende:

[..]

Ik denk er exact hetzelfde over. Vind het fascinerend dat sex en erotiek door hele volksstammen geassocieerd worden met zon, zee, strand, gebruinde huid, blond haar, gouden sieraden, tatoeages en neptieten, housemuziek, lederen outfits. Ik vraag me af hoe dat zo ontstaan is. Desalniettemin lijkt het me echt een giller om erheen te gaan
Vergeet de strings en tangaslipjes niet. Erg interessant inderdaad.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_34189985
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 23:37 schreef Revolverheld het volgende:

[..]

Ik heb thuis ook een kamertje waar ik me terug kan trekken En een prima douche. Geen pottenkijkers. Lekkere muziek. Schonen lakens, zelf gewassen.

Sorry, ik zie nix in dat ranzige groepsgebeuren...lagen ze 't in dat filmpje nou op plastic matten te doen???
Het 'groepsgebeuren' is niet iets waaraan je hoeft deel te nemen. Pottenkijkers vind ik persoonlijk dan juist wel spannend...
  woensdag 18 januari 2006 @ 10:03:09 #249
118156 PieterCK
a.k.a. Ome PieterCK
pi_34191660
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 08:06 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

Het 'groepsgebeuren' is niet iets waaraan je hoeft deel te nemen. Pottenkijkers vind ik persoonlijk dan juist wel spannend...
Wil het wel zien hoor
Make love and listen to the music
De vrijheid die je als single hebt, heb je nooit meer als je in een relatie zit, hoe "vrij" je elkaar ook laat => PieterCK
All animals are equal but some animals are more equal than others=> George Orwell
pi_34204464
quote:
Op dinsdag 27 december 2005 19:22 schreef sharpshooter85 het volgende:
kuch kuch... Ik ben er nog nooit geweest maar na het horen van vele verhalen erover kan ik je zeggen dat er in bijvoorbeeld de fun 4 two bijna alleen maar welgestelde ( lees: rijke) en goedverzorgde mensen komen...
Dus ik denk dat je iets te kort door de bocht gaat.

Edit: Ik herinner me ineens dat de Fun 4 two nog niet zo heel lang geleden in Sexecetra was op veronica. Zij noemden deze parenclub 1 van de beste van de wereld en ze lieten beelden zien van het publiek wat er kwam.. Nou ik kan je verzekeren dat er zeer mooie dames bij zaten hoor...
Ennuh oja.... die clip van Katja met de Jeugd van Tegenwoordig is er opgenomen... dusse .. met je bekrompen mening
Als ik een lelijk wijf had ging ik ook met een lekkere hoer naar een parenclub
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')