Op film bedoel je die gangbangs, dat is getest spul allemaal normaal gesproken...quote:Op woensdag 28 december 2005 13:44 schreef EdPowers het volgende:
Bestaan er ook zoiets als bareback parties voor hetero's? Niet dat ik daar geinteresseerd in ben ofzo hoorJust curious.
Bij amateur gangbangs zie je wel vaak dat het condoomloos is. Nemen die mensen gewoon risico of doen ze vantevoren soa-tests oid?
Ik ga er kijken en hopelijk kan ik deze stelling dan ontkrachten.quote:Op dinsdag 27 december 2005 18:23 schreef MakeLoveNow het volgende:
Parenclubs![]()
mijn god, daar komt echt het laagste van het laagste volk. van die kansloze arbeiders en mbo-ers die hun simpele leventje proberen op te vrolijken door ranzige sex met enge lelijk mensen!
Ik heb het filmpje gezien, opgenomen in de Fun4two..quote:Op woensdag 28 december 2005 13:48 schreef Brighteyes het volgende:
http://www.rutgerleertstappen.nl/?page_id=119
Ze hebben ook een soort plein met van die kleine huisjes waarvan er een 'de roze vagina' heetquote:Op woensdag 28 december 2005 22:51 schreef Brighteyes het volgende:
Mijn sfeer is het ook niet echt Cinna, idd niet qua muziek/uitgaanstype maar volgens mij zijn er niet echt parenclubs die een andere sfeer bieden...
Dat klinkt beter!quote:Op woensdag 28 december 2005 22:58 schreef cinnamongirl het volgende:
Een pop/(classic)rock/80's/new wave parenclub lijkt me wel wat
En dan ook met dito mensen (het 'soort' dat bijv. concerten bezoekt, geinteresseerd is in muziek, goed opgeleid).
Eerder in dit topic heb ik een stukje geschreven over mijn ervaringen bij Fantasy Beach, die zitten in Rotterdam. Ik ben er in ieder geval heel tevreden over, gezellig publiek, mooi schoon, goed van eten en drinken en geen gezeik.quote:Op maandag 16 januari 2006 21:43 schreef Oksel het volgende:
Ervaringen, ervaringen, ervaringen wil ik lezen! Over Fun4Two & clubs in de omgeving van R'dam!
Ah, gelezen.. nog wat vragen: Hoe groot is het? Hoeveel mensen zijn er op de gem. avond? Hoe is de leeftijd? En hoe zien de mensen eruit die er komen?quote:Op maandag 16 januari 2006 23:32 schreef babsjuh het volgende:
[..]
Eerder in dit topic heb ik een stukje geschreven over mijn ervaringen bij Fantasy Beach, die zitten in Rotterdam. Ik ben er in ieder geval heel tevreden over, gezellig publiek, mooi schoon, goed van eten en drinken en geen gezeik.
Best wel groot.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:54 schreef Oksel het volgende:
Ah, gelezen.. nog wat vragen: Hoe groot is het? Hoeveel mensen zijn er op de gem. avond? Hoe is de leeftijd? En hoe zien de mensen eruit die er komen?
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:45 schreef BarraCupraCuda het volgende:
ik kom zeker weten nietheb het vrij hoog gespeelt maar ik kon kiezen of gaan en geen relatie meer hebben of blijven en me relatie houden....
Barra blijft thuis
En Linda is lief !quote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:09 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Best wel groot.Vrij veel mooie mensen. Leeftijd denk ik 30-40.
En jij vroeg je heel serieus af of ze echt waren.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:17 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Linda is lief. En ze heeft heul veul tieten.
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:33 schreef heiden6 het volgende:
En jij vroeg je heel serieus af of ze echt waren.![]()
o nee, ik zat er op te wachtenquote:Op woensdag 28 december 2005 13:48 schreef Brighteyes het volgende:
http://www.rutgerleertstappen.nl/?page_id=119
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |