abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34181187
quote:
Persoonlijk lijkt een parenclub me zowiezo al nix, maar deze club is gewoon een Efteling voor Volwassenen, met die bordkartonnen decors en die zogenaamd sjieke entourage die je ook wel vindt bij 't gemiddelde van der Valk-restaurant ... Dat de mensen lelijk en gepierced en getatoeëerd zijn, zal vast te maken hebben gehad met de opnames, maar hier wil een normaal mens toch niet dood gevonden worden?

Heeft verder nix te maken met mensen die dat soort zaken wel leuk vinden, is puur een kwestie van (wan)smaak en (wan)sfeer. Niet mijn ding, in elk geval
Hij liegt als een ooggetuige (Russisch gezegde)
pi_34181642
De decoratie voldoet vaak ook niet helemaal aan mijn smaak. Komt vaak nogal cheap over. Zo ook wel in Fantasy Beach. Toch vond ik het er leuk.
pi_34182071
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 23:16 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
De decoratie voldoet vaak ook niet helemaal aan mijn smaak. Komt vaak nogal cheap over. Zo ook wel in Fantasy Beach. Toch vond ik het er leuk.
Toch blijft 't jammer dat sex zo vaak op één lijn ligt met 'goedkoop', 'lelijk', 'ordinair'... nou zou ik toch al nooit naar een parenclub gaan (heb andere hobby's...), maar in deze jolige Bassie & Adriaan-sfeer zou ik hem zowiezo niet omhoog krijgen
pi_34182391
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 23:26 schreef Revolverheld het volgende:
Toch blijft 't jammer dat sex zo vaak op één lijn ligt met 'goedkoop', 'lelijk', 'ordinair'... nou zou ik toch al nooit naar een parenclub gaan (heb andere hobby's...), maar in deze jolige Bassie & Adriaan-sfeer zou ik hem zowiezo niet omhoog krijgen
Nou, de sfeer boven was wel heel prettig. Met sauna's en bubbelbaden en kamertjes waar je je terug kon trekken. Daar was het niet zo overdreven 'strandachtig'.
pi_34182625
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 23:32 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Nou, de sfeer boven was wel heel prettig. Met sauna's en bubbelbaden en kamertjes waar je je terug kon trekken. Daar was het niet zo overdreven 'strandachtig'.
Ik heb thuis ook een kamertje waar ik me terug kan trekken En een prima douche. Geen pottenkijkers. Lekkere muziek. Schonen lakens, zelf gewassen.

Sorry, ik zie nix in dat ranzige groepsgebeuren...lagen ze 't in dat filmpje nou op plastic matten te doen???
  woensdag 18 januari 2006 @ 00:04:16 #246
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_34183811
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 23:07 schreef Revolverheld het volgende:

[..]

Persoonlijk lijkt een parenclub me zowiezo al nix, maar deze club is gewoon een Efteling voor Volwassenen, met die bordkartonnen decors en die zogenaamd sjieke entourage die je ook wel vindt bij 't gemiddelde van der Valk-restaurant ... Dat de mensen lelijk en gepierced en getatoeëerd zijn, zal vast te maken hebben gehad met de opnames, maar hier wil een normaal mens toch niet dood gevonden worden?

Heeft verder nix te maken met mensen die dat soort zaken wel leuk vinden, is puur een kwestie van (wan)smaak en (wan)sfeer. Niet mijn ding, in elk geval
Ik denk er exact hetzelfde over. Vind het fascinerend dat sex en erotiek door hele volksstammen geassocieerd worden met zon, zee, strand, gebruinde huid, blond haar, gouden sieraden, tatoeages en neptieten, housemuziek, lederen outfits. Ik vraag me af hoe dat zo ontstaan is. Desalniettemin lijkt het me echt een giller om erheen te gaan
pi_34187714
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 00:04 schreef Aventura het volgende:

[..]

Ik denk er exact hetzelfde over. Vind het fascinerend dat sex en erotiek door hele volksstammen geassocieerd worden met zon, zee, strand, gebruinde huid, blond haar, gouden sieraden, tatoeages en neptieten, housemuziek, lederen outfits. Ik vraag me af hoe dat zo ontstaan is. Desalniettemin lijkt het me echt een giller om erheen te gaan
Vergeet de strings en tangaslipjes niet. Erg interessant inderdaad.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_34189985
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 23:37 schreef Revolverheld het volgende:

[..]

Ik heb thuis ook een kamertje waar ik me terug kan trekken En een prima douche. Geen pottenkijkers. Lekkere muziek. Schonen lakens, zelf gewassen.

Sorry, ik zie nix in dat ranzige groepsgebeuren...lagen ze 't in dat filmpje nou op plastic matten te doen???
Het 'groepsgebeuren' is niet iets waaraan je hoeft deel te nemen. Pottenkijkers vind ik persoonlijk dan juist wel spannend...
  woensdag 18 januari 2006 @ 10:03:09 #249
118156 PieterCK
a.k.a. Ome PieterCK
pi_34191660
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 08:06 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

Het 'groepsgebeuren' is niet iets waaraan je hoeft deel te nemen. Pottenkijkers vind ik persoonlijk dan juist wel spannend...
Wil het wel zien hoor
Make love and listen to the music
De vrijheid die je als single hebt, heb je nooit meer als je in een relatie zit, hoe "vrij" je elkaar ook laat => PieterCK
All animals are equal but some animals are more equal than others=> George Orwell
pi_34204464
quote:
Op dinsdag 27 december 2005 19:22 schreef sharpshooter85 het volgende:
kuch kuch... Ik ben er nog nooit geweest maar na het horen van vele verhalen erover kan ik je zeggen dat er in bijvoorbeeld de fun 4 two bijna alleen maar welgestelde ( lees: rijke) en goedverzorgde mensen komen...
Dus ik denk dat je iets te kort door de bocht gaat.

Edit: Ik herinner me ineens dat de Fun 4 two nog niet zo heel lang geleden in Sexecetra was op veronica. Zij noemden deze parenclub 1 van de beste van de wereld en ze lieten beelden zien van het publiek wat er kwam.. Nou ik kan je verzekeren dat er zeer mooie dames bij zaten hoor...
Ennuh oja.... die clip van Katja met de Jeugd van Tegenwoordig is er opgenomen... dusse .. met je bekrompen mening
Als ik een lelijk wijf had ging ik ook met een lekkere hoer naar een parenclub
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_34204674
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 16:04 schreef fernando_redondo het volgende:
huh? vreemde post
"Vrijwel Ongevaarlijk"
  woensdag 18 januari 2006 @ 18:11:52 #252
25194 i2Paq
Tempelier, on bare feet
pi_34209432
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 16:04 schreef fernando_redondo het volgende:

[..]

En dan tegen je vrouw zeggen dat je klaverjassen bent

I'm a Website Baker!
pi_34672585
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 10:04 schreef Aventura het volgende:

[..]

Ik ben blij dat jij niet meegaat
om dat andere topic niet te vervuilen, en om het niet specifiek over lupa te hebben.(dat was niet mijn bedoeling) ga ik hier even verder.

Wat zie ik dan verkeerd. (ik keur het niet af hoor)
Vergeef mij de spelfouten, maar ik fok op een mobieltje
pi_34672827
Naar een pc ga je niet per se vanwege of voor de seks. Het is een alternatieve manier van uitgaan, waarbij de mogelijkheid tot seks aanwezig is. Ik heb niet echt behoefte aan seks met vreemden, maar ik vind het wel geweldig om een hele avond lang allerlei faciliteiten tot mijn beschikking te hebben; sauna's, whirlpools, lekkere hapjes, een ruim bed met spiegels erbij... Gewoon lekker relaxed uitgaan en als je zin krijgt, dan kun je je terugtrekken in een kamertje. Seks met vreemden kan ook, maar dat hoeft helemaal niet.
pi_34672864
Dat snap ik, maar ik denk niet dat de gemiddelde man die geen partner heeft om naar een pc te gaan
zoveel geld betaald zonder hoop te hebben op sex. en dan niet perce met diegene voor wie hij betaald.
pi_34673429
Er is een reden waarom clubs maar zeer beperkt alleengaande mannen toelaten.
pi_34673441
En de meeste vrouwen gaan of alleen of met hun partner, niet met 'zomaar iemand'.
  woensdag 1 februari 2006 @ 10:58:42 #258
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_34673636
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 10:23 schreef gebruikersnaam het volgende:
Dat snap ik, maar ik denk niet dat de gemiddelde man die geen partner heeft om naar een pc te gaan
zoveel geld betaald zonder hoop te hebben op sex. en dan niet perce met diegene voor wie hij betaald.
Nee en daarom, zoals Lupa ook al zegt, zijn clubs niet zo happig op alleenstaande mannen.
Ik ga een mede-Fokker meenemen die avond, maar wij hebben afgesproken dat hij mij 'gebruikt' om naar binnen te komen. En in 'ruil' daarvoor geeft hij mij een lift. Verder geen verwachtingen! Ik moet er niet aan denken om een vent op sleeptouw te nemen, die perse wil neuken 'omdat hij nu eenmaal die 40 euro heeft neergelegd.'
pi_34673674
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 10:49 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Er is een reden waarom clubs maar zeer beperkt alleengaande mannen toelaten.
dat bedoel ik ook duidelijk te maken.
pi_34673884
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 10:58 schreef Aventura het volgende:
Nee en daarom, zoals Lupa ook al zegt, zijn clubs niet zo happig op alleenstaande mannen.
Ik ga een mede-Fokker meenemen die avond, maar wij hebben afgesproken dat hij mij 'gebruikt' om naar binnen te komen. En in 'ruil' daarvoor geeft hij mij een lift. Verder geen verwachtingen! Ik moet er niet aan denken om een vent op sleeptouw te nemen, die perse wil neuken 'omdat hij nu eenmaal die 40 euro heeft neergelegd.'
En hij betaalt dus ook niet voor jou, maar alleen voor zichzelf.
pi_34673906
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 11:00 schreef gebruikersnaam het volgende:

[..]

dat bedoel ik ook duidelijk te maken.
Dat hoef je niet duidelijk te maken, want het is een bekend gegeven.

Mannen zijn nu eenmaal viespeuken.
  woensdag 1 februari 2006 @ 11:12:08 #262
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_34673973
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 11:08 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

En hij betaalt dus ook niet voor jou, maar alleen voor zichzelf.
Ja want als ik alleen zou zijn gegaan, had ik ook voor mezelf betaald natuurlijk. Ik ben nu zelfs meer kwijt, omdat een stel 80 is en een single 30. Maar daarvoor in de ruil word ik gehaald en gebracht. Erg prettige oplossing voor ons beide dacht ik zo
pi_34674013
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 11:09 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

Dat hoef je niet duidelijk te maken, want het is een bekend gegeven.

Mannen zijn nu eenmaal viespeuken.
, nee jij bent er vies van
pi_34674048
Maar nu snap ik nog steeds niet waarom jij blij bent dat ik niet mee ga?

(niet dat ik dat van plan ben, want het is niet 'ons ding')
pi_34679625
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 10:23 schreef gebruikersnaam het volgende:
En dat is dus idd presies de pest met mannen, die denken ik betaal dus ik heb recht op seks, ware het niet dat je betaald voor de faciliteiten van de club en niet voor seks.

Deze mannen balen altijd als ze naar een club gaan, zijn meestal erg vervelend en krijgen daardoor ook nare reactie's van vrouwen, vrouwen die daar niet zijn om als dienstverlenende instantie te dienen voor wanhopige mannen, maar vrouwen die daar zijn om die ongedwongen sfeer, het alles mag, niets moet idee, het lekkere uitgaan zonder lastig gevallen te worden.

Zo goed als alle clubs die ik ken die ooit gewoon mannen toelieten, onbeperkt hebben dit moeten inperken omdat mannen zich niet kunnen gedragen en vinden dat ze recht hebben op seks en graaierijen.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  woensdag 1 februari 2006 @ 14:20:56 #266
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_34679664
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 11:15 schreef gebruikersnaam het volgende:
Maar nu snap ik nog steeds niet waarom jij blij bent dat ik niet mee ga?

(niet dat ik dat van plan ben, want het is niet 'ons ding')
Sorry, dat zei ik heel lomp, ik bedoel het zeker niet persoonlijk, ken jou helemaal niet! Maar het kwam zo op mij over dat JIJ zelf zo iemand was. (Gedokt, dus neuken).
pi_34679704
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 14:19 schreef erodome het volgende:

[..]

En dat is dus idd presies de pest met mannen, die denken ik betaal dus ik heb recht op seks, ware het niet dat je betaald voor de faciliteiten van de club en niet voor seks.

Deze mannen balen altijd als ze naar een club gaan, zijn meestal erg vervelend en krijgen daardoor ook nare reactie's van vrouwen, vrouwen die daar niet zijn om als dienstverlenende instantie te dienen voor wanhopige mannen, maar vrouwen die daar zijn om die ongedwongen sfeer, het alles mag, niets moet idee, het lekkere uitgaan zonder lastig gevallen te worden.

Zo goed als alle clubs die ik ken die ooit gewoon mannen toelieten, onbeperkt hebben dit moeten inperken omdat mannen zich niet kunnen gedragen en vinden dat ze recht hebben op seks en graaierijen.
Dronken kerels die gaan roepen dat ze je meisje beter kunnen verwennen dan jijzelf enzo.
Ik trouw later met het zusje van BrauN,omdat ik dan zijn Schlager word.
pi_34679750
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 11:13 schreef gebruikersnaam het volgende:

[..]

, nee jij bent er vies van
Dat iemand seks wil betekend nog niet dat ze daar voor jou zit he....

Dat zouden mannen eens moeten begrijpen, ze zouden moeten begrijpen dat vrouwen het niet leuk vinden om zomaar betast te worden, dat ze het niet leuk vinden als ze lekker bezig zijn dat iemand er zo bij duikt zo van, ze is toch geil joh?

Als ze zich normaal zouden opstellen dan zouden ze vele malen meer bereiken, je ziet het ook in de clubs op de avonden dat mannen binnen mogen, er zijn er altijd een aantal die zich wel echt kunnen gedragen, die gewoon die vrijblijvendheid respecteren en iemand als gewoon een mens behandelen ipv een stuk neukvee en die hebben vaak succes, de mannen die zich als botte honden gedragen hebben dat zo goed als nooit, ja soms een of ander type dat het niets uitmaakt als het maar een pik heeft, maar verder niet.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_34679885
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 14:23 schreef erodome het volgende:

[..]

Dat iemand seks wil betekend nog niet dat ze daar voor jou zit he....

Dat zouden mannen eens moeten begrijpen, ze zouden moeten begrijpen dat vrouwen het niet leuk vinden om zomaar betast te worden, dat ze het niet leuk vinden als ze lekker bezig zijn dat iemand er zo bij duikt zo van, ze is toch geil joh?

Als ze zich normaal zouden opstellen dan zouden ze vele malen meer bereiken, je ziet het ook in de clubs op de avonden dat mannen binnen mogen, er zijn er altijd een aantal die zich wel echt kunnen gedragen, die gewoon die vrijblijvendheid respecteren en iemand als gewoon een mens behandelen ipv een stuk neukvee en die hebben vaak succes, de mannen die zich als botte honden gedragen hebben dat zo goed als nooit, ja soms een of ander type dat het niets uitmaakt als het maar een pik heeft, maar verder niet.
Die kerels zijn beter af in de hollywood te Rotterdam.
Ik trouw later met het zusje van BrauN,omdat ik dan zijn Schlager word.
pi_34680059
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 14:20 schreef Aventura het volgende:

[..]

Sorry, dat zei ik heel lomp, ik bedoel het zeker niet persoonlijk, ken jou helemaal niet! Maar het kwam zo op mij over dat JIJ zelf zo iemand was. (Gedokt, dus neuken).
fout gegokt dus.
Ben gewoon wat nieuwschierig aangelegd en wil altijd alles weten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')