abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_31961856
quote:
Op vrijdag 4 november 2005 15:14 schreef belusting het volgende:
ik wil eigenlijk al een hele tijd es naar zo'n gelegenheid, maar ik heb geen vriendin en op veel webpagina's wordt gemeld dat mannen alleen eigenlijk niet zo welkom zijn en zij moeten veel meer betalen. is het zo dat veel alleenstaande mannen daar trammelant schoppen of lastig doen?

ik ben heel lief en ik het lijkt me zo spannend om dat uitgaan te ontdekken maar het is net of je alleen eigenlijk niet kunt gaan. zijn er hier einzelgangers die wel eens gaan?
Heb je geen gewone vriendin die het ook ziet zitten?
pi_31961867
oh ik heb mijn antwoord al een beetje als ik teruglees :p
Freakonomics: a rogue economist explores the hidden side of everything
pi_31961961
quote:
Op vrijdag 4 november 2005 15:16 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

Heb je geen gewone vriendin die het ook ziet zitten?
ja heb wel de allerallerallerbeste vriendin van de wereld(!!!) , en we hebben het tijdens een open gesprek ook es over gehad om samen te gaan en dan op te splitsen, maar zij vindt het raar als je vriendshap hebt en mekaar daar zo ziet, en daar geef ik haar gelijk in. bovendien heeft ze net een vriendje.
  woensdag 9 november 2005 @ 11:54:31 #44
25194 i2Paq
Tempelier, on bare feet
pi_32112861
quote:
Op vrijdag 4 november 2005 15:14 schreef belusting het volgende:
ik wil eigenlijk al een hele tijd es naar zo'n gelegenheid, maar ik heb geen vriendin en op veel webpagina's wordt gemeld dat mannen alleen eigenlijk niet zo welkom zijn en zij moeten veel meer betalen. is het zo dat veel alleenstaande mannen daar trammelant schoppen of lastig doen?

ik ben heel lief en ik het lijkt me zo spannend om dat uitgaan te ontdekken maar het is net of je alleen eigenlijk niet kunt gaan. zijn er hier einzelgangers die wel eens gaan?
Gewoon gaan, en dan aub niet naar Paradise in A'dam maar de Showboat. Wel even reserveren!
Kijk anders eens op het forum daar.
I'm a Website Baker!
pi_32113251
ja die boot ziet er wel relaxed uit! wel een bubbelbad, toch? dat vind ik nou het lekkerst
  woensdag 9 november 2005 @ 13:54:59 #46
25194 i2Paq
Tempelier, on bare feet
pi_32116457
quote:
Op woensdag 9 november 2005 12:08 schreef belusting het volgende:
ja die boot ziet er wel relaxed uit! wel een bubbelbad, toch? dat vind ik nou het lekkerst
Nee, tenzij je in de zaan gaat liggen en winden laat

wat hebben trouwens mensen met bubbelbaden in een parenclub. Je ligt er hoogstend 10 min. in.
I'm a Website Baker!
pi_32125002
Ben je gek, veel langer in het bubbelbad!!!!!!!

Beter gezegd, de halve avond in het bubbelbad, de andere helft in bed
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_32125056
idd, bubbelbaden zijn leuk
pi_32128161
ja nou ik vind het zo lekker in het bubbelbad en het idee is wel geil zo met zijn allen daarin en zo en door de bubbels zie je niet alles maar je bent wel in je nakie

maar dan moet ik eerst de moed verzamelen erheen te gaan. ik denk dat ik via een website contact ga zoeken en dan es met een stelletje heen ga. hopen dat dat wil en dat de man dan bi is, das helemaal perfect
pi_32128388
Het is hartstikke eng vooraf, maar als je er eenmaal bent zal je zien dat het hartstikke meevalt en eigenlijk gewoon ontzettend leuk en ontspannen is, gewoon doen dus!!!!
Ga je geen spijt van krijgen, dat beloof ik je.

Ik was zelf ook ontzettend nerveus de eerste keer, beter gezegd we zijn al 2 keer tot de parkeerplaats gekomen voordat we echt durfde, hoe angshazerig is dat zeg
Maar zelfs ik moest toch binnen een hele korte tijd zeggen dat het ontzettend leuk was
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_32128511
ja naja enne enne als ik nou per ongeluk de hele avond met een boner rondloop, valt dat op? die van mij heeft de eigenschap dat ie als er maar iets is al staat en als het even kan de hele avond

ga ik wel es heen zeg! lijkt me heeeel eng maar naja ik moet er maar even doorheen
pi_32128912
Niemand kijkt op van een boner, zolang je die maar niet zomaar in iemands gezicht duwt
pi_32197229
quote:
Op woensdag 9 november 2005 21:01 schreef erodome het volgende:
Het is hartstikke eng vooraf, maar als je er eenmaal bent zal je zien dat het hartstikke meevalt en eigenlijk gewoon ontzettend leuk en ontspannen is, gewoon doen dus!!!!
Ga je geen spijt van krijgen, dat beloof ik je.

Ik was zelf ook ontzettend nerveus de eerste keer, beter gezegd we zijn al 2 keer tot de parkeerplaats gekomen voordat we echt durfde, hoe angshazerig is dat zeg
Maar zelfs ik moest toch binnen een hele korte tijd zeggen dat het ontzettend leuk was
Hihihihi errug herkenbaar Tot 2 keer aan toe tot de parkeerplaats gekomen en op een gegeven moment toch naar binnen durven, en dan de totaal verkeerde kleding aanhebben Tenminste... voor een club Maar toch meteen op je gemak voelen tot het moment dat de dresscode komt Ja je moet toch, dus hups omkleden met zijn allen in lingerie en erachter komen dat jullie best wel meevallen
  zaterdag 12 november 2005 @ 10:00:32 #54
17709 hollander172
Sea por favor apacible con mí.
pi_32199165
quote:
Op woensdag 9 november 2005 21:01 schreef erodome het volgende:
Wat een openbaring!

Het is idd heel eng de eerste keer, voor ons was de keuze vrij makkelijk want we hadden er al een rit van dik een uur opzitten en dan draai je niet zo snel weer om omdat je niet durft.
Het leuke is dat (bijna) iedereen ziet dat je een newbe bent en je helpt of dingen uitlegt.

Probeer je je zo anoniem mogelijk te bewegen binnen een club wordt je ineens aangesproken van: "het is zeker de eerste keer dat je hier komt?"
Capa del satén blanco, Cuerpo del acero, Corazón del oro.
pi_32270854
Ik vond het niet eng.. vriendin opzich ook niet.. alleen die vond het simpelweg niet leuk.. shit.
pi_32278978
quote:
Op maandag 14 november 2005 21:49 schreef Oksel het volgende:
Ik vond het niet eng.. vriendin opzich ook niet.. alleen die vond het simpelweg niet leuk.. shit.
das inderdaad flink balen!
  dinsdag 15 november 2005 @ 11:24:49 #57
132959 sr_firewire
Dat meen je niet !
pi_32281112
quote:
Op woensdag 19 oktober 2005 18:16 schreef Ramon73 het volgende:
Zaterdag waren we echter in de Dolce Vita (Limburgers hè).
Hey, das die tent vlak bij mij in de buurt. Das sinds kort een parenclub geworden ja
Als ik daar zaterdags na het uitgaan wel eens langsfiets rond een uur of 3, dan staat daar de muziek nog KEI en KEIHARD aan, iig tot buiten hoorbaar. Pasgeleden draaiden ze iets van Grease .

Maar wtf is dat dan voor een tent. Ik zie daar alleen maar dikke wagens uit Belgie op de parkeerplaats staan, en op zaterdagavond zijn dit er zeker een stuk of 50/60 . Moet ik me erbij voorstellen dat iedereen elkaar op de dansvloer genietend van Grease staat af te lebberen ofzo ???
* Nu al verkozen tot kutste FOK! user van 2006 *
pi_32283510
beetje omhooglezen
pi_32327641
quote:
Op zaterdag 12 november 2005 10:00 schreef hollander172 het volgende:

Het is idd heel eng de eerste keer, voor ons was de keuze vrij makkelijk want we hadden er al een rit van dik een uur opzitten en dan draai je niet zo snel weer om omdat je niet durft.
Het leuke is dat (bijna) iedereen ziet dat je een newbe bent en je helpt of dingen uitlegt.

Probeer je je zo anoniem mogelijk te bewegen binnen een club wordt je ineens aangesproken van: "het is zeker de eerste keer dat je hier komt?"
Hahahaha Jaaa dat hadden wij precies hetzelfde!! Komt het door de kleding? (nog niet zo gewaagd ) door je onwennige gedrag? (logisch hihi) of omdat je schigtig om je heen kijkt omdat je denkt dat iedereen dat nieuwe stel zo verlekkerd aankijken en ze wil "grijpen? (hahaha)
Maar serieus, de 2e keer ging al veel en veel beter! Kwam ook misschien door de club, wij voelde ons daar meteen op ons gemak en daardoor durf je ook sneller andere clubs te betreden (ahum )
pi_32345279
Hoi allemaal.

Wij zijn totale newbies op het gebied van het parenclubezoek. Maar nu hebben we toch besloten om een leuke avond te plannen en hebben een datum gereserveerd. Aan alle eisen wordt voldaan, alleen hebben we een vraag: Wat voor schoenen trek je eigenlijk aan?

Ik kan me voorstellen dat bijv. voor de heren een spannende string of strak shortje niet echt combineerd met slippers of Birckenstocks.
Zij heeft eigenlijk daar geen probleem een paar hooggehakte zwarte pump zijn zo gescoord.

Dus: Welk soort schoenen draag je in een parenclub?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')