Hihihihi errug herkenbaarquote:Op woensdag 9 november 2005 21:01 schreef erodome het volgende:
Het is hartstikke eng vooraf, maar als je er eenmaal bent zal je zien dat het hartstikke meevalt en eigenlijk gewoon ontzettend leuk en ontspannen is, gewoon doen dus!!!!
Ga je geen spijt van krijgen, dat beloof ik je.
Ik was zelf ook ontzettend nerveus de eerste keer, beter gezegd we zijn al 2 keer tot de parkeerplaats gekomen voordat we echt durfde, hoe angshazerig is dat zeg
Maar zelfs ik moest toch binnen een hele korte tijd zeggen dat het ontzettend leuk was
quote:Op woensdag 9 november 2005 21:01 schreef erodome het volgende:
Ik was zelf ook ontzettend nerveus de eerste keer, beter gezegd we zijn al 2 keer tot de parkeerplaats gekomen voordat we echt durfde, hoe angshazerig is dat zeg
das inderdaad flink balen!quote:Op maandag 14 november 2005 21:49 schreef Oksel het volgende:
Ik vond het niet eng.. vriendin opzich ook niet.. alleen die vond het simpelweg niet leuk.. shit.
Hey, das die tent vlak bij mij in de buurt. Das sinds kort een parenclub geworden jaquote:Op woensdag 19 oktober 2005 18:16 schreef Ramon73 het volgende:
Zaterdag waren we echter in de Dolce Vita (Limburgers hè).
Hahahahaquote:Op zaterdag 12 november 2005 10:00 schreef hollander172 het volgende:
Het is idd heel eng de eerste keer, voor ons was de keuze vrij makkelijk want we hadden er al een rit van dik een uur opzitten en dan draai je niet zo snel weer om omdat je niet durft.
Het leuke is dat (bijna) iedereen ziet dat je een newbe bent en je helpt of dingen uitlegt.
Probeer je je zo anoniem mogelijk te bewegen binnen een club wordt je ineens aangesproken van: "het is zeker de eerste keer dat je hier komt?"![]()
blote voeten of gewoon normale nette schoenenquote:Op donderdag 17 november 2005 15:36 schreef kookstel het volgende:
Dus: Welk soort schoenen draag je in een parenclub?
Ja, dat dus.quote:Op donderdag 17 november 2005 17:29 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik vind het zelf vooral een geil idee om te neuken terwijl anderen toekijken.
Heel Fok zal vast niet naar die parenclub toekomen, hoor.quote:Op donderdag 17 november 2005 17:30 schreef Brighteyes het volgende:
Ja, dat dus.
Dit gaat mijnmij vast niet in dank afnemen dat ik dat hier neer kwak.
Maar goed, hier posten is nog niet gezegd dat ik/we er ooit heen gaan.
Hmja, daar zou ik in de sauna ook wel last van hebben ja, en daar mag dat gewoon.quote:Op donderdag 17 november 2005 17:32 schreef Brighteyes het volgende:
En gewoon lekker je gang gaan in een uitgaansgelegenheid.
Zo'n bubbelbad of zo.
Als ik in de sauna ben durf ik hem al amper een zoen te geven vanwege alle 'intimiteiten zijn niet gewenst' bordjes.
Geen idee eigenlijk.quote:Op donderdag 17 november 2005 17:32 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Heel Fok zal vast niet naar die parenclub toekomen, hoor.Is hij er op zich wel voor in?
Als hij dit topic heeft ontdekt, kom je er waarschijnlijk gauw genoeg achter.quote:
Leuk!quote:Op donderdag 17 november 2005 17:35 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Als hij dit topic heeft ontdekt, kom je er waarschijnlijk gauw genoeg achter.
Ik ga binnenkort een keer met heiden6. Dit weekend hebben ze echter een kinky party. Lijkt me geen optimale avond om mee te beginnen.
Je moet denk ik niet raar opkijken van bordjes dat vrijen niet toegestaan is bij de bubbelbaden ed. Zie jij je al tussen de sappen van voorgaande badgebruikers dobberen?quote:Op donderdag 17 november 2005 17:33 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Hmja, daar zou ik in de sauna ook wel last van hebben ja, en daar mag dat gewoon.Vrijen in het bubbelbad.
Ik gebruik niet voor niks het woord 'vrijen'. Anders had ik er wel 'neuken' neergezet.quote:Op donderdag 17 november 2005 18:32 schreef frederik het volgende:
Je moet denk ik niet raar opkijken van bordjes dat vrijen niet toegestaan is bij de bubbelbaden ed. Zie jij je al tussen de sappen van voorgaande badgebruikers dobberen?
Van liefkozen zal niet opgekeken worden denk ik, maar een stap verder waarbij er vocht vrijkomt bij man of vrouw zal niet toegestaan worden wegens de hygiene
Sorrie maar dat is schijnbaar een persoonlijke voorkeur maar teenslippersquote:Op donderdag 17 november 2005 20:22 schreef kookstel het volgende:
bedankt voor de tips!
Nu gaan we op zoek naar een paar leuke teenslippers voor hem en dan straks genieten.
De meesten die ik ken zijn van donderdag-zondag openquote:Op maandag 28 november 2005 03:36 schreef fernando_redondo het volgende:
Zijn parenclubs alle dagen open?
en hoe was het?quote:Op donderdag 17 november 2005 17:35 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Als hij dit topic heeft ontdekt, kom je er waarschijnlijk gauw genoeg achter.
Ik ga binnenkort een keer met heiden6. Dit weekend hebben ze echter een kinky party. Lijkt me geen optimale avond om mee te beginnen.
We zijn nog niet geweest, hoor.quote:Op dinsdag 29 november 2005 10:22 schreef Zahgurim het volgende:
en hoe was het?
okiedokie!quote:Op dinsdag 29 november 2005 10:23 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
We zijn nog niet geweest, hoor.Zodra we geweest zijn, bericht ik er hier wel over.
Een Sloggi zal het niet worden, maar een eenvoudige zwarte string kan wel dus? Ik heb nog wel een mooi kanten hemdje en ik zag deze week bij de Hunkemoller erg mooie babydoll-achtige jurkjes met een verenrandje onderaan. Misschien dat ik die koop als ze niet te duur zijn.quote:Op donderdag 1 december 2005 13:05 schreef erodome het volgende:
Mensen dragen verschillende dingen, van hele extravagante kleding tot mooie doch wat simpelere kleding.
Wat belangerijk is is dat je je er zelf fijn in voelt, maar om toch een beetje wat aan te geven, met een sloggy ofzo val je wel een beetje uit de boot.
Maar je kan ook andere dingen kiezen, ergens nog een rokje/shirtje/jurkje liggen dat je eigenlijk niet op straat aan kan met goed fatsoen, of een ander leuk speelpakje, het is ideaal voor een parenclub!
Dus gewone uitgaanskleding, alleen dan de wat meer gewaagde varianten.
Wat ook leuk is is bv een leuke string of boxer ofzo en bovenaan gewoon niets, misschien een mooie ketting of wat anders leuks om het naakte een beetje te doorbreken.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |