abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_5696811
Vanavond zijn we van plan om naar een parenclub te gaan.
We zijn niet echt iets van plan ofzo, het is meer nieuwsgierigheid en een andere manier van uitgaan voor ons.

Nou zijn we nog nooit in zoiets geweest en vroegen ons een beetje af hoe het nou gaat op dat soort plekken.
Zijn er gedragscodes die handig zijn om te weten.
Speciale clubs die aan te raden zijn?

Help ons eens aan wat tips en need-to-knows.

zaterdag 7 september 2002 @ 13:02:21 #2
34362 Baver
Sanne & Michel Genieten!
pi_5697079
Wij zijn ook best nieuwsgierig hoe het is om naar een parenclub te gaan.

Post vanavond a.u.b hoe het geweest is e.d.

(natuurlijk mogen jullie ook morgen posten hoor )

Sanne & Michel op erotische ontdekkingsreis -
  zaterdag 7 september 2002 @ 13:07:12 #3
24988 Roscoo
THT: 30 - 06 - 2088
pi_5697116
Ik kan t je afraden. Mijn vriendin wilde omdat haar collega t ook deed wel eens een keer in een parenclub kijken. Zelf was ik er geen voorstander van maar om haar een plezier te doen ben ik toch overstag gegaan. Nu ben ik haar dus kwijt.
Denk er goed over na en bespreek eerst de eventuele gevolgen. Dat kan een hoop narigheid voorkomen.
Er gaat niks boven Urk
pi_5697144
quote:
Op zaterdag 07 september 2002 13:02 schreef Baver het volgende:
Wij zijn ook best nieuwsgierig hoe het is om naar een parenclub te gaan.

Post vanavond a.u.b hoe het geweest is e.d.

(natuurlijk mogen jullie ook morgen posten hoor )

Zullen we zeker doen, we gaan gewoon zonder verwachtingen en zijn niet zozeer op zoek naar iets, gewoon eens een keertje kijken zijn best nieuwsgierig.

Wat weerhoudt jullie ervan om eens een kijkje te nemen in een dergelijke gelegenheid?

zaterdag 7 september 2002 @ 13:14:38 #5
34362 Baver
Sanne & Michel Genieten!
pi_5697166
quote:
Op zaterdag 07 september 2002 13:11 schreef justaclone het volgende:

[..]

Zullen we zeker doen, we gaan gewoon zonder verwachtingen en zijn niet zozeer op zoek naar iets, gewoon eens een keertje kijken zijn best nieuwsgierig.

Wat weerhoudt jullie ervan om eens een kijkje te nemen in een dergelijke gelegenheid?

We weten eigenlijk niet waarom we twijfelen om er te gaan kijken zoals jullie gaan doen.

Misschien komt het door het grote verschil in reacties van mensen, de een vindt het super de ander vindt het niets.
Als we het zo eens inschatten hebben jullie de zelfde opvatting als ons maar net iets meer lef.

Dus we zijn heel benieuwd!

pi_5697167
quote:
Op zaterdag 07 september 2002 13:07 schreef Roscoo het volgende:
Ik kan t je afraden. Mijn vriendin wilde omdat haar collega t ook deed wel eens een keer in een parenclub kijken. Zelf was ik er geen voorstander van maar om haar een plezier te doen ben ik toch overstag gegaan. Nu ben ik haar dus kwijt.
Denk er goed over na en bespreek eerst de eventuele gevolgen. Dat kan een hoop narigheid voorkomen.
Da's jammer dat het zo gelopen is, maar waar is het dan misgegaan Roscoo?
  zaterdag 7 september 2002 @ 13:21:58 #7
24988 Roscoo
THT: 30 - 06 - 2088
pi_5697236
Ze werd gewoon gek op een ander en zette mij aan de kant.
Een klotenstreek natuurlijk maar ik ben er overheen en heb nu een fijne "normale" vriendin. Dus zielig ben ik niet.
Er gaat niks boven Urk
pi_5697330
quote:
Op zaterdag 07 september 2002 13:21 schreef Roscoo het volgende:
Een klotenstreek natuurlijk maar ik ben er overheen en heb nu een fijne "normale" vriendin. Dus zielig ben ik niet.
Mag ik stellen dat je dat overal kan overkomen?
Mits je beide goede afspraken maakt, elkaar daarin vertrouwt en weet van elkaar met welk idee je ergens naar toe maakt dat toch niet uit?

Misschien was je dit ook wel gewoon gebeurt als ze iemand bij een bushalte was tegengekomen of iets dergelijks.

Maarre wat was jouw ervaring van zoiets zelf, naast dat die je overkomen is?

pi_5697607
quote:
Op zaterdag 07 september 2002 13:21 schreef Roscoo het volgende:
maar dat ze er met een ander vandoor ging heeft imho niets te maken met een parenclub, het had net zo goed in het cafe om de hoek kunnen gebeuren...
yankee charlie dinges
pi_5699458
FF klein kickje omhoog, is er niemand die een tip of iets dergelijks voor ons heeft?

We willen om 19:30 weggaan dus alle tips zijn welkom.

zaterdag 7 september 2002 @ 17:38:51 #11
34362 Baver
Sanne & Michel Genieten!
pi_5699592
Jammer dat er weinig bruikbare tips zijn gekomen!

We hebben toch nog wel een tipje (misschien ten overvloede);

Maak afspraken met elkaar over de grenzen.

Heel veel plezier, we wachten vol spanning jullie ervaringen af!

pi_5699619
quote:
Op zaterdag 07 september 2002 17:38 schreef Baver het volgende:
Jammer dat er weinig bruikbare tips zijn gekomen!

We hebben toch nog wel een tipje (misschien ten overvloede);

Maak afspraken met elkaar over de grenzen.

Heel veel plezier, we wachten vol spanning jullie ervaringen af!

Ja dat is wel jammer we hebben wel wat tips gehad van chatters op de site van de club maar echt verder zijn we niet gekomen.

Hebben jullie geen email of iets dergelijks dat we ons "verslag" kunnen sturen?

pi_5699649
quote:
Op zaterdag 07 september 2002 17:42 schreef justaclone het volgende:

[..]

Ja dat is wel jammer we hebben wel wat tips gehad van chatters op de site van de club maar echt verder zijn we niet gekomen.

Eej. en de rest van de lurkers dan??
pi_5699664
quote:
Op zaterdag 07 september 2002 17:45 schreef Pjederdy het volgende:

[..]

Eej. en de rest van de lurkers dan??

Euh, tsja dat is moeilijk, kunnen we geen backpack-livestream-zendertje meenemen?

Nou nee, dat wordt lastig als de kleren om 22:30 uitmoeten, sorry.

zaterdag 7 september 2002 @ 17:47:34 #15
34362 Baver
Sanne & Michel Genieten!
pi_5699672
quote:
Op zaterdag 07 september 2002 17:42 schreef justaclone het volgende:

[..]

Natuurlijk, e-mailadres staat in ons profiel (net ff aangepast )
pi_5699683
quote:
Op zaterdag 07 september 2002 17:46 schreef justaclone het volgende:

[..]

Euh, tsja dat is moeilijk, kunnen we geen backpack-livestream-zendertje meenemen?

Nou nee, dat wordt lastig als de kleren om 22:30 uitmoeten, sorry.

Moeten om 22.30 de kleren uit? Alles of tot ondergoed?

Lijkt me wel een grappig gezicht, dat iedereen op hetzelfde tijstip de kleren uittrekt.

Wat verwacht je van zo'n avond?

pi_5699685
quote:
Op zaterdag 07 september 2002 17:47 schreef Baver het volgende:

[..]

Natuurlijk, e-mailadres staat in ons profiel (net ff aangepast )

Kijk daar hebben we wat aan! Had al gekeken maar ik stond eerst niks.
We zullen zeker verslag aan jullie!

Misschie als het bevalt een keertje met zijn vieren gaan? Scheelt de drempelvrees weer.

pi_5699704
quote:
Op zaterdag 07 september 2002 17:49 schreef Pjederdy het volgende:

[..]

Moeten om 22.30 de kleren uit? Alles of tot ondergoed?

Lijkt me wel een grappig gezicht, dat iedereen op hetzelfde tijstip de kleren uittrekt.

Wat verwacht je van zo'n avond?

We verwachten helemaal niks, we zien het meer als een alternatieve manier van stappen, minder agressie e.d.

Om 22:30 moeten de kleren uit, dan gaat iedereen in lingerie/bikini/leer/lak whatever, da's wel grappig.
Wat je maatschappelijke positie ook is, je ziet het niet meer aan de kleding en iedereen is dan gelijk.

pi_5699729
quote:
Op zaterdag 07 september 2002 17:52 schreef justaclone het volgende:

[..]

We verwachten helemaal niks, we zien het meer als een alternatieve manier van stappen, minder agressie e.d.

Om 22:30 moeten de kleren uit, dan gaat iedereen in lingerie/bikini/leer/lak whatever, da's wel grappig.
Wat je maatschappelijke positie ook is, je ziet het niet meer aan de kleding en iedereen is dan gelijk.

Alternatieve manier van stappen.. is wel ineens helemaal de andere kant op he? Imo is een parenclub meteen zo erotisch/seks gericht, of zie ik dat verkeerd?

(ik heb overigens niks tegen deze vorm van uitgaan hoor).

pi_5699760
quote:
Op zaterdag 07 september 2002 17:55 schreef Pjederdy het volgende:

[..]

Alternatieve manier van stappen.. is wel ineens helemaal de andere kant op he? Imo is een parenclub meteen zo erotisch/seks gericht, of zie ik dat verkeerd?

(ik heb overigens niks tegen deze vorm van uitgaan hoor).

Neuh schijnt mee te vallen. Alternatief moet je meer zien als in de voorzieningen die ze daar hebben; bubbelbad, zwembad, lekkere trance op de achtergrond, turks bad enzo. Welke discotheek kan daar nu tegenop?

Enne dat seksueel gericht, nee = nee toch?

pi_5699770
quote:
Op zaterdag 07 september 2002 17:59 schreef justaclone het volgende:

[..]

Neuh schijnt mee te vallen. Alternatief moet je meer zien als in de voorzieningen die ze daar hebben; bubbelbad, zwembad, lekkere trance op de achtergrond, turks bad enzo. Welke discotheek kan daar nu tegenop?

Dat klink inderdaad erg relaxed, meer een Thermae 2000 maar dan voor jongeren
quote:
Enne dat seksueel gericht, nee = nee toch?
Tuurlijk, maar als iedereen in zn ondergoed rondloopt en er de gelegenheid geboden wordt om je terug te trekken dan krijgt het volgens mij wel een nadrukkelijkere plaats in het uitgaan.
pi_5699789
quote:
Op zaterdag 07 september 2002 18:02 schreef Pjederdy het volgende:

Tuurlijk, maar als iedereen in zn ondergoed rondloopt en er de gelegenheid geboden wordt om je terug te trekken dan krijgt het volgens mij wel een nadrukkelijkere plaats in het uitgaan.

Dat laatste klopt wel, maar dan nog, wat tref je in het gewone uitgaansleven aan?

Hier wordt voor de liefhebbers de kans geboden om er gebruik van te maken, er is gewoon een speciale ruimte voor.
Als je niet wil hoef je niet.

pi_5699815
quote:
Op zaterdag 07 september 2002 18:04 schreef justaclone het volgende:

[..]

Dat laatste klopt wel, maar dan nog, wat tref je in het gewone uitgaansleven aan?

Hier wordt voor de liefhebbers de kans geboden om er gebruik van te maken, er is gewoon een speciale ruimte voor.
Als je niet wil hoef je niet.

Ik ben heel benieuwd hoe je het vindt, en of het ook dat is wat je je er van voorstelt.

Ik heb zelf ook een beetje de indruk dat het iets is voor 40 plussers. Dus dat je vooral oudere (en naar mijn smaak) onaantrekkelijke mensen tegenkomt.

Laat me aub ook weten hoe je het vond!

pi_5699863
quote:
Op zaterdag 07 september 2002 18:07 schreef Pjederdy het volgende:

[..]

Ik ben heel benieuwd hoe je het vindt, en of het ook dat is wat je je er van voorstelt.

Ik heb zelf ook een beetje de indruk dat het iets is voor 40 plussers. Dus dat je vooral oudere (en naar mijn smaak) onaantrekkelijke mensen tegenkomt.

Laat me aub ook weten hoe je het vond!

Ik zal een gekuist verslag hier neerzetten morgen. Misschien trekt dat anderen ook wel over de streep.

Nu maar hopen dat er niet alleen uitgezakte mensen rondlopen, het oog wil ook wat toch?

zondag 8 september 2002 @ 02:03:43 #25
34362 Baver
Sanne & Michel Genieten!
pi_5703740
quote:
Op zaterdag 07 september 2002 18:14 schreef justaclone het volgende:

[..]

Ik zal een gekuist verslag hier neerzetten morgen. Misschien trekt dat anderen ook wel over de streep.

Nu maar hopen dat er niet alleen uitgezakte mensen rondlopen, het oog wil ook wat toch?

Zo... het is nu even na 2 uur, en we zijn best wel nieuwsgierig... We kijken ernaar uit!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')