Nou zijn we nog nooit in zoiets geweest en vroegen ons een beetje af hoe het nou gaat op dat soort plekken.
Zijn er gedragscodes die handig zijn om te weten.
Speciale clubs die aan te raden zijn?
Help ons eens aan wat tips en need-to-knows.
Post vanavond a.u.b hoe het geweest is e.d.
(natuurlijk mogen jullie ook morgen posten hoor )
quote:Zullen we zeker doen, we gaan gewoon zonder verwachtingen en zijn niet zozeer op zoek naar iets, gewoon eens een keertje kijken zijn best nieuwsgierig.
Op zaterdag 07 september 2002 13:02 schreef Baver het volgende:
Wij zijn ook best nieuwsgierig hoe het is om naar een parenclub te gaan.Post vanavond a.u.b hoe het geweest is e.d.
(natuurlijk mogen jullie ook morgen posten hoor
)
Wat weerhoudt jullie ervan om eens een kijkje te nemen in een dergelijke gelegenheid?
quote:We weten eigenlijk niet waarom we twijfelen om er te gaan kijken zoals jullie gaan doen.
Op zaterdag 07 september 2002 13:11 schreef justaclone het volgende:[..]
Zullen we zeker doen, we gaan gewoon zonder verwachtingen en zijn niet zozeer op zoek naar iets, gewoon eens een keertje kijken zijn best nieuwsgierig.
Wat weerhoudt jullie ervan om eens een kijkje te nemen in een dergelijke gelegenheid?
Misschien komt het door het grote verschil in reacties van mensen, de een vindt het super de ander vindt het niets.
Als we het zo eens inschatten hebben jullie de zelfde opvatting als ons maar net iets meer lef.
Dus we zijn heel benieuwd!
quote:Da's jammer dat het zo gelopen is, maar waar is het dan misgegaan Roscoo?
Op zaterdag 07 september 2002 13:07 schreef Roscoo het volgende:
Ik kan t je afraden. Mijn vriendin wilde omdat haar collega t ook deed wel eens een keer in een parenclub kijken. Zelf was ik er geen voorstander van maar om haar een plezier te doen ben ik toch overstag gegaan. Nu ben ik haar dus kwijt.
Denk er goed over na en bespreek eerst de eventuele gevolgen. Dat kan een hoop narigheid voorkomen.
quote:Mag ik stellen dat je dat overal kan overkomen?
Op zaterdag 07 september 2002 13:21 schreef Roscoo het volgende:
Ze werd gewoon gek op een ander en zette mij aan de kant.
Een klotenstreek natuurlijk maar ik ben er overheen en heb nu een fijne "normale" vriendin. Dus zielig ben ik niet.
Misschien was je dit ook wel gewoon gebeurt als ze iemand bij een bushalte was tegengekomen of iets dergelijks.
Maarre wat was jouw ervaring van zoiets zelf, naast dat die je overkomen is?
quote:maar dat ze er met een ander vandoor ging heeft imho niets te maken met een parenclub, het had net zo goed in het cafe om de hoek kunnen gebeuren...
Op zaterdag 07 september 2002 13:21 schreef Roscoo het volgende:
Ze werd gewoon gek op een ander en zette mij aan de kant.
Een klotenstreek natuurlijk maar ik ben er overheen en heb nu een fijne "normale" vriendin. Dus zielig ben ik niet.
We willen om 19:30 weggaan dus alle tips zijn welkom.
We hebben toch nog wel een tipje (misschien ten overvloede);
Maak afspraken met elkaar over de grenzen.
Heel veel plezier, we wachten vol spanning jullie ervaringen af!
quote:Ja dat is wel jammer we hebben wel wat tips gehad van chatters op de site van de club maar echt verder zijn we niet gekomen.
Op zaterdag 07 september 2002 17:38 schreef Baver het volgende:
Jammer dat er weinig bruikbare tips zijn gekomen!We hebben toch nog wel een tipje (misschien ten overvloede);
Maak afspraken met elkaar over de grenzen.
Heel veel plezier, we wachten vol spanning jullie ervaringen af!
Hebben jullie geen email of iets dergelijks dat we ons "verslag" kunnen sturen?
quote:Eej.
Op zaterdag 07 september 2002 17:42 schreef justaclone het volgende:[..]
Ja dat is wel jammer we hebben wel wat tips gehad van chatters op de site van de club maar echt verder zijn we niet gekomen.
quote:Euh, tsja dat is moeilijk, kunnen we geen backpack-livestream-zendertje meenemen?
Op zaterdag 07 september 2002 17:45 schreef Pjederdy het volgende:[..]
Eej.
en de rest van de lurkers dan??
![]()
Nou nee, dat wordt lastig als de kleren om 22:30 uitmoeten, sorry.
quote:Natuurlijk, e-mailadres staat in ons profiel (net ff aangepast
Op zaterdag 07 september 2002 17:42 schreef justaclone het volgende:[..]
Ja dat is wel jammer we hebben wel wat tips gehad van chatters op de site van de club maar echt verder zijn we niet gekomen.
quote:Moeten om 22.30 de kleren uit? Alles of tot ondergoed?
Op zaterdag 07 september 2002 17:46 schreef justaclone het volgende:[..]
Euh, tsja dat is moeilijk, kunnen we geen backpack-livestream-zendertje meenemen?
Nou nee, dat wordt lastig als de kleren om 22:30 uitmoeten, sorry.
Lijkt me wel een grappig gezicht, dat iedereen op hetzelfde tijstip de kleren uittrekt.
Wat verwacht je van zo'n avond?
quote:Kijk daar hebben we wat aan! Had al gekeken maar ik stond eerst niks.
Op zaterdag 07 september 2002 17:47 schreef Baver het volgende:[..]
Natuurlijk, e-mailadres staat in ons profiel (net ff aangepast
)
Misschie als het bevalt een keertje met zijn vieren gaan? Scheelt de drempelvrees weer.
quote:We verwachten helemaal niks, we zien het meer als een alternatieve manier van stappen, minder agressie e.d.
Op zaterdag 07 september 2002 17:49 schreef Pjederdy het volgende:[..]
Moeten om 22.30 de kleren uit? Alles of tot ondergoed?
Lijkt me wel een grappig gezicht, dat iedereen op hetzelfde tijstip de kleren uittrekt.
Wat verwacht je van zo'n avond?
Om 22:30 moeten de kleren uit, dan gaat iedereen in lingerie/bikini/leer/lak whatever, da's wel grappig.
Wat je maatschappelijke positie ook is, je ziet het niet meer aan de kleding en iedereen is dan gelijk.
quote:Alternatieve manier van stappen.. is wel ineens helemaal de andere kant op he? Imo is een parenclub meteen zo erotisch/seks gericht, of zie ik dat verkeerd?
Op zaterdag 07 september 2002 17:52 schreef justaclone het volgende:[..]
We verwachten helemaal niks, we zien het meer als een alternatieve manier van stappen, minder agressie e.d.
Om 22:30 moeten de kleren uit, dan gaat iedereen in lingerie/bikini/leer/lak whatever, da's wel grappig.
Wat je maatschappelijke positie ook is, je ziet het niet meer aan de kleding en iedereen is dan gelijk.
(ik heb overigens niks tegen deze vorm van uitgaan hoor).
quote:Neuh schijnt mee te vallen. Alternatief moet je meer zien als in de voorzieningen die ze daar hebben; bubbelbad, zwembad, lekkere trance op de achtergrond, turks bad enzo. Welke discotheek kan daar nu tegenop?
Op zaterdag 07 september 2002 17:55 schreef Pjederdy het volgende:[..]
Alternatieve manier van stappen.. is wel ineens helemaal de andere kant op he? Imo is een parenclub meteen zo erotisch/seks gericht, of zie ik dat verkeerd?
(ik heb overigens niks tegen deze vorm van uitgaan hoor).
Enne dat seksueel gericht, nee = nee toch?
quote:Dat klink inderdaad erg relaxed, meer een Thermae 2000 maar dan voor jongeren
Op zaterdag 07 september 2002 17:59 schreef justaclone het volgende:[..]
Neuh schijnt mee te vallen. Alternatief moet je meer zien als in de voorzieningen die ze daar hebben; bubbelbad, zwembad, lekkere trance op de achtergrond, turks bad enzo. Welke discotheek kan daar nu tegenop?
quote:Tuurlijk, maar als iedereen in zn ondergoed rondloopt en er de gelegenheid geboden wordt om je terug te trekken dan krijgt het volgens mij wel een nadrukkelijkere plaats in het uitgaan.
Enne dat seksueel gericht, nee = nee toch?
quote:Dat laatste klopt wel, maar dan nog, wat tref je in het gewone uitgaansleven aan?
Op zaterdag 07 september 2002 18:02 schreef Pjederdy het volgende:Tuurlijk, maar als iedereen in zn ondergoed rondloopt en er de gelegenheid geboden wordt om je terug te trekken dan krijgt het volgens mij wel een nadrukkelijkere plaats in het uitgaan.
Hier wordt voor de liefhebbers de kans geboden om er gebruik van te maken, er is gewoon een speciale ruimte voor.
Als je niet wil hoef je niet.
quote:Ik ben heel benieuwd hoe je het vindt, en of het ook dat is wat je je er van voorstelt.
Op zaterdag 07 september 2002 18:04 schreef justaclone het volgende:[..]
Dat laatste klopt wel, maar dan nog, wat tref je in het gewone uitgaansleven aan?
Hier wordt voor de liefhebbers de kans geboden om er gebruik van te maken, er is gewoon een speciale ruimte voor.
Als je niet wil hoef je niet.
Ik heb zelf ook een beetje de indruk dat het iets is voor 40 plussers. Dus dat je vooral oudere (en naar mijn smaak) onaantrekkelijke mensen tegenkomt.
Laat me aub ook weten hoe je het vond!
quote:Ik zal een gekuist verslag hier neerzetten morgen. Misschien trekt dat anderen ook wel over de streep.
Op zaterdag 07 september 2002 18:07 schreef Pjederdy het volgende:[..]
Ik ben heel benieuwd hoe je het vindt, en of het ook dat is wat je je er van voorstelt.
Ik heb zelf ook een beetje de indruk dat het iets is voor 40 plussers. Dus dat je vooral oudere (en naar mijn smaak) onaantrekkelijke mensen tegenkomt.
Laat me aub ook weten hoe je het vond!
Nu maar hopen dat er niet alleen uitgezakte mensen rondlopen, het oog wil ook wat toch?
quote:Zo... het is nu even na 2 uur, en we zijn best wel nieuwsgierig... We kijken ernaar uit!
Op zaterdag 07 september 2002 18:14 schreef justaclone het volgende:[..]
Ik zal een gekuist verslag hier neerzetten morgen. Misschien trekt dat anderen ook wel over de streep.
Nu maar hopen dat er niet alleen uitgezakte mensen rondlopen, het oog wil ook wat toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |