We genieten ook vollop van elkaar en hebben totaal geen relatie problemen. We zien zo'n dag echt als iets extra's voor erbij. En daarnaast vindt mn vriendin het ook leuk om met andere meiden te stoeienquote:Op maandag 12 december 2005 23:55 schreef michiel- het volgende:
[..]
Ieder z'n ding (en ik zal wel een ouwe lul zijn) maar op je 21e hoor je toch nog van je vriendin te genieten ipv naar parenclubs/andere stellen te gaan?![]()
Ik snap dat 't tegenwoordig niet pas hoeft als je huidige relatie is uitgeblustmaar op deze leeftijd ...
Ik.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 07:05 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Mensen die wel ervaring hebben met Fantasy Beach?
Ja, leuke dame.quote:Op dinsdag 13 december 2005 16:58 schreef Bendeleider het volgende:
Was linda aardig ?
Mail,bel,fax spreek me aan als je een keer samen wil gaan.quote:
Ik heb al iemand om mee te gaan, sorry.quote:Op dinsdag 13 december 2005 17:04 schreef Bendeleider het volgende:
Mail,bel,fax spreek me aan als je een keer samen wil gaan.
Ik ben geen seriemoordenaar !
Sufferd.ik ben ook een stel.quote:Op dinsdag 13 december 2005 17:06 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik heb al iemand om mee te gaan, sorry.
Op die manier. Er is al een Fok-parenclubmeet: Parenclub meeting, het plan!quote:Op dinsdag 13 december 2005 17:07 schreef Bendeleider het volgende:
Sufferd.ik ben ook een stel.
Als fokmeet is het een ludiek idee.
Verder geen bij bedoelingen.
Yups, Linda roeleert!quote:
Die indruk maakte hij idd wel.quote:Op woensdag 14 december 2005 21:26 schreef babsjuh het volgende:
Yups, Linda roeleert!![]()
En Ad is ook tof, zijn foto moet in het woordenboek bij de kreet "prettig gestoord"![]()
![]()
![]()
Wat een waardevolle bijdrage.quote:Op woensdag 14 december 2005 21:42 schreef GREED het volgende:
Ik ben weleens naar een parenclub geweest, maar dat was puur voor de gezelligheid.
Groetjes,
Selio
Zit op zich wel wat in, maar aan de andere kant is dat erotische juist wel wat een parenclub onderscheidt van een café of iets dergelijks.quote:Op woensdag 14 december 2005 21:43 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Wat een waardevolle bijdrage.
Je hoeft er ook niet voor de seks heen. Er zijn genoeg andere leuke dingen te doen.
Hmja, ik zou er zelf niet heengaan puur vanwege de sauna en het eten ofzo. Dan kun je goedkoper elders terecht.quote:Op woensdag 14 december 2005 22:06 schreef heiden6 het volgende:
Zit op zich wel wat in, maar aan de andere kant is dat erotische juist wel wat een parenclub onderscheidt van een café of iets dergelijks.
Lekker stoten, dat wel.quote:Op woensdag 14 december 2005 22:14 schreef American_Nightmare het volgende:
Ja je gaat er niet heen om de hele avond te biljarten volgens mij.
Goeie analyse.quote:Op woensdag 14 december 2005 23:22 schreef Openminded het volgende:
Bij een parenclub denk ik direct aan een vunzige oude toko met een hoop vadsige mensen erin... Weet ook niet hoe dat komt, misschien omdat ik nog nooit in een parenclub ben geweest?
Mja dat lees ik overal inderdaad. Maar als ik dan op bijv http://www.swingstart.nl/ kijk, blijkbaar de grootste site, dan staan daar toch bijna alleen maar niet-aantrekkelijke 40'ers op met uitschieters naar de 30 toe.quote:Op woensdag 14 december 2005 23:23 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Goeie analyse.Zo is het dus absoluut niet.
Hoe is het dan wel?quote:Op woensdag 14 december 2005 23:23 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Goeie analyse.Zo is het dus absoluut niet.
Dat heb ik toch al uitgebreid zitten vertellen in dit topic...?quote:Op donderdag 15 december 2005 00:00 schreef Openminded het volgende:
Hoe is het dan wel?
Ik zou zeggen, ga er eens heen en overtuig je ervan dat er genoeg aantrekkelijke mensen rondlopen van zeer uiteenlopende leeftijden.quote:Op woensdag 14 december 2005 23:29 schreef American_Nightmare het volgende:
Mja dat lees ik overal inderdaad. Maar als ik dan op bijv http://www.swingstart.nl/ kijk, blijkbaar de grootste site, dan staan daar toch bijna alleen maar niet-aantrekkelijke 40'ers op met uitschieters naar de 30 toe.![]()
Degene die in het openbaar willen komen zijn niet alle mensen die naar dat soort dingen gaan he, bij parenclubs heb je juist heel veel mensen die verder helemaal niets met het swingerswereldje van doen hebben, heb je veel mensen tussen die helemaal geen trek hebben in met hun kop op het internet staan enz enz enz...quote:Op woensdag 14 december 2005 23:29 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Mja dat lees ik overal inderdaad. Maar als ik dan op bijv http://www.swingstart.nl/ kijk, blijkbaar de grootste site, dan staan daar toch bijna alleen maar niet-aantrekkelijke 40'ers op met uitschieters naar de 30 toe.![]()
Gaap, saai en makkelijk inkoppertje..quote:Op donderdag 15 december 2005 10:20 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
In een bubbelbad is je poesje altijd nat.
ik vond het wel grappigquote:Op donderdag 15 december 2005 11:41 schreef Oksel het volgende:
[..]
Gaap, saai en makkelijk inkoppertje..
Maargoed, glibberig voorvocht nat dus.
Yep, en sommige zijn enorm leul.quote:Op donderdag 15 december 2005 11:12 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Staan ook op Swingstart trouwens genoeg mooie mensen zo te zien.
Veel plezier en kom even verslag doen.quote:Op donderdag 15 december 2005 22:41 schreef zesje het volgende:
In het kader van combinatie parenclub/kinky party gaan wij a.s. zaterdag FAQ party van Club Organza proberen
Blijf dan hangen tot de MM in Organzaquote:Op donderdag 15 december 2005 22:41 schreef zesje het volgende:
In het kader van combinatie parenclub/kinky party gaan wij a.s. zaterdag FAQ party van Club Organza proberen
ehh, tell me, ik weet t niet meerquote:Op donderdag 15 december 2005 21:27 schreef robina het volgende:
wat is 'leul'?
edit: kweet t al, eerst denken dan vragen
Doe guilty en pluu de groetjes van mequote:Op donderdag 15 december 2005 22:41 schreef zesje het volgende:
die zijn meestal volop aanwezig in parenclubs en hoef je niet zelf mee te nemenquote:Op zaterdag 24 december 2005 20:07 schreef Ferdii het volgende:
mss is het hier wel es genoemd, maar heb geen zin om bijde delen door te lezen
hoe zit het eigenlijk in parenclubs met voorbehoeds middelen?
lijkt me als je er voor kiest om het daar te doen met een ander paar dat je toch wel condooms wilt gebruiken. word daar voor gezorgd of moet je die zelf meenemen?
En discretie is nodig in een parenclub want?quote:Op zondag 25 december 2005 03:32 schreef SuperMOM het volgende:
Alles is ruim voorzien aanwezigDus ja ook condooms liggen er (letterlijk in de kamers) voor het oprapen en overal discreet te pakken.....
![]()
Hoe willen ze dat gaan controleren als jij je in een hokje met een dichte deur bevindt?quote:Op zaterdag 24 december 2005 20:22 schreef Sylvana het volgende:
condooms zijn in de meeste clubs verplicht om te gebuiken btw
camera's?quote:Op zondag 25 december 2005 09:13 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Hoe willen ze dat gaan controleren als jij je in een hokje met een dichte deur bevindt?
dan is het idd lastig te controleren, maar dan vertrouwen ze er gewoon op dat de mensen zich aan de regels houden, ook al is er geen toezichtquote:Op zondag 25 december 2005 09:13 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Hoe willen ze dat gaan controleren als jij je in een hokje met een dichte deur bevindt?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |