Als ze ze daar hebben, ga ik er geen meenemen.quote:Op donderdag 1 december 2005 19:46 schreef erodome het volgende:
Handdoeken hebben ze daar gewoon, net als bv condooms....
Je mag ook je eigen handdoek meenemen hoor als je dat prettig vindt, maar het is wel de normale gang van zaken dat een club hele bergen met lekker frisse en schone handdoeken heeft liggen, alleen meestal geen lekkere badlakens, maar gewone handdoeken.
Word je dan niet, net als in gewone clubs, neerbuigend aangekeken door de arrogante 'happy few'?quote:Op vrijdag 2 december 2005 15:22 schreef erodome het volgende:
Idd, uiterlijk hoef je je echt niet druk om te maken, beetje steviger zijn zoveel mensen en die komen ook in parenclubs.
En een beetje stevig hoeft toch ook helemaal niet verkeerd te zijn, ken een vrouw die echt best heel dik is(stevig kan je haar niet meer noemen), die komt met grote regelmaat in parenclubs en is altijd meer dan prachtig gekleed, geweldig verzorgt, mooie, vrolijke uitstraling, die dame doet niet onder voor de slanke dennen hoor...
Die Heiden6 is echt een lucky dude!!quote:Op vrijdag 2 december 2005 15:49 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik denk dat ik eerst gewoon ff met kleren aan een beetje wil rondsneupen. Het is toch een '4 the first time'-avond, dus dresscode is niet eens verplicht. Maar ik ga natuurlijk wel mijn mooie nieuwe spulletjes lopen showen.Heb ook helemaal geen moeite met (bijna) bloot rondlopen, dus da's geen probleem voor mij.
Nee, je wordt niet neerbuigend aangekeken, dat is juist het leuke van een parenclub...quote:Op vrijdag 2 december 2005 16:04 schreef EdPowers het volgende:
[..]
Word je dan niet, net als in gewone clubs, neerbuigend aangekeken door de arrogante 'happy few'?
Het lijkt met nl best lastig, zeker omdat je vrij bloot moet rondlopen.
Persoonlijk word ik seksueel eerder aangetrokken door een vrouw met een bepaalde kinky attitude dan door een knap en strak model dat verder saai is in bed. Ik vind het bijv leuk om te domineren (geen SM ofzo) en dan moet je partner het wel leuk vinden om gedomineerd te worden. Als je aan die 'eigenschap' voldoet word je in mijn ogen al 300x sexier!!
Ja, absoluut....quote:Op vrijdag 2 december 2005 16:06 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik vermoed dat het erg meevalt met dat neerbuigend aankijken. Dat heb je bijvoorbeeld in een sauna ook niet of nauwelijks. Nou hangt daar natuurlijk niet echt een erotische sfeer, maar in zekere zin is het denk ik toch vergelijkbaar.
Nee, niets engs. Ik was binnen een kwartier relaxed genoeg om me om te kleden in lingerie. De sfeer is bijna huiselijk te noemen.quote:Op zondag 11 december 2005 19:35 schreef Brighteyes het volgende:
Klinkt goed heiden en Lupa!
Niks niets engs dus?
Zijn er op zo'n dag nou ook mensen die wel vaker komen of zijn het dan echt voornamelijk first-timers?
Dat is exact waarom wij het ook zo naar ons zin hebben.quote:Op zondag 11 december 2005 19:39 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Je kunt je echt makkelijk een hele avond en nacht vermaken in zo'n club, zelfs als je helemaal geen behoefte aan 'openbare seks' hebt.
Inderdaad. En in zo'n parenclub heb je minder last van opdringerig gedoe dan in een discotheek! Het gaat er allemaal heel respectvol en relaxed aan toe.quote:Op zondag 11 december 2005 22:06 schreef hollander172 het volgende:
Dat is exact waarom wij het ook zo naar ons zin hebben.
Het is gewoon een alternatieve manier van stappen.
ik geloof niet dat ze ook binnen geweest zijn als ik dit zo leesquote:Op zondag 11 december 2005 23:54 schreef Brighteyes het volgende:
Hoe kwamen jullie erop dan zesje?
Mochten jullie even rondkijken?
quote:Moet zeggen het zag er "classy" uit van buiten.
En dat denken al je bekenden, en waar kom je die bekenden tegen?quote:Op zondag 11 december 2005 23:54 schreef Brighteyes het volgende:
Hoe kwamen jullie erop dan zesje?
Mochten jullie even rondkijken?
De Fun is hier echt maar een kwartiertje rijden vandaan, dus ik weet niet of ik die zou uitkiezen voor een eerste bezoekje. Veel te veel kans op bekenden.
uhm, op de Showboat ( parenclub ) heb je wel fetish/sm party's.quote:Op maandag 12 december 2005 00:29 schreef zesje het volgende:
Weet iemand trouwens of ze in de fun of een andere parenclub ook wel eens een kinky/fetish avond hebben want dan wil ie wel zegt ie nu.
volgens mij bij de Fun niet (of niet vaak althans). Moet je even op het programma kijken, dat staat altijd op hun site. Wel vanalles met gigolo's en triootjes, maar echt kinky kan ik me niet herinneren...quote:Op maandag 12 december 2005 00:29 schreef zesje het volgende:
Weet iemand trouwens of ze in de fun of een andere parenclub ook wel eens een kinky/fetish avond hebben want dan wil ie wel zegt ie nu.
Helemaal goed!quote:Op maandag 12 december 2005 00:33 schreef Sylvana het volgende:
[..]
uhm, op de Showboat ( parenclub ) heb je wel fetish/sm party's.
kijk anders op de site van Mistress Manita voor meer informatie over de fetish/smavonden die daar zijn
Fantasy Beach is vaak rustig, alleen de Kinky avond (2de zaterdag v/d maand dacht ik) is druk.quote:Op zondag 11 december 2005 19:39 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Het was best jammer dat het zo rustig was, maar aan de andere kant konden we op die manier even lekker de kat uit de boom kijken.
Pfffff wat weet jij er nou vanaf?!?!?!?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 13:13 schreef erodome het volgende:
[..]
Ontspannen stappen in erotische sfeer, maar zoals ik al zei, dat verschilt een beetje van club tot club, de ene is meer gericht op seks dan de andere, maar bij allen staat gewoon leuk uitgaan voorop.
Seker weten jongetjequote:Op maandag 12 december 2005 17:17 schreef jongetje-vn-de-nacht het volgende:
ik meen dat zesje de feestjes op de showboat wel kent *knipoog*
Tja, zo'n lief, klein en onschuldig meisje zoals ik ben, daar kan je je natuurlijk niet van voortstellen dat ze zulke verdorven dingen doet hequote:Op maandag 12 december 2005 17:48 schreef lone_wolf het volgende:
[..]
Pfffff wat weet jij er nou vanaf?!?!?!?
![]()
Helemaal niks gelukkigquote:Op maandag 12 december 2005 22:44 schreef zesje het volgende:
Stoer Monksteren we willen juist wel details
![]()
Hebben jullie alletwee helemaal geen last gehad van jaloezie?
Ieder z'n ding (en ik zal wel een ouwe lul zijn) maar op je 21e hoor je toch nog van je vriendin te genieten ipv naar parenclubs/andere stellen te gaan?quote:Op maandag 12 december 2005 22:53 schreef Monkster het volgende:
[..]
zolang we alle twee maar lekker genieten![]()
Beter dan op je 76e.quote:Op dinsdag 13 december 2005 00:32 schreef jongetje-vn-de-nacht het volgende:
het was toch wel eerder besproken dat het juist gewon een stijlvolle en erotische variant van uitgaan is? (Als je relatie is uitgeblust kan je IMHO beter eerst je relatie lijmen.. )
Er zijn ook mensen die op hun 21ste gaan skydiven
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |