Gaap, saai en makkelijk inkoppertje..quote:Op donderdag 15 december 2005 10:20 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
In een bubbelbad is je poesje altijd nat.
ik vond het wel grappigquote:Op donderdag 15 december 2005 11:41 schreef Oksel het volgende:
[..]
Gaap, saai en makkelijk inkoppertje..
Maargoed, glibberig voorvocht nat dus.
Yep, en sommige zijn enorm leul.quote:Op donderdag 15 december 2005 11:12 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Staan ook op Swingstart trouwens genoeg mooie mensen zo te zien.
Veel plezier en kom even verslag doen.quote:Op donderdag 15 december 2005 22:41 schreef zesje het volgende:
In het kader van combinatie parenclub/kinky party gaan wij a.s. zaterdag FAQ party van Club Organza proberen
Blijf dan hangen tot de MM in Organzaquote:Op donderdag 15 december 2005 22:41 schreef zesje het volgende:
In het kader van combinatie parenclub/kinky party gaan wij a.s. zaterdag FAQ party van Club Organza proberen
ehh, tell me, ik weet t niet meerquote:Op donderdag 15 december 2005 21:27 schreef robina het volgende:
wat is 'leul'?
edit: kweet t al, eerst denken dan vragen
Doe guilty en pluu de groetjes van mequote:Op donderdag 15 december 2005 22:41 schreef zesje het volgende:
die zijn meestal volop aanwezig in parenclubs en hoef je niet zelf mee te nemenquote:Op zaterdag 24 december 2005 20:07 schreef Ferdii het volgende:
mss is het hier wel es genoemd, maar heb geen zin om bijde delen door te lezen
hoe zit het eigenlijk in parenclubs met voorbehoeds middelen?
lijkt me als je er voor kiest om het daar te doen met een ander paar dat je toch wel condooms wilt gebruiken. word daar voor gezorgd of moet je die zelf meenemen?
En discretie is nodig in een parenclub want?quote:Op zondag 25 december 2005 03:32 schreef SuperMOM het volgende:
Alles is ruim voorzien aanwezigDus ja ook condooms liggen er (letterlijk in de kamers) voor het oprapen en overal discreet te pakken.....
![]()
Hoe willen ze dat gaan controleren als jij je in een hokje met een dichte deur bevindt?quote:Op zaterdag 24 december 2005 20:22 schreef Sylvana het volgende:
condooms zijn in de meeste clubs verplicht om te gebuiken btw
camera's?quote:Op zondag 25 december 2005 09:13 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Hoe willen ze dat gaan controleren als jij je in een hokje met een dichte deur bevindt?
dan is het idd lastig te controleren, maar dan vertrouwen ze er gewoon op dat de mensen zich aan de regels houden, ook al is er geen toezichtquote:Op zondag 25 december 2005 09:13 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Hoe willen ze dat gaan controleren als jij je in een hokje met een dichte deur bevindt?
in de parenclub waar ik kom wel, aangezien anderen natuurlijk niet kunnen weten of het je partner is of iemand andersquote:Op dinsdag 27 december 2005 10:33 schreef EdPowers het volgende:
Is het ook verplicht als je sex met je eigen partner hebt??
nope, dan is het carnavalquote:Op dinsdag 27 december 2005 18:10 schreef heiden6 het volgende:
Parenclub meeting, het plan!
Komen jullie hier ook heen?
Jij krijgt de prijs voor de meeste vooroordelen in 1 post ooit.quote:Op dinsdag 27 december 2005 18:23 schreef MakeLoveNow het volgende:
Parenclubs![]()
mijn god, daar komt echt het laagste van het laagste volk. van die kansloze arbeiders en mbo-ers die hun simpele leventje proberen op te vrolijken door ranzige sex met enge lelijk mensen!
dankjequote:Op dinsdag 27 december 2005 18:24 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Jij krijgt de prijs voor de meeste vooroordelen in 1 post ooit.
leuk, maak ik alvast mijn bankrekening nummer bekend.quote:Op dinsdag 27 december 2005 18:27 schreef MakeLoveNow het volgende:
[..]
dankje
maar ja, na het zien van jambers, Gordon enjolink over de vloer en mensen gezien te hebben die daar naar toe gaan durf ik wel geld op mijn bewering te zetten....
Nee, het is in princiepe vrijblijvend gebruik te maken van condooms enzo, maar er is de ongeschreven regel dat als je het met een ander doet je het gewoon veilig doet, op een ander kruipen zonder condoom kan als gevolg hebben dat je de club uitgezet wordt omdat iemand erover klaagt....quote:Op dinsdag 27 december 2005 10:33 schreef EdPowers het volgende:
Is het ook verplicht als je sex met je eigen partner hebt??
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |