Nee je hebt gelijk. Ik had ook een PIquote:Op dinsdag 27 december 2005 18:38 schreef BVO het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch. Ik dacht dat ze eerst niet zou komen omdat ze met HW zat. Nou, daar zit ze nu dan niet meer mee, dus kan ze wél komen.
Of begrijp ik het gewoon verkeerd?!.
Hoezo "laatste SMS"?quote:Op dinsdag 27 december 2005 18:29 schreef Dizer het volgende:
Zhenar, je hebt niet gereageerd op mijn laatste sms. Is het dan goed zoals ik het zei?
* checkt phonequote:Op dinsdag 27 december 2005 18:48 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Hoezo "laatste SMS"?![]()
Je hebt er maar 1 gestuurd!
Ja maar nu heeft ze toch geen slaapplek meer?quote:Op dinsdag 27 december 2005 18:38 schreef BVO het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch. Ik dacht dat ze eerst niet zou komen omdat ze met HW zat. Nou, daar zit ze nu dan niet meer mee, dus kan ze wél komen.
Of begrijp ik het gewoon verkeerd?!.
Oh nee. Nou ja, bij Zhenar of Dizer in bedquote:Op dinsdag 27 december 2005 18:52 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Ja maar nu heeft ze toch geen slaapplek meer?
[ruk smiley]quote:Op dinsdag 27 december 2005 18:53 schreef BVO het volgende:
[..]
Oh nee. Nou ja, bij Zhenar of Dizer in bed. Of een combinatie van beiden
.
Ja, da's wel weer lief van jullie.quote:Op dinsdag 27 december 2005 18:54 schreef alwaysthebest het volgende:
Ey, we willen wel dat jullie het leuk hebben he.![]()
Veel plezier trouwens morgen.![]()
Natuurlijk denken we aan je! Hoe kan het anders, aangezien je ons continu met grappen ende grollen zult vermaken!quote:Op dinsdag 27 december 2005 18:56 schreef Svensational het volgende:
Veel plezier. Denk aan me. Kus.
De sletquote:Op dinsdag 27 december 2005 18:53 schreef BVO het volgende:
[..]
Oh nee. Nou ja, bij Zhenar of Dizer in bed. Of een combinatie van beiden
.
Nee, ik kom niet.quote:Op dinsdag 27 december 2005 18:59 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Natuurlijk denken we aan je! Hoe kan het anders, aangezien je ons continu met grappen ende grollen zult vermaken!![]()
quote:
quote:
Ik heb meer geld dan mijn moeder. Het gaat me niet eens om het geld. Ze vraagt elke dag wat ik wil eten en dan zeg ik heel iets simpels. Zoals boerenkoop, zuurkool, vlees met aardappelen en dan komt ze aankakken met linzensoep, kibbeling van de markt op dinsdag en dat terwijl het al jaren traditie bij ons op het werk dat we op dinsdag kibbeling eten (moet ik dubbel gaan eten) en dat soort. Dus elke keer vraag ik... is het zeker dat je dan ook gaat koken.. zegt ze ja en komt ze met iets wat ik absoluut niet lekker vindt.quote:Op dinsdag 27 december 2005 19:04 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Kan je je moeder geen geld afpersen en iets lekker gaan halen?
quote:Op dinsdag 27 december 2005 19:02 schreef Dizer het volgende:
Godverdomme vuile vieze KUTZOOITHet enige wat ik vraag is dat als ik thuiskom van werk dat er normaal eten op tafel staat, zo niet dat ik dan zelf wat in elkaar schop! Is er niks in huis. Wil ik hamburgers gaan maken is het vlees bedorven dat ik vandaag heb gehaald bij de Deen
En als dat niet genoeg is, gaat mijn moeder kutten op mijn kop dat ik maar als een normaal mens linzensoep moet gaan eten. Welke idioot eet nog tegenwoordig linzensoep![]()
KUTZOOI! Ik ga maar mijn bed in slapen tot morgenochtend
Anders gaquote:
Maar je hebt mij toch inmiddels wel gerenamed tot "quote:
Hoelaat moet je dan weer weg? Ik ga het ook niet later dan 12 uur maken hoor. Moet de volgende morgen om 6:30 uur weer opquote:Op dinsdag 27 december 2005 19:12 schreef MissBliss het volgende:
Ik zou wel weer terugkunnen met de trein, maar dan moet ik zo suf vroeg terug
Ik vind het wel heel erg natuurlijkquote:Op dinsdag 27 december 2005 19:12 schreef MissBliss het volgende:
Whehehemoeders
Ja over dat meeten, ik heb dus geen slaapplek momenteel, nu ken ik wel wat mensen maar het is ook raar daar aan te bellen ineensen als je het niet erg vindt, ga ik niet bij Dizer of Zhenar slapen die ik in principe niet eens ken
Ik zou wel weer terugkunnen met de trein, maar dan moet ik zo suf vroeg terug
Dus ja, ik weet het even niet nog
Ik ga me keihard bezatten, maar ook niet binnen al te lang tijdsbestek, dus neem wel een fles whisky mee ofzoquote:Op dinsdag 27 december 2005 19:15 schreef Dizer het volgende:
[..]
Hoelaat moet je dan weer weg? Ik ga het ook niet later dan 12 uur maken hoor. Moet de volgende morgen om 6:30 uur weer op
Dus over 10 minuten ben jij lekker aan het smikkelenquote:Op dinsdag 27 december 2005 19:18 schreef Dizer het volgende:
En nou heb ik dus honger maar ik ben echt TE BOOS om nog te gaan eten![]()
quote:Op dinsdag 27 december 2005 19:18 schreef Dizer het volgende:
En nou heb ik dus honger maar ik ben echt TE BOOS om nog te gaan eten![]()
Van de linzensoepquote:Op dinsdag 27 december 2005 19:18 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dus over 10 minuten ben jij lekker aan het smikkelen!
quote:Op dinsdag 27 december 2005 19:18 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dus over 10 minuten ben jij lekker aan het smikkelen!
quote:Op dinsdag 27 december 2005 19:21 schreef Dizer het volgende:
[..]Ik wil eigenlijk naar de Deen lopen om gehakt te halen maar eigenlijk ben ik dus te BOOS om nog wat te gaan doen. Ik ben echt Sjaggie nu
Heb mijn ouders ook even duidelijk gemaakt dat ze maar beter uit mijn buurt blijven anders is het echt oorlog
Die smiley ontkracht je zinquote:Op dinsdag 27 december 2005 19:15 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik vind het wel heel erg natuurlijk![]()
Ja... ik denk er dus nog even overquote:maar doe dan de vroeg terug optie.![]()
Dat is misschien suf, maar laaaaaaaaaaaaang niet zo suf als niet komen!
![]()
Misschien dat ik dat zometeen maar ff ga doen.quote:Op dinsdag 27 december 2005 19:13 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Maar je hebt mij toch inmiddels wel gerenamed tot "![]()
![]()
Zhenar
![]()
![]()
" ?
Jawel, maar ik wil ook een fatsoenlijke slaapplaats he?quote:Op dinsdag 27 december 2005 19:26 schreef Dizer het volgende:
MB je moet wel komen. Want dan zijn we met zijn 4en. Das toch een stuk leuker
Dat moest natuurlijkquote:Op dinsdag 27 december 2005 19:23 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Die smiley ontkracht je zin
[..]
Dat hebben we net uitvoerig op MSN besproken!quote:Op dinsdag 27 december 2005 19:23 schreef MissBliss het volgende:
Ja... ik denk er dus nog even over
Maar wat zou eigenlijk het plan zijn?
Ach, wie heeft er alcohol nodig als je kunt drinken van de zoete nectar der zwartgallig sarcasme?quote:Op dinsdag 27 december 2005 19:23 schreef MissBliss het volgende:
En even over hoe laat ik weg zou moeten... tja, ligt eraan of ik de auto van mn moeder kan lenen om naar het station te gaan (hoewel ik dan dus niet kan drinken). Met auto kan ik de laatste trein naar Zwijndrecht nemen en moet ik dus anderhalf uur daarvoor uit Amsterdam weg, wat neerkomt op ongeveer 11 uur de trein in Amsterdam (ja, dát is al bitter vroeg). En zonder auto (maar met drank) moet ik uiterlijk een uur of 11 wel terug zijn want anders wil mn moeder me niet meer halennou ja, dat is dan nutteloos dus....
Ze kunnen natuurlijk ook gewoon een hotelkamer voor je boeken als ze je er zo graag bij willen hebben.quote:Op dinsdag 27 december 2005 19:27 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Jawel, maar ik wil ook een fatsoenlijke slaapplaats he?
Een CGI-penisverkleining?quote:Op dinsdag 27 december 2005 19:29 schreef LeBeau het volgende:
Ik hoorde net bij RTL Boulevard dat Brandon Routh, die de hoofdrol heeft in Superman Returns (als Superman dus), eigenlijk te groot geschapen was voor z'n Superbroekje. Opeens had ik veel meer zin om die film te zien.
![]()
En dan maar hopen dat ze het niet op de een of andere manier hebben opgelost.
Ze hebben het digitaal bewerktquote:Op dinsdag 27 december 2005 19:29 schreef LeBeau het volgende:
En dan maar hopen dat ze het niet op de een of andere manier hebben opgelost.
Maar Tom heeft toch een studentenkamer in A'dam? Kan je niet daar terecht?quote:Op dinsdag 27 december 2005 19:27 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Jawel, maar ik wil ook een fatsoenlijke slaapplaats he?
Voor 24 euro heb je een bed in een slaapzaal in een Stayokay Hostel, bijvoorbeeld bij het Vondelpark.quote:Op dinsdag 27 december 2005 19:30 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ze kunnen natuurlijk ook gewoon een hotelkamer voor je boeken als ze je er zo graag bij willen hebben.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |