Oh jammer, had een leuke roddel opgeleverd wellichtquote:Op donderdag 8 december 2005 11:09 schreef Copycat het volgende:
Antwoord op je slotvraag:
Nee, was geen BN-er. Iemand van HR van een uitzendorganisatie. Daar gaat ieder normaal mens van geeuwen.
Ik zal eens ene poging doen.quote:Op donderdag 8 december 2005 11:41 schreef Zhenar het volgende:
Mijn icon mag ook wel eens ge-Christmatized worden![]()
!
Kan iemand hier iets mee: [afbeelding] ?
Of anders met mijnstilstaande
: [afbeelding]
quote:
quote:Op donderdag 8 december 2005 11:51 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Heeft Svennie jou hierheen verwezen?!?!?
!
Ik ben vandaag even in de rol van PeRi.quote:Op donderdag 8 december 2005 11:56 schreef BVO het volgende:
Joehoe!
wat een waanzinnig stoer woordquote:Op donderdag 8 december 2005 11:41 schreef Zhenar het volgende:
ge-Christmatized
Maar totaal niet uitspreekbaarquote:Op donderdag 8 december 2005 12:05 schreef babette21 het volgende:
[..]
wat een waanzinnig stoer woord
Ga zo naar boven... ff wat huiswerk doen enzo, maar daar is 't ook zo enorm koudquote:Op donderdag 8 december 2005 12:51 schreef babette21 het volgende:
ik heb 't koud, gdvrdmm....
en die kutcollega's van me zetten desondanks gewoon de ramen open![]()
frisse lucht my ass..................![]()
Morgen??? Het is verdulleme al dik een uur middag!quote:Op donderdag 8 december 2005 13:12 schreef Duiveltja het volgende:
Mogguh
quote:Op donderdag 8 december 2005 11:54 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
[afbeelding] -> [afbeelding]
Neen, ik zal PeRi weer eens te stalken.
quote:Op donderdag 8 december 2005 11:54 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
[afbeelding] -> [afbeelding]
Neen, ik zal PeRi weer eens te stalken.
logsich toch........... geen pret zonder Babettequote:Op donderdag 8 december 2005 14:50 schreef Zhenar het volgende:Dizer gaat niet meer mee naar de meet?!
![]()
![]()
![]()
![]()
Waat haal je dat vandaan?quote:Op donderdag 8 december 2005 14:50 schreef Zhenar het volgende:Dizer gaat niet meer mee naar de meet?!
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat wel. Maar toch raar. Dizer: uitleg!!!quote:Op donderdag 8 december 2005 14:57 schreef babette21 het volgende:
[..]
logsich toch........... geen pret zonder Babette![]()
![]()
Waarom post hij dat daar en niet hier?quote:Op donderdag 8 december 2005 15:24 schreef Zhenar het volgende:
[..]
DVD SlowChat #8 wat zal de DVD sint ons brengen?
Ja vaag hè? Misschien bedoelde hij een spoiler, maar werd het een quote? Misschien is het een grapje? OH GOD LAAT HET EEN GRAPJE ZIJN!!!!quote:Op donderdag 8 december 2005 15:27 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Waarom post hij dat daar en niet hier?
En waarom in een quote?
Dizer!!!! Kom eens snel uitleg geven
De pagina kan niet worden weergegeven.quote:Op donderdag 8 december 2005 15:50 schreef Duiveltja het volgende:
WHahahahaha![]()
![]()
![]()
http://www.filecabi.net/video/miracraigpaatrynet1.html
Whahahahaquote:Op donderdag 8 december 2005 15:50 schreef Duiveltja het volgende:
WHahahahaha![]()
![]()
![]()
http://www.filecabi.net/video/miracraigpaatrynet1.html
Je hoorde haar na de val nog kreunen na de val.quote:Op donderdag 8 december 2005 15:54 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Whahahaha
En ook die stilte erna!![]()
Vind je het gek trouwens... wat een debiel nummer zong ze
Heeft er waarschijnlijk mee te maken dat je op werk zit denk ik.quote:Op donderdag 8 december 2005 15:56 schreef Copycat het volgende:
Waarom krijg ik een foutmelding?
Ik ookquote:Op donderdag 8 december 2005 15:56 schreef Copycat het volgende:
Waarom krijg ik een foutmelding?
*pok*quote:Op donderdag 8 december 2005 15:59 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Je hoorde haar na de val nog kreunen na de val.
quote:
quote:Op donderdag 8 december 2005 17:00 schreef Copycat het volgende:
Nog een half uur en dan linea recta naar huis en mijn bed in.
Oh nee, ik moet eerst nog een wasje draaien.
Nee joh, ben je gekquote:Op donderdag 8 december 2005 16:57 schreef Bupatih het volgende:
[..]
niksan!
Kom je ook? [afbeelding]
Ik ga alleen als jij, Tania en MB komen.quote:Op donderdag 8 december 2005 17:04 schreef niksan het volgende:
[..]
Nee joh, ben je gek
Ik vraag me af hoeveel mensen er écht gaan![]()
Ik kom alleen als zowel timbob als BVO komenquote:Op donderdag 8 december 2005 17:07 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik ga alleen als jij, Tania en MB komen.
Dus ik ga nooit, zeg maar...
Oh, dit is weer zo'n stom topic dat er steeds een reactie mistquote:
Breng me nou niet op ideeënquote:Op donderdag 8 december 2005 17:14 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ik kom alleen als zowel timbob als BVO komen.
Niet dus.
quote:Op donderdag 8 december 2005 17:16 schreef Svensational het volgende:
[..]
Oh, dit is weer zo'n stom topic dat er steeds een reactie mist.
quote:Op dinsdag 6 december 2005 21:54 schreef Ali Salami het volgende:
In dat geval is de postcount (dat waar het aantal pagina's op wordt gebaseerd) niet gelijk aan het aantal posts, doordat het bijvoorbeeld niet is opgehoogd na een geplaatste post of is verlaagd na een verwijderde. En dat kan weer komen door een hikje van de databaseserver waarbij de ene query wel wordt doorgevoerd en de andere niet. Gebeurt dus wel vaker. Vandaag heb ik al diverse hikken gezien, dus daarvan zou het kunnen komen
Ja, dat had ik al gelezen laatstquote:
Is het trouwens bij jullie ook gewoon enorm traag? Fok! dan...quote:Op donderdag 8 december 2005 17:26 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, dat had ik al gelezen laatst.
quote:Op donderdag 8 december 2005 17:53 schreef Bupatih het volgende:
WAAROM HEB IK NOG EEN?
SOMS WALG IK GEWOON VAN MEZELF!!!!!!
Neuh..dat vond ik dan wel weer een puike actie van mezelf.quote:
Ooit was er een tijd dat je Tania18 probeerde over te halen om zo'n plusje te nemen.quote:Op donderdag 8 december 2005 17:56 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Neuh..dat vond ik dan wel weer een puike actie van mezelf..
Gruwelijk Vervoer Binnenstad.quote:
Oh, dus dat betekent het.quote:Op donderdag 8 december 2005 18:02 schreef Bupatih het volgende:
Gemeentevervoerbedrijf.
Niemand zei watquote:Op donderdag 8 december 2005 17:37 schreef Bupatih het volgende:
Je hoeft het hele topic niet voor jezelf te houden, hoor..
quote:Op donderdag 8 december 2005 17:28 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Is het trouwens bij jullie ook gewoon enorm traag? Fok! dan...
Bij mij laden er ook smileys niet en het fotoboek geeft de helft van de tijd 'Kan de server niet vinden'
quote:Op donderdag 8 december 2005 16:04 schreef Bupatih het volgende:
Nee.
Knap dat jij in de toekomst kan kijkenquote:
Ach, dat was toch al langer bekend?quote:Op donderdag 8 december 2005 18:22 schreef Tom_Tom- het volgende:
BVO?
Wat vind je nu eigenlijk van Fortuyn de pedofiel?
Niet zo snel oordelenquote:Op donderdag 8 december 2005 18:22 schreef Tom_Tom- het volgende:
BVO?
Wat vind je nu eigenlijk van Fortuyn de pedofiel?
Die opmerking had ik dus al verwacht.quote:Op donderdag 8 december 2005 18:27 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Knap dat jij in de toekomst kan kijken![]()
quote:Op donderdag 8 december 2005 18:30 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Oh sorry..
BVO? Wat vind je nu van Fortuyn die het met minderjarige Marokkaantjes deed?
Hoezo ga jij op donderdag al naar huisquote:
Ik had wat 'zaken' af te handelen hier.quote:Op donderdag 8 december 2005 18:32 schreef Svensational het volgende:
Hoezo ga jij op donderdag al naar huis?
Voor mij was het ook geen verrassingquote:Op donderdag 8 december 2005 18:27 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ach, dat was toch al langer bekend?
(Dat Fortuyn naar bed ging met jonge Marokkaantjes?)
Ik hoop voor je dat ze beter spelen dan op Lowlands.quote:Op donderdag 8 december 2005 18:33 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ik had wat 'zaken' af te handelen hier..
Maar morgen ga ik weer naar A'dam, want zondag ga ik naar Franz en ik heb een week OV, dus dan is het vanuit A'dam goedkoper met de trein..
Ik ook niet, maar weten en er niet van opkijken zijn twee hele verschillende dingen...quote:Op donderdag 8 december 2005 18:34 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik heb niet zo'n hechte banden met Pim's schandknaapjes, ik wist het niet..
Nog beter, lijkt me moeilijk. Maar zou gaaf zijn.quote:Op donderdag 8 december 2005 18:36 schreef Svensational het volgende:
Ik hoop voor je dat ze beter spelen dan op Lowlands.
Zoals Bupatih zeiquote:Op donderdag 8 december 2005 18:30 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Oh sorry..
BVO? Wat vind je nu van Fortuyn die het met minderjarige Marokkaantjes deed?
Ach een heisa is er tegenwoordig erg snelquote:Op donderdag 8 december 2005 19:31 schreef BVO het volgende:
[..]
Zoals Bupatih zei. Heel Rotterdam wist toch al dat 'ie sex had met jonge Marokkanen
. Ventjes van een jaar of 17... ach ja, mijn ding is het niet, maar verder snap ik de heisa niet zo
.
Ik snap ook niet dat ze zulke informatie gewoon op straat laten slingeren. Terecht dat het door iemand opgepikt is en dat het naar buiten wordt gebracht. Laat ze maar eens zorgvuldiger met die informatie omgaan...quote:Op donderdag 8 december 2005 19:51 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ach een heisa is er tegenwoordig erg snel.
Net alsof je zomaar diskettes met ultrageheime staatsinformatie in je auto neerflikkert en ze er ook niet meer uithaaltquote:Op donderdag 8 december 2005 19:55 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Ik snap ook niet dat ze zulke informatie gewoon op straat laten slingeren. Terecht dat het door iemand opgepikt is en dat het naar buiten wordt gebracht. Laat ze maar eens zorgvuldiger met die informatie omgaan...
Dat is toch ook het geval?quote:Op donderdag 8 december 2005 20:01 schreef Airelle het volgende:
[..]
Net alsof je zomaar diskettes met ultrageheime staatsinformatie in je auto neerflikkert en ze er ook niet meer uithaalt.
Denk je dat echt? Leer mij de politiek kennen...quote:Op donderdag 8 december 2005 20:10 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Dat is toch ook het geval?![]()
Misschien op dat ultrageheim na..
Dank daarvoorquote:Op donderdag 8 december 2005 20:05 schreef Bupatih het volgende:
*reactie post zodat we verder kunnen op pag. 3 en Airelle's reactie zien*
Dient ja... Maar vorige keer was die pc met gevoelige informatie van Tonino toch ook gewoon bij het grof vuil gezet? Of denk je dat dat gelul was en Peter R. die gewoon ergens vandaag gegapt had?quote:Op donderdag 8 december 2005 20:12 schreef Airelle het volgende:
[..]
Denk je dat echt? Leer mij de politiek kennen....
Ja nou inderdaad misschien moet dat 'ultra' weg. Maar het blijft informatie waar je zorgvuldig mee om dient te springen. Niet dan?
Nou mensen met een gezond verstand zetten dat niet bij het grof vuil natuurlijk. Het kan ook perongeluk express gelekt zijn natuurlijkquote:Op donderdag 8 december 2005 20:18 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Dient ja... Maar vorige keer was die pc met gevoelige informatie van Tonino toch ook gewoon bij het grof vuil gezet? Of denk je dat dat gelul was en Peter R. die gewoon ergens vandaag gegapt had?
Whehe, you just did it!quote:Op donderdag 8 december 2005 20:20 schreef MissBliss het volgende:
Hiermee wil ik overigens geen politieke dicussie op gang brengen
En nu wéér! Mij te toevalligquote:Op donderdag 8 december 2005 20:20 schreef Airelle het volgende:
[..]
Nou mensen met een gezond verstand zetten dat niet bij het grof vuil natuurlijk. Het kan ook perongeluk express gelekt zijn natuurlijk.
Ik hou er nu weer mee opquote:
Ja daarom, mij ook iets te toevallig dit. Ik kan er met mijn verstand niet bij dat iemand zoiets stom zou doen... dus zit er misschien meer achter...quote:
Mijn eerste politieke discussie...quote:Op donderdag 8 december 2005 20:26 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ja daarom, mij ook iets te toevallig dit. Ik kan er met mijn verstand niet bij dat iemand zoiets stom zou doen... dus zit er misschien meer achter...
Goed jij je zin. Jeetje ik ben echt te makkelijk vandaag.
Nee, ik was bereid ermee te stoppen.quote:Op donderdag 8 december 2005 20:29 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Mijn eerste politieke discussie...gewonnen
!
Heb je altijd dezelfde mening als BVO dan?quote:Op donderdag 8 december 2005 20:36 schreef Airelle het volgende:
[..]
Nee, ik was bereid ermee te stoppen.
Maar op deze manier sta ik natuurlijk te trappelen om door te gaan!
En je weet wat politiek betreft geef ik hier - op BVO na - niemand gelijk..
Niet altijd en zeker niet op muziekgebied, maar op politiek terrein is hij het meestal wel met me eens. Maar ik deel zijn voorliefde voor Pim Fortuijn niet helemaal. (Ik had overigens ook geen hekel aan die man.)quote:Op donderdag 8 december 2005 20:40 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Heb je altijd dezelfde mening als BVO dan?
En nee, ik ga echt niet verder
Misschien heb ik wel een hele boeiende politieke mening en die geef je nu gewoon geen kansquote:Op donderdag 8 december 2005 20:41 schreef Airelle het volgende:
[..]
Niet altijd en zeker niet op muziekgebied, maar op politiek terrein is hij het meestal wel met me eens. Maar ik deel zijn voorliefde voor Pim Fortuijn niet helemaal. (Ik had overigens ook geen hekel aan die man.)
Dan zijn we het daar deels over eensquote:Op donderdag 8 december 2005 20:46 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik was geen Fortuijn-fan, maar dat was wel duidelijk geloof ik
Ik zag liever Pim dan al die linkse bomenknuffelaars die de problemen die er daadwerkelijk zijn niet aan durven stippen omdat ze maar vooral politiek correct gezien willen worden, die maar blijven hameren op het geweldige mooie ding dat de multiculturele samenleving schijnt te zijn en hun kop in het zand steken voor de grote problemen die zij zelf het land binnen halen.quote:Op donderdag 8 december 2005 20:41 schreef Airelle het volgende:
[..]
Niet altijd en zeker niet op muziekgebied, maar op politiek terrein is hij het meestal wel met me eens. Maar ik deel zijn voorliefde voor Pim Fortuijn niet helemaal. (Ik had overigens ook geen hekel aan die man.)
Vanwege die twee is dit wel een leuke uitslag.quote:Op donderdag 8 december 2005 21:44 schreef Tom_Tom- het volgende:
Kut, nou zitten die enorm stomme kutRoel en hoerenNathalie nog in BB.
Gelukkig is Lieske er niet uit.
Hoe weet je dat?quote:Op donderdag 8 december 2005 21:52 schreef Svensational het volgende:
Ja, Tom heeft 30 posts per pagina
Nanorgi?quote:
Wat hebben die twee toch een zwaar leven! En ze zijn nog zo jong!quote:
Het is een tragedie!quote:Op donderdag 8 december 2005 22:53 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Wat hebben die twee toch een zwaar leven! En ze zijn nog zo jong! [afbeelding]
Amenquote:Op donderdag 8 december 2005 21:47 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik zag liever Pim dan al die linkse bomenknuffelaars die de problemen die er daadwerkelijk zijn niet aan durven stippen omdat ze maar vooral politiek correct gezien willen worden, die maar blijven hameren op het geweldige mooie ding dat de multiculturele samenleving schijnt te zijn en hun kop in het zand steken voor de grote problemen die zij zelf het land binnen halen.
En daar laat ik het bij.
Ik ook van jou hoorquote:
Als we het maar niet over politiek hebben danquote:
>>> VBLquote:
Jij begon er overquote:
Neen, hoewel ik net wel mijn Eerste Politieke Discussie gewonnen heb! Goed he?quote:Op donderdag 8 december 2005 23:15 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Als we het maar niet over politiek hebben dan.
Die isquote:Op donderdag 8 december 2005 23:17 schreef Tom_Tom- het volgende:
Koen Wouters?
Ja, doeiquote:
Is de nieuwe al binnen?quote:
Ik zeg toch niet dat ik geen mening heb?quote:Op donderdag 8 december 2005 23:20 schreef HeatWave het volgende:
SP.
overal tegen is OOK een mening...
christenen zijn mierenneukers!quote:Op vrijdag 9 december 2005 00:10 schreef Tom_Tom- het volgende:
Conservatieve christenen struikelen over kerstkaart Bush.
quote:Op donderdag 8 december 2005 14:50 schreef Zhenar het volgende:Dizer gaat niet meer mee naar de meet?!
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb de reden inmiddels achterhaald:quote:Op donderdag 8 december 2005 15:27 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Waarom post hij dat daar en niet hier?
En waarom in een quote?
Dizer!!!! Kom eens snel uitleg geven
quote:Op woensdag 7 december 2005 19:16 schreef Dizer het volgende:
[..]
Wil je beweren van wel? Nou.. kom maar op met bewijzen? Ik heb nooit echte problemen op fok gezet. Ik ga echt niet mijn prive leven hier bespreken. Ik heb wel laten vallen waar ik vandaan kom en thats it. Dat is alles wat ik zo goed als prive heb doorgegeven. Oh jah en waar ik werk en in welke stad ik woon en zo. Meer niet. Maar problemen bespreek ik niet.
En verander je avatar eens... want Sinterklaas is allang weer terug naar Spanje![]()
quote:Op woensdag 7 december 2005 19:20 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Een tijdje geleden nog over een vriend die ziek was oid.. dat je niet wist wat je ermee aan moest.. Daarvoor een keer over hoe je het uit moest maken met je vriendin, en helemaal wat er dan mis was e.d. ... Vast nog wel meer voorbeelden. (Zie ook PeRi's reply) En ook soms dus dat je lekker geheimzinnig doet van:
[hoi]
En dan niet willen zeggen wat er is he![]()
En mijn avatar verander ik wel weer een keer.
En dat was (voorlopig?) Dizers laatste post in ShowChat. En op mijn vraag waarom hij dat niet hier kwam melden kreeg ik het volgende antwoord:quote:Op woensdag 7 december 2005 19:22 schreef Dizer het volgende:
[..]
Sorry... zal het noooooooooooooooooit meer doen!
DUS JIJ HEBT DIZER WEGGEJAAGD MB!!!!!!!!!quote:Op donderdag 8 december 2005 20:49 schreef Dizer het volgende:
[..]
Dat is hem nou juist. Heb het helemaal gehad met ShowChat
Mensen die mij gaan vertellen hoe ik me moet gaan gedragen hoe ik niet te zien
niks persoonlijks tegen jou hoor..
Zo nu weer lekker lollig verder
Die actitviteit/ Die gedachten deelden wel meer mensenquote:Op donderdag 8 december 2005 21:47 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik zag liever Pim dan al die linkse bomenknuffelaars die de problemen die er daadwerkelijk zijn niet aan durven stippen omdat ze maar vooral politiek correct gezien willen worden, die maar blijven hameren op het geweldige mooie ding dat de multiculturele samenleving schijnt te zijn en hun kop in het zand steken voor de grote problemen die zij zelf het land binnen halen.
En daar laat ik het bij.
Waar is Sven? Hij mist de rel die hij zo graag wilde!quote:
quote:
Jeee! Sven!quote:Op vrijdag 9 december 2005 09:05 schreef Svensational het volgende:
Hier ben ik Zhenar.. En ik ben het niet met je eens. MB postte idd alleen over die zieke collega omdat Dizer in de veronderstelling was dat hij nooit iets persoonlijks vertelde. Nou ja, als hij Dizer het aan mij gevraagd had had ik hetzelfde gedaan. En als Dizer snapt waarom MB dat zei, komt ie vast wel weer terug.
.
quote:Op vrijdag 9 december 2005 09:08 schreef Zhenar het volgende:
[Svensational: En ik ben het niet met je eens]
Jeee! Sven!
Je bent het welgedeeltelijk
met mij eens!
Ja, omdat jij twee verschillende dingen zegt. Tegen MB zeg je dat ze stom bezig was door die zieke vent er bij te halen. En tegen Dizer zeg je dat het logisch was dat ze hem erbij haalde. Ofzoquote:Op vrijdag 9 december 2005 09:08 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Jeee! Sven!
Je bent het welgedeeltelijk
met mij eens!
LEES DAN OOK GOED, DOOS!!!!11!1quote:
DAARIN ISquote:Op vrijdag 9 december 2005 09:05 schreef Svensational het volgende:
Hier ben ik Zhenar.. En ik ben het niet met je eens. MB postte idd alleen over die zieke collega omdat Dizer in de veronderstelling was dat hij nooit iets persoonlijks vertelde. Nou ja, als hij Dizer het aan mij gevraagd had had ik hetzelfde gedaan. En als Dizer snapt waarom MB dat zei, komt ie vast wel weer terug.
.
Die hoefquote:Op vrijdag 9 december 2005 09:19 schreef Svensational het volgende:
Waar is de nieuwe DVD Slowchat???
Ik bedoel dat het logisch was dat ze voorbeelden aanhaalde, maar vond het specifieke voorbeeld nogal ongelukkig gekozen.quote:Op vrijdag 9 december 2005 09:19 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, omdat jij twee verschillende dingen zegt. Tegen MB zeg je dat ze stom bezig was door die zieke vent er bij te halen. En tegen Dizer zeg je dat het logisch was dat ze hem erbij haalde. Ofzo.
.
Ja, dat had je wel moeten doenquote:Op vrijdag 9 december 2005 09:22 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Die hoefik
toch niet te openen?!
of wel?
SVEN HAD GEWOON DIE 'NIET' NIET IN ZIJN TEKST MOETEN ZETTEN!quote:
Maar het is dan wel weer des Dizers om SC te verlaten en via via te laten weten niet naar de meet te komenquote:Op vrijdag 9 december 2005 09:24 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik bedoel dat het logisch was dat ze voorbeelden aanhaalde, maar vond het specifieke voorbeeld nogal ongelukkig gekozen.
Zal je zien dat Dizer eigenlijk heel ergens anders boos om was.
quote:Op vrijdag 9 december 2005 09:25 schreef Copycat het volgende:
[..]
SVEN HAD GEWOON DIE 'NIET' NIET IN ZIJN TEKST MOETEN ZETTEN!
HET IS ALLEMAAL ZIJN SCHULD![]()
![]()
![]()
.
Zo, nu maar even een bakkie en een peukie... En een valiumpje....
Lijkt mij nog steeds leuk.quote:Op vrijdag 9 december 2005 09:27 schreef Copycat het volgende:
Wie komen er vooralsnog allemaal nog naar de meet, eigenlijk?
Of is het een cynische vertaling?quote:Zolang jullie zo stom tegen me doen, kom ik niet meer in ShowChat, Zhenar. Zeg dat maar tegen ze .
Maar met de tofheid van een maxi meet!quote:
quote:Op vrijdag 9 december 2005 01:20 schreef Zhenar het volgende:
En dat was (voorlopig?) Dizers laatste post in ShowChat. En op mijn vraag waarom hij dat niet hier kwam melden kreeg ik het volgende antwoord:
Met het paardensexincident zei Dizer van tevoren al dat hij alleen dát topic weg zou blijven. Maar nu is hij volgens mij wel behoorlijk serieus! Maar hij gaat ons vast wel missen en komt dan weer terug.quote:Op vrijdag 9 december 2005 09:47 schreef Dada het volgende:
[..]volgens mij opent Dizer binnenkort een nieuw SC topic met daarin een verwijzing naar zijn vriendinnetjes, vrienden en buitenlui zoals hij ook na eerst veel heisa om een paardenpost toch later zelf een paar paardenposts opende. Dizer heeft gewoon tijd nodig om tot bezinning te komen
Het was ook meer een onzichtbare rel.quote:Op vrijdag 9 december 2005 09:58 schreef Tom_Tom- het volgende:
Oh jee, ik heb weer een rel gemist..
Sterker: paardenseks incident!quote:Op vrijdag 9 december 2005 10:00 schreef Tom_Tom- het volgende:
Paardenincident?
Antieke ShowChats.quote:Op vrijdag 9 december 2005 10:04 schreef Svensational het volgende:
ShowChat #107: Paarden neuken is okay. [14.gif].
quote:Op woensdag 7 december 2005 10:51 schreef PeRi het volgende:Beau van Erven Dorens Award - Meest arrogante user Zhenar
WTF?!? Nu al?quote:Op vrijdag 9 december 2005 10:58 schreef BVO het volgende:
Morgen m'n laatste tentamen en dan als het goed isvakantie
![]()
.
quote:
Ik ben er echt aan toe wel!quote:
10-12 tot 9-1quote:
ik zeg toch ook "bijna"quote:Op vrijdag 9 december 2005 10:56 schreef Airelle het volgende:
Ik moet alleen nog eventjes naar school en dan werken... maar daarna ook: WEEKEND!!!.
quote:Op vrijdag 9 december 2005 11:00 schreef BVO het volgende:
[..]Heeft de hele nacht liggen janken en is nu woedend op
![]()
![]()
Ingrid
![]()
en
Lieske
.
Same here.quote:Op vrijdag 9 december 2005 11:01 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik zeg toch ook "bijna"
ik moet ook nog 6 uur aan de bak.........![]()
maar dán.......
quote:Op vrijdag 9 december 2005 10:01 schreef Dizer het volgende:
Goedemorgen
Sorry Sven en Zhenar, maar ik dacht dat ik duidelijk was. Ik hoef ShowChat niet meer. Ik word echt mega gestoord van elke aanval die ik krijg ven meerdere mensen als ik maar dan ook een klein beetje iets zeg wat heel misschien ene klein beetje persoonlijk kan overkomen. Gjeez. Heb ik 1 topic gemist, werd er gelijk geroepen dat ik boos was. Dat sloeg nergens op...
Zet ik 1 verkeerde PI neer omdat die twee naast elkaar zijn.. krijg ik een heel verhaal en ook nog dat ik niet zo moet miepen.. terwijl ik het aan het uitleggen was dat ik een verkeerde PI heb gebruikt.
Ik word er niet goed van! Of te wel, leuk en aardig allemaal, maar ik dacht dat we ooit een hele leuke groepje hadden dat gewoon goed klikte. Nou dat is allemaal voorbij. Daarvoor ben ik niet die eerste meet begonnen wat uiteindelijke de geboorte van SC werd. Misschien kom ik wel naar de meet, wie weet, maar wat mij betreft is SC echt niet leuk meer... ik ga niet steeds mijzelf lopen verdedigen. Ik heb genoeg aan mijn hoofd op dit moment en het enige plek waar ik rust kon hebben was op FOK en dat heb ik niet meer in SC.
En ik wil niet zielig klinken of enig iets, want dat ben ik niet. Ik wil gewoon lol hebben op FOK, maar dat is ten strengste verbode tegenwoordig in SC.
high fivequote:
Kut, dat soort kijkplezier laat ik dan weer aan mij voorbij gaan! Ik mis alle toffe afleveringen!quote:Op vrijdag 9 december 2005 11:02 schreef BVO het volgende:
Dido is eruit ja. Roel snapt er hélemaal niks van dat ze eruit is, snapt niet waarom niemand haar leuk vindt en is laaiend op Ingrid en Lieske, die hebben haar eruit gewerkt volgens hem.
quote:Op vrijdag 9 december 2005 11:06 schreef babette21 het volgende:
[..]
high five
voordeel is dat vrijdag een lekkere dag is om te werken, qua sfeer enzo
en ben nog productief ook![]()
quote:Op vrijdag 9 december 2005 11:08 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ja, voor degenen die zich niet in ShowChat thuisvoelen, er loopt ondertussen een spin-off in TV.
Welke?!quote:Op vrijdag 9 december 2005 11:07 schreef BVO het volgende:
Nou, ik weet mijn nominatie voor de quote van het jaar.
Squote:Op vrijdag 9 december 2005 11:08 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ja, voor degenen die zich niet in ShowChat thuisvoelen, er loopt ondertussen een spin-off in TV.
quote:Op vrijdag 9 december 2005 11:08 schreef SaintOfKillers het volgende:
Dizer geeft me genoeg inspiratie in ieder gevalquote:
Tquote:
quote:Op vrijdag 9 december 2005 11:09 schreef BVO het volgende:
We komen zo ook wel weer over als een heel barbaars incrowd-groepje he.
Maar allemaal in TV, dus datquote:Op vrijdag 9 december 2005 11:13 schreef BVO het volgende:
[..]
Dizer geeft me genoeg inspiratie in ieder geval.
Is dat Swiebertje op de kaft?quote:
als ik moet kiezen tussen Dizer en de BMA ga ik voor 't laatste....quote:Op vrijdag 9 december 2005 11:20 schreef Zhenar het volgende:
Babette:![]()
![]()
![]()
JA ZO KRIJGEN WE DIZER NIET TERUG HÈ!!!!!!!1122!1!
![]()
![]()
![]()
rrrrrr!1!!11
quote:Op vrijdag 9 december 2005 11:27 schreef babette21 het volgende:
[..]
als ik moet kiezen tussen Dizer en de BMA ga ik voor 't laatste....
* Babette roept zichzelf tot de orde: "je gaat écht te ver nu".....
Tania! Jij kunt wel op Dizer inpraten!quote:
Ik? Dizer en ik hebben nooit zo'n goeie relatie gehadquote:Op vrijdag 9 december 2005 11:33 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Tania! Jij kunt wel op Dizer inpraten!![]()
echt waar??quote:Op vrijdag 9 december 2005 11:28 schreef Zhenar het volgende:![]()
En jij stond nog wel in Dizers lijstje van mensen die wél de moeite waard zijn in SC!
![]()
Dat is toch kenmerkend voor heel SC, dacht ik.quote:Op vrijdag 9 december 2005 11:37 schreef babette21 het volgende:
[..]
echt waar??waar staat dat dan?????????
btw Diz' kent mij, onze relatie wordt gekenmerkt door steken onder water... met een dikkeerbij!!
DUS DOE ES LIEF OVER DIZE JA!?!?!!?quote:WTF? Jij, BVO, Sven, Tom_Tom-, Bupa, PB, Babette en Airelle zijn de enigen waarvoor ik in SC kwam. De rest boeit niet of heb ik geen gesprekken mee. Tania heb ik in eeuwen niet gezien, Dada ook niet.
quote:Op vrijdag 9 december 2005 11:48 schreef Zhenar het volgende:
Dat is toch kenmerkend voor heel SC, dacht ik.
... ik kan niemand hier bedenken die de intentie heeft dat expres te doen...quote:Maar volgens mij zijn sommige steken gewoon op ietwat pijnlijke plaatsen beland... oid. [/metafoor]
als jij nou 's zegt waar die uithangt, dan knuffel ik 'm helemaal dood jaquote:DUS DOE ES LIEF OVER DIZE JA!?!?!!?![]()
Overal behalve hier.quote:Op vrijdag 9 december 2005 11:52 schreef babette21 het volgende:
als jij nou 's zegt waar die uithangt, dan knuffel ik 'm helemaal dood ja![]()
quote:Op vrijdag 9 december 2005 11:52 schreef Tania18 het volgende:
Sorry hoor, maar je spoort toch niet helemaal als je een heel verhaal gaat schrijven over waarom je niet meer in showchat komt?
Jezus Tania, ga het probleem nou ook nog eens lekker bagataliserenquote:Op vrijdag 9 december 2005 11:52 schreef Tania18 het volgende:
Sorry hoor, maar je spoort toch niet helemaal als je een heel verhaal gaat schrijven over waarom je niet meer in showchat komt?
quote:Op vrijdag 9 december 2005 12:02 schreef BVO het volgende:
[..]
Jezus Tania, ga het probleem nou ook nog eens lekker bagataliseren: rt; R:
:R:R ;r
!!! Vind je het gek dat die jongen hier niet meer posten wil :R R:
![]()
![]()
!!!!
Ja, en mij reactie op die laatste post was: 'Ooooh, ik vind het helemaal niet erg hoorquote:Op vrijdag 9 december 2005 01:20 schreef Zhenar het volgende:
[Sorry... zal het noooooooooooooooooit meer doen!]
En dat was (voorlopig?) Dizers laatste post in ShowChat. En op mijn vraag waarom hij dat niet hier kwam melden kreeg ik het volgende antwoord:
Dat weet ik niet nee, maar het was dus slechts een voorbeeld van een privé-probleem dat hij hier gepost heeft. En daar ging het over.quote:Vond het persoonlijk ook niet bepaald tof dat je die zieke collega aanhaalde om in je discussie met Dizer je punt te maken. Ten eerste was dat iets dat hem overduidelijk echt aan had gegrepen en ten tweede weet je niet hoe het met die man is afgelopen (toch?).
Juist, misschien moet Dizer alles eens nalezen.. (voordeel van internet) en zien:quote:Ookal is het maar internet.
Zoals je al zei: het is maar internet. Maar als Dizer dingen ten eerste zó verkeerd leest en dan nog eens zo misplaatst beledigd daarom doet, nou steek die meet dan idd maar in je reetquote:MB nam jou niet kwalijk dat je (ooit) persoonlijke details hebt gepost (ze doet het zelfs immers ook, het liefstdronken
), maar haar wellicht enigszins pijnlijke argumentatie was volgens mij slechts bedoeld om jouw opmerking "ik post nooit iets persoonlijks" tegen te gaan. Zonder een negatief oordeel daarbij.
Dan reageer ik hier ook maar op, want dat was ook al weerquote:Zet ik 1 verkeerde PI neer omdat die twee naast elkaar zijn.. krijg ik een heel verhaal en ook nog dat ik niet zo moet miepen.. terwijl ik het aan het uitleggen was dat ik een verkeerde PI heb gebruikt.
met dequote:ey
Nou lachen, gieren, brullen.quote:ik voel me raar
vraag me wat er is
nu
[/Dizer]
Wel een van de tofste Beach Boys nummersquote:
quote:Op vrijdag 9 december 2005 12:24 schreef Dada het volgende:
Maar goed het is jammer dat Pim er niet meer is, die had wel raad geweten met onzekere Arabische jongetjes![]()
En ze hebben ook seks gehad Tom, waarschijnlijk maar één of drie keer maar toch....wil je geen trauma aanpraten ofzoquote:Op vrijdag 9 december 2005 12:22 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik zit nu een beetje fotoalbums van m'n ouders door te bladeren (voor hun 25 jarig huwelijksfeest over 2 weken). En wat eng! Ze zijn gewoon jong geweest, enzo..
Nou idd, hij krijgt gewoon antwoord op een gewone vraagquote:Op vrijdag 9 december 2005 12:24 schreef Dada het volgende:
Ik vind Dizer ook zielig Zhenar![]()
Dit geloof je toch niet. Het onrecht dat die jongen is aangedaan. FOEI MISSBLISS![]()
(Kijk zoiets zou zzzzZOWIEE nou nooit hebben gedaan
) Maar goed het is jammer dat Pim er niet meer is, die had wel raad geweten met onzekere Arabische jongetjes
![]()
Echt zo'n makkelijk 'wij willen graag een comerciële comeback maken'- nummertje.quote:Op vrijdag 9 december 2005 12:22 schreef mark_03 het volgende:
Wel een van de tofste Beach Boys nummers.
Ik vind niets zielig. Ik kan gewoon wel begrijpen dat hij pissed is. Al denk ik dat er ook deels sprake is van een misverstand, en wellicht van persoonlijke issues die Dizer gewoon wat gevoelig/prikkelbaar hebben gemaakt.quote:Op vrijdag 9 december 2005 12:24 schreef Dada het volgende:
Ik vind Dizer ook zielig Zhenar![]()
Dit geloof je toch niet. Het onrecht dat die jongen is aangedaan. FOEI MISSBLISS![]()
(Kijk zoiets zou zzzzZOWIEE nou nooit hebben gedaan
) Maar goed het is jammer dat Pim er niet meer is, die had wel raad geweten met onzekere Arabische jongetjes
![]()
Oehhhh!!! Gaan we in kampen opsplitsen?!quote:Op vrijdag 9 december 2005 12:26 schreef babette21 het volgende:
* staat in deze trouwens achter MB...
ach schei toch uit, hij wordt aangesproken op iets wat allang duidelijk is:quote:Op vrijdag 9 december 2005 12:30 schreef Zhenar het volgende:
Ik vind niets zielig. Ik kan gewoon wel begrijpen dat hij pissed is.
Mag ik mijn nominatie voor dramaqueen nog veranderen?quote:Op vrijdag 9 december 2005 12:01 schreef Zhenar het volgende:
[..]
![]()
Dat is toch gewoon typisch Dizer. Moet daar nou echt zo over gezeurd worden en moet dat nu echt als "niet sporen" bestempeld worden? Sommige mensen trekken zich dingen aan die jij je nooit zou aantrekken ja. So what?!
God only knowsquote:Op vrijdag 9 december 2005 12:28 schreef Copycat het volgende:
[..]
Echt zo'n makkelijk 'wij willen graag een comerciële comeback maken'- nummertje.
Dit waren de gouden tijden:
[afbeelding]
Ik sliep, mens!quote:Op donderdag 8 december 2005 23:03 schreef MissBliss het volgende:
Jezus Bupa, doe niet zo blasé en reageer in je naamtopic
Dat topic stond er al toen je nog in ShowChat postequote:
Nog 17 jaar.quote:Op donderdag 8 december 2005 23:23 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Als je van haar antwoord wilt, kan je nog wel even wachten iig.
Jij je zin... Jammer dat iedereen het verkeerd inziet (gebeurt vaak bij mijn posts..quote:Op vrijdag 9 december 2005 13:04 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Als je nou gewoon stopt met in een ander topic bitchen over ShowChatters en mijn uitleg in ShowChat eens niet negeert, dan zie je misschien dat je je druk maakt om niks.
Lighten up zeg.
In mijn post had ik miepen schuingedrukt... dat refereert naar:quote:Op vrijdag 9 december 2005 10:01 schreef Dizer het volgende:
Zet ik 1 verkeerde PI neer omdat die twee naast elkaar zijn.. krijg ik een heel verhaal en ook nog dat ik niet zo moet miepen.. terwijl ik het aan het uitleggen was dat ik een verkeerde PI heb gebruikt.
En als ik iets persoonlijks tegen jou heb, zeg ik niet dat ik misschien alsnog naar de meet kom.quote:Op vrijdag 9 december 2005 10:01 schreef Dizer het volgende:
Misschien kom ik wel naar de meet, wie weet
quote:Op vrijdag 9 december 2005 12:43 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Mag ik mijn nominatie voor dramaqueen nog veranderen?
Oeh! 17 jaar gratis heitjes voor karweitjesquote:
Die smiley is geweldigquote:Op vrijdag 9 december 2005 13:20 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Oeh! 17 jaar gratis heitjes voor karweitjes [afbeelding]
quote:Op vrijdag 9 december 2005 13:20 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Oeh! 17 jaar gratis heitjes voor karweitjes [afbeelding]
We hebben dus nog wel een echte man hierquote:Op vrijdag 9 december 2005 13:25 schreef Duiveltja het volgende:
Als ik even mag reageren kap eens met dat gezeik. Lijken net een stel wijven bij elkaar. Dizer ruil je vagina in voor een lul, want ik heb het idee dat je die hebt ingeruild.
Zo dat is eruit![]()
Alle mannen hebben hier een vagina.. dat je dat nog niet weet is best domquote:Op vrijdag 9 december 2005 13:25 schreef Duiveltja het volgende:
Als ik even mag reageren kap eens met dat gezeik. Lijken net een stel wijven bij elkaar. Dizer ruil je vagina in voor een lul, want ik heb het idee dat je die hebt ingeruild.
Zo dat is eruit![]()
Jij wilde zo graag een paar vervelende nichten hierquote:Op vrijdag 9 december 2005 13:26 schreef Tania18 het volgende:
[..]
We hebben dus nog wel een echte man hier
Dat méén je niet!?!quote:Op vrijdag 9 december 2005 13:27 schreef Dizer het volgende:
Alle mannen hebben hier een vagina.. dat je dat nog niet weet is best dom![]()
Kun je vergeten. Mensen uit VBL komen in IDO, en in IDO komen is automatisch een vagina hebbenquote:Op vrijdag 9 december 2005 13:29 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat méén je niet!?!
Wéér een illusie in duigen.
Ik wil mod worden van VBL. dáár zitten hopelijk wel echte mannen.
quote:Op vrijdag 9 december 2005 13:20 schreef Dizer het volgende:
[..]
Alleen jammer dat Zhenar () er volslagen overdreven mee omging, maar dat doet ie wel vaker
![]()
[..]
PTA dan?quote:Op vrijdag 9 december 2005 13:30 schreef Dizer het volgende:
Kun je vergeten. Mensen uit VBL komen in IDO, en in IDO komen is automatisch een vagina hebben
Mooi.. eindelijk heb je het door. Ik wil niet dat je naar de meet gaatquote:Op vrijdag 9 december 2005 13:33 schreef Zhenar het volgende:
[..]![]()
GRAAG OF NIET HOOR, KNURFT!!!!!1!!1!![]()
![]()
![]()
!!11!111! REKEN MAAR NIET OP MIJ MET DIE KLOTE MEET VAN JULLIE!11!!11!!
(((((( :Rrrrrrrrrrrrrrr
rrr!1111!11!!!
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Friends don't let friends remain beardless...
Ja maar daar heb je alleen maar nerds... die weten niet eens wat een vagina isquote:Op vrijdag 9 december 2005 13:33 schreef Copycat het volgende:
[..]
PTA dan?
Of misschien moet ik wel gewoon verkassen naar Tweakers.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |