dat is ook mijn favoriet van de seriequote:Op zondag 13 november 2005 10:34 schreef qltel het volgende:
Vooral de eerste vind ik erg goed gelukt!
Zonder bestuurders in de auto's!quote:Op zondag 13 november 2005 12:30 schreef johand het volgende:
Jep de eerste, lijkt wel een achtervolging in de nacht! lache
Volgens mij zijn die koplampen een beetje gesoeptquote:Op zondag 13 november 2005 23:31 schreef TrentReznor het volgende:
Zeker mooi! was het niet lastig om de koplampen niet te laten overheersen tov de verlichting op de achtergrond? Of had je die gedimd?
die ken ikquote:Op vrijdag 2 december 2005 08:16 schreef CompuMess het volgende:
Géén nachtwerk, maar al wel wat later op de avond...
De drie bruggen van Calatrava in de Haarlemmermeer.
[afbeelding]
1
[afbeelding]
2
[afbeelding]
3
[afbeelding]
4
[afbeelding]
5
[afbeelding]
6
(Volgende keer meenemen: Kettingzaag en slijptol om bomen en lichtmasten preventief te kunnen ruimen en blauwe zwaailichten om ongestoord midden op de weg te kunnen parkeren voor de leukste shots...)
Thx!quote:Op vrijdag 2 december 2005 10:24 schreef sannydude het volgende:
[..]
die ken ik![]()
woon je toevallig ook in de haarlemmermeer of niet
goeie foto's
aha. Goed bezigquote:Op vrijdag 2 december 2005 15:42 schreef CompuMess het volgende:
[..]
Thx!
Nope, kom uit de buurt van Alkmaar, maar moest ff in Nieuw-Vennep zijn om een lensje op te halen.
Daarom gelijk maar statief en cameratas in de auto gekwakt om die bruggen te schieten.
Prachtigquote:Op zaterdag 10 december 2005 01:38 schreef Marc H het volgende:
Stadhuis van Hilversum, 15 minuten geleden:
[afbeelding]
Met wat voor camera?quote:Op zondag 27 november 2005 20:45 schreef Skinnymike het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
ik denk dat het meevalt.. vuurwerk geeft licht, en moet je maar es kijken hoe snel het meest simpele lampje al overbelicht is met lange sluitertijden... en mss geeft een lange sluitertijd ook wel een mooi effect?quote:Op maandag 26 december 2005 21:33 schreef MissyMirjaM het volgende:
vooruitlopend op oud en nieuw: ik wil graag vuurwerkfoto's maken.
wordt dat mooi? je moet natuurlijk langere sluitertijden gebruiken, wat is aan te raden
iemand ervaring mee?
quote:Op vrijdag 2 december 2005 21:31 schreef MrTimbo.B het volgende:
Wow erg vette foto's!
Had je zelf 2 beetles of heb je er stiekem 1 bij gesoept?![]()
hier ook een nachtfoto, maar dan van Oslo
[afbeelding]
Die foto zou het ook wel goed doen als inzending voor de fotowedstrijd denk ik!quote:Op woensdag 28 december 2005 11:59 schreef ill-omened het volgende:
http://www.deviantart.com/deviation/15048563/
de rest van men foto's kan je zien op http://ill-omened.deviantart.com/gallery/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |