Ik zag liever Pim dan al die linkse bomenknuffelaars die de problemen die er daadwerkelijk zijn niet aan durven stippen omdat ze maar vooral politiek correct gezien willen worden, die maar blijven hameren op het geweldige mooie ding dat de multiculturele samenleving schijnt te zijn en hun kop in het zand steken voor de grote problemen die zij zelf het land binnen halen.quote:Op donderdag 8 december 2005 20:41 schreef Airelle het volgende:
[..]
Niet altijd en zeker niet op muziekgebied, maar op politiek terrein is hij het meestal wel met me eens. Maar ik deel zijn voorliefde voor Pim Fortuijn niet helemaal. (Ik had overigens ook geen hekel aan die man.)
Vanwege die twee is dit wel een leuke uitslag.quote:Op donderdag 8 december 2005 21:44 schreef Tom_Tom- het volgende:
Kut, nou zitten die enorm stomme kutRoel en hoerenNathalie nog in BB.
Gelukkig is Lieske er niet uit.
Hoe weet je dat?quote:Op donderdag 8 december 2005 21:52 schreef Svensational het volgende:
Ja, Tom heeft 30 posts per pagina
Nanorgi?quote:
Wat hebben die twee toch een zwaar leven! En ze zijn nog zo jong!quote:
Het is een tragedie!quote:Op donderdag 8 december 2005 22:53 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Wat hebben die twee toch een zwaar leven! En ze zijn nog zo jong! [afbeelding]
Amenquote:Op donderdag 8 december 2005 21:47 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik zag liever Pim dan al die linkse bomenknuffelaars die de problemen die er daadwerkelijk zijn niet aan durven stippen omdat ze maar vooral politiek correct gezien willen worden, die maar blijven hameren op het geweldige mooie ding dat de multiculturele samenleving schijnt te zijn en hun kop in het zand steken voor de grote problemen die zij zelf het land binnen halen.
En daar laat ik het bij.
Ik ook van jou hoorquote:
Als we het maar niet over politiek hebben danquote:
>>> VBLquote:
Jij begon er overquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |