abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32930020
Ik baal hier enorm van, maar ik het moet toegeven. Ik kan nooit eens genieten van mijn leven, omdat ik zo onzeker ben. Ik verberg mijn onzekerheid door heel 'bitcherig' over te komen. Ik zie 'mijn vrienden' als een soort schaakstukken. Ik zie ze niet als vrienden, en dat vindt ik heel erg. Als ik ze kan gebruiken om er zelf beter van te worden, doe ik dat. Ik weet niet echt hoe ik het uit moet leggen, maar ik hoop dat iemand zich herkent in zo`n situatie.
pi_32930096
En wat heb je aan die herkenning? Wat wil je horen?
Een wijs man doorziet de valsheid van wat de algemene domheid bewondert.
pi_32930114
bekend iets; ook wel eens last van gehad... gewoon jezelf zijn is niet gemakkelijk maar wel het mooiste... mensen gaan je wel waarderen zoals je bent... tenzij je echt een bitch bent
The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...
pi_32930156
Waarom verberg je je onzekerheid? Is er in het verleden misbruik van gemaakt? Waar ben je bang voor?
pi_32930260
quote:
Op donderdag 8 december 2005 22:12 schreef Nano het volgende:
Ik baal hier enorm van, maar ik het moet toegeven. Ik kan nooit eens genieten van mijn leven, omdat ik zo onzeker ben. Ik verberg mijn onzekerheid door heel 'bitcherig' over te komen. Ik zie 'mijn vrienden' als een soort schaakstukken. Ik zie ze niet als vrienden, en dat vindt ik heel erg. Als ik ze kan gebruiken om er zelf beter van te worden, doe ik dat. Ik weet niet echt hoe ik het uit moet leggen, maar ik hoop dat iemand zich herkent in zo`n situatie.
in schaak is het doel iemand mat te zetten...

wie of wat wil jij mat zetten? of heb je er een ander doel ermee?
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_32930389
Life is like a box of chocolates, you never know what you gonna get

pi_32930816
Klinkt wel bekend. En jezelf zijn helpt in dat geval ook niet echt, ik hoor nameljik meer dan eesn dat ik meer dan anderen mezelf ben. Maar niemand weet dat ik niet de cynicus ben die ik altijd uithang, maar van nature een hele vrolijke jongen ben. Maar mijn onverschilligheid en grilligheid (en andere diepgaandere zaken) maken dat vrienden me niet echt - boeien is een ruig woord - maar ik ben als de dood om over 'mezelf' te praten, zoals je tegen vrienden wel hoort te doen.
  donderdag 8 december 2005 @ 22:45:39 #8
102582 Asics
Asics HIGH !!!
pi_32930983
ik zie ze niet als vrienden en dat vind ik heel erg . . . .

leg is ff uit waarom je dat doet.
Asics neemt de tijd.
Asics geniet. Lees mijn columns op http://www.raaskal.com
pi_32931310
quote:
nou ik niet iig, maar ik blaak dan ook van de zelfverzekerdheid

wat een giller, zeg, zogenaamde onzekerheid gebruiken als alibi voor volkomen desinteresse en schandalig egoisme
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  donderdag 8 december 2005 @ 23:21:53 #10
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_32932105
Het leven als een schaakspel zien snap ik nog wel. Als je deze zet doet, krijg je die reactie, vooruit denken, wat levert het op, wat moet ik daarvoor doen. Ja, zo zie ik het ook wel eens.

Maar mijn vrienden als schaakstukken zien? .
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
  donderdag 8 december 2005 @ 23:22:48 #11
65837 cerror
ik kom af en toe
pi_32932137
Ik kan niet schaken.
Hoi, ik ben een lamzak met een passie voor flessen wasverzachter.
Neuk mijn oor en noem me Harry Mulisch
pi_32932315
Onderdrukt de neiging om een flauw grapje te maken met herdertjesmat, remise of rokade erin.
Als het echte vrienden zijn die je niet kwijt wil raken, wil eerlijkheid wel eens helpen. (over dat bitchy gedoe dan he, niet dat je ze ziet als schaakstukken dat moet je maar geheimhouden en proberen zelf verbetering in zien te brengen)
pi_32932357
Nadine leef je nog
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
  vrijdag 9 december 2005 @ 01:55:22 #14
51804 Roa
Pizza Taco!
pi_32935529
Wat een deprimerend topic.

Maar om in de metafoor te blijven:

Aan het eind van een schaakspel is het bord bijna leeg; alle stukken zijn uit het veld geslagen. Wil je zo eindigen?
Ik lul hier slap uit m'n nek omdat m'n telefoonrekening anders zo hoog wordt.
  Redactie Games vrijdag 9 december 2005 @ 02:11:38 #15
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_32935705
quote:
Als ik ze kan gebruiken om er zelf beter van te worden, doe ik dat. Ik weet niet echt hoe ik het uit moet leggen, maar ik hoop dat iemand zich herkent in zo`n situatie.
Doe hier wat aan, scheelt een hoop brokstukken..
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
pi_32936231
quote:
En hoe kom je erbij dat dat voorkomt uit onzekerheid en je niet gewoon een bitch bent
Als je onzeker bent wil je door iedereen aardig gevonden worden, geef je meer dan je ontvangt en ben je veel aan het behagen
pi_32936296
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 03:14 schreef Xennia het volgende:

[..]

En hoe kom je erbij dat dat voorkomt uit onzekerheid en je niet gewoon een bitch bent
Als je onzeker bent wil je door iedereen aardig gevonden worden, geef je meer dan je ontvangt en ben je veel aan het behagen
Je kunt onzekerheid ook uiten door juist van je af te bijten.
Zo laat je niemand je zwakke kant zien.
nuff said.
  vrijdag 9 december 2005 @ 03:35:45 #18
135145 supersnol
Soms wel lief
pi_32936333
Iedereen wil zijn pionnetje wel tot een dame bevorderen!
  vrijdag 9 december 2005 @ 17:26:34 #19
42555 Tomek
Take on the world!
pi_32949337
als je vrienden nou niet kunnen schaken dan?
  vrijdag 9 december 2005 @ 17:34:56 #20
88139 JoeyT
Ecoutez.. We komen hard...
pi_32949494
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 03:14 schreef Xennia het volgende:

[..]

En jij bent psycholoog?

Zelfs ik begrijp dat je door oinzekerheid zo kan handelen...
"Meisje kijk me aan en laat je tranen lopen.
Oog in oog met genialiteit sta je.
Hier had je toch niet op durven hopen.
Je gaat met Joey mee, want deze jongen komt zo hard."
pi_32950907
Moet je jezelf geen doelen stellen, dan kun je ze ook niet gebruiken voor iets.
  vrijdag 9 december 2005 @ 18:38:31 #22
129362 BennyNL
1 lange trip
pi_32950933
je loopt achter, het leven is een Real Time Strategy
Gemiddeld reactieniveau op de FP:
[quote]Ben benieuwd wanneer Bin Laden zelf met een boek komt![/quote]
Buzzz: Wat, gebundelde grot tekeningen??? >:)
  vrijdag 9 december 2005 @ 18:45:52 #23
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_32951072
Het punt is. Ben jij zelf wit of zwart, en zie je jouw vrienden als witte of zwarte stukken? Dat is de vraag, want heel je strategie hangt af van deze vraag. Ben jij de witte loper en zijn je vrienden witte pionnetjes die je er voor kunt zetetn om jou te beschermen, of ben jij het zwarte paard en komen de witte pionnetjes als doodsgravers op je af en moet je je in rare sprongen wringen om ze te ontwijken. Soms is het beter om jezelf op te offeren als zwart paard of witte loper, zodat je koningin in het spel blijft. Ik hoop dat je deze tips ter harte zult nemen.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  vrijdag 9 december 2005 @ 18:47:14 #24
11907 IntroV
Veel voor weinig
pi_32951102
quote:
Op donderdag 8 december 2005 22:25 schreef sweetgirly het volgende:
Life is like a box of chocolates, you never know what you gonna get

Chocola toch?
pi_32962713
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 17:34 schreef JoeyT het volgende:

[..]

En jij bent psycholoog?

Zelfs ik begrijp dat je door oinzekerheid zo kan handelen...
Dat zal best, maar ik koop het verhaal van TS niet
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')