in schaak is het doel iemand mat te zetten...quote:Op donderdag 8 december 2005 22:12 schreef Nano het volgende:
Ik baal hier enorm van, maar ik het moet toegeven. Ik kan nooit eens genieten van mijn leven, omdat ik zo onzeker ben. Ik verberg mijn onzekerheid door heel 'bitcherig' over te komen. Ik zie 'mijn vrienden' als een soort schaakstukken. Ik zie ze niet als vrienden, en dat vindt ik heel erg. Als ik ze kan gebruiken om er zelf beter van te worden, doe ik dat. Ik weet niet echt hoe ik het uit moet leggen, maar ik hoop dat iemand zich herkent in zo`n situatie.
nou ik niet iig, maar ik blaak dan ook van de zelfverzekerdheidquote:Op donderdag 8 december 2005 22:12 schreef Nano het volgende:
Ik baal hier enorm van, maar ik het moet toegeven. Ik kan nooit eens genieten van mijn leven, omdat ik zo onzeker ben. Ik verberg mijn onzekerheid door heel 'bitcherig' over te komen. Ik zie 'mijn vrienden' als een soort schaakstukken. Ik zie ze niet als vrienden, en dat vindt ik heel erg. Als ik ze kan gebruiken om er zelf beter van te worden, doe ik dat. Ik weet niet echt hoe ik het uit moet leggen, maar ik hoop dat iemand zich herkent in zo`n situatie.
Doe hier wat aan, scheelt een hoop brokstukken..quote:Op donderdag 8 december 2005 22:12 schreef Nano het volgende:
Als ik ze kan gebruiken om er zelf beter van te worden, doe ik dat. Ik weet niet echt hoe ik het uit moet leggen, maar ik hoop dat iemand zich herkent in zo`n situatie.
En hoe kom je erbij dat dat voorkomt uit onzekerheid en je niet gewoon een bitch bentquote:Op donderdag 8 december 2005 22:12 schreef Nano het volgende:
Je kunt onzekerheid ook uiten door juist van je af te bijten.quote:Op vrijdag 9 december 2005 03:14 schreef Xennia het volgende:
[..]
En hoe kom je erbij dat dat voorkomt uit onzekerheid en je niet gewoon een bitch bent![]()
Als je onzeker bent wil je door iedereen aardig gevonden worden, geef je meer dan je ontvangt en ben je veel aan het behagen
En jij bent psycholoog?quote:Op vrijdag 9 december 2005 03:14 schreef Xennia het volgende:
[..]
En hoe kom je erbij dat dat voorkomt uit onzekerheid en je niet gewoon een bitch bent![]()
Als je onzeker bent wil je door iedereen aardig gevonden worden, geef je meer dan je ontvangt en ben je veel aan het behagen
Chocola toch?quote:Op donderdag 8 december 2005 22:25 schreef sweetgirly het volgende:
Life is like a box of chocolates, you never know what you gonna get![]()
![]()
Dat zal best, maar ik koop het verhaal van TS nietquote:Op vrijdag 9 december 2005 17:34 schreef JoeyT het volgende:
[..]
En jij bent psycholoog?
Zelfs ik begrijp dat je door oinzekerheid zo kan handelen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |