Waarom post hij dat daar en niet hier?quote:Op donderdag 8 december 2005 15:24 schreef Zhenar het volgende:
[..]
DVD SlowChat #8 wat zal de DVD sint ons brengen?
Ja vaag hè? Misschien bedoelde hij een spoiler, maar werd het een quote? Misschien is het een grapje? OH GOD LAAT HET EEN GRAPJE ZIJN!!!!quote:Op donderdag 8 december 2005 15:27 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Waarom post hij dat daar en niet hier?
En waarom in een quote?
Dizer!!!! Kom eens snel uitleg geven
De pagina kan niet worden weergegeven.quote:Op donderdag 8 december 2005 15:50 schreef Duiveltja het volgende:
WHahahahaha![]()
![]()
![]()
http://www.filecabi.net/video/miracraigpaatrynet1.html
Whahahahaquote:Op donderdag 8 december 2005 15:50 schreef Duiveltja het volgende:
WHahahahaha![]()
![]()
![]()
http://www.filecabi.net/video/miracraigpaatrynet1.html
Je hoorde haar na de val nog kreunen na de val.quote:Op donderdag 8 december 2005 15:54 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Whahahaha
En ook die stilte erna!![]()
Vind je het gek trouwens... wat een debiel nummer zong ze
Heeft er waarschijnlijk mee te maken dat je op werk zit denk ik.quote:Op donderdag 8 december 2005 15:56 schreef Copycat het volgende:
Waarom krijg ik een foutmelding?
Ik ookquote:Op donderdag 8 december 2005 15:56 schreef Copycat het volgende:
Waarom krijg ik een foutmelding?
*pok*quote:Op donderdag 8 december 2005 15:59 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Je hoorde haar na de val nog kreunen na de val.
quote:
quote:Op donderdag 8 december 2005 17:00 schreef Copycat het volgende:
Nog een half uur en dan linea recta naar huis en mijn bed in.
Oh nee, ik moet eerst nog een wasje draaien.
Nee joh, ben je gekquote:Op donderdag 8 december 2005 16:57 schreef Bupatih het volgende:
[..]
niksan!
Kom je ook? [afbeelding]
Ik ga alleen als jij, Tania en MB komen.quote:Op donderdag 8 december 2005 17:04 schreef niksan het volgende:
[..]
Nee joh, ben je gek
Ik vraag me af hoeveel mensen er écht gaan![]()
Ik kom alleen als zowel timbob als BVO komenquote:Op donderdag 8 december 2005 17:07 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik ga alleen als jij, Tania en MB komen.
Dus ik ga nooit, zeg maar...
Oh, dit is weer zo'n stom topic dat er steeds een reactie mistquote:
Breng me nou niet op ideeënquote:Op donderdag 8 december 2005 17:14 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ik kom alleen als zowel timbob als BVO komen.
Niet dus.
quote:Op donderdag 8 december 2005 17:16 schreef Svensational het volgende:
[..]
Oh, dit is weer zo'n stom topic dat er steeds een reactie mist.
quote:Op dinsdag 6 december 2005 21:54 schreef Ali Salami het volgende:
In dat geval is de postcount (dat waar het aantal pagina's op wordt gebaseerd) niet gelijk aan het aantal posts, doordat het bijvoorbeeld niet is opgehoogd na een geplaatste post of is verlaagd na een verwijderde. En dat kan weer komen door een hikje van de databaseserver waarbij de ene query wel wordt doorgevoerd en de andere niet. Gebeurt dus wel vaker. Vandaag heb ik al diverse hikken gezien, dus daarvan zou het kunnen komen
Ja, dat had ik al gelezen laatstquote:
Is het trouwens bij jullie ook gewoon enorm traag? Fok! dan...quote:Op donderdag 8 december 2005 17:26 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, dat had ik al gelezen laatst.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |