Oh jammer, had een leuke roddel opgeleverd wellichtquote:Op donderdag 8 december 2005 11:09 schreef Copycat het volgende:
Antwoord op je slotvraag:
Nee, was geen BN-er. Iemand van HR van een uitzendorganisatie. Daar gaat ieder normaal mens van geeuwen.
Ik zal eens ene poging doen.quote:Op donderdag 8 december 2005 11:41 schreef Zhenar het volgende:
Mijn icon mag ook wel eens ge-Christmatized worden![]()
!
Kan iemand hier iets mee: [afbeelding] ?
Of anders met mijnstilstaande
: [afbeelding]
quote:
quote:Op donderdag 8 december 2005 11:51 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Heeft Svennie jou hierheen verwezen?!?!?
!
Ik ben vandaag even in de rol van PeRi.quote:Op donderdag 8 december 2005 11:56 schreef BVO het volgende:
Joehoe!
wat een waanzinnig stoer woordquote:Op donderdag 8 december 2005 11:41 schreef Zhenar het volgende:
ge-Christmatized
Maar totaal niet uitspreekbaarquote:Op donderdag 8 december 2005 12:05 schreef babette21 het volgende:
[..]
wat een waanzinnig stoer woord
Ga zo naar boven... ff wat huiswerk doen enzo, maar daar is 't ook zo enorm koudquote:Op donderdag 8 december 2005 12:51 schreef babette21 het volgende:
ik heb 't koud, gdvrdmm....
en die kutcollega's van me zetten desondanks gewoon de ramen open![]()
frisse lucht my ass..................![]()
Morgen??? Het is verdulleme al dik een uur middag!quote:Op donderdag 8 december 2005 13:12 schreef Duiveltja het volgende:
Mogguh
quote:Op donderdag 8 december 2005 11:54 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
[afbeelding] -> [afbeelding]
Neen, ik zal PeRi weer eens te stalken.
quote:Op donderdag 8 december 2005 11:54 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
[afbeelding] -> [afbeelding]
Neen, ik zal PeRi weer eens te stalken.
logsich toch........... geen pret zonder Babettequote:Op donderdag 8 december 2005 14:50 schreef Zhenar het volgende:Dizer gaat niet meer mee naar de meet?!
![]()
![]()
![]()
![]()
Waat haal je dat vandaan?quote:Op donderdag 8 december 2005 14:50 schreef Zhenar het volgende:Dizer gaat niet meer mee naar de meet?!
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat wel. Maar toch raar. Dizer: uitleg!!!quote:Op donderdag 8 december 2005 14:57 schreef babette21 het volgende:
[..]
logsich toch........... geen pret zonder Babette![]()
![]()
Waarom post hij dat daar en niet hier?quote:Op donderdag 8 december 2005 15:24 schreef Zhenar het volgende:
[..]
DVD SlowChat #8 wat zal de DVD sint ons brengen?
Ja vaag hč? Misschien bedoelde hij een spoiler, maar werd het een quote? Misschien is het een grapje? OH GOD LAAT HET EEN GRAPJE ZIJN!!!!quote:Op donderdag 8 december 2005 15:27 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Waarom post hij dat daar en niet hier?
En waarom in een quote?
Dizer!!!! Kom eens snel uitleg geven
De pagina kan niet worden weergegeven.quote:Op donderdag 8 december 2005 15:50 schreef Duiveltja het volgende:
WHahahahaha![]()
![]()
![]()
http://www.filecabi.net/video/miracraigpaatrynet1.html
Whahahahaquote:Op donderdag 8 december 2005 15:50 schreef Duiveltja het volgende:
WHahahahaha![]()
![]()
![]()
http://www.filecabi.net/video/miracraigpaatrynet1.html
Je hoorde haar na de val nog kreunen na de val.quote:Op donderdag 8 december 2005 15:54 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Whahahaha
En ook die stilte erna!![]()
Vind je het gek trouwens... wat een debiel nummer zong ze
Heeft er waarschijnlijk mee te maken dat je op werk zit denk ik.quote:Op donderdag 8 december 2005 15:56 schreef Copycat het volgende:
Waarom krijg ik een foutmelding?
Ik ookquote:Op donderdag 8 december 2005 15:56 schreef Copycat het volgende:
Waarom krijg ik een foutmelding?
*pok*quote:Op donderdag 8 december 2005 15:59 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Je hoorde haar na de val nog kreunen na de val.
quote:
quote:Op donderdag 8 december 2005 17:00 schreef Copycat het volgende:
Nog een half uur en dan linea recta naar huis en mijn bed in.
Oh nee, ik moet eerst nog een wasje draaien.
Nee joh, ben je gekquote:Op donderdag 8 december 2005 16:57 schreef Bupatih het volgende:
[..]
niksan!
Kom je ook? [afbeelding]
Ik ga alleen als jij, Tania en MB komen.quote:Op donderdag 8 december 2005 17:04 schreef niksan het volgende:
[..]
Nee joh, ben je gek
Ik vraag me af hoeveel mensen er écht gaan![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |