Oh jammer, had een leuke roddel opgeleverd wellichtquote:Op donderdag 8 december 2005 11:09 schreef Copycat het volgende:
Antwoord op je slotvraag:
Nee, was geen BN-er. Iemand van HR van een uitzendorganisatie. Daar gaat ieder normaal mens van geeuwen.
Ik zal eens ene poging doen.quote:Op donderdag 8 december 2005 11:41 schreef Zhenar het volgende:
Mijn icon mag ook wel eens ge-Christmatized worden![]()
!
Kan iemand hier iets mee: [afbeelding] ?
Of anders met mijnstilstaande
: [afbeelding]
quote:
quote:Op donderdag 8 december 2005 11:51 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Heeft Svennie jou hierheen verwezen?!?!?
!
Ik ben vandaag even in de rol van PeRi.quote:Op donderdag 8 december 2005 11:56 schreef BVO het volgende:
Joehoe!
wat een waanzinnig stoer woordquote:Op donderdag 8 december 2005 11:41 schreef Zhenar het volgende:
ge-Christmatized
Maar totaal niet uitspreekbaarquote:Op donderdag 8 december 2005 12:05 schreef babette21 het volgende:
[..]
wat een waanzinnig stoer woord
Ga zo naar boven... ff wat huiswerk doen enzo, maar daar is 't ook zo enorm koudquote:Op donderdag 8 december 2005 12:51 schreef babette21 het volgende:
ik heb 't koud, gdvrdmm....
en die kutcollega's van me zetten desondanks gewoon de ramen open![]()
frisse lucht my ass..................![]()
Morgen??? Het is verdulleme al dik een uur middag!quote:Op donderdag 8 december 2005 13:12 schreef Duiveltja het volgende:
Mogguh
quote:Op donderdag 8 december 2005 11:54 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
[afbeelding] -> [afbeelding]
Neen, ik zal PeRi weer eens te stalken.
quote:Op donderdag 8 december 2005 11:54 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
[afbeelding] -> [afbeelding]
Neen, ik zal PeRi weer eens te stalken.
logsich toch........... geen pret zonder Babettequote:Op donderdag 8 december 2005 14:50 schreef Zhenar het volgende:Dizer gaat niet meer mee naar de meet?!
![]()
![]()
![]()
![]()
Waat haal je dat vandaan?quote:Op donderdag 8 december 2005 14:50 schreef Zhenar het volgende:Dizer gaat niet meer mee naar de meet?!
![]()
![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |