quote:
quote:
Op donderdag 8 december 2005 15:27 schreef MissBliss het volgende:[..]
Waarom post hij dat daar en niet hier?
![]()
En waarom in een quote?
![]()
Dizer!!!! Kom eens snel uitleg geven
![]()
Ik heb de reden inmiddels achterhaald:
quote:
Op woensdag 7 december 2005 19:16 schreef Dizer het volgende:[..]
Wil je beweren van wel? Nou.. kom maar op met bewijzen? Ik heb nooit echte problemen op fok gezet. Ik ga echt niet mijn prive leven hier bespreken. Ik heb wel laten vallen waar ik vandaan kom en thats it. Dat is alles wat ik zo goed als prive heb doorgegeven. Oh jah en waar ik werk en in welke stad ik woon en zo. Meer niet. Maar problemen bespreek ik niet.
![]()
En verander je avatar eens... want Sinterklaas is allang weer terug naar Spanje
quote:
Op woensdag 7 december 2005 19:20 schreef MissBliss het volgende:[..]
Een tijdje geleden nog over een vriend die ziek was oid.. dat je niet wist wat je ermee aan moest.. Daarvoor een keer over hoe je het uit moest maken met je vriendin, en helemaal wat er dan mis was e.d. ... Vast nog wel meer voorbeelden. (Zie ook PeRi's reply) En ook soms dus dat je lekker geheimzinnig doet van:
[hoi]
En dan niet willen zeggen wat er is he
En mijn avatar verander ik wel weer een keer.
quote:
En dat was (voorlopig?) Dizers laatste post in ShowChat. En op mijn vraag waarom hij dat niet hier kwam melden kreeg ik het volgende antwoord:
quote:
Op donderdag 8 december 2005 20:49 schreef Dizer het volgende:[..]
Dat is hem nou juist. Heb het helemaal gehad met ShowChat
![]()
Mensen die mij gaan vertellen hoe ik me moet gaan gedragen hoe ik niet te zien
niks persoonlijks tegen jou hoor..Zo nu weer lekker lollig verder
![]()
DUS JIJ HEBT DIZER WEGGEJAAGD MB!!!!!!!!!
![]()
!!!!!!
Vond het persoonlijk ook niet bepaald tof dat je die zieke collega aanhaalde om in je discussie met Dizer je punt te maken. Ten eerste was dat iets dat hem overduidelijk
echt aan had gegrepen en ten tweede weet je niet hoe het met die man is afgelopen (toch?).
Ja, Dizer heeft wel eens zijn hart op zijn digitale tong en dat mag je hem best vertellen, zeker als hij het tegendeel beweert. Maar kan dat niet ietsje tactischer? Ik vind het zelf namelijk alleen maar ontroerend en bewonderenswaardig dat Dizer zo met zijn medemens begaan is en vond het dan ook nogal misplaatst om dat in zo'n onnozele discussie tegen hem te gebruiken, zelfs al was het een goed argument.
Los daarvan ben ik nog altijd van mening:
![]()
MB
Alleen die actie vond ik wat minder.
Ookal is het maar internet.
Oh, en als Dizer dit leest: volgens mij is er voornamelijk sprake van een misverstand: MB nam jou niet kwalijk dat je (ooit) persoonlijke details hebt gepost (ze doet het zelfs immers ook, het liefst
![]()
dronken
![]()
), maar haar wellicht enigszins pijnlijke argumentatie was volgens mij slechts bedoeld om jouw opmerking "ik post nooit iets persoonlijks" tegen te gaan. Zonder een negatief oordeel daarbij.
Klopt mijn analyse van de onenigheid een beetje?
En kunnen we nu weer allemaal vriendjes zijn?
![]()
!!1!!11!1!!
[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(