Dan weet ik wanneer je er bent enzoquote:
Kom dan niet aanzetten met die vraag.quote:
Groep 1/2quote:Op woensdag 7 december 2005 19:08 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Kom dan niet aanzetten met die vraag.
Of dacht je dat we dom zijn?We zijn je groep 4 niet.
.
Vanwege je PI en smileygebruik...quote:Op woensdag 7 december 2005 19:05 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik voel me niet raar.. waar slaat dit nou weer op?
ShowChat #487: PeeR, ik vind je konijn wel lief hoor. :*quote:Op woensdag 7 december 2005 19:07 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dat ging over dat nadoen-topic.
Maar het is toch veel spannender als je niet weet wanneer ik kom...quote:Op woensdag 7 december 2005 19:07 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dan weet ik wanneer je er bent enzo.
Ach....gelukkig is dat filmpje ook al niet een paar maanden oud.quote:Op woensdag 7 december 2005 19:09 schreef Svensational het volgende:
[..]
Groep 1/2.
En ik moet toch op de één of andere manier dat filmpje posten. Als ik het onder "_O-
" had gepost had alleen jij het gekeken.
.
quote:Op woensdag 7 december 2005 19:09 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Vanwege je PI en smileygebruik...
Hey
Echt zo van: Vraag me wat er is!!!!!![]()
En toen moest ik aan dat topic denken dus
moet een
zijn
Dus ik had het alleen mogen posten als het net nieuw zou zijn geweest:')? Net alsof iedereen het hier al gezien had.quote:Op woensdag 7 december 2005 19:10 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ach....gelukkig is dat filmpje ook al niet een paar maanden oud.
Ik vond het leuk, al zitten er wel veel saaie stukken in jaquote:Op woensdag 7 december 2005 19:11 schreef MissBliss het volgende:
Wat een stom filmpje, ik heb het afgezet
Jij nooit neequote:Op woensdag 7 december 2005 19:11 schreef Dizer het volgende:
Eb trouwens, als ik problemen heb, ga ik dat toch niet met jullie bespreken?
Ik kende het in ieder geval al!quote:Op woensdag 7 december 2005 19:11 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dus ik had het alleen mogen posten als het net nieuw zou zijn geweest:')? Net alsof iedereen het hier al gezien had..
Ik heb ooit tegen jou gemiept dat jij niet zo moest miepen hierquote:Op woensdag 7 december 2005 19:11 schreef Dizer het volgende:
als ik problemen heb, ga ik dat toch niet met jullie bespreken?
Wil je beweren van wel? Nou.. kom maar op met bewijzen? Ik heb nooit echte problemen op fok gezet. Ik ga echt niet mijn prive leven hier bespreken. Ik heb wel laten vallen waar ik vandaan kom en thats it. Dat is alles wat ik zo goed als prive heb doorgegeven. Oh jah en waar ik werk en in welke stad ik woon en zo. Meer niet. Maar problemen bespreek ik niet.quote:
Ja ik miep, dat weet ik. En zal ik je een geheimpje verklappen:quote:Op woensdag 7 december 2005 19:15 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ik heb ooit tegen jou gemiept dat jij niet zo moest miepen hier.
Ja ik ja. Dat bloed hier overal... niet zo fijnquote:Op woensdag 7 december 2005 19:18 schreef PeRi het volgende:
Vollegus mij is er iemand hier ongesteheeéeld..
Een tijdje geleden nog over een vriend die ziek was oid.. dat je niet wist wat je ermee aan moest.. Daarvoor een keer over hoe je het uit moest maken met je vriendin, en helemaal wat er dan mis was e.d. ... Vast nog wel meer voorbeelden. (Zie ook PeRi's reply) En ook soms dus dat je lekker geheimzinnig doet van:quote:Op woensdag 7 december 2005 19:16 schreef Dizer het volgende:
[..]
Wil je beweren van wel? Nou.. kom maar op met bewijzen? Ik heb nooit echte problemen op fok gezet. Ik ga echt niet mijn prive leven hier bespreken. Ik heb wel laten vallen waar ik vandaan kom en thats it. Dat is alles wat ik zo goed als prive heb doorgegeven. Oh jah en waar ik werk en in welke stad ik woon en zo. Meer niet. Maar problemen bespreek ik niet.
En verander je avatar eens... want Sinterklaas is allang weer terug naar Spanje![]()
En dan niet willen zeggen wat er is hequote:Hoi
Sorry... zal het noooooooooooooooooit meer doen!quote:Op woensdag 7 december 2005 19:20 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Een tijdje geleden nog over een vriend die ziek was oid.. dat je niet wist wat je ermee aan moest.. Daarvoor een keer over hoe je het uit moest maken met je vriendin, en helemaal wat er dan mis was e.d. ... Vast nog wel meer voorbeelden. (Zie ook PeRi's reply) En ook soms dus dat je lekker geheimzinnig doet van:
[..]
En dan niet willen zeggen wat er is he![]()
Ach, daar had Christine vroeger ook een handje van.quote:Op woensdag 7 december 2005 19:20 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Een tijdje geleden nog over een vriend die ziek was oid.. dat je niet wist wat je ermee aan moest.. Daarvoor een keer over hoe je het uit moest maken met je vriendin, en helemaal wat er dan mis was e.d. ... Vast nog wel meer voorbeelden. (Zie ook PeRi's reply) En ook soms dus dat je lekker geheimzinnig doet van:
[..]
En dan niet willen zeggen wat er is he![]()
Ik heb er geen problemen mee hoorquote:Op woensdag 7 december 2005 19:22 schreef Dizer het volgende:
[..]
Sorry... zal het noooooooooooooooooit meer doen!
quote:Op woensdag 7 december 2005 19:24 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ach, daar had Christine vroeger ook een handje van..
quote:![]()
quote:
quote:Hoi.
quote:Ik voel me kut..
quote:Ik heb geen zin in vanavond.
quote:...etc...
Die deed het in het Rensketopic ook al niet.quote:Op woensdag 7 december 2005 21:00 schreef Bupatih het volgende:
[afbeelding]
Is dit Renske?
Ja, duh...ik weet het antwoord al
Dat vind ik juist het leuke... als iemand helemaal de mist ingaat (zoals Floortje de laatste keer) is dat vét spannend!quote:Op woensdag 7 december 2005 21:51 schreef MissBliss het volgende:
Ik vind Idols een beetje saai worden, steeds maar hetzelfde. Die liedjes die ze zingen zijn ALTIJD slechter dan het origineel, dus je luistert heel de tijd naar een rip-off
Ja, dat heb ik dus gemist omdat ik wegzaptequote:Op woensdag 7 december 2005 21:54 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Dat vind ik juist het leuke... als iemand helemaal de mist ingaat (zoals Floortje de laatste keer) is dat vét spannend!![]()
quote:Op woensdag 7 december 2005 21:55 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik dus gemist omdat ik wegzapteToch jammer
quote:Op woensdag 7 december 2005 22:00 schreef Zhenar het volgende:
[..]Je verdient dat soort momenten niet met zo'n instelling.
!
Daar heb je natuurlijk meer dan gelijk in.quote:Op woensdag 7 december 2005 22:05 schreef MissBliss het volgende:
[..]
En mensen die I-Jay heten neem ik sowieso niet serieus
En hij is nog door ookquote:Op woensdag 7 december 2005 22:05 schreef MissBliss het volgende:
En mensen die I-Jay heten neem ik sowieso niet serieus
De lul.quote:
Ik had liever die jongen met die slaapogen doorgezien, ongeacht of hij kan zingen..quote:
quote:Op woensdag 7 december 2005 22:09 schreef pberends het volgende:
[Mannen] Welke mannen vind jij superknap? #3
[afbeelding]
Die voorste lijkt Filemon van BNN wel.
Maar de jury smeekte het publiek om haar haar "kleine misstap" te vergeven.quote:Op woensdag 7 december 2005 22:10 schreef MissBliss het volgende:
Maar Floortje ging toch juist enorm de fout in?? Want ze heeft de meeste stemmen..
Ik heb het dus niet gezienquote:Op woensdag 7 december 2005 22:15 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Maar de jury smeekte het publiek om haar haar "kleine misstap" te vergeven.![]()
! Al vind ik Floortje wel leuk, zo'n milde behandeling verdiende ze niet na zo'n belabberd optreden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |