quote:
quote:Hoi.
quote:Ik voel me kut..
quote:Ik heb geen zin in vanavond.
quote:...etc...
Die deed het in het Rensketopic ook al niet.quote:Op woensdag 7 december 2005 21:00 schreef Bupatih het volgende:
[afbeelding]
Is dit Renske?
Ja, duh...ik weet het antwoord al
Dat vind ik juist het leuke... als iemand helemaal de mist ingaat (zoals Floortje de laatste keer) is dat vét spannend!quote:Op woensdag 7 december 2005 21:51 schreef MissBliss het volgende:
Ik vind Idols een beetje saai worden, steeds maar hetzelfde. Die liedjes die ze zingen zijn ALTIJD slechter dan het origineel, dus je luistert heel de tijd naar een rip-off
Ja, dat heb ik dus gemist omdat ik wegzaptequote:Op woensdag 7 december 2005 21:54 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Dat vind ik juist het leuke... als iemand helemaal de mist ingaat (zoals Floortje de laatste keer) is dat vét spannend!![]()
quote:Op woensdag 7 december 2005 21:55 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik dus gemist omdat ik wegzapteToch jammer
quote:Op woensdag 7 december 2005 22:00 schreef Zhenar het volgende:
[..]Je verdient dat soort momenten niet met zo'n instelling.
!
Daar heb je natuurlijk meer dan gelijk in.quote:Op woensdag 7 december 2005 22:05 schreef MissBliss het volgende:
[..]
En mensen die I-Jay heten neem ik sowieso niet serieus
En hij is nog door ookquote:Op woensdag 7 december 2005 22:05 schreef MissBliss het volgende:
En mensen die I-Jay heten neem ik sowieso niet serieus
De lul.quote:
Ik had liever die jongen met die slaapogen doorgezien, ongeacht of hij kan zingen..quote:
quote:Op woensdag 7 december 2005 22:09 schreef pberends het volgende:
[Mannen] Welke mannen vind jij superknap? #3
[afbeelding]
Die voorste lijkt Filemon van BNN wel.
Maar de jury smeekte het publiek om haar haar "kleine misstap" te vergeven.quote:Op woensdag 7 december 2005 22:10 schreef MissBliss het volgende:
Maar Floortje ging toch juist enorm de fout in?? Want ze heeft de meeste stemmen..
Ik heb het dus niet gezienquote:Op woensdag 7 december 2005 22:15 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Maar de jury smeekte het publiek om haar haar "kleine misstap" te vergeven.![]()
! Al vind ik Floortje wel leuk, zo'n milde behandeling verdiende ze niet na zo'n belabberd optreden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |