Maar het is dan wel weer des Dizers om SC te verlaten en via via te laten weten niet naar de meet te komenquote:Op vrijdag 9 december 2005 09:24 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik bedoel dat het logisch was dat ze voorbeelden aanhaalde, maar vond het specifieke voorbeeld nogal ongelukkig gekozen.
Zal je zien dat Dizer eigenlijk heel ergens anders boos om was.
quote:Op vrijdag 9 december 2005 09:25 schreef Copycat het volgende:
[..]
SVEN HAD GEWOON DIE 'NIET' NIET IN ZIJN TEKST MOETEN ZETTEN!
HET IS ALLEMAAL ZIJN SCHULD![]()
![]()
![]()
.
Zo, nu maar even een bakkie en een peukie... En een valiumpje....
Lijkt mij nog steeds leuk.quote:Op vrijdag 9 december 2005 09:27 schreef Copycat het volgende:
Wie komen er vooralsnog allemaal nog naar de meet, eigenlijk?
Of is het een cynische vertaling?quote:Zolang jullie zo stom tegen me doen, kom ik niet meer in ShowChat, Zhenar. Zeg dat maar tegen ze .
Maar met de tofheid van een maxi meet!quote:
quote:Op vrijdag 9 december 2005 01:20 schreef Zhenar het volgende:
En dat was (voorlopig?) Dizers laatste post in ShowChat. En op mijn vraag waarom hij dat niet hier kwam melden kreeg ik het volgende antwoord:
Met het paardensexincident zei Dizer van tevoren al dat hij alleen dát topic weg zou blijven. Maar nu is hij volgens mij wel behoorlijk serieus! Maar hij gaat ons vast wel missen en komt dan weer terug.quote:Op vrijdag 9 december 2005 09:47 schreef Dada het volgende:
[..]volgens mij opent Dizer binnenkort een nieuw SC topic met daarin een verwijzing naar zijn vriendinnetjes, vrienden en buitenlui zoals hij ook na eerst veel heisa om een paardenpost toch later zelf een paar paardenposts opende. Dizer heeft gewoon tijd nodig om tot bezinning te komen
Het was ook meer een onzichtbare rel.quote:Op vrijdag 9 december 2005 09:58 schreef Tom_Tom- het volgende:
Oh jee, ik heb weer een rel gemist..
Sterker: paardenseks incident!quote:Op vrijdag 9 december 2005 10:00 schreef Tom_Tom- het volgende:
Paardenincident?
Antieke ShowChats.quote:Op vrijdag 9 december 2005 10:04 schreef Svensational het volgende:
ShowChat #107: Paarden neuken is okay. [14.gif].
quote:Op woensdag 7 december 2005 10:51 schreef PeRi het volgende:Beau van Erven Dorens Award - Meest arrogante user Zhenar
WTF?!? Nu al?quote:Op vrijdag 9 december 2005 10:58 schreef BVO het volgende:
Morgen m'n laatste tentamen en dan als het goed isvakantie
![]()
.
quote:
Ik ben er echt aan toe wel!quote:
10-12 tot 9-1quote:
ik zeg toch ook "bijna"quote:Op vrijdag 9 december 2005 10:56 schreef Airelle het volgende:
Ik moet alleen nog eventjes naar school en dan werken... maar daarna ook: WEEKEND!!!.
quote:Op vrijdag 9 december 2005 11:00 schreef BVO het volgende:
[..]Heeft de hele nacht liggen janken en is nu woedend op
![]()
![]()
Ingrid
![]()
en
Lieske
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |