WTF?!? Nu al?quote:Op vrijdag 9 december 2005 10:58 schreef BVO het volgende:
Morgen m'n laatste tentamen en dan als het goed isvakantie
![]()
.
quote:
Ik ben er echt aan toe wel!quote:
10-12 tot 9-1quote:
ik zeg toch ook "bijna"quote:Op vrijdag 9 december 2005 10:56 schreef Airelle het volgende:
Ik moet alleen nog eventjes naar school en dan werken... maar daarna ook: WEEKEND!!!.
quote:Op vrijdag 9 december 2005 11:00 schreef BVO het volgende:
[..]Heeft de hele nacht liggen janken en is nu woedend op
![]()
![]()
Ingrid
![]()
en
Lieske
.
Same here.quote:Op vrijdag 9 december 2005 11:01 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik zeg toch ook "bijna"
ik moet ook nog 6 uur aan de bak.........![]()
maar dán.......
quote:Op vrijdag 9 december 2005 10:01 schreef Dizer het volgende:
Goedemorgen
Sorry Sven en Zhenar, maar ik dacht dat ik duidelijk was. Ik hoef ShowChat niet meer. Ik word echt mega gestoord van elke aanval die ik krijg ven meerdere mensen als ik maar dan ook een klein beetje iets zeg wat heel misschien ene klein beetje persoonlijk kan overkomen. Gjeez. Heb ik 1 topic gemist, werd er gelijk geroepen dat ik boos was. Dat sloeg nergens op...
Zet ik 1 verkeerde PI neer omdat die twee naast elkaar zijn.. krijg ik een heel verhaal en ook nog dat ik niet zo moet miepen.. terwijl ik het aan het uitleggen was dat ik een verkeerde PI heb gebruikt.
Ik word er niet goed van! Of te wel, leuk en aardig allemaal, maar ik dacht dat we ooit een hele leuke groepje hadden dat gewoon goed klikte. Nou dat is allemaal voorbij. Daarvoor ben ik niet die eerste meet begonnen wat uiteindelijke de geboorte van SC werd. Misschien kom ik wel naar de meet, wie weet, maar wat mij betreft is SC echt niet leuk meer... ik ga niet steeds mijzelf lopen verdedigen. Ik heb genoeg aan mijn hoofd op dit moment en het enige plek waar ik rust kon hebben was op FOK en dat heb ik niet meer in SC.
En ik wil niet zielig klinken of enig iets, want dat ben ik niet. Ik wil gewoon lol hebben op FOK, maar dat is ten strengste verbode tegenwoordig in SC.
high fivequote:
Kut, dat soort kijkplezier laat ik dan weer aan mij voorbij gaan! Ik mis alle toffe afleveringen!quote:Op vrijdag 9 december 2005 11:02 schreef BVO het volgende:
Dido is eruit ja. Roel snapt er hélemaal niks van dat ze eruit is, snapt niet waarom niemand haar leuk vindt en is laaiend op Ingrid en Lieske, die hebben haar eruit gewerkt volgens hem.
quote:Op vrijdag 9 december 2005 11:06 schreef babette21 het volgende:
[..]
high five
voordeel is dat vrijdag een lekkere dag is om te werken, qua sfeer enzo
en ben nog productief ook![]()
quote:Op vrijdag 9 december 2005 11:08 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ja, voor degenen die zich niet in ShowChat thuisvoelen, er loopt ondertussen een spin-off in TV.
Welke?!quote:Op vrijdag 9 december 2005 11:07 schreef BVO het volgende:
Nou, ik weet mijn nominatie voor de quote van het jaar.
Squote:Op vrijdag 9 december 2005 11:08 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ja, voor degenen die zich niet in ShowChat thuisvoelen, er loopt ondertussen een spin-off in TV.
quote:Op vrijdag 9 december 2005 11:08 schreef SaintOfKillers het volgende:
Dizer geeft me genoeg inspiratie in ieder gevalquote:
Tquote:
quote:Op vrijdag 9 december 2005 11:09 schreef BVO het volgende:
We komen zo ook wel weer over als een heel barbaars incrowd-groepje he.
Maar allemaal in TV, dus datquote:Op vrijdag 9 december 2005 11:13 schreef BVO het volgende:
[..]
Dizer geeft me genoeg inspiratie in ieder geval.
Is dat Swiebertje op de kaft?quote:
als ik moet kiezen tussen Dizer en de BMA ga ik voor 't laatste....quote:Op vrijdag 9 december 2005 11:20 schreef Zhenar het volgende:
Babette:![]()
![]()
![]()
JA ZO KRIJGEN WE DIZER NIET TERUG HÈ!!!!!!!1122!1!
![]()
![]()
![]()
rrrrrr!1!!11
quote:Op vrijdag 9 december 2005 11:27 schreef babette21 het volgende:
[..]
als ik moet kiezen tussen Dizer en de BMA ga ik voor 't laatste....
* Babette roept zichzelf tot de orde: "je gaat écht te ver nu".....
Tania! Jij kunt wel op Dizer inpraten!quote:
Ik? Dizer en ik hebben nooit zo'n goeie relatie gehadquote:Op vrijdag 9 december 2005 11:33 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Tania! Jij kunt wel op Dizer inpraten!![]()
echt waar??quote:Op vrijdag 9 december 2005 11:28 schreef Zhenar het volgende:![]()
En jij stond nog wel in Dizers lijstje van mensen die wél de moeite waard zijn in SC!
![]()
Dat is toch kenmerkend voor heel SC, dacht ik.quote:Op vrijdag 9 december 2005 11:37 schreef babette21 het volgende:
[..]
echt waar??waar staat dat dan?????????
btw Diz' kent mij, onze relatie wordt gekenmerkt door steken onder water... met een dikkeerbij!!
DUS DOE ES LIEF OVER DIZE JA!?!?!!?quote:WTF? Jij, BVO, Sven, Tom_Tom-, Bupa, PB, Babette en Airelle zijn de enigen waarvoor ik in SC kwam. De rest boeit niet of heb ik geen gesprekken mee. Tania heb ik in eeuwen niet gezien, Dada ook niet.
quote:Op vrijdag 9 december 2005 11:48 schreef Zhenar het volgende:
Dat is toch kenmerkend voor heel SC, dacht ik.
... ik kan niemand hier bedenken die de intentie heeft dat expres te doen...quote:Maar volgens mij zijn sommige steken gewoon op ietwat pijnlijke plaatsen beland... oid. [/metafoor]
als jij nou 's zegt waar die uithangt, dan knuffel ik 'm helemaal dood jaquote:DUS DOE ES LIEF OVER DIZE JA!?!?!!?![]()
Overal behalve hier.quote:Op vrijdag 9 december 2005 11:52 schreef babette21 het volgende:
als jij nou 's zegt waar die uithangt, dan knuffel ik 'm helemaal dood ja![]()
quote:Op vrijdag 9 december 2005 11:52 schreef Tania18 het volgende:
Sorry hoor, maar je spoort toch niet helemaal als je een heel verhaal gaat schrijven over waarom je niet meer in showchat komt?
Jezus Tania, ga het probleem nou ook nog eens lekker bagataliserenquote:Op vrijdag 9 december 2005 11:52 schreef Tania18 het volgende:
Sorry hoor, maar je spoort toch niet helemaal als je een heel verhaal gaat schrijven over waarom je niet meer in showchat komt?
quote:Op vrijdag 9 december 2005 12:02 schreef BVO het volgende:
[..]
Jezus Tania, ga het probleem nou ook nog eens lekker bagataliseren: rt; R:
:R:R ;r
!!! Vind je het gek dat die jongen hier niet meer posten wil :R R:
![]()
![]()
!!!!
Ja, en mij reactie op die laatste post was: 'Ooooh, ik vind het helemaal niet erg hoorquote:Op vrijdag 9 december 2005 01:20 schreef Zhenar het volgende:
[Sorry... zal het noooooooooooooooooit meer doen!]
En dat was (voorlopig?) Dizers laatste post in ShowChat. En op mijn vraag waarom hij dat niet hier kwam melden kreeg ik het volgende antwoord:
Dat weet ik niet nee, maar het was dus slechts een voorbeeld van een privé-probleem dat hij hier gepost heeft. En daar ging het over.quote:Vond het persoonlijk ook niet bepaald tof dat je die zieke collega aanhaalde om in je discussie met Dizer je punt te maken. Ten eerste was dat iets dat hem overduidelijk echt aan had gegrepen en ten tweede weet je niet hoe het met die man is afgelopen (toch?).
Juist, misschien moet Dizer alles eens nalezen.. (voordeel van internet) en zien:quote:Ookal is het maar internet.
Zoals je al zei: het is maar internet. Maar als Dizer dingen ten eerste zó verkeerd leest en dan nog eens zo misplaatst beledigd daarom doet, nou steek die meet dan idd maar in je reetquote:MB nam jou niet kwalijk dat je (ooit) persoonlijke details hebt gepost (ze doet het zelfs immers ook, het liefstdronken
), maar haar wellicht enigszins pijnlijke argumentatie was volgens mij slechts bedoeld om jouw opmerking "ik post nooit iets persoonlijks" tegen te gaan. Zonder een negatief oordeel daarbij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |