Dan reageer ik hier ook maar op, want dat was ook al weerquote:Zet ik 1 verkeerde PI neer omdat die twee naast elkaar zijn.. krijg ik een heel verhaal en ook nog dat ik niet zo moet miepen.. terwijl ik het aan het uitleggen was dat ik een verkeerde PI heb gebruikt.
met dequote:ey
Nou lachen, gieren, brullen.quote:ik voel me raar
vraag me wat er is
nu
[/Dizer]
Wel een van de tofste Beach Boys nummersquote:
quote:Op vrijdag 9 december 2005 12:24 schreef Dada het volgende:
Maar goed het is jammer dat Pim er niet meer is, die had wel raad geweten met onzekere Arabische jongetjes![]()
En ze hebben ook seks gehad Tom, waarschijnlijk maar één of drie keer maar toch....wil je geen trauma aanpraten ofzoquote:Op vrijdag 9 december 2005 12:22 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik zit nu een beetje fotoalbums van m'n ouders door te bladeren (voor hun 25 jarig huwelijksfeest over 2 weken). En wat eng! Ze zijn gewoon jong geweest, enzo..
Nou idd, hij krijgt gewoon antwoord op een gewone vraagquote:Op vrijdag 9 december 2005 12:24 schreef Dada het volgende:
Ik vind Dizer ook zielig Zhenar![]()
Dit geloof je toch niet. Het onrecht dat die jongen is aangedaan. FOEI MISSBLISS![]()
(Kijk zoiets zou zzzzZOWIEE nou nooit hebben gedaan
) Maar goed het is jammer dat Pim er niet meer is, die had wel raad geweten met onzekere Arabische jongetjes
![]()
Echt zo'n makkelijk 'wij willen graag een comerciële comeback maken'- nummertje.quote:Op vrijdag 9 december 2005 12:22 schreef mark_03 het volgende:
Wel een van de tofste Beach Boys nummers.
Ik vind niets zielig. Ik kan gewoon wel begrijpen dat hij pissed is. Al denk ik dat er ook deels sprake is van een misverstand, en wellicht van persoonlijke issues die Dizer gewoon wat gevoelig/prikkelbaar hebben gemaakt.quote:Op vrijdag 9 december 2005 12:24 schreef Dada het volgende:
Ik vind Dizer ook zielig Zhenar![]()
Dit geloof je toch niet. Het onrecht dat die jongen is aangedaan. FOEI MISSBLISS![]()
(Kijk zoiets zou zzzzZOWIEE nou nooit hebben gedaan
) Maar goed het is jammer dat Pim er niet meer is, die had wel raad geweten met onzekere Arabische jongetjes
![]()
Oehhhh!!! Gaan we in kampen opsplitsen?!quote:Op vrijdag 9 december 2005 12:26 schreef babette21 het volgende:
* staat in deze trouwens achter MB...
ach schei toch uit, hij wordt aangesproken op iets wat allang duidelijk is:quote:Op vrijdag 9 december 2005 12:30 schreef Zhenar het volgende:
Ik vind niets zielig. Ik kan gewoon wel begrijpen dat hij pissed is.
Mag ik mijn nominatie voor dramaqueen nog veranderen?quote:Op vrijdag 9 december 2005 12:01 schreef Zhenar het volgende:
[..]
![]()
Dat is toch gewoon typisch Dizer. Moet daar nou echt zo over gezeurd worden en moet dat nu echt als "niet sporen" bestempeld worden? Sommige mensen trekken zich dingen aan die jij je nooit zou aantrekken ja. So what?!
God only knowsquote:Op vrijdag 9 december 2005 12:28 schreef Copycat het volgende:
[..]
Echt zo'n makkelijk 'wij willen graag een comerciële comeback maken'- nummertje.
Dit waren de gouden tijden:
[afbeelding]
Ik sliep, mens!quote:Op donderdag 8 december 2005 23:03 schreef MissBliss het volgende:
Jezus Bupa, doe niet zo blasé en reageer in je naamtopic
Dat topic stond er al toen je nog in ShowChat postequote:
Nog 17 jaar.quote:Op donderdag 8 december 2005 23:23 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Als je van haar antwoord wilt, kan je nog wel even wachten iig.
Jij je zin... Jammer dat iedereen het verkeerd inziet (gebeurt vaak bij mijn posts..quote:Op vrijdag 9 december 2005 13:04 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Als je nou gewoon stopt met in een ander topic bitchen over ShowChatters en mijn uitleg in ShowChat eens niet negeert, dan zie je misschien dat je je druk maakt om niks.
Lighten up zeg.
In mijn post had ik miepen schuingedrukt... dat refereert naar:quote:Op vrijdag 9 december 2005 10:01 schreef Dizer het volgende:
Zet ik 1 verkeerde PI neer omdat die twee naast elkaar zijn.. krijg ik een heel verhaal en ook nog dat ik niet zo moet miepen.. terwijl ik het aan het uitleggen was dat ik een verkeerde PI heb gebruikt.
En als ik iets persoonlijks tegen jou heb, zeg ik niet dat ik misschien alsnog naar de meet kom.quote:Op vrijdag 9 december 2005 10:01 schreef Dizer het volgende:
Misschien kom ik wel naar de meet, wie weet
quote:Op vrijdag 9 december 2005 12:43 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Mag ik mijn nominatie voor dramaqueen nog veranderen?
Oeh! 17 jaar gratis heitjes voor karweitjesquote:
Die smiley is geweldigquote:Op vrijdag 9 december 2005 13:20 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Oeh! 17 jaar gratis heitjes voor karweitjes [afbeelding]
quote:Op vrijdag 9 december 2005 13:20 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Oeh! 17 jaar gratis heitjes voor karweitjes [afbeelding]
We hebben dus nog wel een echte man hierquote:Op vrijdag 9 december 2005 13:25 schreef Duiveltja het volgende:
Als ik even mag reageren kap eens met dat gezeik. Lijken net een stel wijven bij elkaar. Dizer ruil je vagina in voor een lul, want ik heb het idee dat je die hebt ingeruild.
Zo dat is eruit![]()
Alle mannen hebben hier een vagina.. dat je dat nog niet weet is best domquote:Op vrijdag 9 december 2005 13:25 schreef Duiveltja het volgende:
Als ik even mag reageren kap eens met dat gezeik. Lijken net een stel wijven bij elkaar. Dizer ruil je vagina in voor een lul, want ik heb het idee dat je die hebt ingeruild.
Zo dat is eruit![]()
Jij wilde zo graag een paar vervelende nichten hierquote:Op vrijdag 9 december 2005 13:26 schreef Tania18 het volgende:
[..]
We hebben dus nog wel een echte man hier
Dat méén je niet!?!quote:Op vrijdag 9 december 2005 13:27 schreef Dizer het volgende:
Alle mannen hebben hier een vagina.. dat je dat nog niet weet is best dom![]()
Kun je vergeten. Mensen uit VBL komen in IDO, en in IDO komen is automatisch een vagina hebbenquote:Op vrijdag 9 december 2005 13:29 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat méén je niet!?!
Wéér een illusie in duigen.
Ik wil mod worden van VBL. dáár zitten hopelijk wel echte mannen.
quote:Op vrijdag 9 december 2005 13:20 schreef Dizer het volgende:
[..]
Alleen jammer dat Zhenar () er volslagen overdreven mee omging, maar dat doet ie wel vaker
![]()
[..]
PTA dan?quote:Op vrijdag 9 december 2005 13:30 schreef Dizer het volgende:
Kun je vergeten. Mensen uit VBL komen in IDO, en in IDO komen is automatisch een vagina hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |