Niemand zei watquote:Op donderdag 8 december 2005 17:37 schreef Bupatih het volgende:
Je hoeft het hele topic niet voor jezelf te houden, hoor..
quote:Op donderdag 8 december 2005 17:28 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Is het trouwens bij jullie ook gewoon enorm traag? Fok! dan...
Bij mij laden er ook smileys niet en het fotoboek geeft de helft van de tijd 'Kan de server niet vinden'
quote:Op donderdag 8 december 2005 16:04 schreef Bupatih het volgende:
Nee.
Knap dat jij in de toekomst kan kijkenquote:
Ach, dat was toch al langer bekend?quote:Op donderdag 8 december 2005 18:22 schreef Tom_Tom- het volgende:
BVO?
Wat vind je nu eigenlijk van Fortuyn de pedofiel?
Niet zo snel oordelenquote:Op donderdag 8 december 2005 18:22 schreef Tom_Tom- het volgende:
BVO?
Wat vind je nu eigenlijk van Fortuyn de pedofiel?
Die opmerking had ik dus al verwacht.quote:Op donderdag 8 december 2005 18:27 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Knap dat jij in de toekomst kan kijken![]()
quote:Op donderdag 8 december 2005 18:30 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Oh sorry..
BVO? Wat vind je nu van Fortuyn die het met minderjarige Marokkaantjes deed?
Hoezo ga jij op donderdag al naar huisquote:
Ik had wat 'zaken' af te handelen hier.quote:Op donderdag 8 december 2005 18:32 schreef Svensational het volgende:
Hoezo ga jij op donderdag al naar huis?
Voor mij was het ook geen verrassingquote:Op donderdag 8 december 2005 18:27 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ach, dat was toch al langer bekend?
(Dat Fortuyn naar bed ging met jonge Marokkaantjes?)
Ik hoop voor je dat ze beter spelen dan op Lowlands.quote:Op donderdag 8 december 2005 18:33 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ik had wat 'zaken' af te handelen hier..
Maar morgen ga ik weer naar A'dam, want zondag ga ik naar Franz en ik heb een week OV, dus dan is het vanuit A'dam goedkoper met de trein..
Ik ook niet, maar weten en er niet van opkijken zijn twee hele verschillende dingen...quote:Op donderdag 8 december 2005 18:34 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik heb niet zo'n hechte banden met Pim's schandknaapjes, ik wist het niet..
Nog beter, lijkt me moeilijk. Maar zou gaaf zijn.quote:Op donderdag 8 december 2005 18:36 schreef Svensational het volgende:
Ik hoop voor je dat ze beter spelen dan op Lowlands.
Zoals Bupatih zeiquote:Op donderdag 8 december 2005 18:30 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Oh sorry..
BVO? Wat vind je nu van Fortuyn die het met minderjarige Marokkaantjes deed?
Ach een heisa is er tegenwoordig erg snelquote:Op donderdag 8 december 2005 19:31 schreef BVO het volgende:
[..]
Zoals Bupatih zei. Heel Rotterdam wist toch al dat 'ie sex had met jonge Marokkanen
. Ventjes van een jaar of 17... ach ja, mijn ding is het niet, maar verder snap ik de heisa niet zo
.
Ik snap ook niet dat ze zulke informatie gewoon op straat laten slingeren. Terecht dat het door iemand opgepikt is en dat het naar buiten wordt gebracht. Laat ze maar eens zorgvuldiger met die informatie omgaan...quote:Op donderdag 8 december 2005 19:51 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ach een heisa is er tegenwoordig erg snel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |