quote:
Oh jaquote:
Weet ik veel hoe die dingen hetenquote:Op vrijdag 9 december 2005 19:30 schreef Svensational het volgende:
rendiertjes?
Alles omtrent niksan is interessant.quote:Op vrijdag 9 december 2005 19:31 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nou, niet in de posts waarin jij je afvroeg of ze zoveel interessanter waren dan jouw conversatie met niksan.
Wanneer ga je mijn kerst-avatar gebruiken?quote:Op vrijdag 9 december 2005 19:32 schreef pberends het volgende:
Die icoon van Sven.
Vanavond Matje en Femke in NOVA Politiek.
Rudolf is toch een rendierquote:Op vrijdag 9 december 2005 19:32 schreef BVO het volgende:
[..]
Weet ik veel hoe die dingen heten.
Ze zijn gewoon leuk
.
RudolPH :R :tr :Rquote:Op vrijdag 9 december 2005 19:34 schreef Svensational het volgende:
[..]
Rudolf is toch een rendier???
Dat is subjectief, en ook niet het punt van discussie.quote:Op vrijdag 9 december 2005 19:33 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Alles omtrent niksan is interessant.
Niet volgens die smilie :R :tr :Rquote:
De 25e en 26e. Kerst gaat toch nergens overquote:Op vrijdag 9 december 2005 19:33 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Wanneer ga je mijn kerst-avatar gebruiken?
Jezus, gaat deze discussie nog steeds door?quote:Op vrijdag 9 december 2005 19:35 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dat is subjectief, en ook niet het punt van discussie.![]()
.
Dude, had nou ff gewacht tot Bupatih had gereageerdquote:Op vrijdag 9 december 2005 19:37 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Jezus, gaat deze discussie nog steeds door?![]()
We gaan wel verder in het oude topic.quote:Op vrijdag 9 december 2005 19:37 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Jezus, gaat deze discussie nog steeds door?![]()
Whehe.quote:Op vrijdag 9 december 2005 19:36 schreef pberends het volgende:
[..]
De 25e en 26e. Kerst gaat toch nergens over.
quote:Op vrijdag 9 december 2005 19:38 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dude, had nou ff gewacht tot Bupatih had gereageerd. Want nu gaat ie mijn bericht weer negeren
Mij om het even. [schouderophaalsmiley]quote:Op vrijdag 9 december 2005 19:38 schreef Bupatih het volgende:
[..]
We gaan wel verder in het oude topic..
Dijenkletser hequote:
Je zit in een spagaat tussen een christelijk kutfeest en dezoveelste commerciële nietszeggende bende.quote:
En nu wil je zeker dat ik reageer?!quote:Op vrijdag 9 december 2005 19:41 schreef Svensational het volgende:
Ach, altijd als Bupatih mijn bericht negeert, weet ik dat ik gelijk heb.. Hij is alleen te trots om het toe te geven.
Ach. Het idee is opzich wel aardig, maar de uitvoering niet.quote:Op vrijdag 9 december 2005 19:41 schreef pberends het volgende:
[..]
Je zit in een spagaat tussen een christelijk kutfeest en dezoveelste commerciële nietszeggende bende.
Iets wits op het gezicht van KD spuiten is de enige echt leuke witte kerst voor jou.quote:Op vrijdag 9 december 2005 19:42 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ach. Het idee is opzich wel aardig, maar de uitvoering niet.!
Misschien als teken dat de hele 'discussie' nergens meer over gaat?quote:
quote:Op vrijdag 9 december 2005 19:43 schreef pberends het volgende:
[..]
Iets wits op het gezicht van KD spuiten is de enige echt leuke witte kerst voor jou.
quote:
Ja, altijd als ik een goede opmerking heb, zoals bv. met die smilies, gaat Bupatih stom doen.quote:
quote:Op vrijdag 9 december 2005 19:44 schreef Bupatih het volgende:
Maar goed...jij je zin...wat wil je precies weten van me?
Oude koeien en zulksquote:
Ahhhgossie!quote:Op vrijdag 9 december 2005 19:47 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, altijd als ik een goede opmerking heb, zoals bv. met die smilies, gaat Bupatih stom doen.. En dan heb ik het al 1000 keer uitgelegd, gaat ie vragen:
[..]
Jij had zo'n standaard internet-plaatje als icon, die Duiveltje ook ooit had.quote:
Mwoah.quote:
Oh ja..de smileys.quote:Op vrijdag 9 december 2005 19:47 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, altijd als ik een goede opmerking heb, zoals bv. met die smilies, gaat Bupatih stom doen.. En dan heb ik het al 1000 keer uitgelegd, gaat ie vragen:
[..]
Je vond anders wel dat mijne onscherper was. Dat zag je dan weer welquote:Op vrijdag 9 december 2005 19:49 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Oh ja..de smileys.!
Waarom zou ik het veranderen, ík zie het verschil namelijk niet op mijn brakke monitor.
!
Oké.quote:Zo, opgelost, slotje, kusje erop.![]()
Jeugdherinneringen.quote:Op vrijdag 9 december 2005 19:54 schreef pberends het volgende:
* pberends is playing Peter Andre - Mysterious Girl
Wat maken mijn naamgenoten toch ontzettend goede muziek.
De zus van Monicaquote:
Is dat nou een film of iets om te etenquote:
Waarom loop je Sony zo te promoten, denk je dat Sony ook maar 1 seconde om jou geeft?quote:Op vrijdag 9 december 2005 20:42 schreef Dizer het volgende:
Ik ga weer aan het werk...
Vergeet Amstel (zijn homepage) niet.quote:Op vrijdag 9 december 2005 20:44 schreef pberends het volgende:
[..]
Waarom loop je Sony zo te promoten, denk je dat Sony ook maar 1 seconde om jou geeft?
dit lijkt me nou een leuke post om te quotenquote:
Waarom loop jij het Nederlandse politiek zo te promoten, denk je dat het Nederlandse politiek maar 1 seconde om jou geeft?quote:Op vrijdag 9 december 2005 20:44 schreef pberends het volgende:
[..]
Waarom loop je Sony zo te promoten, denk je dat Sony ook maar 1 seconde om jou geeft?
quote:Op vrijdag 9 december 2005 20:39 schreef Dizer het volgende:
WTF... ik ben helemaal niet uit de kast... en ook niet in de kast.
Ga ik weer voor 5 minuten wat verkopen hier in de winkel en gaan gelijk geruchten rond..
Ik zie dat jij nog niet drinkt. Wat slecht van je Buupa, als je ooit een man wilt worden, moet je toch even aan de amstel!quote:Op vrijdag 9 december 2005 20:45 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Vergeet Amstel (zijn homepage) niet..
Oh.. en nu?quote:Op vrijdag 9 december 2005 20:47 schreef babette21 het volgende:
[..]moet je maar niet weggaan bij
ons
Gaat gelijk opquote:61. (61) pberends 42904 (+25)
62. (62) Bupatih 42756 (+24)
quote:Op vrijdag 9 december 2005 20:47 schreef Dizer het volgende:
[..]
Waarom loop jij het Nederlandse politiek zo te promoten, denk je dat het Nederlandse politiek maar 1 seconde om jou geeft?
Uhuh. Aan mijn reactie kun je inderdaad zien dat ik niet drink.quote:Op vrijdag 9 december 2005 20:48 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik zie dat jij nog niet drinkt. Wat slecht van je Buupa, als je ooit een man wilt worden, moet je toch even aan de amstel!
Wat zingen ze op de plaats van de smileys?quote:Jonge meisjes, kleine meisjes
Hoe moet ik ze beschrijven?
Jonge meisjes, kleine meisjes
Met die goddelijke lijven.
Jonge meisjes, kleine meisjes![]()
![]()
is niks te zien
Ze zijn te jong om mee te vrijen,
maar te oud voor op de knie
Heel goedquote:Op vrijdag 9 december 2005 20:51 schreef Copycat het volgende:
Zo, da's weer schoon.
http://media.putfile.com/VMBO-snippet1quote:Op vrijdag 9 december 2005 20:53 schreef Bupatih het volgende:
http://media.putfile.com/VMBO-snippet
[..]
Wat zingen ze op de plaats van de smileys?
Wat zingen ze op de plaats van de smileys?quote:Ze worden steviger![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En ze worden keurig opgehaald
voor middernacht
In de wagenquote:Op vrijdag 9 december 2005 20:53 schreef Bupatih het volgende:
http://media.putfile.com/VMBO-snippet
[..]
quote:Op vrijdag 9 december 2005 20:56 schreef Bupatih het volgende:
voor meer dan acht
Tuurlijk! Van Amstel bier word je een man!quote:Op vrijdag 9 december 2005 20:51 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Uhuh. Aan mijn reactie kun je inderdaad zien dat ik niet drink.![]()
En als ik een man wil worden, moet ik inderdaad aan de Amstel.![]()
En het getuigt inderdaad van mannelijkheid door een link naar de Amstel-site als homepage in te stellen.![]()
....... naar feestjes gebracht???quote:Op vrijdag 9 december 2005 20:56 schreef Bupatih het volgende:
[..]
http://media.putfile.com/VMBO-snippet1
[..]
daarom drink ik 't ook nietquote:Op vrijdag 9 december 2005 21:09 schreef Dizer het volgende:
Tuurlijk! Van Amstel bier word je een man!
quote:Op vrijdag 9 december 2005 21:07 schreef Svensational het volgende:
[..]![]()
Voor middernacht zingen ze daar.
Ik heb echt zo'n hekel aan die voiceover die er de hele tijd door heen loopt te pratenquote:
Voor de rest boeit het me niet echt.quote:Op vrijdag 9 december 2005 21:18 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik heb echt zo'n hekel aan die voiceover die er de hele tijd door heen loopt te praten. Niet tijdens Hans Klok dan, maar nu wel...
Dat dacht ik ook.quote:
Que?quote:En er was al?
Met een link naar bridgetquote:Op vrijdag 9 december 2005 21:12 schreef alwaysthebest het volgende:
[[url=http://files.fok.nl/katja_actie.jpg]afbeelding][/url]
Pff![]()
En er was al niks te zien.quote:
Het duurt tot 22.20 zie ik netquote:Op vrijdag 9 december 2005 21:20 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Voor de rest boeit het me niet echt. :') Een twee uur lang durende show om een loting die ze ook in 10 minuten kunen laten zien.
Ooooooooooh.quote:
Ja, wat is dat??quote:
quote:
Hey, hij heeft die :') error weerquote:Op vrijdag 9 december 2005 21:30 schreef MissBliss het volgende:
Eigenlijk zegt het woord het al :\')
[..]
:')!quote:
LULquote:
quote:
Donderstraal.quote:Op vrijdag 9 december 2005 21:34 schreef alwaysthebest het volgende:
Whehe, had ik jullie toch gefopt.![]()
![]()
![]()
Die andere 'bovenkomma' zocht ik net ook al, maar hij zit niet op dit toetsenbordquote:
Bovenkomma.quote:Op vrijdag 9 december 2005 21:38 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Die andere 'bovenkomma' zocht ik net ook al, maar hij zit niet op dit toetsenbord(Apple-toetsenbord)
quote:Op vrijdag 9 december 2005 21:39 schreef Svensational het volgende:
Is dat altijd al zo???
Over.............quote:Op vrijdag 9 december 2005 21:39 schreef Airelle het volgende:
MissBliss, raad eens waar Nova Politiek over gaat....
Ow EDITquote:Op vrijdag 9 december 2005 21:39 schreef Airelle het volgende:
MissBliss, raad eens waar Nova Politiek over gaat....
Dat wist ik nietquote:
Het woord 'bovenkomma' stond tussen 'bovenkomma's' om aan te geven dat ik de correcte term niet wistquote:Op vrijdag 9 december 2005 21:40 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Bovenkomma.
Openend enkelvoudig aanhalingsteken.
Daar gaat mn heerlijke NOVA-avondjequote:Op vrijdag 9 december 2005 21:41 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ow EDIT. Daar gaat het dus niet meer over zie ik nu. Ik dacht dat het over die diskettes ging
maar het gaat over minister Verdonk
.
quote:Op vrijdag 9 december 2005 21:43 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Het woord 'bovenkomma' stond tussen 'bovenkomma's' om aan te geven dat ik de correcte term niet wist
Kijk maar naar Barend en van Dorpquote:Op vrijdag 9 december 2005 21:43 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Daar gaat mn heerlijke NOVA-avondje
Daar kan je niet omheen he?quote:
quote:Op vrijdag 9 december 2005 21:45 schreef Airelle het volgende:
[..]
Kijk maar naar Barend en van Dorp, daar komt BB-Dido
. (en een gesprek met Klaas de Vries over de AIVD
).
Oh volg je BB niet meer?quote:Op vrijdag 9 december 2005 21:46 schreef MissBliss het volgende:
[..]
![]()
Maar nee, ik ga zo uit, dus ik zal nooit weten hoe het zit
Nee.quote:
Ik volg het niet meer neequote:Op vrijdag 9 december 2005 21:47 schreef Airelle het volgende:
[..]
Oh volg je BB niet meer?.
Dat is een beter plan, ik ben net thuis
.
Nu ik erover nadenk had ik 'aanhalingsteken' wel kunnen verzinnen eigenlijkquote:Op vrijdag 9 december 2005 21:47 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nee.!
! En hoe je het woord 'bovenkomma's' weer gebruikte om te zeggen dat je het woord 'bovenkomma's' in 'bovenkomma's' had geplaatst omdat je de exacte term niet wist....
![]()
Ik las in dequote:Op vrijdag 9 december 2005 21:49 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik volg het niet meer nee
Alleen de exits op donderdagavond nog, verder is het aardig![]()
Ja, dat weet ik dus niet want ik heb het niet gezienquote:Op vrijdag 9 december 2005 21:51 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik las in deTelegraf
dat die dinges haar tanden niet mocht poetsen voor 3 dagen, dat die andere dinges een hoopje zand in haar hand moest houden en bla bla bla..
Wat zijn dat voor debiele opdrachten?Kunnen ze écht niks leukers verzinnen?
Maar het is nóg debieler dat mensen naar debiele mensen gaan kijken die debiele opdrachten van debiele programma-makers moeten opvolgen.quote:Op vrijdag 9 december 2005 21:52 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik dus niet want ik heb het niet gezien
Ik kijk ook niet meerquote:Op vrijdag 9 december 2005 21:54 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Maar het is nóg debieler dat mensen naar debiele mensen gaan kijken die debiele opdrachten van debiele programma-makers moeten opvolgen.
Jaja...het was dan ook niet richting jou.quote:Op vrijdag 9 december 2005 21:56 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik kijk ook niet meer
Derde keer, snap je het nu??!
Zoals de oude Confucius ooit zei:quote:Op vrijdag 9 december 2005 21:54 schreef babette21 het volgende:
[..]
laat ze dat maar niet horen bij jou op school, dat je de Telegraaf leest....
quote:Je kan pas tot ongekende hoogte komen, als je eerst weet hoe het niet moet!
Ik heb wel de eerste serie BB helemaal gekeken, maar ik kan me niet herinneren dat er toen van die suffe weekopdrachten waren. Maar goed, het kon me niet meer boeien dus, ik heb het geprobeerdquote:Op vrijdag 9 december 2005 21:57 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Jaja...het was dan ook niet richting jou..
En daarom kijk ik ook al het Nederlandse cabaret op tv.quote:Op vrijdag 9 december 2005 21:58 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Zoals de oude Confucius ooit zei:
----
Je kan pas tot ongekende hoogte komen, als je eerst weet hoe het niet moet!
----
Braaf.quote:Op vrijdag 9 december 2005 21:58 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik heb wel de eerste serie BB helemaal gekeken, maar ik kan me niet herinneren dat er toen van die suffe weekopdrachten waren. Maar goed, het kon me niet meer boeien dus, ik heb het geprobeerd![]()
![]()
Hmm, tweede dus...quote:Op vrijdag 9 december 2005 22:02 schreef Svensational het volgende:
Groep C
1. Argentinië
2. Ivoorkust
3. Servië Montenegro
4. NEDERLAND
Ach, 7 jaar geleden hebben we ze ook verslagenquote:
makkie......quote:Op vrijdag 9 december 2005 22:02 schreef Svensational het volgende:
Groep C
1. Argentinië
2. Ivoorkust
3. Servië Montenegro
4. NEDERLAND
Bupa's MSN-naamquote:Op vrijdag 9 december 2005 22:03 schreef Svensational het volgende:
En Kalou moet straks tegen Kalou!
Mooi was dat!quote:Op vrijdag 9 december 2005 22:03 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ach, 7 jaar geleden hebben we ze ook verslagen
Zie MSN-naam.quote:En Kalou moet straks tegen Kalou!
Ja, dat moest toch van jou.quote:Op vrijdag 9 december 2005 22:03 schreef babette21 het volgende:
He Svennie.... begijp ik uit 't feit dat 't onmtoernooitje nog steeds stil ligt dat 't zo gaat blijven?!
Bergkampquote:
Toen ik in Australië in de middle of nowhere in een bus zat, zonden ze dat uit op de radioquote:
nee joh, dat was een vraag/voorstel...quote:
Whihi.quote:Op vrijdag 9 december 2005 22:10 schreef Svensational het volgende:
Bupa, mijn MSN is gecrasht door dieBoB
die je erbij flikkerde
!
En ik dacht nog wel op offline te staan ookquote:Op vrijdag 9 december 2005 22:10 schreef Svensational het volgende:
Bupa, mijn MSN is gecrasht door dieBoB
die je erbij flikkerde
!
Wat bedoel je nouquote:Op vrijdag 9 december 2005 22:10 schreef babette21 het volgende:
[..]
nee joh, dat was een vraag/voorstel...
en indien we voor dat 'plan' gaan, dan neem jij wat mij betreft 't stokje over hoor
Ik wilde MB er ook nog bij doen, maar die was offline.quote:Op vrijdag 9 december 2005 22:11 schreef BVO het volgende:
[..]
En ik dacht nog wel op offline te staan ook.
Was jij datquote:Op vrijdag 9 december 2005 22:11 schreef BVO het volgende:
[..]
En ik dacht nog wel op offline te staan ook.
Wat is dat nou voor stomme opmerkingquote:Op vrijdag 9 december 2005 22:11 schreef Bupatih het volgende:
En waarom werken Servië en Montenegro samen? Ze hebben zeker ook 22 spelers in het veld staan?
Ik meende het hoor.quote:Op vrijdag 9 december 2005 22:14 schreef Svensational het volgende:
[..]
Wat is dat nou voor stomme opmerking?
En als het grappig bedoeld is: "!!!"
quote:Op vrijdag 9 december 2005 22:12 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik wilde MB er ook nog bij doen, maar die was offline.
Zeg zeg zeg, laat mij eens lekker creabea doen met m'n naamquote:
Je hebt mijn edit niet gezienquote:
je moet niks, je mag.... als je er zin in hebt, omdat die ander eerder gestopt is.... enzoquote:Op vrijdag 9 december 2005 22:12 schreef Svensational het volgende:
Wat bedoel je nouDat ik die flop-10 moet gaan organiseren???
En dan ook nog twee van die stomme puntjes erachterquote:Op vrijdag 9 december 2005 22:15 schreef BVO het volgende:
[..]
Zeg zeg zeg, laat mij eens lekker creabea doen met m'n naam.
mja, aangezien ik die ander heb laten doodbloeden, lijkt het me niet dat ik zin om een nieuwe te startenquote:Op vrijdag 9 december 2005 22:15 schreef babette21 het volgende:
[..]
je moet niks, je mag.... als je er zin in hebt, omdat die ander eerder gestopt is.... enzo
ik probeer lief te doen, maar 't gaat me geloof ik niet erg goed af....![]()
Da's voor het effect hequote:Op vrijdag 9 december 2005 22:16 schreef Svensational het volgende:
[..]
En dan ook nog twee van die stomme puntjes erachter!
ach als je van je fiets valt kun je er ook maar beter direct weer opstappen...quote:Op vrijdag 9 december 2005 22:17 schreef Svensational het volgende:
mja, aangezien ik die ander heb laten doodbloeden, lijkt het me niet dat ik zin om een nieuwe te starten!
Huh?!quote:Op vrijdag 9 december 2005 20:34 schreef Zhenar het volgende:
EDIT: Echt veel te fucking lang
Ik denk dat je toch op invoeren hebt gedrukt.quote:Op vrijdag 9 december 2005 23:19 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Huh?!Wat had ik hier gepost dan?
Toch niet die lijst met topic namen?! Had die toch alleen gepreviewed? Toch???![]()
quote:
Nee meneer.quote:Op vrijdag 9 december 2005 23:25 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Ik denk dat je toch op invoeren hebt gedrukt.![]()
Niet meer doen hè. [afbeelding]
Mên, ik denk dat ik met zekerheid vast kan stellen dat dat één van de hoogtepunten van mijn leven wasquote:Op zaterdag 10 december 2005 00:07 schreef Zhenar het volgende:
Nou tof zeg.
quote:Op zaterdag 10 december 2005 00:05 schreef Svensational het volgende:
En dat waren de pberends-PI's.
"Jack van GTST"?quote:Op zaterdag 10 december 2005 00:16 schreef pberends het volgende:
[Mannen] Welke mannen vind jij superknap? #3
Zo, dit is de uitspraak van de rechter, en daar zal u het mee moeten doen.
Dan ga ik het vanavond eventjes kijkenquote:Op zaterdag 10 december 2005 11:07 schreef Svensational het volgende:
Om acht uur is dat. En om 10 uur de uitslag
.
Dag!quote:Op zaterdag 10 december 2005 11:28 schreef babette21 het volgende:
Vanavond weer op stap, dus geen uitslag van Idols voor mij... en geen ge-fok! tussendoor
maar wel lekkerleven
hoi trouwens
Ja het was ook een welkomsgroetquote:Op zaterdag 10 december 2005 11:30 schreef babette21 het volgende:
[..]
maar... maar.... ik ben er net!!!
Ksss, ben jij ook al van de MissBliss-kant?quote:Op zaterdag 10 december 2005 11:35 schreef babette21 het volgende:
dat komt omdat je 'n stomme ava hebt.......
doe daar eerst maar 's wat aan
Slijmbalquote:Op zaterdag 10 december 2005 11:44 schreef babette21 het volgende:
heulemaal niet, je mag best 'n tennisdingetje maar deze benen zijn toch niet boeiend?!
laat ik 't zo zeggen, ik vind deze ava niet Airelle-waardig
zwart-wit & geen beweging, dan is 't al snel goedquote:Op zaterdag 10 december 2005 11:47 schreef Airelle het volgende:
Slijmbal, nou goed ik ga er eens over nadenken... nog suggesties?
Ik heb bijna nooit een bewegendequote:Op zaterdag 10 december 2005 11:57 schreef babette21 het volgende:
[..]
zwart-wit & geen beweging, dan is 't al snel goed
oh en evt. een beetje[voor het in incrowd-gevoel
]
Tjah, als BVO, Bupa e.v.a ook avatar nemen van een lekker wijf, dan neem ik er een van Prince Williamquote:
ik vind 'm tof... in al z'n foutheidquote:Op zaterdag 10 december 2005 12:26 schreef Airelle het volgende:
Ik vind 'um niet heel geslaagd maar kerstig is het wel.
Stoute Svenquote:Op zaterdag 10 december 2005 13:10 schreef Bupatih het volgende:
Sven is stom! [afbeelding]
Sven jat grapjes. [afbeelding]
Sven jat mijn MSN-naam. [afbeelding]
Sven is niet lief. [afbeelding]
Klinkt als een Dick Bruna short story, als je het mij vraagt.quote:Op zaterdag 10 december 2005 13:10 schreef Bupatih het volgende:
Sven is stom! [afbeelding]
Sven jat grapjes. [afbeelding]
Sven jat mijn MSN-naam. [afbeelding]
Sven is niet lief. [afbeelding]
Dat was dan ook de strekking van mijn post.quote:Op zaterdag 10 december 2005 13:15 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Klinkt als een Dick Bruna short story, als je het mij vraagt.
Ik vat 'em!quote:Op zaterdag 10 december 2005 13:18 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dat was dan ook de strekking van mijn post.
Mweh. Soms ja.quote:Op zaterdag 10 december 2005 13:32 schreef Svensational het volgende:
Zhenar.!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Je gebruikt een PI
!!!!!!!!!!!
Hé, dat laatste zinnetje stond er net nog niet!quote:Op zaterdag 10 december 2005 13:45 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Mweh. Soms ja.
Omdat PI-gebruikers daar zo afhankelijk van zijn hè...![]()
DUS?!quote:Op zaterdag 10 december 2005 13:46 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Hé, dat laatste zinnetje stond er net nog niet!
Weet ik veel.quote:
Toch nog iemand die mijn creabeakunsten waardeertquote:
quote:Op zaterdag 10 december 2005 14:10 schreef Airelle het volgende:
[..]
Toch nog iemand die mijn creabeakunsten waardeert. Dankjewel, ben je ook een beetje fan van Prince William
?
quote:
Ja, en het enaleukst waren de Sinterklaasbloopers die Jack elk jaar uitzondquote:Op zaterdag 10 december 2005 15:35 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dat was echt een van de leukste fragmenten van Kopspijkers..
Zelfs bij Talpa deed hij het nuquote:Op zaterdag 10 december 2005 15:38 schreef pberends het volgende:
[..]
Ja, en het enaleukst waren de Sinterklaasbloopers die Jack elk jaar uitzond.
quote:Op zaterdag 10 december 2005 15:38 schreef pberends het volgende:
[..]
Ja, en het enaleukst waren de Sinterklaasbloopers die Jack elk jaar uitzond.
Het ena-ena leukst was altijd dat Jack de kandidaten bij het Kopspijkersspel ging helpenquote:
Heet je moeder zo?quote:
Nee, maar die kan wel beter Nederlands.quote:
Dit.quote:Op zaterdag 10 december 2005 15:57 schreef pberends het volgende:
Wat is er mis met enaleukst dan?
Het is allebei 'fout'.quote:Op zaterdag 10 december 2005 17:25 schreef Zhenar het volgende:
Enaleukst klinkt als Tenalady... allebei NIET LEUK!![]()
Ik ben dan ook een heeeeeel net meisjequote:Op zaterdag 10 december 2005 17:31 schreef Svensational het volgende:
Wat kun jij nette mailtjes sturen, Airelle.
Willen ze die dag net lekker met z'nquote:Op zaterdag 10 december 2005 18:05 schreef Christine het volgende:
Nouja, mijn ouders zijn die dag 40 jaar getrouwd en dat wilden ze niet verschuiven.
Vandaar.
Hij bedoelde: wie komt er niet op de meetquote:
Ik bedoel, wie isquote:
?quote:Boepiedefloepiesnoepie
Ja. Mijn ouders komen dus niet op die meet.quote:Op zaterdag 10 december 2005 18:06 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Hij bedoelde: wie komt er niet op de meet
Toch?
Ze zijn veertig jaar getrouwd. Dan ben je blij als je een keer een avondje ongegeneerd de familie erbij mag vragen.quote:Op zaterdag 10 december 2005 18:06 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Willen ze die dag net lekker met z'ntweetjes
zijn?
quote:
Bij Idols?quote:Op zaterdag 10 december 2005 18:01 schreef Zhenar het volgende:
HeeBoepiedefloepiesnoepie
, kijk jij vanavond ook naar
Renske
?
Wel leuk!quote:Op zaterdag 10 december 2005 18:08 schreef Christine het volgende:
[..]
Ze zijn veertig jaar getrouwd. Dan ben je blij als je een keer een avondje ongegeneerd de familie erbij mag vragen.
Ah, jammer.quote:Op zaterdag 10 december 2005 18:07 schreef Christine het volgende:
[..]
Ja. Mijn ouders komen dus niet op die meet.
Brrrr...ik vind dat een enge smilie.quote:
quote:
Het begint om negen uur. Maar ze is twee-na-laatste aan de beurt geloof ik.quote:
Ach joh...quote:Op zaterdag 10 december 2005 18:09 schreef Svensational het volgende:
[..]
Brrrr...ik vind dat een enge smilie..
ACHT UUR!!!111!!!11111!!quote:Op zaterdag 10 december 2005 18:09 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Het begint om negen uur. Maar ze is twee-na-laatste aan de beurt geloof ik.
Huh. Sven 'zei' 20:00quote:Op zaterdag 10 december 2005 18:09 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Het begint om negen uur. Maar ze is twee-na-laatste aan de beurt geloof ik.
Ja natuurlijk.quote:
Het is je vergeven.quote:Op zaterdag 10 december 2005 18:11 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ja natuurlijk.Ik had toevallig net opgezocht hoe laat Vuurzee begon en dát is negen uur.
Oeps.
* Zhenar luistert "Alain Clark - Ringtone"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |