mja, aangezien ik die ander heb laten doodbloeden, lijkt het me niet dat ik zin om een nieuwe te startenquote:Op vrijdag 9 december 2005 22:15 schreef babette21 het volgende:
[..]
je moet niks, je mag.... als je er zin in hebt, omdat die ander eerder gestopt is.... enzo
ik probeer lief te doen, maar 't gaat me geloof ik niet erg goed af....![]()
Da's voor het effect hequote:Op vrijdag 9 december 2005 22:16 schreef Svensational het volgende:
[..]
En dan ook nog twee van die stomme puntjes erachter!
ach als je van je fiets valt kun je er ook maar beter direct weer opstappen...quote:Op vrijdag 9 december 2005 22:17 schreef Svensational het volgende:
mja, aangezien ik die ander heb laten doodbloeden, lijkt het me niet dat ik zin om een nieuwe te starten!
Huh?!quote:Op vrijdag 9 december 2005 20:34 schreef Zhenar het volgende:
EDIT: Echt veel te fucking lang
Ik denk dat je toch op invoeren hebt gedrukt.quote:Op vrijdag 9 december 2005 23:19 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Huh?!Wat had ik hier gepost dan?
Toch niet die lijst met topic namen?! Had die toch alleen gepreviewed? Toch???![]()
quote:
Nee meneer.quote:Op vrijdag 9 december 2005 23:25 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Ik denk dat je toch op invoeren hebt gedrukt.![]()
Niet meer doen hè. [afbeelding]
Mên, ik denk dat ik met zekerheid vast kan stellen dat dat één van de hoogtepunten van mijn leven wasquote:Op zaterdag 10 december 2005 00:07 schreef Zhenar het volgende:
Nou tof zeg.
quote:Op zaterdag 10 december 2005 00:05 schreef Svensational het volgende:
En dat waren de pberends-PI's.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |