makkie......quote:Op vrijdag 9 december 2005 22:02 schreef Svensational het volgende:
Groep C
1. Argentinië
2. Ivoorkust
3. Servië Montenegro
4. NEDERLAND
Bupa's MSN-naamquote:Op vrijdag 9 december 2005 22:03 schreef Svensational het volgende:
En Kalou moet straks tegen Kalou!
Mooi was dat!quote:Op vrijdag 9 december 2005 22:03 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ach, 7 jaar geleden hebben we ze ook verslagen
Zie MSN-naam.quote:En Kalou moet straks tegen Kalou!
Ja, dat moest toch van jou.quote:Op vrijdag 9 december 2005 22:03 schreef babette21 het volgende:
He Svennie.... begijp ik uit 't feit dat 't onmtoernooitje nog steeds stil ligt dat 't zo gaat blijven?!
Bergkampquote:
Toen ik in Australië in de middle of nowhere in een bus zat, zonden ze dat uit op de radioquote:
nee joh, dat was een vraag/voorstel...quote:
Whihi.quote:Op vrijdag 9 december 2005 22:10 schreef Svensational het volgende:
Bupa, mijn MSN is gecrasht door dieBoB
die je erbij flikkerde
!
En ik dacht nog wel op offline te staan ookquote:Op vrijdag 9 december 2005 22:10 schreef Svensational het volgende:
Bupa, mijn MSN is gecrasht door dieBoB
die je erbij flikkerde
!
Wat bedoel je nouquote:Op vrijdag 9 december 2005 22:10 schreef babette21 het volgende:
[..]
nee joh, dat was een vraag/voorstel...
en indien we voor dat 'plan' gaan, dan neem jij wat mij betreft 't stokje over hoor
Ik wilde MB er ook nog bij doen, maar die was offline.quote:Op vrijdag 9 december 2005 22:11 schreef BVO het volgende:
[..]
En ik dacht nog wel op offline te staan ook.
Was jij datquote:Op vrijdag 9 december 2005 22:11 schreef BVO het volgende:
[..]
En ik dacht nog wel op offline te staan ook.
Wat is dat nou voor stomme opmerkingquote:Op vrijdag 9 december 2005 22:11 schreef Bupatih het volgende:
En waarom werken Servië en Montenegro samen? Ze hebben zeker ook 22 spelers in het veld staan?
Ik meende het hoor.quote:Op vrijdag 9 december 2005 22:14 schreef Svensational het volgende:
[..]
Wat is dat nou voor stomme opmerking?
En als het grappig bedoeld is: "!!!"
quote:Op vrijdag 9 december 2005 22:12 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik wilde MB er ook nog bij doen, maar die was offline.
Zeg zeg zeg, laat mij eens lekker creabea doen met m'n naamquote:
Je hebt mijn edit niet gezienquote:
je moet niks, je mag.... als je er zin in hebt, omdat die ander eerder gestopt is.... enzoquote:Op vrijdag 9 december 2005 22:12 schreef Svensational het volgende:
Wat bedoel je nouDat ik die flop-10 moet gaan organiseren???
En dan ook nog twee van die stomme puntjes erachterquote:Op vrijdag 9 december 2005 22:15 schreef BVO het volgende:
[..]
Zeg zeg zeg, laat mij eens lekker creabea doen met m'n naam.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |