makkie......quote:Op vrijdag 9 december 2005 22:02 schreef Svensational het volgende:
Groep C
1. Argentinië
2. Ivoorkust
3. Servië Montenegro
4. NEDERLAND
Bupa's MSN-naamquote:Op vrijdag 9 december 2005 22:03 schreef Svensational het volgende:
En Kalou moet straks tegen Kalou!
Mooi was dat!quote:Op vrijdag 9 december 2005 22:03 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ach, 7 jaar geleden hebben we ze ook verslagen
Zie MSN-naam.quote:En Kalou moet straks tegen Kalou!
Ja, dat moest toch van jou.quote:Op vrijdag 9 december 2005 22:03 schreef babette21 het volgende:
He Svennie.... begijp ik uit 't feit dat 't onmtoernooitje nog steeds stil ligt dat 't zo gaat blijven?!
Bergkampquote:
Toen ik in Australië in de middle of nowhere in een bus zat, zonden ze dat uit op de radioquote:
nee joh, dat was een vraag/voorstel...quote:
Whihi.quote:Op vrijdag 9 december 2005 22:10 schreef Svensational het volgende:
Bupa, mijn MSN is gecrasht door dieBoB
die je erbij flikkerde
!
En ik dacht nog wel op offline te staan ookquote:Op vrijdag 9 december 2005 22:10 schreef Svensational het volgende:
Bupa, mijn MSN is gecrasht door dieBoB
die je erbij flikkerde
!
Wat bedoel je nouquote:Op vrijdag 9 december 2005 22:10 schreef babette21 het volgende:
[..]
nee joh, dat was een vraag/voorstel...
en indien we voor dat 'plan' gaan, dan neem jij wat mij betreft 't stokje over hoor
Ik wilde MB er ook nog bij doen, maar die was offline.quote:Op vrijdag 9 december 2005 22:11 schreef BVO het volgende:
[..]
En ik dacht nog wel op offline te staan ook.
Was jij datquote:Op vrijdag 9 december 2005 22:11 schreef BVO het volgende:
[..]
En ik dacht nog wel op offline te staan ook.
Wat is dat nou voor stomme opmerkingquote:Op vrijdag 9 december 2005 22:11 schreef Bupatih het volgende:
En waarom werken Servië en Montenegro samen? Ze hebben zeker ook 22 spelers in het veld staan?
Ik meende het hoor.quote:Op vrijdag 9 december 2005 22:14 schreef Svensational het volgende:
[..]
Wat is dat nou voor stomme opmerking?
En als het grappig bedoeld is: "!!!"
quote:Op vrijdag 9 december 2005 22:12 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik wilde MB er ook nog bij doen, maar die was offline.
Zeg zeg zeg, laat mij eens lekker creabea doen met m'n naamquote:
Je hebt mijn edit niet gezienquote:
je moet niks, je mag.... als je er zin in hebt, omdat die ander eerder gestopt is.... enzoquote:Op vrijdag 9 december 2005 22:12 schreef Svensational het volgende:
Wat bedoel je nouDat ik die flop-10 moet gaan organiseren???
En dan ook nog twee van die stomme puntjes erachterquote:Op vrijdag 9 december 2005 22:15 schreef BVO het volgende:
[..]
Zeg zeg zeg, laat mij eens lekker creabea doen met m'n naam.
mja, aangezien ik die ander heb laten doodbloeden, lijkt het me niet dat ik zin om een nieuwe te startenquote:Op vrijdag 9 december 2005 22:15 schreef babette21 het volgende:
[..]
je moet niks, je mag.... als je er zin in hebt, omdat die ander eerder gestopt is.... enzo
ik probeer lief te doen, maar 't gaat me geloof ik niet erg goed af....![]()
Da's voor het effect hequote:Op vrijdag 9 december 2005 22:16 schreef Svensational het volgende:
[..]
En dan ook nog twee van die stomme puntjes erachter!
ach als je van je fiets valt kun je er ook maar beter direct weer opstappen...quote:Op vrijdag 9 december 2005 22:17 schreef Svensational het volgende:
mja, aangezien ik die ander heb laten doodbloeden, lijkt het me niet dat ik zin om een nieuwe te starten!
Huh?!quote:Op vrijdag 9 december 2005 20:34 schreef Zhenar het volgende:
EDIT: Echt veel te fucking lang
Ik denk dat je toch op invoeren hebt gedrukt.quote:Op vrijdag 9 december 2005 23:19 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Huh?!Wat had ik hier gepost dan?
Toch niet die lijst met topic namen?! Had die toch alleen gepreviewed? Toch???![]()
quote:
Nee meneer.quote:Op vrijdag 9 december 2005 23:25 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Ik denk dat je toch op invoeren hebt gedrukt.![]()
Niet meer doen hè. [afbeelding]
Mên, ik denk dat ik met zekerheid vast kan stellen dat dat één van de hoogtepunten van mijn leven wasquote:Op zaterdag 10 december 2005 00:07 schreef Zhenar het volgende:
Nou tof zeg.
quote:Op zaterdag 10 december 2005 00:05 schreef Svensational het volgende:
En dat waren de pberends-PI's.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |