Ik vat 'em!quote:Op zaterdag 10 december 2005 13:18 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dat was dan ook de strekking van mijn post.
Mweh. Soms ja.quote:Op zaterdag 10 december 2005 13:32 schreef Svensational het volgende:
Zhenar.!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Je gebruikt een PI
!!!!!!!!!!!
Hé, dat laatste zinnetje stond er net nog niet!quote:Op zaterdag 10 december 2005 13:45 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Mweh. Soms ja.
Omdat PI-gebruikers daar zo afhankelijk van zijn hè...![]()
DUS?!quote:Op zaterdag 10 december 2005 13:46 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Hé, dat laatste zinnetje stond er net nog niet!
Weet ik veel.quote:
Toch nog iemand die mijn creabeakunsten waardeertquote:
quote:Op zaterdag 10 december 2005 14:10 schreef Airelle het volgende:
[..]
Toch nog iemand die mijn creabeakunsten waardeert. Dankjewel, ben je ook een beetje fan van Prince William
?
quote:
Ja, en het enaleukst waren de Sinterklaasbloopers die Jack elk jaar uitzondquote:Op zaterdag 10 december 2005 15:35 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dat was echt een van de leukste fragmenten van Kopspijkers..
Zelfs bij Talpa deed hij het nuquote:Op zaterdag 10 december 2005 15:38 schreef pberends het volgende:
[..]
Ja, en het enaleukst waren de Sinterklaasbloopers die Jack elk jaar uitzond.
quote:Op zaterdag 10 december 2005 15:38 schreef pberends het volgende:
[..]
Ja, en het enaleukst waren de Sinterklaasbloopers die Jack elk jaar uitzond.
Het ena-ena leukst was altijd dat Jack de kandidaten bij het Kopspijkersspel ging helpenquote:
Heet je moeder zo?quote:
Nee, maar die kan wel beter Nederlands.quote:
Dit.quote:Op zaterdag 10 december 2005 15:57 schreef pberends het volgende:
Wat is er mis met enaleukst dan?
Het is allebei 'fout'.quote:Op zaterdag 10 december 2005 17:25 schreef Zhenar het volgende:
Enaleukst klinkt als Tenalady... allebei NIET LEUK!![]()
Ik ben dan ook een heeeeeel net meisjequote:Op zaterdag 10 december 2005 17:31 schreef Svensational het volgende:
Wat kun jij nette mailtjes sturen, Airelle.
Willen ze die dag net lekker met z'nquote:Op zaterdag 10 december 2005 18:05 schreef Christine het volgende:
Nouja, mijn ouders zijn die dag 40 jaar getrouwd en dat wilden ze niet verschuiven.
Vandaar.
Hij bedoelde: wie komt er niet op de meetquote:
Ik bedoel, wie isquote:
?quote:Boepiedefloepiesnoepie
Ja. Mijn ouders komen dus niet op die meet.quote:Op zaterdag 10 december 2005 18:06 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Hij bedoelde: wie komt er niet op de meet
Toch?
Ze zijn veertig jaar getrouwd. Dan ben je blij als je een keer een avondje ongegeneerd de familie erbij mag vragen.quote:Op zaterdag 10 december 2005 18:06 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Willen ze die dag net lekker met z'ntweetjes
zijn?
quote:
Bij Idols?quote:Op zaterdag 10 december 2005 18:01 schreef Zhenar het volgende:
HeeBoepiedefloepiesnoepie
, kijk jij vanavond ook naar
Renske
?
Wel leuk!quote:Op zaterdag 10 december 2005 18:08 schreef Christine het volgende:
[..]
Ze zijn veertig jaar getrouwd. Dan ben je blij als je een keer een avondje ongegeneerd de familie erbij mag vragen.
Ah, jammer.quote:Op zaterdag 10 december 2005 18:07 schreef Christine het volgende:
[..]
Ja. Mijn ouders komen dus niet op die meet.
Brrrr...ik vind dat een enge smilie.quote:
quote:
Het begint om negen uur. Maar ze is twee-na-laatste aan de beurt geloof ik.quote:
Ach joh...quote:Op zaterdag 10 december 2005 18:09 schreef Svensational het volgende:
[..]
Brrrr...ik vind dat een enge smilie..
ACHT UUR!!!111!!!11111!!quote:Op zaterdag 10 december 2005 18:09 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Het begint om negen uur. Maar ze is twee-na-laatste aan de beurt geloof ik.
Huh. Sven 'zei' 20:00quote:Op zaterdag 10 december 2005 18:09 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Het begint om negen uur. Maar ze is twee-na-laatste aan de beurt geloof ik.
Ja natuurlijk.quote:
Het is je vergeven.quote:Op zaterdag 10 december 2005 18:11 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ja natuurlijk.Ik had toevallig net opgezocht hoe laat Vuurzee begon en dát is negen uur.
Oeps.
* Zhenar luistert "Alain Clark - Ringtone"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |