Willen ze die dag net lekker met z'nquote:Op zaterdag 10 december 2005 18:05 schreef Christine het volgende:
Nouja, mijn ouders zijn die dag 40 jaar getrouwd en dat wilden ze niet verschuiven.
Vandaar.
Hij bedoelde: wie komt er niet op de meetquote:
Ik bedoel, wie isquote:
?quote:Boepiedefloepiesnoepie
Ja. Mijn ouders komen dus niet op die meet.quote:Op zaterdag 10 december 2005 18:06 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Hij bedoelde: wie komt er niet op de meet
Toch?
Ze zijn veertig jaar getrouwd. Dan ben je blij als je een keer een avondje ongegeneerd de familie erbij mag vragen.quote:Op zaterdag 10 december 2005 18:06 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Willen ze die dag net lekker met z'ntweetjes
zijn?
quote:
Bij Idols?quote:Op zaterdag 10 december 2005 18:01 schreef Zhenar het volgende:
HeeBoepiedefloepiesnoepie
, kijk jij vanavond ook naar
Renske
?
Wel leuk!quote:Op zaterdag 10 december 2005 18:08 schreef Christine het volgende:
[..]
Ze zijn veertig jaar getrouwd. Dan ben je blij als je een keer een avondje ongegeneerd de familie erbij mag vragen.
Ah, jammer.quote:Op zaterdag 10 december 2005 18:07 schreef Christine het volgende:
[..]
Ja. Mijn ouders komen dus niet op die meet.
Brrrr...ik vind dat een enge smilie.quote:
quote:
Het begint om negen uur. Maar ze is twee-na-laatste aan de beurt geloof ik.quote:
Ach joh...quote:Op zaterdag 10 december 2005 18:09 schreef Svensational het volgende:
[..]
Brrrr...ik vind dat een enge smilie..
ACHT UUR!!!111!!!11111!!quote:Op zaterdag 10 december 2005 18:09 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Het begint om negen uur. Maar ze is twee-na-laatste aan de beurt geloof ik.
Huh. Sven 'zei' 20:00quote:Op zaterdag 10 december 2005 18:09 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Het begint om negen uur. Maar ze is twee-na-laatste aan de beurt geloof ik.
Ja natuurlijk.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |